Kirjoittaja Aihe: Hopeashampoot ja -hoitoaineet  (Luettu 312236 kertaa)

Poissa Aquatar

• Tukkaguru
Vs: Hopeashampoot ja -hoitoaineet
« Vastaus #105 : 11.09.07 - klo:22:26 »
Mistäs Crestolia saa ostaa, en oo tietääkseni nähny missään (tai ainakaan huomannu)?

Edit. Kiitos tiedosta Chaos :) Löysinpä vielä värikartankin kyseisestä tuotteesta, joskaan ei kovin tarkka mutta kuitenkin: http://www.parturikampaamoalis.com/crestol.html
« Viimeksi muokattu: 11.09.07 - klo:22:53 kirjoittanut Aquatar »

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
« Vastaus #106 : 11.09.07 - klo:22:49 »
Aquatar, itse oon bongaillut sitä muistaakseni Sitruunoissa ja Hairlekiinissa.
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset alaselässä. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa Misato

• HAIRahtanut
  • 1cMii
« Vastaus #107 : 11.09.07 - klo:23:14 »
Löytyykö joltain muulta merkiltä hopeahoitoainetta kuin Cutrinilta?

Myös Keunelta löytyy aika tehokas hopeahoitis, pigmenteiltään sininen eikä violetti kuten hopeatuotteet yleensä (tuntuu ja näyttää kuin sinistä sormiväriä sotkisi päähänsä  ;D).
You and me make the whole world jealous

Poissa Norppa

• Tukkaguru
« Vastaus #108 : 12.09.07 - klo:08:41 »
^Minkäs shampoon ostit? Nexxus ei juurikaan kuivata, mutta tuo on ihan merkkikohtaista. Tehismuhittelut tosiaan yleensä vie vähän väriä, mutta silti itse tykkään laittaa hopeashampoon jälkeen jotain hyvin kosteuttavaa. Kannattaa vain testailla eri aineilla ja muhitusajoilla, että mikä on parhaiten kosteuttava vaihtoehto sinulle ilman, että koko hopeashampoon käyttö menee "hukkaan" (eli kaikki saatu väri lähtee samantien irti). :)

Bona Curen shampoo oli. Arvoin sen ja L'orealin välillä, mutta jotenkin sitten kallituisn tuohon. Shwarzkopfilla olis ollut joku toinenkin vähän kalliimpi, mutta sitten tutkin niitä ja aika samoja aineita niissä tuntui olevan. Mun mielestä toi oli ainakin aika tummaa (ei tosin ole juuri mihin verrata). HS:ssa missä kävin ei olut kovin suuri valikoima. Nexxusta siellä ei mun mielestä ole ollenkaan.

Musta ei ensin tuntunut että tuolla olisi ollut juurikaan vaikutusta, mutta sitten kun hiukset oli kokonaan kuivat niin ehkä ne vaikutti vähän kirkkaammilta. En kyllä uskaltanut kauaa antaa vaikuttaa kun siinä pullossa luki että huuhdellaan välittömästi. Kuulostii niin uhkaavalta.. Seuraavalla kerralla uskallan pitää jo vähän pidempään kun ei tullut violettia tukkaa.
Ikuinen kasvattaja. Laatu jotakuinkin 2a M ii, kuivat ja helposti katkeilevat

Poissa funky_chicken

• Tukkaguru
« Vastaus #109 : 17.09.07 - klo:22:46 »
Crestol Color Gloss -naamio on väripigmenttiä sisältävä tehis, joka mun mielestä hakkaa kaikki hopeasampoot mennen tullen:
Ellen, mikä sävy sulla on tuosta naamiosta? Kävin tänään hiplailemassa (ilmeisesti) noita tuubeja ja lähimmät sopivat vaihtoehdot oli hopeanharmaa ja helmenvaalea.

Poissa ellen

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #110 : 18.09.07 - klo:09:52 »
Crestol Color Gloss -naamio on väripigmenttiä sisältävä tehis, joka mun mielestä hakkaa kaikki hopeasampoot mennen tullen.
Ellen, mikä sävy sulla on tuosta naamiosta? Kävin tänään hiplailemassa (ilmeisesti) noita tuubeja ja lähimmät sopivat vaihtoehdot oli hopeanharmaa ja helmenvaalea.

Mulla oli muistaakseni sitä helmenvaaleata, se hoitis siinä tuubissa oli sellaista vaaleanviolettia/lilaa.

Poissa funky_chicken

• Tukkaguru
« Vastaus #111 : 18.09.07 - klo:09:53 »
^Kiitos vastauksesta! Mietin vaan, kun siinä värikartalla helmenvaalea oli sellainen himpun kellertävä perusblondi, että onko siitä mitään apua keltasuuden taittamiseen. Taidan minäkin sitten uskaltautua testaamaan sitä.

