Kirjoittaja Aihe: Paula´s choice  (Luettu 395604 kertaa)

Poissa Marie Corelli

• Tukkaguru
Vs: Paula´s choice
« Vastaus #900 : 10.11.14 - klo:23:43 »
Tässä pakettia odotellessa pitää vielä kysyä, että käyttävätkö vakituisesti Paulan tuotteita käyttävät foorumilaiset myös saman sarjan puhdistusaineita? Tuhoanko hyvät vaikutukset esim. Lacto Linellä pesemällä?
Light travels faster than sound. That's why some people appear bright until you hear them speak...

"Lead us not into Trent station and deliver us from derails." (Father Don and the Holy Ghost)

Poissa evergreen

• Tukkaguru
« Vastaus #901 : 10.11.14 - klo:23:59 »
^ Mulla on PC:ltä myös putsarit. Mulle ne on itse asiassa tosi tärkeä juttu, koska sopivia puhdistusaineita(kaan) en juuri mistään muualta ole löytänyt. Ei sitä kuitenkaan pesuaineella varmastikaan voi mitään positiivisia vaikutuksia tuhota, jos pesuaine vain hoitaa tehtävänsä ja tuntuu iholle sopivan! :)
1cFii, oma väri.

Poissa Louna

• HAIRahtanut
« Vastaus #902 : 11.11.14 - klo:00:19 »
Tässä pakettia odotellessa pitää vielä kysyä, että käyttävätkö vakituisesti Paulan tuotteita käyttävät foorumilaiset myös saman sarjan puhdistusaineita? Tuhoanko hyvät vaikutukset esim. Lacto Linellä pesemällä?

Mä käytän tällä hetkellä puhdistukseen LV:ta ja Lumenea. Voit ihan hyvin käyttää muidenkin sarjojen tuotteita, jotka toimivat omalla ihollasi, ei noissa Paulan tuotteissa sentään ole mitään mystisiä ihmeaineita jotka menettävät tehonsa jos käyttää toisen valmistajan tuotteita  :D
"Jos sinä kerran aikoinasi tunsit hyeenan ja se nyt tuli oravana vastaan, niin sietääpä miettiä sitä, että tunnistit sen."

2c F ii

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #903 : 11.11.14 - klo:08:55 »
Mä käytän putsareina Rainbow Sensitiveä ja Lacto Linea. Kasvovetenä mulla on Thayers Witch Hazel (iHerbistä).

Poissa almiros

• Tukkaguru
« Vastaus #904 : 11.11.14 - klo:11:47 »
Mä käytän putsarina nubian heritagen african black soapia. Ehdottomasti paras aine mitä olen  naaman puhdistukseen käyttänyt. Toimii hyvin mun akneiholle.
hennaaja
iherb alekoodi DUW569

Poissa evergreen

• Tukkaguru
« Vastaus #905 : 11.11.14 - klo:17:28 »
^ Lääkevoiteiden yms laittaminen ihonhoitorutiinin alkupäässä on yleinen ohje siksi, että voiteiden päältä lääkeaineet eivät välttämättä pääse kunnolla imeytymään ihoon tai toimi tarkoitetulla tavalla. Jos kuitenkin kokee saavansa halutun tehon muullakin tavalla, niin ei siinä varmaan sitten ole mitään ongelmaa.

Hauskaa lukea ensikokemuksia, vaikka tuotteet ovatkin itselle tuttuja (tai ehkä juuri siksi)! :) Hydralight-voiteen tuoksu jakaa aina mielipiteitä, mutta täytyy mainita, että jotkut näytteet voivat ilmeisesti olla vielä vanhempaa mallia, jossa tuoksu oli nykyistä happamampi ja voimakkaampi. Tällaisesta on ainakin USA:n sivujen kommenteissa puhuttu. Samankaltainen, siis se jalkahikimäisempi, tuoksu on myös 1% BHA-lotionissa, mutta siitä on valitettu sen verran, että PC lanseeraa ensi vuonna tuotteesta uuden version. Mun nenään tuo oli tosiaan aika kamala tuoksu, mutta Moisture-Infusing Lotionin tuoksu on mulle ihan raikas ja kiva, mieto myös.

