Kirjoittaja Aihe: Paula´s choice  (Luettu 292449 kertaa)

Poissa Tuppu_

• Haiven
  • *
Vs: Paula´s choice
« Vastaus #90 : 20.06.07 - klo:11:21 »
Minkä kokoisia suunnilleen noi samplet on? Tai kuinka moneen kertaan riittää esim. kasvoveden sample.
Tekis hirveästi miele tilata noita, ja kun voi maksaa tilisiirrolakin niin onnistuu tilaaminen ilman korttia  :)

Onko joku muuten onnistunut tilaamaan niin että siirtää rahat tilisiirrola. Yritin itse äsken eikä onnistunut ja hetken päästä tilauskohdassa luki että tilaus on peruttu?
« Viimeksi muokattu: 20.06.07 - klo:12:36 kirjoittanut Tuppu_ »

Poissa theodora

• HAIRahtanut
« Vastaus #91 : 25.06.07 - klo:09:45 »
Minkä kokoisia suunnilleen noi samplet on? Tai kuinka moneen kertaan riittää esim. kasvoveden sample.
Tekis hirveästi miele tilata noita, ja kun voi maksaa tilisiirrolakin niin onnistuu tilaaminen ilman korttia  :)

Ne on pieniä ja tulee sellaisissa pusseissa, joita on tosi hankalaa käyttää! Oma sample-tilaus oli ainakin ihan turha, en jaksanut kaikkia edes avata ja tilasin lopulta täysikokoisena tuotteen, joka sitten osoittautui sudeksi (kosteuttava aurinkovoide, josta olen jo avautunut...). Ja sampletilaus taisi kuitenkin maksaa lähes parikymppiä. Vaan älkää käsittäkö tätä niin, että Paulan tuotteet olisivat yleisesti huonoja, päin vastoin, en muita tämän jälkeen hankikaan (paitsi en tuota aurinkovoidetta tietenkään). Todella harmi jos ei ebaysta enää saa.

Poissa Nadine

• HAIRahtanut
« Vastaus #92 : 25.06.07 - klo:16:23 »
Minä ainakin tyhjensin kaikki tilaamani BHA-"kasvovesi"samplet pusseistaan matkakokoiseen tyhjään pulloon (Dermosililtä ostettu, mutta tyhjiä, matkakokoisia pullojahan saa muutamalla kymmenellä sentillä esim. H&M:stä, Anttilasta, Sokkarilta yms.), josta kasvovettä oli helppo annostella pumpuliin. Sain siten neljä samplepussukkaa riittämään varmaan kuukaudeksi, mutta jos olisin hulauttanut kasvovettä suoraan näytepussista pumpuliin, niin samplet olis riittäneet n. viikoksi.  :P BHA-geeliä sain otettua näytepusseista hyvin eikä geeli kuivanut avattuun pussiin. Geeli on myös sen verran paksua tavaraa kasvoveteen verrattuna, ettei sitä hulahtanut liikaa kerralla. En siis kokenut sampleja hankalaksi käyttää, vaikka pusseissa ovatkin.

Edit. Nuo näytepussukat sisältävät siis suunnilleen muutaman millin tuotetta, mutta ainakin tuo BHA-geeli on niin riittoisaa, että yksi pussukka riitti yli viikoksi. BHA-kasvovedenkin (eli sen 2% nesteen) sain riittämään pitkäksi aikaa tuolla ^pullotempulla. Tilasin siis neljä pussia BHA-geeliä ja neljä pussia BHA-nestettä.
« Viimeksi muokattu: 25.06.07 - klo:16:27 kirjoittanut Nadine »
1bMii

LaBimba

• Vieras
« Vastaus #93 : 08.07.07 - klo:10:53 »
Hankin vähän aikaa sitten vartalolle Weightless Body Treatment With 2% Beta Hydroxy Acid -voiteen ja oon vähän ihmeissäni sen koostumuksen takia. Ensinnäkin vodetta on lähestulkoon mahdotonta saada purkista ulos, en voi edes puhua sen levittyvyydestä iholle, koska se ei vaan levity, ja lisäksi kun sitä saa vähän iholle levitettyä, se kuivuu ihan ihmeellisen näköiseksi (valkoisia läikkiä siellä täällä).  ::) Onko vika mussa vai tossa voiteessa? Ja miten muut tota voidetta käyttävät oikein saa levitettyä ton - tai ylipäänsä sen aineen ulos pullosta ilman väkivaltaa? Voisiko sitä pehmentää tilkalla vettä tai vaikkapa BHA-kasvovettä?

AHA-vartalovoide (jota ei siis EU:ssa myydä) on puolestaan toiminut kuin unelma, myös koostumuksensa puolesta. Harmittaa vaan se, että suhde tuohon voiteeseen jää niin lyhyeksi, kun toista purkkia ei taida saada mistään.