Poissa ellen

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #112 : 18.09.07 - klo:10:08 »
Kyllä se itse hoitoaine oli sellaista lilaa/violettia, ja sen verran ärtsyä, että kun kerran laitoin hoitista hiuksiin saunaan mennessäni sain melkoisen sinertävän/harmahtavan vivahteen, vaikka en ollut saunassa kuin ehkä kymmenisen minuuttia :o

Poissa Eleonora

• Tukkaguru
  • Fashion addict!
« Vastaus #113 : 18.09.07 - klo:10:17 »
^Toi on tosiaan mielettömän tehokasta ;D Blondi ollessani pidin päässä vaivaiset kymmenen minuuttia ja lilahan se pää oli :/ Onneksi lähti syväputsarilla.
2cCiii,kullanvaalea n.8-9 asteinen vaalennettu, yli BSL - mittainen helposti kuivuva tukka.  Suosikit Tigi O&H ha sekä i- herb:n tuotteet <3 Meikkipuolella suosikkeja MAC ja Dior.

Poissa Winnie

• HAIRahtanut
« Vastaus #114 : 18.09.07 - klo:19:47 »
Viime kampaamoreissulla oma väri muuttui taas entistä vaaleammaksi ja unohdin jotenkin kokonaan, että keltaisuutta pitäisi taas alkaa poistamaan. Sävy on kieltämättä muuttunut jo hieman kellertäväksi ja näitä viestejä lukiessa muistin, että kaapin perältä taitaa löytyä tuota Cutrinin hopeahoitoainetta. Viimeksi tuo on ollut muistaakseni käytössä puolitoista vuotta sitten, joten osaisiko joku sanoa onko tuo vielä käyttökelpoista? Onko Cutrinilla muuten olemassa useampi sävy noita hoitoaineita?
2aMii

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
« Vastaus #115 : 19.09.07 - klo:00:03 »
Winnie, hyvin uskallat käyttää. Kyllä se kunnossa on :) Cutrinilla ei tainnut olla vaaleille hiuksille muita sävyjä, kuin se yksi.

Otsikkoa moderoitu hieman
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset alaselässä. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

meriucha

• Vieras
« Vastaus #116 : 12.10.07 - klo:18:53 »
Minä käyttelen silloin tällöin BC:n hopeashampoota, ja olen ihan tyytyväinen. Kauaa en anna olla, tehoaa jo parista minuutista, mutta ehkä hiukan kuivattaa ja jättää karheaksi kun on niin pesevä.

Hopeahoitoainetta tahtoisin, mutta en ole oikein löytänyt.

Poissa ellen

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #117 : 18.10.07 - klo:11:32 »
Blondilla syttyi lamppu pään päällä yks päivä: voisikohan hoitis ja sininen karamelliväri toimia ikään kuin hopeahoitiksen sijasta. Pitihän sitä kokeilla ja se toimii oikeasti todella hyvin, hiuksista ei tuu siniset, mutta hoitis +  karamelliväri antaa selvästi kylmää vivahdusta hiuksiin. Jauhetta voi annostella tarpeen mukaan lempihoitikseen tai -tehikseen, tai miksei vaikkapa lempparisampooseenkin. Ja mikä parasta, yksi purkki jauhemaista sinistä karamelliväriä ei maksa paljoa ja kestää kauan, sillä jauhetta ei tarvitse paljoa, että seoksesta tulee todella sinistä.

Poissa Kevätperhonen**

• Hiushörhö
« Vastaus #118 : 11.11.07 - klo:22:14 »
Tummissa hiuksissani on vaaleita raitoja muutamassa kohdassa ja osa (etenkin tyvikohdat)  ovat hieman kellertäviä viime värjäyksen jälkeen. Sain joltain juureslaiselta vinkiksi kokeilla hopeashampoota ja löysinkin kaapin pohjaltani pullon kyseistä shampoota, joka tosin on suunnilleen pari vuotta vanhaa mutta pullo on lähes käyttämätön. Kokeilin äsken pesun yhteydessä laittaa ainetta raitakohtiin ja annoin vaikuttaa muutamia minuutteja. En huomannut mitään muutosta joten kysymykseni kuuluukin, että kuinka kauan uskallan kokeilla antaa aineen vaikuttaa (ettei aine vaikuta liian kauaa) ja onko tuosta mitään hyötyä kun se on jo aika vanhaa?  ::)

Poissa Beatrix

• HAIRahtanut
  • Off to never-never land...
« Vastaus #119 : 12.11.07 - klo:15:45 »
^Anna ensi kerralla olla vaikka kymmenisen minuuttia, itselleni tämä on hyvä aika hopeashampoon kanssa. Jos ei vieläkään näy mitään vaikutusta, niin pidennät vaan aikaa. Hopeashampoossa huono puoli on vaan shampoon kuivattavuus, joten jos tarvii pitkiä vaikutusaikoja, niin hopeahoitis voisi olla hyvä sijoitus
Ja ei kannata pelästyä, vaikka raidoista tulisi ensimmäisillä kokeiluilla liian harmaita, sillä väri liukenee kyllä seuraavissa pesuissa. :)
2c F ii