Kirjoittaja Aihe: Smashbox cosmetics  (Luettu 10479 kertaa)

Poissa Bamboo

• Tukkaguru
  • In the cold November rain
Vs: Smashbox cosmetics
« Vastaus #30 : 15.10.09 - klo:16:32 »
Nostellaanpas tätä vanhaa ketjua:

Ajattelin tilata satsin huulikiiltoja Ebaysta, joten kyselen laadusta. Onko Smashboxin kiillot kestäviä huulilla? Pieni tahmaisuus ei myöskään ole haitaksi. Kyllästyin NYX:in nestemäiseen koostumukseen, ja Natural Coden valikoima ei ole tarpeeksi kattava, vaikka muuten onkin aivan täydellinen ja kestävä huulilla.
kivipuuteri.blogspot.fi kosmetiikkablogini

Poissa armi

• Tukkaguru
« Vastaus #31 : 11.03.10 - klo:19:58 »
Tänään postista tupsahti Brow Tech Trio sävyssä Soft Brown/Taupe. Niiden lisäksi tässä on kulmavaha. Ennen olen tehnyt kulmat kynällä, mutta tämä on ihana! :-* Siveltimen (Sigma) kanssa saa paljon pehmeämpää ja luonnollisempaa jälkeä kuin kynällä, mutta kuitenkin tarkkaa. Sävyistä saa hyvin sekoitettua omansa, vaikka päivämeikkiin vaaleampaa ja illalla tummempaa. Soft Brown-sävy on mulle vähän liian punertava yksistään, mutta Taupe tasapainottaa sitä hyvin. Plussaa myös siitä, että vaha on samassa tuotteessa joten sitä ei tarvitse hankkia erikseen. Hinta ei ollut paha, ACW:ltä tämän saa vaihdossa 8.99 dollariin. :ts
So it goes.

Poissa Od3ssa

• Tukkaguru
« Vastaus #32 : 12.03.10 - klo:19:06 »
^Olen tuota samaa vuoden verran käytellyt ja tykkään kyllä. Vaaleammalle mulla ei kyllä käyttöä ole, kun kulmat ovat luonnostaan niin tummat, ettei tarvitse ruskeaa vaalennella. Kulmavaha tuntui alussa ihan kätevältä, mutta meni jo melko alussa sottaiseksi noista kulmaväreistä, joten jäi sitten käyttämättä. Riittoissahan tuo on, kun vielä puolet jäljellä ja nopsampi levittää kuin kynällä kulmia piirrellä :).
Tulla lujaksi, pysyä pehmeänä. Siinä on haavetta kylliksi yhdelle elämälle. - Tommy Tabermann

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #33 : 29.06.10 - klo:22:25 »
Laivan tax freesta tarttui mukaan Smasboxin Gloss & Go Lip Kit, jossa on kahdeksan 2 ml:n huulikiiltoa, mukavan monipuolisissa ja melko hillityissä sävyissä joista itse pidän. Sävyjen nimet ovat Swift, Pronto, Zip, Glide, Go, Rush, Zoom ja Snappy.

Itselleni tämä on loistava paketti, koska vaihtelen usein huulikiiltoa ja meikkaan sen verran harvoin, että täysikokoinen voi ehtiä pilaantua, varsinkin kassin pohjalle unohtuessaan. 2 ml menee näppärästi meikkipussiin ja on kuitenkin sen verran iso, että riittää ihan reiluun käyttöön. Parinkympin hintakin oli ihan kohtuullinen.

Testasin myös Photo Finish -primeria kädelle ja jo ensituntumalta tiesin miltä inci näyttää -- se on puhdas silikonituote.

Poissa Hilippa

• Tukkaguru
« Vastaus #34 : 30.06.10 - klo:17:17 »
Onko kukaan käyttänyt Anti-shinea? Pitääkö ihon mattana niin hyvin kuin tuotteen luvataan tekevän?

