Kirjoittaja Aihe: Smashbox cosmetics  (Luettu 10511 kertaa)

Poissa leeinsane

• HAIRahtanut
Vs: Smashbox cosmetics
« Vastaus #45 : 04.05.13 - klo:11:52 »
Mulla on tämän sarjan kullanvärinen boxi missä on luomivärejä monta ja 4 rajausta. Olen tykännyt ihan mielettömästi. Melkein joka sävy on käytetty niin että reunoilla on enää vähän. Kävin Saksassa metsästämässä näitä, mutta siellä oli niin huonot sävyt ja pienet paletit, joten jäi ostamatta. Täytyy käydä vaanimassa humppalaivalla jokukerta, sieltä mä ton vanhankin ostin. Saisivat laittaa kaupan Suomeen jo.

Poissa Missy

• Tukkaguru
« Vastaus #46 : 19.08.16 - klo:07:27 »
Huomasin ohi mennessäni, että Smashbox on tullut Kickseihin myytiin (kai keskiviikkona?). Olisin voinut ostaa uuden primerin, mutta yllättäen ainakin se mun haluama versio oli jo ehtinyt loppua.  :D
If I could offer you only one tip for the future, sunscreen would be it.

ainokainen

• Vieras
« Vastaus #47 : 19.08.16 - klo:08:09 »
Ai kun kiva, tämäpä hyvä uutinen! Pitääkin mennä sinne kurkkimaan, mitä kivoja tuotteita sarjasta löytyy.

Poissa naapio

• Tukkaguru
« Vastaus #48 : 19.08.16 - klo:08:59 »
Mahtava uutinen! Täytyykin suunnitella viikonlopun ohjelma niin että pääsen katsomaan :)
Raitoja käpälään!

Poissa Vivianna

• Tukkaguru
« Vastaus #49 : 19.08.16 - klo:20:32 »
Onko Smashboxin primer hintansa väärti? Omaan rasvaisen ihon ja voisin harkita smashboxin primeria, jos on hyvä. Kertokaahan :)
Mulla on 2 primeria harkinnassa, kyseinen primer tai sitten Bare Minerals Prime time, Kumpi on parempi rasvaiselle iholle, joka lisää meikin kestoa?
« Viimeksi muokattu: 19.08.16 - klo:20:46 kirjoittanut Vivianna »
Vaalennetut, puolipitkät hiukset, alla pikkasen kullanruskeaa sävyä.  Hiukset monesti klipsillä ylhäällä. Kikkailen paljon suoravärien kanssa ja näin saan pienellä vaivalla eri vivahteita hiuksiin.

Poissa Od3ssa

• Tukkaguru
« Vastaus #50 : 25.08.16 - klo:04:00 »
Mulla on vuosia vuosia sitten ollut joku Smashboxin primer, enkä muista, että se erityisen hyvä olisi silloin ollut. Mulla tosin oli todellinen ongelmaiho silloin, välillä aika ärhäkkääkin aknea (pari kertaa roakin syöty) ja tosi paljon pukkasi rasvaa, joten tuskin mikään primer ois mulla toiminutkaan. Nyt kun tulivat Kickseihin, niin aattelin testata uudelleen, kun on kehuttu niin paljon. Myyjä suositteli mulle pore minimizing-primeriä, väriltään violettia tuubia, noitahan oli vähän joka lähtöön.. Oon nyt kahtena päivänä primeriä laittanut ja kylläpä joo toimii. Mulla ei nenänpielissä normaalisti pysy kuin hetken meikkivoide, mutta nyt pysyy sen toisenkin hetken ja naama on paljon siistimmän näköinen, kun ei hohkaa joka puolelta rasvaa. Kyllä mulla edelleen rasvoittuu iho, mutta paljon hitaammin ja vaikka painelenkin puuteripaperilla tai vessapaperilta pahinta kiiltoa pois, niin meikki pysyy naamassa. Joten kyllä menee  jatkoon :ts
Tulla lujaksi, pysyä pehmeänä. Siinä on haavetta kylliksi yhdelle elämälle. - Tommy Tabermann

Poissa Arnella

• Tukkaguru
« Vastaus #51 : 25.08.16 - klo:14:54 »
^ Tuota voisinkin harkita seuraavaksi. Minulla on nyt käytössä se vihreän värinen primer, jonka pitäisi taittaa punoitusta. En kyllä huomaa juurikaan taittoa, mutta ehkä punoitan vaan liikaa ;D. Meikki levittyy kyllä tosi hyvin tuohon päälle ja iho näyttää tasaisemmalta, mutta rasvoittumista tuo kyseinen versio ei tunnu ehkäisevän lainkaan.
1bMii, vaalennettu.

