Kirjoittaja Aihe: Smashbox cosmetics  (Luettu 10447 kertaa)

Poissa hampiainen

• Tukkaguru
Vs: Smashbox cosmetics
« Vastaus #15 : 31.01.08 - klo:13:00 »
^ Mulla on myös Photo finish primer, ihan ok tuote, jotenkin tulee hassun tuntuiseksi iho, en oo oikein varma että tykkäänkö.. Mutta siloittaa kyllä ihon pintaa nätisti.

Nyt hankin Huutiksesta Soft Lightsin jota innolla odottelen! :-* Myös erityisesti Smashboxin poskarit ja pohjustustuotteet kiinnostavat. Samoin nuo geelimäiset rajausvärit näyttävät ihanilta! Sopinevatkohan arkikäyttöön?

Poissa Ninamia

• HAIRahtanut
  • 1CFii
« Vastaus #16 : 31.01.08 - klo:13:08 »
Mulla on Photo Finish Primer Light. Tykkään tuotteesta kyllä, vaikka mulla ei ole kovin epätasainen iho. Yleensä käytän juhla/bilemeikin alla ja tekee kyllä ihon samettiseksi ja sopii hyvin mineraalipohjan alle. Iho pysyy koko illan mattana eikä ala kiiltelemään.

Tilasin juuri fusion soft lights Matrix puuterin ja Softlights/Blush Duo in Golden Beige/Ray sekä Cast/Crew  . Toivotaan että on hyviä, ainakin aikasemat softlightsit on ollut hyviä.

Geelimäiset rajausvärit kiinnostaa kanssa, osaisko joku verrata MACin fluidlineihin?
" Everyone's a star and deserves the right to twinkle"
-Marilyn Monroe

Poissa Varla

• Tukkaguru
« Vastaus #17 : 31.01.08 - klo:16:13 »
Mulla on Smashboxin Fusion Soft Lights-intermix poskipunana, tai sen tapaisesti tuota käytän. Ainut miinuspuoli on se että sitä väriä tulee siveltimeen liikaa ja sitä jää tuohon "purkkiin" pölisemään.
Sit mulla on Tokidoki Soft Lights hohdepuuteri Dolce vita, jota käytän poskipäillä. Tästä mä tykkäilen kovasti  :-*
Hang up the chick habit

Poissa Miltonia

• HAIRahtanut
« Vastaus #18 : 01.02.08 - klo:17:27 »
Kyselempä täältäkin inciä, erityisesti kiinostaa softlights. Voisiko kukaan auttaa ?

Poissa Pepper

• HAIRahtanut
« Vastaus #19 : 01.02.08 - klo:18:00 »
 ;) ;) ;) (Tällä kertaa Sephorasta)
Lens:
Talc, Zinc Stearate, Ethylhexyl Palmitate, Dimethicone, Mineral Oil, Boron Nitride, Nylon-12, Methylparaben, Propylparaben. May Contain: Iron Oxides, CI 77499, Manganese Violet, Red 7 Lake, Titanium Dioxide, Mica, Carmine.

Prism:
Talc, Zinc Stearate, Ethylhexyl Palmitate, Dimethicone, Mineral Oil, Boron Nitride, Nylon-12, Methylparaben, Propylparaben. May Contain: Iron Oxides, CI 77499, Manganese Violet, Red 7 Lake, Titanium Dioxide, Mica, Carmine.

Shimmer:

Tint:
Tyger tyger, burning bright. In the forests of the night. What immortal hand or eye could frame thy fearful symmetry?

Poissa Miltonia

• HAIRahtanut
« Vastaus #20 : 01.02.08 - klo:18:38 »
Jo näyttää paremmalta. Jotain siis saan laittaa must have listalleni. Kiitos jälleen ;D
Bismuuttia on jopa Guerlanin puutereissa!

Poissa Paulina

• HAIRahtanut
« Vastaus #21 : 19.02.08 - klo:21:51 »
Ebaysta tuli napattua Smokebox, MUA:ssa oli vähän ristiriitaisia arvioita, kuten että kaikki värit näyttävät samalta, vaikea levittää, no oli toki kehuttukin.. kiva idea kuitenkin, eri sävyjä smoky-meikkiin samassa rasiassa, shimmerinä ja mattana. Odottelen tätä siis vasta saapuvaksi.

