Kirjoittaja Aihe: Smashbox cosmetics  (Luettu 10513 kertaa)

Poissa Paulina

• HAIRahtanut
Smashbox cosmetics
« : 03.04.07 - klo:10:58 »
Etsiskelin uutta puikkomaista poskipunaa ja törmäsin tähän sarjaan. Näyttäisi olevan monia muitakin mielenkiintoisia tuotteita ja sarja on ainakin Strawberrynetissä aika hyvin edustettu, Ebaysta löytyy myös, muiden nettikauppojen tarjontaa en ole vielä tutkaillut. Eli kokemuksia voi laittaa kehiin, itselläni niitä ei ole vielä ja olenkin tilaamassa Strawberrystä ainakin tällaisen Skin Tint-puikon;

sävy Heat, sheer coral pink

Tällainen on saatava myös;

Fusion soft lights powder blush "Dimension"

Muuta mielenkiintoista;

Artificial light luminizing lotion

Ihania eyelinereita;

"Illume" cream liner ja Eye liner trio "Scene marker" (voidemainen)
Tulipa nyt vähän reippaasti kuvia, ovat vaan aika ihania.. ja jotkut löytävät kohta uuden kodin. ;D

« Viimeksi muokattu: 07.08.07 - klo:20:21 kirjoittanut Paulina »

Poissa Anissa

• Tukkaguru
Vs: Smashbox cosmetics
« Vastaus #1 : 15.04.07 - klo:23:30 »
Jenkeissä löytyi tätä sarjaa monesta paikasta.Ihania ruskeita sävyjä oli esim. luomiväreissä paljon,olisivat varmasti tosi hyviä nude-meikin tekoon.Tuota raidoitettua poskipuna/aurinkopuuteri tms. hässäkkää kokeilin kämmenselkään ja se antoi tosi luonnollisen shimmering pinnan.Luomiväreissä oli paljon pigmenttiä ja muutenkin vaikutti tosi hyvältä sarjalta.En kuitenkaan ostanut mitään tästä sarjasta,joten sen enempää kokemusta näistä ei ole.Alkuvaikutelma näistä oli kuitenkin tosi positiivinen.
2bMii BSL tummanruskea luonnonkihartuva hiuksisto omalla värillä. Sekaiho. Iholle luomujuttuja, Dermoa, öljyjä ja mineraalimeikkejä. Nudemeikin ystävä, tuoksu- ja ihonhoitofriikki.

Poissa Paulina

• HAIRahtanut
« Vastaus #2 : 16.04.07 - klo:09:31 »
Sain hankittua tuo Skin tint-poskaripuikon, samaisen sävyn kuin kuvassa. Levitin sitä tosin Lorealin mineraalimeikin päälle, voisi olla parempi kokeilla tavallisen meikkivoiteen päälle. Mutta tulos on tosi läpikuultava, kuten kädelle aiemmin jo kokeillessa sain todeta. Tuollaiset puikkoposkarit on mun mielestä todella käteviä. Hylsy on ihanan ylellinen, sellainen painava ja jämäkkä, ei mikään muovitötsö  ;D.

Huusin myös Ebaysta tuon Dimension-poskarin, täytyy palailla sitten kun se saapuu.

Poissa Ninamia

• HAIRahtanut
  • 1CFii
« Vastaus #3 : 26.06.07 - klo:11:30 »
Smashbox:in Soft Lights -korostuspuutereista kaipaisin kokemuksia, onko kellään?

Erityisesti kiinostaisi tämä uuden lookin sävy Sunset Boulevard Fusion
http://www.eleven.se/smashbox-sunset-boulevard-fusion-soft-light-trio-3184.html

Strawberrynet:issä on myynnissä myös tätä, Tint ja shimmer sävy kiinnostaisi Specktra:n kuvausten perusteella.
Specktrassa näitä kehutaan aikalailla..
http://us.strawberrynet.com/makeup.aspx?brandid=689&goChar=S&LineId=6610#6610
" Everyone's a star and deserves the right to twinkle"
-Marilyn Monroe

sosiaalitantta

• Vieras
« Vastaus #4 : 26.06.07 - klo:18:12 »
Hankalaa, kun ei Suomessa myydä, niin oikeita sävyjä on huono lähteä arvailemaan...

Mutta mikä edes on korostuspuuteri, käytetäänkö sitä poskipunan tapaan? En vaan haluaisi mitään kimalletta naamalle...

Poissa Hue

• Tukkaguru
« Vastaus #5 : 26.06.07 - klo:18:18 »
Hankalaa, kun ei Suomessa myydä, niin oikeita sävyjä on huono lähteä arvailemaan...

Mutta mikä edes on korostuspuuteri, käytetäänkö sitä poskipunan tapaan? En vaan haluaisi mitään kimalletta naamalle...

