Kirjoittaja Aihe: Hopeashampoot ja -hoitoaineet  (Luettu 309584 kertaa)

Poissa Amilo

• Tukkaguru
Vs: Hopeashampoot ja -hoitoaineet
« Vastaus #165 : 06.02.08 - klo:22:06 »
^ Miksi minä en ole nähnyt tuommoista putelia... Mitähän eroa noilla kahdella aineella mahtaa olla keskenään? Amilon kuvauksen perusteella tuo aine kuulosti aivan samanlaiselta, hennon vaaleanviolettia ja kirkastaa erityisesti vaaleita raitoja.
Tarkoitin nimenomaan tuota mikä kuvassa on. Käsittääkseni tämä sarja on tulossa niitten entisten tilalle. En tiedä onko niillä käytännössä kauheasti eroa, ainakin se uudistunut shampookin on samannäköistä kuin edellinen. En ole testannut sitä edeltävää sarjaa. Näistä uudemmista olen saanut näytepulloja valmistajalta.

Varis

• Vieras
« Vastaus #166 : 26.03.08 - klo:14:01 »
Menin vipuun ja ostin Mathew Jamesin Lite.n.Brite shampoon ja hoitoaineen. Otin kampaajalla viime viikolla raitoja päällihiuksiin ja kampaaja suositteli mulle hopeashampoon käyttöä. Nuo ostamani kaksi tuotetta eivät ainakaan helli hiuksia, hiuksista tuli todella karheat eikä hoitoaineessa ollut selvitystehoa. Värin kirkastumisestakaan en oikein osaa sanoa. Onneksi mulla on vain vähän raitoja, olisi aika tuskaa yrittää ylläpitää kaunista vaaleaa väriä näiden avulla. Pöljä kun olin, en lukenut tätä ketjua ennen ostoksia.

Poissa Amilo

• Tukkaguru
« Vastaus #167 : 27.03.08 - klo:18:43 »
Olen testaillut Wellan Lifetex hopeashampoota ja taittaa kyllä suhteellisen hyvin, siihen nähden että aine on kuitenkin aika vaalean lilaa. Eikä ole mun tukkaa pahemmin kuivattanut, kun olen laittanut reilusti hoitsikkaa perään. Parhaan tuloksen olen saanut kun olen antanut vaikuttaa 3-5 minsaa.

Täytyykin seuraavaksi kokeilla Bonacurea, kun sitä on niin kehuttu. Mulla on yleensä ollut niin kultainen/kuparinen vaalea, että nämä on ihan uusia omassa käytössä.

Poissa Iida

• HAIRahtanut
« Vastaus #168 : 28.03.08 - klo:19:50 »
Toi Bonacure on munkin mielestä ollut tosi toimiva hopeashampoo. Mulla ei ole kokemusta muista hopeashampoista, joten vertailua en voi tehdä. Pigmenttiä on tosi hyvin, sillä ainakin mulla shampoo värjää jopa sormenpäät ja kynnet siniseksi!  :o Mun hiukset on melkein valkoiset, niin vetää tolla harmaaks, jos antaa vaikuttaa, mutta kun suorittaa pesun ja huuhdonnan heti niin toimii tosi hyvin.

Poissa Serena-82

• HAIRahtanut
« Vastaus #169 : 19.05.08 - klo:18:56 »
Mikäs ton Bonacuren kehutun hopeashampoon virallinen nimi on? Yritin tänään bongailla yhestä kaupasta, mutta sieltä löytyi vain pahvikotelossa olevaa kylmän vaaleille tarkoitettua shampoota ja hoitoainetta ( ja samat lämpimille vaaleille ja taisi olla vielä neutraalillekin), enkä sitten ollut varma onko tuote sama vai jotain ihan muuta.

Poissa Hue

• Tukkaguru
« Vastaus #170 : 19.05.08 - klo:19:05 »
^ Taisit törmätä Bonacuren BlondMe sarjan sävyttäviin tuotteisiin. BlondMe sarjan hopeashampoo on tehoiltaan heikompaa kuin Bonacuren varsinainen hopeashampoo. Bonacuren norm. hopeashampoo on väriltään huomattavasti tummempaa ja pigmenttisempää. :)
Favs: Sebastian Professional Penetraitt ja Hydre Conditioner, Wella SP Luxe Oil & GHD IV Styler.

Poissa Serena-82

• HAIRahtanut
« Vastaus #171 : 19.05.08 - klo:19:17 »
^Okei, hyvä tietää. Vähän noin ajattelinkin. Muistelisinkin joskus nähneeni toisenlaisen hopeashampoon mutta kun tuote on kuulemma uudistunut, niin ei sit enää tiennyt, mitä etsiä. Pitää sitä "oikeeta"  bongailla sit jostain muualta.

