Kirjoittaja Aihe: Paula´s choice  (Luettu 390782 kertaa)

Paikalla Hilippa

• Tukkaguru
Vs: Paula´s choice
« Vastaus #1425 : 16.09.17 - klo:12:53 »
Paulalle on tullut valikoimaan C-vitamiiniboosteri. Tästä tuli uutiskirje sähköpostilla muistaakseni keskiviikkona. Olisin muuten laittanut sen saman tien tilaukseen suoraaan PC:n nettisivuilta, mutta postikulut on siellä niin suuret (ja ilmaisten postareiden raja on tosi korkea), että käänsin katseeni heti LookFantasticiin. Eikä tarvinnut pitkään odotella: jo perjantaina tuo löytyi jo LF:nkin sivuilta! :T (Parhaillaan on jo sold out).
Kaiken kukkuraksi alekoodikin toimi Paulan tuotteisiin, joten laitoin tulemaan myös Skin recovery softening cream cleanserin. Olen tosi paljon tykännyt Resist hydrating cleanserista ja siksi halusin kokeilla tuota toistakin kuivan ihon putsaria. 

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #1426 : 18.09.17 - klo:13:45 »
Aaaa, jos se ale-koodi on vielä voimassa, niin kiitos, jos voit jakaa täällä... Katselen itsekin Paulan uusia juttuja, mutta postarien hinta on Hollannin kaupassa liikaa.
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Paikalla Hilippa

• Tukkaguru
« Vastaus #1427 : 18.09.17 - klo:18:35 »
Voi ei, en muista sitä enää...! :-[ Tarkastin myös sähköpostiin tulleen tilausvahvistuksen ja LF-sivuilla omissa tiedoissa näkyvän vahvistuksen, mutta kummassakin näkyy vain paljonko koodilla on alennusta saanut, mutta ei sitä varsinaista koodia! En siis kuitenkaan esim. Googlella sitä mistään kaivanut, vaan koodi oli LF:n sivuilla näkyvissä. Nopeasti tuli itsekin ihmeteltyä, kun myös Paula's choice tuotteiden hinta sillä laski, kun tosiaan harvoin alekoodit niihin toimii...

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #1428 : 18.09.17 - klo:22:24 »
Tämänhetkinen aluennuskoodi LF:n sivuilla sulkee pois suurimman osan brändeistä, myös Paulan..  :-\
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa Monty

• HAIRahtanut
« Vastaus #1429 : 13.10.17 - klo:09:15 »
Mikähän noista BHA lotioneista mahtaisi vastata aiempaa 1% lotionia? se oli aika paksua jankkia, mutta toimi mun iholla suht hyvin. Noi nesteet ei jotenkin oikein tunnu hyviltä, kuivattavat liikaa. Olen kokeillut näytteitä kaikenlaisista PC BHA:sta...

Ilmeisesti nykyiset vaihtoehdot on

http://www.paulaschoice.com/skin-perfecting-2pct-bha-lotion-exfoliant/205.html?cgid=category-aha-bha-exfoliants

ja
http://www.paulaschoice.com/calm-redness-relief-1pct-bha-lotion-exfoliant/9100.html?cgid=category-aha-bha-exfoliants

Kumpikin on tuntunut saaneen hieman haukkuja arvosteluissa, kun noita uusia verrataan vanhoihin koostumuksiin. :(
Suosikit: XZ Niittyvilla hoitis, Body Shop Aloe vera putsari & voiteet, Paula's Choice BHA:t

Poissa Morrigan

• Tukkaguru
« Vastaus #1430 : 25.01.18 - klo:22:16 »
Skin Recovery Super Antioxidant Concentrate Serum with Retinol Kaapissa on pitkään lojunut tämä näyte, mutta en ole uskaltanut kokeilla sitä koska siinä on retinolia ja olen pelännyt että se ärsyttäisi herkästi punoittavaa ihoani. Olen nyt muutaman päivän kokeillut ja tykkään tosta tosi paljon. Ei ärsytä ihoa yhtään ja on tuntunut muutenkin iholla tosi hyvältä. Tämän päälle olen levittänyt clinical ultra-rich moisturizeria.

