Kirjoittaja Aihe: Hopeashampoot ja -hoitoaineet  (Luettu 312394 kertaa)

Poissa heijji

• HAIRahtanut
  • Feet don't fail me now Take me to the finish line
Hopeashampoot ja -hoitoaineet
« : 29.01.06 - klo:14:19 »
Hiuksissani on jonkun verran keltaisuutta, ei tunnu lähtevän millään pois.Oon käyttäny Lorealin Silver shampoota, mutta en tykkää siitä, liian silikonista eikä toimi. Päänahan saa kyllä kutiamaan. Olen kuullut jonkun verran hyvää Nexxus Simply Silver hopeashampoosta, onko kokemuksia? Onneksi kohta pääsen kokeilemaan sitä, kiitoksia kovasti Lyx :)
« Viimeksi muokattu: 19.09.07 - klo:00:03 kirjoittanut ChaosBlack »
Ylikasvanut pixie omalla 8- asteisella värillä. Kasvatus käynnissä, tavoitteena hartiamitta.

Poissa Gigli

• Tukkaguru
Vs: Hopeashampoot ja -hoitoaineet
« Vastaus #1 : 29.01.06 - klo:14:31 »
Nexxun Simply Silver on hopeashampoiden ehdoton kuningas. Mulla on ollut kyseinen aine käytössä jo reilun puoli vuotta ja tykkäilen kovasti. Kannattaa käyttää tarpeeksi pitkällä vaikutusajalla. Itse olen pitänyt pariakymmentä minuuttia, kun olen halunnut eroon todella vahvasta keltaisuudesta..
When life gives you lemonade, make lemons. Life will be all like" Whaaaat?!"

Poissa heijji

• HAIRahtanut
  • Feet don't fail me now Take me to the finish line
« Vastaus #2 : 29.01.06 - klo:14:51 »
Onko muuten tuossa Simply Silverissä silikonia? Ei haittaa jos on, kunhan ei ihan incin alkupäässä. En malta odottaa että pääsen kokeilemaan sitä :) Minulla on vaan noiden hopeashampoiden kanssa se ongelma, etten uskalla pitää niitä kovin kauan päässä, pelkään että vetää harmaaksi. Jos vaikka kymmenen minuuttia pitäisi, yleensä oon pitäny 5 min mikä mainitaan vaikutusaikana tuossa Lorealissa.
Ylikasvanut pixie omalla 8- asteisella värillä. Kasvatus käynnissä, tavoitteena hartiamitta.

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
« Vastaus #3 : 29.01.06 - klo:15:04 »
Joskus olen käyttänyt L'orealin hopeashampoota ja mä tykkäsin siitä. Vaikka täällä ei moni olekaan L'oreal-fani ::) siinä pitää vaan muistaa emulgointi ennen kunnon huuhtelua.

Mutta storen puolella moni oli kehunut sitä Cutrinin Catch the Color vai mikä se olikaan, siinä on paljon pigmenttiä ja on tosi tummanlilaa se shampoo. Itsekin olen sitä kurkannut, kun kävin Forumin Hairlekiinissä tsekkailemassa millasta siellä on. Niin ja siitähän on vielä hoitoainekin.

Niin ja sitähän kannattaa katsella sen shampoon vaikuttaessa millanen se hius on, ettei muutu siniseksi tai harmaaksi. Pyyhit vaikka paperilla shampoota pois jostain hiussuortuvasta ja huuhtelet, kun oot tyytyväinen, niin ei tapahdu mitään sellaista, että liian harmaaksi menisi :)
« Viimeksi muokattu: 29.01.06 - klo:15:07 kirjoittanut ChaosBlack »
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset alaselässä. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa Joanna

• HAIRahtanut
« Vastaus #4 : 29.01.06 - klo:15:30 »
Mulla on käytössä toi Cutrinin Catch the Color -shampoo ja olikohan toi hoitis nyt sitten Keep the Color. Tosi hyvin tuntuu vievän keltaisuuden, kun olen viitisen minuuttia kumpaakin pitänyt päässä. Jonkun verran tuntuu tosin kuivattavan ja takuttavan tätä päätä, joten en joka pesussa käytä.

Poissa Ice

• Tukkaguru
  • Think fast, look alive
« Vastaus #5 : 29.01.06 - klo:20:54 »
kehun edelleen ja erikoisesti cutrinin vanhaa sinipurkkista että uutta catch the color -hopeashampoota. Paaaaljon pigmenttiä, hyvä pesevyys ja myös kosteuttavat. Nexxua en ole vielä päässyt kokeilemaan, mutta neiti Mustikka minulle sellaisen ensiviikon aikana lähettelee :) odotan innolla, hyvää on tosiaan kuultu
Somewhere there's a rainbow with a pot of gold
But by the time you get there, it's been taken and sold.

Poissa Lonka

• Tukkaguru
« Vastaus #6 : 29.01.06 - klo:21:30 »
Mäkin olen L'orealin hopeashampoosta tykännyt. Hänen silikoneistaan sitten tiedä, ei ole mua haitannut kun en edes sitä ole usein käyttänyt. Ainakin se on tehokasta. Ei tarvi kovin montaa kertaa pestä kun alkaa jo "harmaantua" hiukset. Kerran menin vähän liiallisuuksiin enkä tajunnut lopettaa ennenkuin hiukset oli oikeesti aika hopeanharmaat... Itse asiassa ne oli kyllä ihan sikamageet, kun oli semmonen muutaman sentin pörrö. Mutta en kyllä olis niitä niin pitkälle harmaannuttanut jos olisin ajatellut asiaa.