Korostuspuuterilla korostetaan kasvojen korostettavia alueita eli niitä joita halutaan tuoda esiin. Tällä tavoin saadaan kasvojen kolmiuloitteisuus korostumaan ja voidaan muokata kasvojen muotoa varjotusten kanssa.

Korostukset vaalealla ja varjostukset tummalla:
Favs: Sebastian Professional Penetraitt ja Hydre Conditioner, Wella SP Luxe Oil & GHD IV Styler.

sosiaalitantta

• Vieras
« Vastaus #6 : 26.06.07 - klo:18:52 »
Ahaa, kiitos Emi-Lyn! Miten siis käy, jos tuollaisia käyttää poskipunana? Samaa lajia ovat Guerlainin Meteoritesien kanssa?

Poissa Hue

• Tukkaguru
« Vastaus #7 : 26.06.07 - klo:20:09 »
Ahaa, kiitos Emi-Lyn! Miten siis käy, jos tuollaisia käyttää poskipunana? Samaa lajia ovat Guerlainin Meteoritesien kanssa?

Poskille tulee kaunista hohtoa ja ehkä väriäkin hiukan, riippuen tuotteesta.  Sävytetyt hohtopuuterit sopivat mainiosti poskipunan tilalle. Läpikuultavat ja värittömät hohtopuuterit sopivat käytettäväksi poskipunan päälle sekä muille korostettaville kohdille.  :)
Favs: Sebastian Professional Penetraitt ja Hydre Conditioner, Wella SP Luxe Oil & GHD IV Styler.

sosiaalitantta

• Vieras
« Vastaus #8 : 27.06.07 - klo:00:46 »
Kiitoksia!  Kiva että joku jaksaa kärsivällisesti neuvoa, mun kanssa kun pitkäpinnaisempikin kyllästyy mun jankkaukseen...  ;)

Poissa Ninamia

• HAIRahtanut
  • 1CFii
« Vastaus #9 : 16.07.07 - klo:21:29 »
Tarttui reissulla mukaan sitten Smashbox Soft lights Dusk aurinkopuuteri/korostusväri.

Näyttää aika hohtavalta purkissa mutta iholla sulautuu kauniisti. Sävy on kesällä mun iholle mitä parhain ja voi itse valita tummuusasteen ottamallla eri kohdasta puuteria. Tykkään. Riitoisa tuntuu olevan.

edit: Ei ole kyllä niin riittoisa kuin aluksi luulin.. Tuntuu että puuteriairtoaa aina enemmän kuin siveltimeen/naamaan sutii ja siten tuotetta jää irrallisena pölisemään eli kuluu myös nopeammin..

Lisäksi ostettua tuli kokeilumielessä smashbox huulikiilto, joka koostumukseltaan ihanan paksua. Sävy pixel on hento nudevaaleanpunainen. Puteli on luokattoman pieni.
« Viimeksi muokattu: 25.01.08 - klo:10:57 kirjoittanut Ninamia »
" Everyone's a star and deserves the right to twinkle"
-Marilyn Monroe

Poissa Paulina

• HAIRahtanut
« Vastaus #10 : 07.08.07 - klo:20:20 »
Hankinta Ebaysta: Brow tech quad, aika söpis, luottokortin kokoinen kulmaväripaletti. Nuo värinapit on kyllä niiin pienet, ettei tarvi pelätä, ettei ehtisi elinikänsä aikana käyttää loppuun, kuten asia on monien luomivärien kanssa..

Brunette, Taupe, Blonde, Wax.

Poissa Helleka

• HAIRahtanut
« Vastaus #11 : 09.09.07 - klo:22:26 »
Nyt on testailtu Perfect Eyes –palettia niin usein, että on jo jotain sanottavaakin. Tässä linkki: http://justbeautydirect.co.uk/index.php?main_page=product_info&products_id=778
Just Beauty Direct:istä enemmän juttua meikkisivellinketjussa.

Paketissa siis kaksipäinen sivellin ja pieni luottokortin kokoinen rasia, jossa on kolme kulmaväriä ja vaha, sekä kuusi cream eyeliner:ia. Kulmaväreistä kaksi vaaleinta ihan ok mutta tummin sävy liian synkeä mun kulmiini. Paletin vaha on parempi kuin toinen omistamani, Urban Decayn kulmakynässä oleva, sillä kulmakarvat eivät liimaannu kiinni ihoon. Silti pidän enemmän kulmageeleistä, kun tulee vähän irtonaisempi lopputulos.

Rajausvärit eivät ehkä ihan yhtä hyviä kuin MACin Fluidlinet, mutta silti parempia kuin kynät. Tein eilen vaihteeksi rajaukset Shu Uemuran sinisellä Drawing Pencil:illä ja päädyin lopuksi paikkailemaan tämän paletin tummansinisellä sävyllä, jotta sain tarpeeksi siistin lopputuloksen. Yläluomen sisärajaus pysyy hyvin, alaluomelle en ole sisärajauksia tehnyt. Paletista löytyy tuon tummansinisen lisäksi kaksi ruskeaa, musta, harmaa ja tumma sammaleenvihreä.