Poissa marketta

• HAIRahtanut
  • I like turtles
« Vastaus #22 : 11.03.08 - klo:15:16 »
^ Onpas kivan näköinen paletti, joko olet ehtinyt testailemaan?

Tässäpä arvioita omista Smashboxeistani:

Blush/Softlights Duo "Haute/Couture" Oli lämpimämpi kuin kuvan perusteella oletin. Toimii kevyelti laitettuna omilla kasvoillani, antaa kultaista hohtoa. Vahvemmin laitettuna näyttää liian keltaiselta itselläni. Toiminee paremmin kesällä.

Highlighter Smashing Transfer "Rosy Red" Kirkkaanpunainen poskipuna. Näyttää ytäkältä purkissa, mutta kasvoilla lopputulos on varsin luonnollinen. Tämän kanssa pitää pohjustuksen olla ehdottomasti kunnossa, sillä sävy on kasvoilla samankaltainen oman punoitukseni kanssa. Tästä on tullut mun tämän hetken suosikkiposkipuna. Kuva.

Cream Eye Liner Trio "Blockbuster" Mattainen ruskea, hohtava kullankeltainen ja hohtava joku punainen (kuvasta näkee paremmin sävyn, en oikein osaa kuvailla tuota). Ruskeaa en ole juuri käytellyt kun omistan MACilta Dipdown-fluidlinen jonka koostumuksesta pidän enemmän. Näissä on melko kova koostumus verrattuna Fluidlineihin. Kullankeltainen ei ainakaan sisärajauksissa näytä juuri miltään, muuten en ole tätä kokeillut. Punaista olen käyttänyt eniten, sopii tosi hyvin ylärajaukseen ruskean tightlining-rajauksen pariksi.

Lip Enhancing Gloss "Protege" Hiukan rusehtavampi sävy kuin kuvassa, sisältää myös hienojakoista hilettä joka näkyy hohtona huulilla. Mun suht tummilla huulilla tämä on kiva arkikiilto, sellainen ylbb. Tuoksu hieman teollinen (ei häiritse mua), ei kuitenkaan niin teollinen kuin esim. NARSin kiilloissa.

Vielä on eBaysta tulossa tällainen setti, siitä kokemuksia myöhemmin. Kaikenkaikkiaan tykkään merkistä ja olen tyytyväinen kaikkiin ylläoleviin juttuihin.

Poissa hampiainen

• Tukkaguru
« Vastaus #23 : 11.03.08 - klo:15:24 »
^ Kiitos arvioista! :) Käyn nimittäin juuri tuosta smashing transferin samasta sävystä ostan / en osta -kamppailua itseni kanssa. On vaikea uskoa, että tuote oikeasti näyttäis luonnolliselta poskilla, sen verran räikeän näköstä tavaraa! Mutta tuon sun arvion jälkeen kiinnostaa entistä enemmän.. hmmm..

Paljonko muuten maksoit Ebayssa tuosta setistä?

Poissa marketta

• HAIRahtanut
  • I like turtles
« Vastaus #24 : 11.03.08 - klo:15:38 »
^ Kyllä mä suosittelen tuota poskipunaa, koostumus on kuitenkin siinä niin kova ettei sitä varmaan edes voi yliannostella. Tosi luonnollisen lopputuloksen sillä saa (tietty myös näyttävämpää), ja uskon että sävy sopii useimmille, on mielestäni kuitenkin suht neutraali.

Setin huusin 12,05 dollarilla, postareineen maksoin siitä alle 14 euroa :D Hyvä ostos kyllä. Setin nimi on "In the know", todella monella myyjällä näkyy tuota olevan.