Mäkin saan pakettini tänään, jospa sitä pääsisi sitten illalla pitkästä aikaa testaamaan jotain ihan uutta!
1cFii, oma väri.

Poissa evergreen

• Tukkaguru
« Vastaus #906 : 13.11.14 - klo:18:00 »
Nyt olisi muutamien käyttökertojen jälkeen alustavaa tuntumaa Resist-uutuuksiin.

RESIST Perfectly Balanced Foaming Cleanser on näppärän kokoisessa ja laadukkaan jämäkässä pumppupullossa. Tyylikäs väritys tässä ja koko tuotelinjassa, tosi nätit pakkaukset. Kuten kuvauksesta ja incistä tiesi, tuote muistuttaa kovasti Skin Balancing -putsaria. Ensin ajattelin, etten taida tulla huomaamaan eroa ollenkaan, koska etenkin pesuvaiheessa tuntuma on lähes identtinen. Ehkä tässä on kuitenkin ihan hitusen enemmän voidemaista liukkautta. Iholle jäävässä tuntumassa olikin kuitenkin sitten vähän enemmän eroa: ihoni jää tämän kanssa tuntumaan sileämmältä ja vähän napakammalta tai kosteammalta. Ero ei ole hirveän suuri, mutta saattaa pidemmällä aikavälillä olla sellainen, jolla on merkitystä. En osaa vielä sanoa. Joka tapauksessa oikein sopiva tuote mulle, poistaa rasvan/meikin tehokkaasti mutta ei ärsytä ihoa. On myös hirmu riittoisaa, kuten SB. Pullossa neuvotaan käyttämään 1-2 pumppausta, mutta itse en todellakaan paina edes yhtä pumppausta, vaan varovasti ihan vähän vain, koska reilun herneen kokoinen määrä vaahtoaa helposti koko kasvoille.

RESIST Weightless Advanced Repairing Toner eroaa minusta tuntumaltaan selkeämmin muista PC:n kasvovesistä. Tämä on vesimäisen kevyttä, eli kevyemmän tuntuista kuin esim. Skin Balancing, mutta samalla myös tietysti vähän vähemmän kosteuttavaa. Tämä on ensimmäinen PC:n kasvovesistä, joka on tehnyt mun iholle kevyesti viilentävän tunteen. Vaikuttaa vähän hellävaraisemmalta tai rauhoittavammalta kuin muut käyttämäni. Ei ainakaan vielä lisännyt punoitusta iholla, mutta sen näkeminen, onko jokin rauhoittavaa vai liian tehokasta, vie ainakin mulla pidemmän aikaa. Vesimäinen koostumus ja pieni pullokoko ovat vähän ikävä yhdistelmä, ainakin korkeahkon hinnan kanssa, mutta annan tälle ihan mieluusti aikaa osoittaa tehonsa, kun ainesosissa on kuitenkin aika mahtavia juttuja, kuten Matrixyl 3000. Jos tällä jotain hyvää vaikutusta on, sen näkyminen vie varmasti pidempään kuin pari päivää. Käyttötuntuma on joka tapauksessa oikein miellyttävä, joten mikäs tässä käytellessä.
1cFii, oma väri.

Poissa QueenOfWinter

• HAIRahtanut
« Vastaus #907 : 13.11.14 - klo:19:26 »
evergreen, kiitos kovasti aiemmista vinkeistäsi! Kuulin että joulupukki lupasi tuoda mulle tuon Clear Extra Strength Anti-Redness Exfoliating Solution With 2% Salicylic Acid (huh mikä nimihirviö), joten pääsen sitä sitten testailemaan  :)

Poissa evergreen

• Tukkaguru
« Vastaus #908 : 13.11.14 - klo:20:43 »
^ No sepäs hienoa! Jos on vapaata joulun aikaan, niin sittenhän ei edes niin haittaa, vaikka naama vähän hilseilisikin... ;D
1cFii, oma väri.

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #909 : 14.11.14 - klo:09:31 »
Totta kai saa. Ihon kunto kertoo kyllä, toimiiko vai ei.
2aFii, kaurapuuro. Pituus vyötäröllä, ehkä vähän alle.