Poissa zubi

• Tukkaguru
« Vastaus #172 : 19.05.08 - klo:20:44 »

Myydäänkö täällä kovasti kehuttua Goldwellin sävytevaahtoa 10V vielä kampaamoissa?

Poissa Shine

• HAIRahtanut
« Vastaus #173 : 20.05.08 - klo:12:15 »
^ Treen Hairstoressa tuota ainakin oli ihan normaalisti viikko sitten ja pullotkin näyttivät ihan uusilta, joten luulisi vielä tuotannossakin olevan.

devil

• Vieras
« Vastaus #174 : 10.06.08 - klo:19:02 »
Olis kiva kuulla teidän kokemuksianne Joicon Color Endure -sarjan hopeashampoosta. Tilasin tuon äsken kun vaikutti niin hyvältä, toivottavasti pääsen jo perjantaina kokeilemaan.  :)

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
« Vastaus #175 : 10.06.08 - klo:20:52 »
Onko kukaan mustahiuksinen täällä käytellyt hopeashampoota? Kyselen siksi, kun mulla on hopeashampoota jäljellä ja oon miettinyt jos se korostaisi mustan sinisyyttä. En usko, että siitä haittaakaan on.
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset alaselässä. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa Tiitunen

• HAIRahtanut
« Vastaus #176 : 10.06.08 - klo:21:39 »
Minusta tuntuu, että tästä olisi ollut puhetta jossain ketjussa... Ei siitä ainakaan haittaa voi olla, jos tavoittelee mustaa tai sinimustaa sävyä, luulisi, että voimakkaan sininen tai violetti sampoo hiukan kylmentäisi tai syventäisi mustan sävyä, vaikkei väriä taittava vaikutus olekaan niin voimakas kuin vaaleassa tai harmaassa hiuksessa.

Itse ostin muutama viikko sitten Boncuren uuden värisarjan hopeasampoon, kun kultainen väri kyllästytti. Kokeilin heti ronskisti muutaman minuutin vaikutusajalla. Aine oli erittäin voimakkaan violetinsinistä ja taittoi hyvin kullanvaaleaa tuhkaisempaan - jopa niin, että vaaleimmat hiukset saivat sinertävän vivahteen.  ::) Tuo sampoo tuntui jopa häivyttin hiukan punaruskeiden alahiusteni punaisuutta. Hopeasampoona tuo Bonacure on hyvä, kuivattava ja takuttava se kyllä oli, kuten osasin odottaakin. Tuhkasävy kyllä lähti seuraavassa pesussa tavallisella sampoolla, eli ei jäänyt sinistä päähän.  :)
2a F ii, hiusten pituus noin puoleen selkään, tavoitemitta vyötäröllä, hapetevärjäyslakossa kesästä 2009

Poissa palekastro

• HAIRahtanut
« Vastaus #177 : 11.06.08 - klo:09:43 »
Kiitos Juurikasvun, löysin just parhaan hopeashampoon - sinisen nestemäisen elintarvikevärin, jota sekoitin muutaman tipan yhden shampoon kanssa. Halpaa ja toimivaa  ;D

OT: Tein myös avolle jekun. Se pyysi tuomaan appelsiinimehua ja mä toin sille sinistä juotavaa  ;)
OT2: Tulee taas pyöritty juuriksessa ja postattua joka ketjuun.

Poissa Susanna

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #178 : 11.06.08 - klo:11:10 »
Ne jotka ovat kokeilleet molempia Bonacuren ja Cutrinin hopeashampoita.. kumpi teidän mielestänne on parempi? Sanokaa et Bonacure kun ehin sen jo ostaa  ;D ..jäin vaan, minulle tyypilliseen tapaan, pähkäilemään 'entä jos se toinen olisikin ollut parempi' ääh..  :P Ärsyttävää olla tämmönen...

Bonacure kyl taittoi ihan hyvästi keltaisuutta.. nyt kerran sitä kokeillu.. Jäin vaan pähkäileen sitä oliskohan se Cutrin sitteki ollu vähemmän kuivattavampi.. miten se olis taittanu..

Niinpä, pöllö mikä pöllö  ;D

Poissa Melisande

• HAIRahtanut
« Vastaus #179 : 11.06.08 - klo:11:18 »
^ No minä kyllä tykkään enemmän Bonacuresta, just tuli hankittua uus puteli kun Cutrin vetelee viimeisiään. Ei Cutrinkaan huono ole, mutta silikonisempi (bonacuressa ei taida silikoneja ollakaan) ja muutoinkin Bonacure toimii tässä päässä paremmin.