Tuo seerumi menee ostoslistalle vaikka aika kallis onkin. Täytyy vaan väijyä hyvää tarjousta, normaalihinnalla en osta. Clinical kasvovoide on jo aivan loppumaisillaan, sitäkin aion ostaa lisää. Se on tosi jankkia ja aluksi ajattelin että se on päiväkäyttöön meikin alle liian tuhti, mutta nyt talviaikaan se on toiminut siinäkin erittäin hyvin ja pidän siitä jopa enemmän kuin Skin recoveryn kasvovoioteesta.
APL 2b F ii kuiva, pahasti vaurioitunut ja pörröinen. Iho kuiva ja herkästi punoittava.

Poissa Morrigan

• Tukkaguru
« Vastaus #1431 : 16.03.18 - klo:19:42 »
Tuplaviesti, mutta cloud10beauty:ssä sunnuntaihin asti kaikki tuotteet -17% koodilla patrick. Tuolla on tosi kattavasti paulan tuotteita ja ilmainen toimitus yli 40euron tilauksiin.
APL 2b F ii kuiva, pahasti vaurioitunut ja pörröinen. Iho kuiva ja herkästi punoittava.

Poissa Virus

• HAIRahtanut
  • Zed's dead, baby, Zed's dead.
« Vastaus #1432 : 17.03.18 - klo:18:01 »
^ Kiitos vinkistä! :-* Tilasin pari pulloa 2 % BHA Skin Perfecting -nestettä. Käytin Paulan BHA-tuotteita joitakin vuosia sitten ja koin niistä olevan oikeasti hyötyä. ("Perfecting" oli ylläri ylläri liikaa luvattu ::) mutta finnejä ilmaantui vähemmän ja niiden jättämät jäljet paranivat selvästi nopeammin.)
« Viimeksi muokattu: 17.03.18 - klo:18:03 kirjoittanut Virus »
2b M iii, tukka sekasin kun tuuletinasentajalla.

Poissa Morrigan

• Tukkaguru
« Vastaus #1433 : 20.03.18 - klo:22:21 »
Tilasin kasan näytteitä ja koitan tänne raportoida (lähinnä itselleni muistiin) miten mikäkin toimii. Taitaa suurin osa paulan käyttäjistä olla karannut korea-ketjuun :P Tuli vähän kiire testata näitä kaikkia kun halusin hyödyntää cloud10beautyn alennukset ja tarjoukset olivat vain pari päivää voimassa. Mun iho on todella kuiva, erittäin herkkä ja punoittava, couperosaa ja lievää rosaceaa poskilla ja leuassa, iän tuomia juonteita jo selvästi näkyvissä. Tavoitteena kosteutettu iho, ihon punoituksen vähentäminen ja juonteiden hälventäminen.

Skin recovery toner Ihan ok kasvovesi, jättää ihon tosi pehmeäksi, kaiketi silikonisuutensa vuoksi. Voisin ihan hyvin käyttää säännöllisestikin, mutta ei tunnu niin tärkeältä tuotteelta että kokisin hintansa arvoiseksi.

Skin recovery super antioxidant serum Tätä olen kokeillut jo aiemminkin. Koostumus on siirappimaisen tahmea ja hyvin silikoninen, mutta mun iho on niin kuiva että tahmaisuus ei haittaa yhtään, koska lopulta kaikki se liisteri vaan imeytyy ja katoaa. Tosi miedosti retinolia, mutta ei aiheuttanut mun iholle mitään epämiellyttäviä tuntemuksia. Harkitsin ostamista, mutta päädyin lopulta calm-sarjan seerumiin.

Resist barrier repair moisturizer Ihan hyvän tuntuinen kosteusvoide, täytyy vielä testailla lisää ja kirjata tarkemmin mielipiteitä.

Resist super antioxidant serum Hyvin saman tuntuinen tuote kuin skin recoveryn seerumi, eli siirappimainen ja hyvin silikoninen, enkä huomaa näiden kahden välillä juurikaan eroja. Pidin myös tästä. Pitäisi käyttää pidempään että voisi sanoa onko tästä iholle oikeasti jotain hyötyä.

Resist daily smoothing 5% AHA Mun hilseilevä iho on ehdottomasti AHA:n tarpeessa, mutta en ole uskaltanut lievän rosacea-taipumuksen vuoksi ottaa aiemmin käyttöön. Tämä on paulan AHA-tuotteista miedompi ja päätin nyt varovasti kokeilla. Ensimmäisellä käytöllä aiheutti voimakasta kuumotusta joka rauhoittui noin vartissa. Luulen että asiaan vaikutti se että laitoin tuotteen saunan jälkeen, ehkä ihohuokoset oli siinä niin auki että ärsytystä tuli enemmän. Huomasin merkittävää parannusta ihossani seuraavana aamuna. Toisella kerralla kokeilin ilman että oli saunomista alla ja sillä kertaa en tuntenut niin paljon poltteluakaan. Myöhemmillä kerroilla ei enää juurikaan tuntemuksia, eli ainakin satunnaisesssa käytössä tätä voisi jatkossakin varmasti käyttää. Olen kuitenkin välttänyt laittamasta kovin punoittaville alueille.