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #35 : 29.01.11 - klo:22:44 »
Himoitsen aika pahasti tätä In Bloom luomiväripalettia:

:l

2aFii, kaurapuuro. Pituus vyötäröllä, ehkä vähän alle.

ainokainen

• Vieras
« Vastaus #36 : 30.01.11 - klo:13:00 »
Oispa muuten mahtavaa, jos tällekin sarjalle tulisi oma myymälä Suomeen! Huippumalli Haussa -sarjassahan ne käyttää aina näitä tämän sarjan tuotteita. Aika hyvää mainosta kyseiselle tuotemerkille.

Poissa Painted Lady

• Tukkaguru
« Vastaus #37 : 30.01.11 - klo:13:59 »
Nätti paletti tuossa Lilan postaamassa  kuvassa. Onko tuo paletti kevätkokoelmasta? Jos on, niin aika synkät värit kevääksi, eikä minulle nimestä "In bloom" tullut mieleen ihan tuollaiset sävyt. Mutta tosiaan, nätti paletti.

Käytetäänkö huippumalleissa smashboxin meikkejä, vaikka palkintona on vuoden pesti Cover Girl kasvona?

ainokainen

• Vieras
« Vastaus #38 : 31.01.11 - klo:07:57 »
Mun mielestä käytettiin, ainakin niissä aiemmissa tuotantokausissa. Nyttemmin en ole enää sarjaa seurannut.

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #39 : 01.02.11 - klo:08:58 »
Jep, kevätkokoelmasta. En itsekään oikein hahmottanut teemaa kun näin tuon paletin, mutta kyllähän sillä (ja kokoelman muilla tuotteilla) vallan kukkeita meikkejä aikaan saa:

Tykkään kovasti noista pehmeistä nudeista, harmaista ja taitetuista vihreistä silmissä yhdistettynä raikkaisiin huuliin ja poskiin... ...tuo on ehkä enemmän sellainen arkipaletti, mutta ehkä juuri siksi houkutteleekin. Katselin jo sillä silmällä UD:n Naked -palettia, mutta se on ehkä minulle vähän liian ruskea.
« Viimeksi muokattu: 01.02.11 - klo:09:42 kirjoittanut Lila »

Poissa Painted Lady

• Tukkaguru
« Vastaus #40 : 01.02.11 - klo:11:51 »
Tuosta meikkikuvasta tulee kevät mieleen ihan toisella tavalla, kuin aiemman kuvan paletista. Ei melkein uskoisi, että tuolla paletilla saa tuollaisen meikin. Tai no, osaavahan saa aikaiseksi vaikka mitä, mutta luulen, että omissa käsissäni syntyisi vain tummia, kyksyisiä meikkejä.

Huippumalleista. En ole katsonut, millä meikeillä huippiksisa meikataan. Olen olettanut, että siinä käytetään Cover Girlin meikkejä, kun CG on niin isosti ohjelmassa esillä.

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #41 : 10.02.11 - klo:09:40 »
Heh, en sitten kestänyt, paletti on tulossa  :P. No enpä ole pitkään aikaan mitään paletteja ostellutkaan - ja nuo on niin minun värejä!

Tilasin myös eBaysta tällaisen minipaletin, vasemmalla kolme kulmakarvaväriä ja vaha, oikealla kuusi cream lineriä. Paletti on oikeasti luottokortin kokoinen - naurettavan kokoinen siis, mutta varmasti tosi käyttökepoinen matkoilla!