Poissa Kuririn

• HAIRahtanut
« Vastaus #94 : 09.07.07 - klo:17:21 »
Laitoin tämän keskutelun innoittamana tilauksen menemään. Tilasin viralliselta sivulta sekä 2% BHA-liquidin että lotionin. Postikulut ovat kyllä tolkuttomat, mutta Ebay tuntui ylivoimaisen hankalalta. Olisi ehkä kannattanut tilata ensin näytteet, mutta en mitenkään malttanut. Toivottovasti tulevat pian ja tehoavat toivomallani tavalla!  ::)

Minulla on paksu ja kuivahko iho, jossa on tukkeumia. Mustapäitä tai oikeita finnejä ei yleensä tule, mutta iho on täynnä niitä kuuluisia kohoumia ja joskus syviä patteja. Elän toivossa, että tämän tyyppinen kuoriva hoito auttaisi. Olen kyllä yleensä ylioptimistinen tilatessani uusia tuotteita. Ja tätä tapahtuu varsin usein..

Poissa Tuppu_

• Haiven
  • *
« Vastaus #95 : 10.07.07 - klo:11:35 »
Itse olen jonkin aikaa sitten saanut näytetilaukseni ja kokeillut seuraavia tutteita n.viikon ajan
SKin recovery moisturizer Ihanan tuntuinen kosteusvoide, vähän tuhti pintakuivalle iholleni
1% beta hydroxy acid lotion loistava tuote, tykkään kun se on tota lotionia, tätä varmaan tilaan lisää
completely emollien moisturizre with antioxidants ällöttävä hajuista, en oikeen osaa sanoa tästä muuta
2% beta hydroxy acid gel ällöttävä tahmeaa töhnää, joka jää iholle kököksi. tätä laitan yöksi ja 1% päiväksi.

Ihan tyytyväinen olen ollut kaikkiin tuotteisiin. Eivät ole ärsyttäneet ihoa yhtään, eikä noi beta hydroxy acid tuotteetkaan ole tippaakaan kuivattaneet.

Poissa Kuutar

• Hiushörhö
« Vastaus #96 : 10.07.07 - klo:13:50 »
Sunnuntaina lähti tilaus. Ja seuraavat tuotteet:

Skin Recovery Cleanser
Skin Recovery Moisturizer With Antioxidants
1% Beta Hydroxy Acid Lotion
Weightless Body Treatment With 2% Beta Hydroxy Acid
Silk Mist Dry Oil Spray With Antioxidants

Kalliit oli postikulut ja toivottavasti ei tule pettymyksiä. Mitään sampleja en viitsinyt tilata. Tuon Skin Recovery Cleanserista otin sen suuremman pullon jossa oli 473 ml.  Cliniquen putsari ja kosteusvoide alkaakin olla jo loppu, että toivottavasti nämä tuotteet tulee pian postiin!

Poissa Mella

• Tukkaguru
  • Butterfly effect
« Vastaus #97 : 11.07.07 - klo:12:06 »
Minä yritin tilata Paula's Choicesta noita BHA-sampleja mutten tajua tuota systeemiä: aluksi vaikutti etten saanut tehtyä tilausta mutta sitten tilaushistoriassa lukeekin pinding. Miten tuo muka maksetaan? Ei tajua. :-[
( ^^)_且~~ Green tea, Anyone?

Ensin opettele tuntemaan itsesi: ja sen jälkeen kaunistaudu sen mukaisesta -Epiktetos-

Poissa Kuutar

• Hiushörhö
« Vastaus #98 : 11.07.07 - klo:12:22 »
Tänään tuli paketti postiin! Piti sitten heti testata tuotteet:

Skin recovery cleanser:
Aivan ihana tuote. Kaikki meikit lähti helposti eikä tarvinut pestä toista kertaa. Iho ei ollut pesun jälkeen kuiva tai kiristävä.

1% beta hydroxy acid lotion:
Tästä nyt on vaikea mennä sanomaan vielä paljoa mitään, mutta ihoni ei ärtynyt tästäkää joka on ihme sinänsä. Viikon päästä varmaan osaa jo sanoa tarkemmin :)

Skin recovery moisturizer:
Kosteutti hyvin, mutta ei jättänyt ihoa inhottavan rasvaiseksi. Pitää vielä testata että kuinka sopii meikin alle.

Weightless body treatment with 2% beta hydroxy acid:
Mulla on pieniä ongelmia tämän kanssa, koska rasva on niin kummallista etten meinaa saada sitä purkista ulos. ???

Silk mist dry oil spray:
Tämä oli ehkä positiivisin yllätys! Tuoksuu vaniljalta ja iho ei jää öljyiseksi vaikka sitä vähän pelkäsinkin. Tilaan kyllä uudestaan tätä. Ja tuo vanilja jää tuoksumaan iholle eikä haihdu heti pois.

