Olen käytellyt kohta viikon loppuneen kookosöljyn tilalla kasvojen pesussa maapähkinäöljyä ja toimii kyllä todella paljon paremmin.

Koostumus on tuossa paljon mukavampi kuin kookosöljyssä, sellainen pehmeä ja täyteläinen. Ja mikä parasta, tämä poistaa wp-Diorshownkin vielä kookosöljyä helpommin. Ensimmäisellä kerralla tällä pestessäni melkein säikähdin, kun ripsiväri vaan suli ripsistä hetkessä pois.

Kookosöljyn piti antaa aina hetki vaikuttaa ja senkin jälkeen vaati pientä hieromista, että sai suurimmat ripsivärit ripsistä irti. Olen sekoittanut tuota myös suihkusaippuan sekaan ja toimii siinäkin mainiosti. Hintakaan ei ollut paha, vähän päälle 3e 250ml pullo.
Aprikoosinsiemenöljyn sain jo muutaman viikon ja olen sillä iltaisin terästänyt Humektania ja tykkään kovasti. Ei ole tukkinut tms, mutta aamulla iho on paremman tuntuinen kuin pelkän Humektanin kanssa, pehmeämpi ja tasasävyisempi. Luumunsiemenöljy on sen sijaan jäänyt kokonaan käyttämättä, kun siinä on niin käsittämättömän ällöttävä haju.

Ehkä uskaltaudun tuota jossain vaiheessa testaamaan johonkin hajustettuun hoitikseen sekoitettuna, mutta naamaani en kyllä tuollaista haisua halua.