Poissa Occhi verdi

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #910 : 14.11.14 - klo:15:04 »
Noniin, mä olen nyt käyttänyt näitä Paulan tuotteita reilun kuukauden ja olen kyllä tosi tyytyväinen, en aio enää muuta käyttää. Ainoa mistä tuli pieniä ärsytysnäppyjä on tuo Resist intensive wrinkle repair seerumi jota laitan iltaisin yövoiteeksi. Etenkin silmänympäryksen lähellä se jotenkin ärsytti. Jätin yhden päivän väliin ja vältin ärsytettyjä alueita ja nyt voi taas laittaa koko naamalle.
Mitähän muita vaihtoehtoja olisi seerumiksi, on siis rasvainen, couperosa ja ´kohta ´ikääntyvä iho (40v.) Että jotain liftingiä siinä saisi olla kanssa :O Resist Barrierin näytteestä sain punoitusta. Sellainen voide jota voisi laittaa yöksi. Evergreen suosittelit sitä Resist Ultralightiä, pitäisiköhän mun kokeilla sitä.

Entä mikä auttaisi suurentuneisiin ihohuokosiin? Bha varmaan, onko joku huomannut huokosten pienentyneen, jollain Paulan tuotteella.

Nyt mulla siis on käytössä:
BHA 1% geeli <3 <3 <3
Resist wrinkle repair seerumi <3
Resist Advanced Replenishing kasvovesi <3 <3
Hydralight Shine-free  <3 <3 <3

Mulla ei siis ole mitään vikaa näissä nykyisissä tuotteissa, mutta kun kerran nyt viikonloppuna vihdoin on ne postarit ilmaisiksi yli 50€ tilauksissa, niin tekis mieli tilata lisää..joulupukki lupasi. :3

Poissa evergreen

• Tukkaguru
« Vastaus #911 : 14.11.14 - klo:20:07 »
^ Mahtavaa, että on mennyt noin kivasti! Rasvaiselle iholle sopivia seerumeja olisi kaksi, Resist Ultra-Light ja Skin Balancing -linjan seerumi. Skin Balancing -seerumissa on retinolia, joten jos ehdottomasti kaipaat sitä, niin tämä on vaihtoehto, tosin noiden kokemustesi perusteella kuulostaa siltä, ettei retinoli ehkä ole sulle ihan parasta. Koostumus on silikonisen primerin kaltainen, iholla tosi "kuivaksi" muuttuva ja superkevyt. Se Resist Ultra-Light on sitten vähän vetisempi ja kosteuttavampi ja voisi ehkä sanoa että "virkistävämpi", sellainen c-vitamiinituotteen tuntuinen. Ei sisällä retinolia. Jos anti-age kiinnostaa eniten, niin valitsisin tuon Resist Ultra-Lightin. Se on mullakin käytössä ja on sopinut rosacea-iholle.

Rasvaiselle iholle tarkoitettuja (yö)voiteita ovat Skin Balancing -geeli, Hydralight-lotion ja Resist Anti-Aging Clear Skin Hydrator. Jos anti-age jälleen kiinnostaa, niin valitsisin Resist Hydratorin, siitä jää iho tosi napakan ja virkistyneen  tuntuiseksi.

Suurentuneisiin huokosiin auttaa eniten BHA, mutta myös Skin Balancing -kasvovettä tai uutta Resist Weightless Advanced Repairing -kasvovettä kannattaa kokeilla, niillä on myös tehoa! Ja jos nykyinen BHA ei riitä, niin voithan lisäksi vaihtaa senkin vahvempaan. :) 
1cFii, oma väri.

Poissa Marie Corelli

• Tukkaguru
« Vastaus #912 : 15.11.14 - klo:10:48 »
Nyt uudet tuotteet on lisätty sivustolle, mutta tuo Resist-settikö on se kuukauden kampanja? Olenpa vähän pettynyt, jos asia on näin. Maltan kyllä odottaa vielä huomiseen  ;D.

Edit. Nyt on ensimmäinen tilaus tehty! Tilasin 1% BHA-geelin, Moisture Infusion Lotionin ja Resist Clear Skin Hydratorin. Nyt jännityksellä odottelen sitten, milloin tilaus saapuu ja odotukset näitä tuotteita kohtaan ovat kovat.