Nuo cream linerit ovat saaneet tosi vaihtelevaa palautetta, toiset tykkää, toiset pitävät tosi huonona. Itse kiinnostuin näistä lähinnä värien takia, ainakin vanhemmista sävyistä löytyy noita harmaanruskeita, joita olen kaipaillut arkikäyttöön. Kuvassa värit näyttävät vaaleilta, ovat oikeasti tummempia. Ensimmäisten kokemusten mukaan:

- Yhtä helppo rajata kuin geelirajauksellakin - ellei jopa helpompi
- Vahapohjainen väri ei ole yhtä intensiivinen kuin tyypilliset geelirajaukset - mutta selkeät, teräväreunaiset ja näyttävät rajaukset näilläkin saa. Tuo vähäisempi intensiivisyys ehkä helpottaa rajauksen tekemistä, pienet virheet eivät niin erotu, ja korjailu on helppoa.
- Rajausta on huomattavasti helpompi pehmentää kuin geelirajausta
- Kesto on (vahapohjaisuuden takia) pikemminkin kuin kynärajauksilla. Ei varmasti pysy kovin rasvaisilla luomilla, mutta itselläni tuntuu pysyvän arkimeikissä (luomella vain ohut kerros mineraalimeikkiä ja / tai puuterimaista luomiväriä, kuivahko iho) kohtuullisesti, vaikka luomi on raskas ja laskeutuu rajauksen päälle. Eli kesto vastaa hyvää kynärajausta.

Ainakin harmaa, ruskealla taitettu Thunder on pakko saada arkikäyttöön täysikokoisena!
« Viimeksi muokattu: 10.02.11 - klo:09:52 kirjoittanut Lila »

Poissa Kukka

• Tukkaguru
« Vastaus #42 : 10.02.11 - klo:10:55 »
^Tosi kätevän oloinen paletti, täytynee laittaa itsekin tilaukseen! kiitos vinkistä.  ;D

EDIT: Niitä oli monen hintaisia ebayssa. Tuo on varmaan matkoille hyvä! Kaappi tursuaa rajauksia, joten tarvetta ei muuten ole.
« Viimeksi muokattu: 10.02.11 - klo:14:21 kirjoittanut Kukka »

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #43 : 10.02.11 - klo:12:57 »
Mutta nuo napit on tosiaan mikroskooppisia! Älä maksa tuosta liikaa (sain omani alle 10 dollarilla).

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #44 : 14.12.11 - klo:09:36 »
Ostin lentokoneesta Smashboxin Photo Finish primerin ja huulikiiltopaketin (Softbox).

Photo Finish on tosiaan ohut, väritön silikonigeeli, jonkin verran hoitavia aineitakin on joukkoon sotkettu. En käytä silikonipohjustajaa päivittäin, mutta "paremman meikin" alla sellainen on ollut käytössäni jo pitkään. Edellinen tuote oli Lorkun purkissa oleva primer - ja sen epähygieenisyys alkoi ällöttää. Photo Finish on tosiaan tuubissa - ja huomattavasti helpommin levittyvää kuin Lorkun vastaava. Tämä ei myöskään tuo kovin helposti ihon pintakuivuutta esiin, kuten monet aikaisemmin käyttämäni silikoniprimerit. Tasoittava vaikutus on huomattava - mutta en osaa sanoa paljonko vaikuttaa meikin kestoon, se ei minulla yleensä ole ongelmana.

Huulikiiltoja en ole käyttänyt pitkään aikaan juurikaan ja oikeastaan olin ajatellut luopua värillisten kiiltojen ostamisesta kokonaan. En onnistu koskaan käyttämään niitä loppuun ennen kuin kiilto on jo pilalla. Väritön kiilto riittää periaatteessa käyttööni, levittelen sitä huulipunan päälle kun haluan kiiltävää lopputulosta. No tuossa paketissa oli kuitenkin normaalia pienemmät koot ja aika kivoja sävyjä. Boksissa oli sekä Limitless, että Lip Enhancing -kiiltoja, isoa eroa en näiden välillä huomaa. Molemmat ovat minusta kiilloiksi melko pysyviä (=tahmeita, mutta ei mitenkään erityisen tahmeita kiilloiksi).
« Viimeksi muokattu: 14.12.11 - klo:09:44 kirjoittanut Lila »