Resist intensive repair cream Pidin tästä, semituhti kosteusvoide ja tilasin tämän nyt täysikokoisena. Olen pitkään käyttänyt clinical sarjan todella kuivan ihon kosteusvoidetta johon olin tosi tyytyväinen. Olisin muuten jatkanut tuolla clinicalilla, mutta ikääntyvän ihon pelossa halusin kokeilla tuotetta joka olisi enemmän suunnattu juonteiden silotukseen ja siksi päädyin tähän resist-voiteeseen. Paulan sivuilla oleva tuotevalinta-testi ehdotti tätä voidetta minulle ja se myös vaikutti siihen että päädyin tilaamaan juuri tämän kosteusvoiteen täysikokoisena.

Calm-sarjasta kaikki tuotteet kuivan ihon versioita:
Calm toner Ihan ok, ei mitenkään erityisesti ihoani rauhoittanut. En tiedä voisiko auttaa pidemmässä käytössä, tuskin.

Calm cream moisturizer Koostumus muistuttaa paljon skin recoveryn kosteusvoidetta, jota joskus käytin tyytyväisenä. Koostumus on jännä, tavallaan aika tuhti ja tuntuu aluksi ettei oikein imeydy ihoon vaan jää siihen pinnalle. Kyllä se kutienkin lopulta sinne iholle katoaa. Aluksi tekee mun ihosta tosi kiiltävän ja "märän" näköisen, otsan kiillosta tulee ihan keilapallo mieleen. Meikin alle toimii hyvin, mutta koen tuon kiillon aika rumaksi jos en laita meikkiä perään ja siitä syystä en ihan heti ostaisi.

Calm Moisturizer spf Ihan hyvän tuntuinen voide, mutta toivoisin että lopputulos olisi vähän mattaisempi. Tämä saattaa myös rullautua iholla tiettyjen tuotekombojen kanssa. Ei jatkoon.

Calm Redness relief serum Tässä on vähän epämiellyttävä haju, mutta se ei ole onneksi kovin vahva ja en huomannut että olisi jäänyt iholle mitenkään leijumaan. Koostumus melko lirua ja helppo levittää. Ei yhtään silikonitahmainen niinkuin monet muut paulan seerumit. Tuntuu miellyttävältä ja tätä nyt tilasinkin ihan täydessä koossa. Saa nähdä huomaanko säännöllisessä käytössä mitään vaikutuksia.

1% bha lotion joku paulan bha-lotion aiheutti joskus tosi pahaa kuumotusta mulla kasvoille, mutta 2% bha liuosta mun iho kestää satunnaisessa käytössä hyvin. En tiedä onko tässä lotionissa sama koostumus kuin siinä aiemmassa kokeilemassani, mutta varovasti kokeiltuna tämä ei nyt aiheuttanut juurikaan tuntemuksia kun kerran kokeilin. Täytyy vielä testailla uudemman kerran. Käytän bha:ta lähinnä punoittaville ärtyneille kohdille ihossa paikallisesti, en sivele koko kasvoille. Mun iho ei kestä bha:ta päivittäisessä käytössä koska silloin mun koko iho alkaa hilseilemään ihan hulluna.

Calm cleanser Hyvän tuntuinen putsari, ohuehko koostumus ja ei ärsytä eikä kuivata ihoa. Kovin tuhtia meikkiä ei tällaisenaan puhdista kunnolla, mutta kaksoispuhdistuksen kakkosvaiheeseen ihan hyvä. Ei kuitenkaan parempi (tosin ei ehkä huonompikaan) kuin skin recoveryn putsari jota olen käyttänyt jo pitkään ja varmaan jatkossakin pysyn skin recoveryssa koska siinä ei ole mitään moittimista.
« Viimeksi muokattu: 15.04.18 - klo:20:55 kirjoittanut Morrigan »

Poissa Hanzku

• HAIRahtanut
« Vastaus #1434 : 18.05.18 - klo:15:27 »
Paula's choice omilla nettisivuilla on nyt SPF-tuotteet -15%.