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #99 : 11.07.07 - klo:12:45 »
Mukava kuulla, että palvelu on nopeaa!
Taidan joutua tilaamaan tuolta myöskin lähiaikoina, melko samoja tuotteita kuin Kuutar.  :)
Skin Recovery Cleanser sekä Toner saavat odottaa kaapissa syksyn viileitä säitä, mutta BHA 1 % lotion pääsee käyttöön heti.... Mulla on tuo geeli tällä hetkellä, mutta tykkäsin lotionista paljon enemmän.
Samaten tuo Skin Recovery Mositurizer on loistavaa, käytin sitä männä talvena silmänympäryksille, ja piti ne loistokunnossa. Sitä siis saatava!
Noita kroppajuttuja en tunne niin hyvin, mutta kuulostaa tosi oudolta tuo Weightless Body treatmentin käyttäytyminen, että ei houkuttele tilaamaan... Slip Into Silk oli taasen erinomainen kroppavoide.
Tuosta Silk Mistista kirjoitetaan Paulan sivuilla, että vanilja on mukana antioksidanttina, hoitavien ominaisuuksiensa takia, ei hajusteen ominaisuudessa. Jännä tietää, että vanija on sellainen terveyspommi  ;)
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa Kuririn

• HAIRahtanut
« Vastaus #100 : 11.07.07 - klo:14:59 »

Minä yritin tilata Paula's Choicesta noita BHA-sampleja mutten tajua tuota systeemiä: aluksi vaikutti etten saanut tehtyä tilausta mutta sitten tilaushistoriassa lukeekin pinding. Miten tuo muka maksetaan? Ei tajua. :-[

Minullakin oli aluksi ongelmia maksamisen kanssa. Tilaus ei vain edennyt siihen vaiheeseen, jossa kysytään maksutapaa. Olin ihan pihalla ja luulin valinneeni vahingossa jonkun hämärän maksutavan. Tuotteet eivät olleet kuitenkaan poistuneet ostoskorista, joten yritin tehdä tilauksen uudelleen. Tällä jälkimmäisellä kerralla tilaus eteni sivulle, jossa pystyi valitsemaan luottokortin maksutavaksi. Hämärää. Olen saanut sähköpostiin vahvistuksen vain yhdestä tilauksesta, joten se ensimmäinen tilaus ilmeisesti vain katkesi? En nyt muista, näkyikö se aluksi tilaushistoriassa.

Mitä ihmettä tarkoittaa pinding? Ei löydy sanakirjasta (MOT).   ???

Poissa Helleka

• HAIRahtanut
« Vastaus #101 : 11.07.07 - klo:16:34 »
Mitä ihmettä tarkoittaa pinding? Ei löydy sanakirjasta (MOT).   ???

Ettei vaan ollut 'pending'? Joka olisi niinkuin 'waiting to be dealt with'; vireillä tai odotettavissa oleva. Tuo 'pinding' ei kyllä sano mulle mitään.
"I think I am, therefore, I am. I think."

Poissa Hue

• Tukkaguru
« Vastaus #102 : 11.07.07 - klo:16:40 »
Mitä ihmettä tarkoittaa pinding? Ei löydy sanakirjasta (MOT).   ???

Ettei vaan ollut 'pending'? Joka olisi niinkuin 'waiting to be dealt with'; vireillä tai odotettavissa oleva. Tuo 'pinding' ei kyllä sano mulle mitään.

Tai binding? Joka voi tarkoittaa: Sitova ja velvoittava jne... :)
« Viimeksi muokattu: 11.07.07 - klo:16:48 kirjoittanut Emi-lyn »
Favs: Sebastian Professional Penetraitt ja Hydre Conditioner, Wella SP Luxe Oil & GHD IV Styler.

Poissa Mella

• Tukkaguru
  • Butterfly effect
« Vastaus #103 : 12.07.07 - klo:09:39 »
Öh, kirjoitusvirhe, tarkoitin siis pending. Kävin katsomassa english finnish -nettisanakirjasta. ;D Jaa, eli ei ole lähtenyt minnekään? Pitääpä siis yrittää uudestaan.
( ^^)_且~~ Green tea, Anyone?

Ensin opettele tuntemaan itsesi: ja sen jälkeen kaunistaudu sen mukaisesta -Epiktetos-

Poissa Kuutar

• Hiushörhö
« Vastaus #104 : 12.07.07 - klo:12:39 »
oota hetki että sieltä tulee se toinenkin tilausvahvistus.sitten tiedät että tilaus on lähtenyt eteenpäin. muistaakseni mullekki tuli samanlainen vahvistus ja sitten uusi seuraavana päivänä