^^ juuriska, mikä merkki sulla on käytössä? Mulla on myös emuöljyä (kesällä tosin unohdin koko öljyn olemassaolon) -> tilasin iherbistä viime talvena testiin pikkupullon
Emu Goldia, ja se kyllä rauhoitti hyvin mun talvisin todella raivokkaan herkästi rikkoutuvaa ihoa. Otin uudelleen käyttöön ja nyt vaihtelen sitä kookosöljyn kanssa.
Ajatuksissa on pistää seuraavan iherb-tilauksen yhteydessä tulemaan
Natural Treasures. Emu Goldissa on lisänä E-vitamiinia parantamasa säilyvyyttä, ja se toimii muutenkin mun iholla hyvin, mutta se isompi pullokoko on vähän tyyriimpi tuohon NT'een verrattuna. Mua himppasen verran kyllä hämmentää vielä, että miten tuota emuöljyä tuotetaan tarkalleen ottaen.
^ Ainokainen, öljyjen suhteen kyllä joutuu ikävä kyllä testaamaan mikä sopii ja mikä ei. Esim Jojobaa on paljon kehuttu ihonhoidossa, mutta jostain syystä mulle se on "myrkkyä".
Tässä ketjussa on käyttökokemuksia öljyistä. Jos ei ole jo tuttu, niin sieltä voi saada jotain vinkkiä, niinkuin toki tästäkin ketjusta. Ensimmäisenä mulle tulee mieleen, että kookosöljy olisi sullakin kokeilemisen arvoinen!