Oletteko käyttäneet kevyesti sävyttävää Resist Anti-Aging Moisturiser SPF 30 -päivävoidetta? Minulla oli tämä tuote käytössä 2015-16 ja muistan sen olleen todella hyvä meikin alle tai jos ei jaksanut meikata, niin antoi sopivasti pientä tasoitusta (vaikka ei sitä peittäväksi voi vahingossakaan kutsua). Tilasin tätä uudelleen nyt keväällä, ja mielestäni hinta oli noussut aika paljon, mutta onkohan tähän tullut muutakin muutosta. Parisen kuukautta tätä käytettyä hokasin, että mulle tulee tästä ihan pienen pientä näppyä otsaan. Kokeilin jo kaikki muut tuotteet yksi kerrallaan jättää pois, ja tätä epäilin viimeisenä aiheuttajaksi koska pari vuotta sitten ei tullut mitään ongelmia.

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #1435 : 18.05.18 - klo:17:04 »
Kuinkahan kauan tuo kampanja kestää? Olen tosi tyytyväinen siihen vaaleansinisen linjan Resist Youth Extending spf 50-päivävoiteseen, mutta en taida nyt tilata sitä lisää. (Nykyinen tuubi näyttää parasta ennen-päiväyksen umpeutuvan kesäkuussa, joten syytä käytellä pian..)
Harmi tosiaan, että ei oikein enää vedä koko sarja. Koreasta saa edullisempia ja joskus yhtä hyviäkin tuotteita..

1b F/M ii

Poissa Deadly Nightshade

• Tukkaguru
  • Omaa pääkarvastoa
« Vastaus #1436 : 18.05.18 - klo:21:01 »
Paula's choice omilla nettisivuilla on nyt SPF-tuotteet -15%.

Oletteko käyttäneet kevyesti sävyttävää Resist Anti-Aging Moisturiser SPF 30 -päivävoidetta? Minulla oli tämä tuote käytössä 2015-16 ja muistan sen olleen todella hyvä meikin alle tai jos ei jaksanut meikata, niin antoi sopivasti pientä tasoitusta (vaikka ei sitä peittäväksi voi vahingossakaan kutsua). Tilasin tätä uudelleen nyt keväällä, ja mielestäni hinta oli noussut aika paljon, mutta onkohan tähän tullut muutakin muutosta. Parisen kuukautta tätä käytettyä hokasin, että mulle tulee tästä ihan pienen pientä näppyä otsaan. Kokeilin jo kaikki muut tuotteet yksi kerrallaan jättää pois, ja tätä epäilin viimeisenä aiheuttajaksi koska pari vuotta sitten ei tullut mitään ongelmia.

Jos puhut siitä rasvoittuvan ihon resist linjan sävyttävästä SPF 30 -voiteesta, niin siihen on lisätty ihan hitosti suolaa (sodium chloride) vuoden 2016 jälkeen. Ennen se oli ihan INCI:n loppupäässä, nyt suht alussa. Kun bongasin tämän, en ole enää uskaltanut sitä ostaa, kun olen ainakin lukenut suolan aiheuttavan näppyjä/finnejä.

Poissa Hanzku

• HAIRahtanut
« Vastaus #1437 : 20.05.18 - klo:11:15 »
NarnianQueen: Vielä pari päivää näköjään aikaa sille SPF-tarjoukselle: Validity: 16 April until 22 May 2018, 23:59. Näköjään samaan aikaan olisi myös tarjous, silmänympärysvoide (5ml) kaupanpäälle yli 75€ tilauksiin. Mutta eipä tuo nyt paljoa anna lisäinnostusta kerätä 75€ tilausta. Itse asiassa itseäkin alkaisi houkuttaa vaihtaa jonnekin muuhun, tähän asti korvaavien tuotteiden ostot on olleet huteja, joten vinkkejä vastaaviin, hyväksi havaittuihin tuotteisiin voitaisiin ottaa vastaan. ;)

Deadly Nightshade: Löysin vuodelta 2015 tuon mainitsemani Resist Anti-Aging Moisturiserin incin ja onhan tuota tosi paljon myllätty. Juurikin suola noussut ylös. Eli tämä ja/tai jokin muu muutos incissä varmaan selittänee sen miksi se uusi puteli aiheuttaa näppyjä. Neljäs päivä ilman voidetta ja näpyt on jo melkein kokonaan hävinneet.

