Uusi haiven liittyy keskusteluun, tää on jo jopa toka viesti jonka kirjoitan tänne foorumille

Taustaillut olen jo pidemmän aikaa, ja saanut arvokkaita oppeja, siitä kiitokset kaikille juureksille!
Tänne pitää kirjoittaa äskettäinen kokemukseni, kun sain ärtsyn ihottuman Lumenen rauhoittavasta(!) kosteusnaamiosta. Se on tarina erikseen, mutta öljyihin koko homma linkkautuu kahdellakin tavalla. Ensinnäkin, sain tuon ihottuman rauhoittumaan neitsytkookosöljyllä, jota olen nyt hölväillyt myös tukkaan, käsiin, jalkapohjiin ja päiväkahvin sekaan. Ihanata!

No, toinen linkki on sitten se, kun olen pitkään ollut Paula's Choice -tuotteiden käyttäjä, ja tuota kirottua Lumenen kosteusnaamiotakin laitoin naamaani Paulan BHA-voiteen jälkeen. Kirjoitin sitten Paula's Choice asiakaspalveluun ja kyselin, osaisivatko siellä INCIn perusteella arvella mistä ainesosasta naamani ärtsyyntyi, ja olisiko heillä jotain vinkkiä miten ärtynyttä ja hurjan kuivaa ihoani kannattaisi hoitaa. Katsokaapa vastausta, lihavoin olennaisen

Unfortunately it is almost impossible to determine what is causing the reaction from the ingredient list. The mentioned mask is actually not as beneficial as just using plain olive oil once the 2% BHA Lotion has absorbed. Given the condition of your skin, we would suggest you go one week applying the 2% BHA at night (just a thin layer) followed by a layer of olive oil or a rich, basic balm like Aquaphor Ointment or even plain Vaseline.
Taidan kuitenkin pysytellä kookosöljyssä siihen asti kun Tuoksukaupasta tilaamani ruusunsiemenöljy saapuu. Jostain pitäisi myös saada karpalonsiemenöljyä, joka olisi kai erinomaista ainetta kuivalle ja ikääntyvälle iholle.