^ Mielestäni taas hyvä pitää linja ettei mitään "turhia" uusia topiceja aloiteta, koska täällä on monesti valmiiksi jopa 2-3 ketjua mihin sama kysymys sopii. Säästää tilaa ja pitää forumin siistinä - itse tykkään juurikasvusta juuri sen takia että tämä on erittäin siisti mutta asenteeltaan leppoisa foorumi. Helppoa myös selata, kun samantyyppiset asiat on samassa ketjussa, ei tarvitse etsiä vastausta johonkin asiaan kovin monesta ketjusta.
Ja itse asiaan.. Omiin 45cm pidennyksiin olen viimeaikoina yrittänyt kehitellä vaikka mitä uusia kampauksia. Arkisuosikeiksi on nousseet toisen korvan taakse tuleva sivunuttura, hieman sotkuiset letit, päällimmäiset hiukset pinneillä taakse ja suoristusraudalla tehdyt kiharat.
Varsinkin tuo sivunuttura on kaiken kestävä kampaus päiväksi/baari-iltaan. Kukkapaplarit muutamaksi tunniksi päähän, jonka jälkeen hiukset ponnarille toisen korvan taakse. Sitten nostelen siitä ponnarista noin 3cm leveitä osioita ylöspäin ja kiinnitän pinnillä. Hiusten roikkuvia latvoja sitten kierittelen ja kiinnitän hengettömillä. Lakkaa päälle ja valmis, aikaa menee vain muutama hassu minuutti. Toimii myös suorien hiuksien kanssa mutta kiharoilla paljon parempi. Kunhan kiinnittää huomiota siihen että pinnit on laitettu tukevasti niin tuo nuttura kyllä kestää - ja vaikka vähän hapsottaisikin niin ei haittaa mitään, jos siitä tekee muutenkin hieman sotkuisen.