2015:
Aqua, Cyclopentasiloxane (Silikone), Zinc Oxide (mineralischer UV-Filter, 12%), PEG/PPG-18/18 Dimethicone, Dimethicone Crosspolymer, PEG-12 Dimethicone (Silikone), Resveratrol (Antioxidans), Quercetin (Antioxidans), Epigallocatechin Gallate (Antioxidans), Tocopheryl Acetate (Vitamin E), Tetrahexyldecyl Ascorbate (Vitamin C), Adenosine (fördern Zellkommunikation), C12-15 Alkyl Benzoate (geschmeidig machend), Lauryl Lysine (viskositätsregelnd), Bisabolol (reizhemmend), Trihydroxystearin (viskositätsregelnd), Salix Alba (Willow) Bark Extract (Weidenrinde, reizhemmend), Punica Granatum (Pomegranate) Extract (Antioxidans), Haematococcus Pluvialis (Astaxanthin) Extract (Antioxidans), Hydrolized Corn Starch (Maisstärke, mattierend), Polysorbate 80 (emulgierend), Hydrolyzed Silica (absorbierend), Triethoxycaprylylsilane (Silikone), Isopropyl Titanium Triisostearate (emulgierend), Caprylyl Glycol, Hexylene Glycol (feuchthaltend), Sodium Chloride (viskositätsregelnd), Ethylhexylglycerin, Phenoxyethanol (konservierend), Iron Oxides (CI 77491, 77792, 77499, Farbpigmente).

Vs. 2018:
Aqua, Cyclopentasiloxane (hydration), Zinc Oxide (13%, Nano, broad spectrum sunscreen agent ), PEG-12 Dimethicone (texture enhancer), PEG/PPG-18/18 Dimethicone (texture enhancer), Lauryl Lysine (skin-conditioning agent), Sodium Chloride (stabilizer), Trihydroxystearin (texture-enhancing), Dimethicone Crosspolymer (suspending agent), Resveratrol (antioxidant), Quercetin (antioxidant), Epigallocatechin Gallate (antioxidant), Tocopheryl Acetate (vitamin E/antioxidant), Tetrahexyldecyl Ascorbate (vitamin C/antioxidant), enisonedA (skin-restoring), Bisabolol (skin-soothing), xilaS Alba (willow) Bark Extract (skin-soothing), Punica Granatum (Pomegranate) Extract (antioxidant), Haematococcus Pluvialis (Astaxanthin) Extract (antioxidant), Hydrolized Corn Starch (texture-enhancing/mattifying agent), Polysorbate 80 (texture-enhancing), Hydrolyzed Silica (texture-enhancing/mattifying agent), Triethoxycaprylylsilane (texture enhancer), C12-15 Alkyl Benzoate (emollient texture enhancer), Isopropyl Titanium Triisostearate (texture-enhancing), Caprylyl Glycol (preservative), Hexylene Glycol (preservative), Ethylhexylglycerin (preservative), Iron Oxides (CI 77491, CI 77492, CI 77499) (colorant), Phenoxyethanol (preservative).

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #1438 : 20.05.18 - klo:20:11 »
Okei, tuossa näkyy olevan mukana myös nanoa.. eipä silti, että hysteerisenä pelkäisin, mutta aihe kiihdyttää tunteita ja keskusteluja puolesta ja vastaan, aika lailla.
Yksi asiantuntija sanoo yhtä (nanopartikkelit täysin turvallisia), toinen sanoo toista (riskitekijä, ei tunneta vaikutuksia ...), kolmas on rauhallisen keskitien kannalla (ei syytä huoleen, kohtuudella voidaan käyttää...)...

Vaikeaa tässä on kuluttajan tehdä syvällisiä valintoja, joista on vastuussa kolmenkymmenen vuoden päästä... ::)
...

1b F/M ii

Poissa Hanzku

• HAIRahtanut
« Vastaus #1439 : 20.05.18 - klo:22:28 »
^Jopas, en olekaan tähän aiheeseen perehtynyt lainkaan. Ja nopea googletus sanoo, että meneehän ne ihostakin läpi. 2015 ei mainita nanoa zonc oxidedessa, mutta onko kuitenkin samassa muodossa ollut jo tuolloin vai voiko tämä olla yksi syy mikä ärsytystä iholla aiheuttaa. 0_0 No, olipa syy mikä tahansa, niin ei kai auta kuin etsiä jokin uuden aurinkosuojallisen päivävoiteen ja jatkossa tiedän myös pitää silmällä nano-partikkeleita incissä. Ehkä vara ei venettä kaada tässä tapauksessa.