Poissa Od3ssa

• Tukkaguru
« Vastaus #52 : 04.09.16 - klo:10:39 »
Ostin testiin Smashboxin always sharp wp linerin sävyssä sumatra. Eipä ole mun juttu nuo itsestään teroittuvat, voin jatkossakin jättää ostamatta. Terä on mulle ihan liian lyhyt, kuluu tosi nopeaa ja sais olla yhtenään kynää vääntelemässä, että saa tarpeeksi pituutta (joka siis ON lyhyt normimitassa) ja terävyyttä. Hintaa en muista muuta kuin että sikakallis oli verrattuna mun hinta-laatusuhteeltaan suokkariin Goshin wp-kynään, joka kestää päivittäisessä käytössä kuitenkin useamman kuukauden. Rajauksen pitävyys ehkä samaa luokkaa. Ei jatkoon.
Tulla lujaksi, pysyä pehmeänä. Siinä on haavetta kylliksi yhdelle elämälle. - Tommy Tabermann

Poissa Od3ssa

• Tukkaguru
« Vastaus #53 : 16.09.16 - klo:08:22 »
^Liner sitten loppui tänään. Kesti n. 2 vkoa melkein päivittäisellä käytöllä. Lyhytikäisyyttä epäilinkin, kuten edellisessä viestissä mainitsenkin. Tulee rajaukset kalliiksi, jos kaksi kynää kuukaudessa on kulutus  ::)

Poissa naapio

• Tukkaguru
« Vastaus #54 : 17.09.16 - klo:11:37 »
Ihanaa! Mun on vaikea löytää oikean väristä meikkipohjaa, koska olen tosi vaalea, mutta keltainen ja peitettävinä ihossa on lähinnä punoitusta. Mulla on muutamakin meikkivoide, jotka on melkein hyviä, mutta joko koostumukseltaan liian paksuja makuuni tai muuten vaan ihan hiukan pielessä sävyltään. Olen tykännyt sekoittaa Misshan Perfect Coveria värissä 13 niihin ja lopputulos on ollut unelmankevyt, mutta peittävä. Tuo on sävyäkin taittanut hiukan neutraalimmaksi. Smashboxin BB Water toimii samalla tavalla, olen sekoittanut sitä kokoeilumielessä tällä viikolla Illamasquan Skin Baseen, Giorgio Armanin Luminous Silkiin, Isadoran Wake up Makeupiin ja Diorin Stariin ja ollut joka kerta todella iloisesti yllättynyt. Suosittelen kokeilemaan sekoituksissa jos tykkää ohuesta pohjasta.
Raitoja käpälään!

Poissa elly

• HAIRahtanut
« Vastaus #55 : 18.09.16 - klo:11:47 »
^ Mikä sävy sulla on käytössä? :) Kuulostaa lupaavalta!

Poissa naapio

• Tukkaguru
« Vastaus #56 : 18.09.16 - klo:19:02 »
^ Mulla on se vaalein, Fair. Se on sellaisenaan hiukan liian neutraali mun kellervään naamaani, mutta sekoituksissa toimii tosi hyvin voimakkaamman pigmenttistenmeikkivoiteiden parina. Oikean sävyn löytäminen on mulle ollut aina aivan järjettömän vaikeaa, keltapohjaiset on helposti liian värikkäitä ja neutraalitkin liian harmaita tai punertavia mun ihollani. Tällä ja Misshalla saan juuri sopivan kelta/neutraalin sävyn, joka kirkastaa kasvot ihanasti.
Raitoja käpälään!

Poissa Mirkka

• HAIRahtanut
« Vastaus #57 : 19.09.16 - klo:12:21 »
Smashboxin BB Water ja Macin Waterweight Foundation on sit täysin samaa kamaa. Etttä kannattaa ostaa sitä niistä mikä on halvinta ja helpoiten saatavilla.

Poissa naapio

• Tukkaguru
« Vastaus #58 : 20.09.16 - klo:08:07 »
^ Niin kuulemma on, aina pitäisi tehdä taustatyöt, varsinkin jos pystyy kokeilemaan rinnakkain kahta. Olen testannut näytteen verran MACiä aikaisemmin, mutta en silloin kokeillut sitä sekoituksiin joten jäi hankkimatta. Mitenköhän värit vastaavat toisiaan?
Raitoja käpälään!

Poissa naapio

• Tukkaguru
« Vastaus #59 : 27.11.18 - klo:23:32 »
Onko jollakin testikokemusta Halo Hydrating Powderista? Mietin, olisiko siitä Mac Mineralize foundation loosen korvaajaksi.
Raitoja käpälään!