Kirjoittaja Aihe: Hopeashampoot ja -hoitoaineet  (Luettu 304177 kertaa)

Poissa Silver

• HAIRahtanut
Vs: Hopeashampoot ja -hoitoaineet
« Vastaus #15 : 03.02.06 - klo:08:08 »
BC hopeashampoo *liputtaa*
Täytyisi myös kokeilla tuota BC uutta sävyttävää hopeaa emulsiohoitoa.
Tosin,kun on noita kaikkia vanhoja vielä jäljellä  ;)
Sometimes
The sound of goodbye
Is louder
Than any drumbeat

Poissa Efva

• Tukkaguru
  • ex-Mirre
« Vastaus #16 : 05.02.06 - klo:21:18 »
Toimiihan nämä hopeashampoot myös oikeasti harmaantuneeseen tukkaan? Haluaisin ostaa charmantisti harmaantuneelle isälleni hopeashampoota, koska hänen muutoin hopeanharmaassa tukassaan on hieman keltaisuutta.

Hius on kuulemma harmaantuessaan myös karhentunut - toivottavasti nämä hopeashampoot eivät kuivata entisestään?

Ai juu, ja onko noissa niin paljon pigmenttiä, että kädet värjääntyisivät?
« Viimeksi muokattu: 05.02.06 - klo:21:22 kirjoittanut Mirre »

Lilly Missy

• Vieras
« Vastaus #17 : 05.02.06 - klo:21:29 »
Mulla on myös Lorealin Silver shampoo. Saan sillä kyllä ihan ok keltasuuden häädettyä, mutta se kuivattaa ihan pirusti. Kuivattaako nuo kaikki? Tuntuu, että menee aina ihan hukkaan hoitoaineet, kun kerran viikossa tuolla kuivattaa päänsä.

Poissa Miracle

• Tukkaguru
« Vastaus #18 : 05.02.06 - klo:21:29 »
Mä en oo koskaan saanu käsiä värjättyä, en sitten tiedä, onko muilla käynyt näin..?  :o Ja kyllä nuo hopeashampoot tuntuvat jonkun verran kuivattavan, mulla ainakin. Tai sitten se johtuu siitä, että normaalisti käytän niin paljon hoitavampia tuotteita.. Mutta hopeashampoon jälkeen hius tuntuu hieman kuivemmalta kuin normaalisti..

Poissa Silver

• HAIRahtanut
« Vastaus #19 : 06.02.06 - klo:08:27 »
Kyllä ne kaikki kuivattaa,eikä niitä ole tarkoituskaan joka pesussa käyttää.
Kuurimaisesti/silloin kun tarvitsee keltaiseen häivytystä yms.
Sometimes
The sound of goodbye
Is louder
Than any drumbeat

Poissa Efva

• Tukkaguru
  • ex-Mirre
« Vastaus #20 : 06.02.06 - klo:08:32 »
OK, kiitoksia tiedoista! :)

LaBimba

• Vieras
« Vastaus #21 : 06.02.06 - klo:14:44 »
Mulla on LUSHin Daddy-O -shampoota, joka on tumma liila shampoo. En ole erityisemmin sen vaikutusta huomannut, mutta siinä on mm. sitruunamehua (mmmm, kuiva tukka tykkää!) ja muuta hyvin luonnollista & tyypillistä LUSHin tuotteille. Kohta tuo Daddy-O loppuu, joten pitää katsella joku uusi tilalle, ehkä juuri tuo BC. En tosin ole uskaltanut jättää shampoota päähän puolta minuuttia kauemmaksi, ehkä pitäisi kokeilla.

Liisukka

• Vieras
« Vastaus #22 : 07.02.06 - klo:10:58 »
Mulla on käytössä Nexxuksen Simply Silver, on ehdottomasti paras kaikista kokeilemistani hopeashampoista. Mä vaahdotan vain pituudet. Pesen ennen hopeashampoota jollain hellävaraisella shampoolla. Lähnnä siksi, etten ole ajatellut päänahan hopeashampoota tarvitsevan, ja haluan, että tukka on puhdas, jotta väri tarttuu mahdollisimman hyvin.

Poissa Efva

• Tukkaguru
  • ex-Mirre
« Vastaus #23 : 07.02.06 - klo:11:02 »
Tuli nyt tilattua pikkuputeli tuota Simply Silveriä isukille kokeiluun. :)

Poissa Lucine

• Tukkaguru
« Vastaus #24 : 11.03.06 - klo:07:20 »
Mun pitää kyllä ehdottomasti käydä ostamassa jotain hopeashampoota, ja mieluiten mahd. nopeasti. Mitä enemmän mä katon tätä lettiä sitä törkeämmältä tää näyttää  :'( Ja mä kun halusin mahdollisimman luonnollisen lopputuloksen, ja nää kirkuu kilometrin päähän "VÄRJÄTTY". Argh. Kehtaanko mä pari-kolme päivää näillä kulkea, tänään en taida ehtiä kauppaan  :-[

bbee

• Vieras
« Vastaus #25 : 11.03.06 - klo:10:28 »
No mä ainakin kipittäisin heti pikemmiten kauppaan ostamaan hopeashampoota tai hoitoainetta. Toi Cutrinin hopeahoitsikka on ihan pätevää noin "markettikampaamo"-kamaksi. Ei se nexxusta peittoa, mutta suurimpaan hätään varmaan auttaa... Kannattaa levittää kuiviin hiuksiin jos haluaa nopeasti tulosta!

Poissa si3nna

• HAIRahtanut
« Vastaus #26 : 11.03.06 - klo:10:35 »
BC hopeashampoo taittaa aivan loistavasti keltaisuutta n. vartin vaikutuajalla! Vaahdotan pääasiassa tyven (runsaalla shampoomäärällä!), sitten levitän vaahtoa joka puolelle. Mun tukkaan on harvat violettimömmöt ikinä tehonneet, joten tuossa täytyy olla hyvin pigmenttiä.

Lilly Missy

• Vieras
« Vastaus #27 : 11.03.06 - klo:11:09 »
Onkos kokemusta kms-sarjan hopeashampoosta? Alkaa loreal vedellä viimmesiään ja uutta etsimässä.

Poissa Lucine

• Tukkaguru
« Vastaus #28 : 11.03.06 - klo:11:39 »
Iik. Pitäiskö kuitenkin tänään mennä vielä ostamaan eikä odottaa maanantaihin? Miten suurella todennäköisydellä näkyy tuloksia ensimmäisen käyttökerran jälkeen?

bbee

• Vieras
« Vastaus #29 : 11.03.06 - klo:11:48 »
Rippuu vaikutusajasta ja laitatko kuiviin/kosteisiin hiuksiin. Kyllä jonkinlaista eroa näkyy heti ekankin kerran jälkeen, tottakai.