Edit. Calypso: ei ole saapunut vielä, tulee luultavasti ensi viikon alussa. Aiempien kokemusten perusteella odottelin kyllä sitä saapuvaksi jo tänään :-\
« Viimeksi muokattu: 14.03.08 - klo:19:04 kirjoittanut marketta »

Poissa calypso

• Yleisvalvoja
  • Tukkaguru
  • iHerb alekoodi: TUN470 (-10$ ensitilauksesta!)
    • Haista Ite!
« Vastaus #25 : 14.03.08 - klo:12:11 »
Jokos marketta tuo setti on saapunut? Kiinnostaa tietää onko tuo pyöreä rasia missä on 4 eri väristä palkkia enemmän hohtotuote vai poskipuna vaalealle iholle käytettynä, ja onko se kylmä- vai lämminsävyinen?
http://haistaite.com/- Tuoksublogi
Juurikasvu on nyt rekisteröity yhdistys ja liittymällä yhdistyksen jäseneksi voi tukea Juurikasvun toimintaa. Lisätietoa

Poissa Paulina

• HAIRahtanut
« Vastaus #26 : 16.03.08 - klo:17:55 »
Tykkään kyllä tosi paljon tuosta Smokebox-paletista (kuva pari viestiä ylempänä). Värit tuntuvat uskomattoman samettisilta, intensiivisiltä ja pigmenttiäkin riittää. Rajauksena olen toistaiseksi käytellyt hieman kostean siveltimen kanssa.  :-*

Poissa marketta

• HAIRahtanut
  • I like turtles
« Vastaus #27 : 22.03.08 - klo:00:15 »
Jokos marketta tuo setti on saapunut? Kiinnostaa tietää onko tuo pyöreä rasia missä on 4 eri väristä palkkia enemmän hohtotuote vai poskipuna vaalealle iholle käytettynä, ja onko se kylmä- vai lämminsävyinen?

Tuo Softlights on tosiaan sellainen, että se käy sekä poskipunana että hohtotuotteena riippuen mistä kohtaa otat väriä. Tuo on lämminsävyinen, ei mikään tappolämmin mutta kuitenkin sen verran, että näytän kuumeiselta jos pistän tuota kunnolla. Laitan myöhemmin arvioita lopuista setin tuottteista. Tähän väliin haluan kysyä: tietääkö kukaan Smashboxilta hohtotuotetta, joka on oikeasti kylmä tai vähintäänkin neutraali?

Poissa Emily D.

• HAIRahtanut
« Vastaus #28 : 22.03.08 - klo:00:20 »
Smokebox näyttää kyllä todella himoittavalta!  :)
I had actively participated in every moment of the creation of this life. So why didn't I see myself in any of it?
The only thing more impossible than staying was leaving.
I didn't wanna hurt anybody. I wanted to slip quietly out the back door and not stop running until I reached Greenland.

Poissa calypso

• Yleisvalvoja
  • Tukkaguru
  • iHerb alekoodi: TUN470 (-10$ ensitilauksesta!)
    • Haista Ite!
« Vastaus #29 : 10.05.08 - klo:01:06 »

Tuo Softlights on tosiaan sellainen, että se käy sekä poskipunana että hohtotuotteena riippuen mistä kohtaa otat väriä. Tuo on lämminsävyinen, ei mikään tappolämmin mutta kuitenkin sen verran, että näytän kuumeiselta jos pistän tuota kunnolla.

Hihii, nyt olen Softlightsin onnellinen omistaja kun tehtiin marketan kanssa vaihtareita  :)
Hassua että vaikka marketalle käy yleensä lämpimämmät sävyt paremmin kuin minulle (koska olen väritykseltäni niin viileä), tuo hohtotuote/poskipuna käy minulle tosi hyvin. Ei tule yhtään likaista tai sairasta jälkeä. Käytän itse tuota siis poskipunana ja nappaan siveltimeen kaikista palkeista. Voi tosin vaikuttaa sekin että annostelen tuota aina tosi tosi varovasti ja skunkkisivellintä käyttäen, nimittäin tuossa on niin paljon sekä pigmenttiä että hohtoa ettei liian varovainen voi olla  :D
Olen kuitenkin tosi tyytyväinen Softlightsiini, kamalan riittoisakin se on vaikka rasia on pieni. Käytön jälkiä on todella vaikea saada aikaan.

Tuotteen nimi on siis Fusion Soft Lights, sävy Celebrity
« Viimeksi muokattu: 10.05.08 - klo:01:40 kirjoittanut calypso »
http://haistaite.com/- Tuoksublogi
Juurikasvu on nyt rekisteröity yhdistys ja liittymällä yhdistyksen jäseneksi voi tukea Juurikasvun toimintaa. Lisätietoa