KIITOS avusta!

Nyt sitten vaan hoitamaan..
No, vielä yksi kysymys..

Olin eilen paikallisessa Tarjoustalossa ja sieltä en löytänyt mitään sävytteitä (paitsi Casting kevytvärin, mutta se vaalea väri oli mielestäni liian keltainen jo siinä kuvassa). Eli voinko kuitenkin lykätä
kestovärin raitojen päälle? Löysin mieleisiä sävyjä kestoväreistä, esim. Feria metallic blonde silver ja Helsinki-väri... Olen lueskellut vähän tuota "Keltaisuus pois hiuksista" ketjua mutta en vielä ole löytänyt juuri minulle sopivia vastauksia sieltä..
No laitoin sitten sitä Lorealin Helsinki-väriä raitoihini, ja ei paljon auttanut vaikka annoin vaikuttaa vähän yli maksimi-ajan..

Vähän kyllä taittoi sitä keltaisuutta mutta ei todellakaan paljon.. Eilen olin metsästämässä
Cutrinin hopeashampoota ja -hoitoainetta, mutta ei löytynyt! Hain Stockan ja Sokoksen kampaamotuotehyllyiltä, mutta ei mitään.. (muita Cutrin-tuotteita oli kyllä). En ehtinyt muihin kampaamokauppoihin ennen niiden sulkemista.. Osaisko joku sanoa mistä löytäisin? Turussa päin asustelen siis.. Löytyisköhän Hairlekiinista? No, ostin sitten BC:n hopeashampoon (koska jotain oli PAKKO saada

) ja sitä kokeilen tänään!
Peräkkäiset viestit yhdistetty. Omaa viestiään voi muokata modify-nappulalla. Hymiöitä myös vähennetty, ettei aivan silmissä vilise.T: ChaosEdit. Tuli sitten BC:n hopeashampoota kokeiltua ja olihan se ihan OK. Taittoi keltaista paremmin joissakin osissa kuin toisissa. Annoin shampoon vaikuttaa vain 5 min, ehkä pidempi vaikutusaika sitten auttaisi paremmin..? Mutta kyllä oli kuivattavaa tavaraa! Hirveä takkutukka, onneksi MOPin hydrating hoitis pelastaa!

OT: yritän hillitä hymiöiden käyttöä, ja joskus on vaikea tietää pitäiskö kirjoittaa uusi viesti vai vaan editoida vanhaa.. Mutta kyllä tämä tästä, tulee minustakin varmasti vielä keskustelupalstojen mallikäyttäjä!