Harmaalla ja sammaleenvihreällä tulee aika haaleaa jälkeä, mutta ovat loistavat sävyt Diorin Pure Dreams –paletin kanssa, ja tätä yhdistelmää onkin tullut käytettyä viime viikolla usein. Varsinkin sammaleenvihreä epäilytti aluksi, kun näytti niin vaalealta, mutta lopputulos olikin ihan kiva. Nämä kaksi siis hyviä, jos ei mitään kovin räväkkää silmämeikkiä ole tekemässä. Testasin kädelle, ja mun silmääni kaikista vaalein on se vaaleampi ruskea ja muissa värin intensiivisyys aika lailla sama. Silti harmaa ja vihreä näyttävät mielestäni silmissä vaaleammilta kuin musta, tummanruskea ja tummansininen. Vaaleanruskeasta ei oikein innostunut.

Kaiken kaikkiaan kiva ostos, tarpeeksi käyttökelpoisia sävyjä ja testaamiseen juuri sopiva määrä, kaikki (paitsi väärät sävyt) tulee varmasti käytettyä loppuun. Tummansinistä harkitsen tällä hetkellä täysikokoisena, kun tuntuu sopivan kaikkiin omistamiini sinisiin paletteihin hyvin. Täti Kukkahatun kommentteja ja mielipiteitä odottelenkin innolla, josko tulisi jotain vinkkejä käytöstä ja väriyhdistelmistä (ei mitään paineita…  ;D ). Samoin Paulinalta olisi kiva kuulla mielipiteitä Brow tech quad:ista kun värit taitaa olla samat kuin tässä mun paletissa.
"I think I am, therefore, I am. I think."

Poissa Paulina

• HAIRahtanut
« Vastaus #12 : 20.09.07 - klo:09:56 »
Samoin Paulinalta olisi kiva kuulla mielipiteitä Brow tech quad:ista kun värit taitaa olla samat kuin tässä mun paletissa.

Tämähän on mennyt multa ihan ohi. Tuolla olen lähinnä täyttänyt "koloja", ja huomaan suuntaavani Taupe-sävyyn, vaikka mulla varsin tummat kulmat onkin, Brunette-sävyä tuskin tulen käyttämään. Se Blonde-sävykin on vähän outo. Olen vähän noviisi näissä kulmarijutuissa, ja harvemmin käytän kulmissa mitään. Enkä tiedä mihin sen vahan lykkäisin.. ilmeisesti siihen värin kiinnitykseen?  ;D. No, olen pärjännyt ilman sitäkin..

Poissa Jonsu

• Tukkaguru
« Vastaus #13 : 18.12.07 - klo:07:32 »
Onkos täällä kokemuksia Smashboxin luomiväreistä tai huulikiilloista?

Kyselin joskus ylläolevia asioita.
Nyt mulla itsellä on kokemuksia kiilloista.
POUT ihana koostumus, mutta itselle liian vaalea sävy.
PIXEL tässä myös ihana koostumus, mutta tämäkään nudesävy ei mulle sovi. Itsellä on niin tummat huulet ja väärän sävyn kanssa huuleni näyttävät kummalliselta.
CANDID tämä on suosikkini. Selvästi roosampi ja mukana enemmän hohdetta kuin kahdella ensin mainitulla. Vertaisin tätä hieman MACin Nymphetteen (Nymphetteä en ole vielä testannut, mutta hylsyssä näyttää vähän samalta)
MASTER huulipuna: Todella kiva nudesävy ja ihastuin tähän kun näin sen hylsyssä. Tämänkään nudesävy ei mulle sovi. kaipa se on uskottava että mulle nuo nudet ei käy.

« Viimeksi muokattu: 18.12.07 - klo:07:38 kirjoittanut Jonsu »

Poissa sipe

• Tukkaguru
  • Hooray, it's Happy Bunny
« Vastaus #14 : 31.01.08 - klo:12:51 »
Eikö täällä ole enempää kokemuksia smashboxista? Hämmästyttävää, sillä itse tykkään ainakin sarjasta ihan kympillä. Photo finish primer on mainio tuote huokosten piilottamiseen, samoin creme to powder -meikkipohja ja esim. geelimäiset rajausvärit ja perinteiset luomivärit ovat tosi hyviä. Myös siveltimien hinta-laatusuhde on loistava...
Hiukset: 3b iii. Luonnonkihara, paksu, värjätty ja älyttömän kuiva.
Suosikkituotteet: MOP Hydrating shampoo, Joico K-Pak-sarja kokonaisuudessaan, Joico Moisturizer, Nexxuksen Therappe, Humectress, Luxxtress ja Keraphix; Redken ASHC, sekä Tigin O&H -hoitis CO-pesuun.