Nyt olen kokeillut kaikkia muita paitsi saamiani näytteitä. Illalla BHA ja Resist, aamupesun jälkeen Moisture Infusing Lotion. Naama oikein imaisi nuo voiteet ja Resist tuntui todella kevyeltä. Aamulla iho vähän hilseili poskesta. Moisture Lotion imeytyi nopeasti ja iho tuntuu sileältä sekä hieman paremmalta kuin eilen. Tuotteet eivät haisseet oudoilta. Heräsi himo  kokeilla muitakin Paulan tuotteita.
Light travels faster than sound. That's why some people appear bright until you hear them speak...

"Lead us not into Trent station and deliver us from derails." (Father Don and the Holy Ghost)

Poissa Occhi verdi

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #913 : 15.11.14 - klo:18:00 »
Jotenkin on helpompi tehdä valintoja Evergreenin suositusten perusteella kuin opiskella nettisivuilta, joten kiitos taas sinulle  :l  Luulen tilaavani Resist sarjasta sen Ultra Light seerumin ja ehkä sen Hydratorin. Ehkä näissä on pienempi riski ärsytyksille, kun eivät sisällä retinolia, muuten pitäisi kokeilla testeri ennen normikoon ostamista.
Sitä Hydralightin lotionia kokeilin näytteen verran, en tykännyt hajusta, eikä se muutenkaan tehnyt mitään wau-elämystä.
Onko Paulan nettisivuilla jossain selitetty tarkemmin, mikä sarja sopii kullekin iholle? En ole löytänyt. Kyllähän se on toki selvinnyt tämän fooruminkin avulla  :T

Poissa evergreen

• Tukkaguru
« Vastaus #914 : 15.11.14 - klo:19:30 »
^ Nuo EU-sivut ovat kyllä vähän kehnot, siellä ei ihan optimaalisen selkeää ole oikein mikään. Jokaisen tuotteen kohdalla toki mainitaan ne ihotyypit, joille se ensisijaisesti sopii. Myös siitä pinkillä pohjalla olevasta "Shop by skin type" -linkistä voi mennä valitsemaan tuotteita ihotyypin tai tarkemman ongelman mukaan. Myös USA:n sivuja voi käyttää apuna selailussa, kun niiden rakenne on aika paljon selkeämpi. Siellä on esim. "Shop"-valikossa osio "Shop by Concern", jossa voi valita joko ihotyypin (esim. oily skin) tai erillisen huolen (esim. blackheads tai wrinkles).

Yksi oleellinen ero näillä sivustoilla on siinäkin, että jostain syystä Euroopassa on nimetty tuotteet aika rajaavasti eri ihotyypeille, esim. normaalista rasvaiselle iholle tarkoitetun Hydralight-lotionin kohdalla lukee EU-kaupassa pelkästään "oily skin" (!) ja samoin on kaikille ihotyypeille tarkoitetun 2% BHA-nesteen kohdalla, kun taas USA:ssa kuvaukset ovat todenmukaisemmat. Tykkään itse selailla ennemmin USA:n sivuja näistä mainituista syistä sekä siksi, että siellä on myös hirmuisesti käyttäjien jättämiä arvioita.

Tuskin tästä tässä on kellekään apua, mutta summatusti siis sarjat ovat tätä:

Hydralight: normaali/seka/rasvainen iho – erityisesti tasaisesti rasvoittuva, myös rosacea-iho
Skin Balancing: normaali/seka/rasvainen iho – erityisesti jos mustapäitä ja/tai rajattuja kuivia alueita
RESIST-linjan vaaleansiniset pakkaukset: normaali/seka/rasvainen iho – erityisesti ikääntyvä ja/tai näppyinen

Moisture Boost: normaali/kuiva iho – aidosti kuivahko, ei siis ensisijaisesti rasvainen ja pintakuiva iho
Skin Recovery: kuiva/erittäin kuiva iho – erityisesti kuiva rosacea- tai ekseemaiho
RESIST-linjan tummansiniset pakkaukset: normaali/kuiva iho – kuivahkolle ja ikääntyvälle iholle

CLEAR: kaikki ihotyypit, joilla tulehtuneita epäpuhtauksia (akne)
Earth Sourced: kaikki ihotyypit lähellä normaalia (ei pahiten rasvaiset/tukkeutuvat tai kuivat)
1cFii, oma väri.