Poissa Hanna

• HAIRahtanut
« Vastaus #7 : 31.01.06 - klo:14:00 »
Bonacuren uudistuneen sarjan hopeashampoossa on tosi paljon pigmenttiä, se on sellaista paksua tummanlilaa. Hyvin toimi silloin kun käytin, eikä tuntunut kuivattavalta shampoolta. Samaan aikaan minulla oli käytössä Cutrinin catch the color hoitoaine, joka ei tuntunut taas toimivan lähes ollenkaan.

Poissa Shine

• HAIRahtanut
« Vastaus #8 : 31.01.06 - klo:16:14 »
Minulla samanlaiset kokemukset Hannan kanssa tuosta Cutrinin catch the color hoitoaineesta. Pidin 15 min. hoitista päässä ja mitään silmin havaittavaa vaikutusta en huomannut. Ei edes mitenkään erityisen hyvä tulos sileyden&pehmeyden puolestakaan.

No, viikonloppuna laitoin Igoran jääkukka -vaahdon 40min. päähän, eikä siitäkään tullut kuin IHAN hiukan sävyeroa  ::) Eli ei vissiin kauheasti tartu tuo hopea mun päähäni, tosin keltaisuutta ei juurikaan ole.

Poissa si3nna

• HAIRahtanut
« Vastaus #9 : 31.01.06 - klo:18:11 »
Bonacuren uudistuneen sarjan hopeashampoossa on tosi paljon pigmenttiä, se on sellaista paksua tummanlilaa. Hyvin toimi silloin kun käytin, eikä tuntunut kuivattavalta shampoolta.

Jes, kiva, ostin juuri tuon mutten ole ehtinyt vielä kokeilemaan. Myyjä kyllä sanoikin että tossa on mahdollisesti jopa enemmän pigmenttiä kuin edeltäjässään.

Yhdyn edellisiin tuon Cutrinin Keep the color -hoitiksen suhteen, ei ollenkaan riittävästi pigmenttiä ainakaan tähän päähän. Mulla kyllä pehmensi ihan hyvin.

Poissa ilona

• HAIRahtanut
« Vastaus #10 : 31.01.06 - klo:20:56 »
Miten te käytätte hopeashampoota? Siinä cutrinissa ainakin lukee että pese ensin ja sitten uudestaan shampoo päähän vaikutusajalla.. Itse pidin eilen jotain nelisen minuuttia, eikä tuntunut olevan mitään vaikutusta. :( Johtuu kyllä todennäköisesti siitä että että ovat liian keltaiset, että mitään vaikutusta voisi vielä huomata. Uutta värinpoistoa ei vielä uskalla tehdä, jos haluaa hiuksien pysyvän päässä.
Ja miten nämä hopeashampoot muuten toimivat? Siis jättävätkö hiuksen pintaan jotain väriä niin ettei keltaisuus näy, vai poistaako muka oikeasti keltaisuutta?

Poissa Ice

• Tukkaguru
  • Think fast, look alive
« Vastaus #11 : 01.02.06 - klo:03:59 »
minä sain cutrin CTC hoitiksella alle minuutissa mummonharmaan :)

periaatteena tossa ensin nopea pesu-toisella vaikutusaika on se, että lika lähtee ensin, ja pigmentit pääsevät hiukseen paremmn. Mikään muu kuin värin poisto ei POISTA punaista pigmenttiä, eli keltaista, eli kaikki vaan taittaa. Ja hopeashampoohan on pesuainetta jossa on vaan väriä mukana, eli toimii samlla periaatteella kuin suoravärit. Vaikutusaikaa voi pidennellä ihan mielensä mukaan, eli kyseessä on tosiaan vaan shampoo

itse vaahdotan aina vaan kerran ja annan sen vaikuttaa

Poissa si3nna

• HAIRahtanut
« Vastaus #12 : 01.02.06 - klo:22:03 »
Nyt tuli testattua BC:n uusi hopeashampoo. Tuntuisi tosiaan olevan vähintään entisen veroinen, taittoi ihan ok:sti keltaisuutta melko lyhyelläkin vaikutusajalla (ehdin pitää vain 5-10 min). Ensi kerralla jätän kuitenkin vähintään vartiksi päähän.

Hopeashampoolla pitäisi kai vaahdottaa koko tukka, pituudet myös? Tuntuu tosi hankalalta kun on tottunut vaahdottamaan vain päänahan.. tulee sellainen fiilis ettei sitä pigmenttiä nohin pituuksiin asti juuri pääse.

Poissa Ice

• Tukkaguru
  • Think fast, look alive
« Vastaus #13 : 01.02.06 - klo:22:05 »
minä vaahdotan pelkän päänahan, ja sitten vaan levitän vaahdon pituuksiin,en hierusta sen kummemmin

Poissa si3nna

• HAIRahtanut
« Vastaus #14 : 01.02.06 - klo:22:13 »
minä vaahdotan pelkän päänahan, ja sitten vaan levitän vaahdon pituuksiin,en hierusta sen kummemmin

Pitää vielä tuolla tavalla kokeilla seuraavalla kerralla. Jotain ton tyylistä yritin nytkin söheltää, tuntuu vaan (kun mulla on kuitenki melkosen pitkät hiukset) ettei sitä vaahtoa kertakaikkiaan riitä joka paikkaan.. ehkä pitää vaan löträtä shampoota niin paljon että vaahtoa takuulla riittää  :D