^Mulla on kans tuota Joicoa. Rakastan sitä

Ennen sitä mulla on ollut Bonacurea, Matrixia ja Lorealia. Kaikista olen tykännyt ja kaikki ovat toimineet, mutta vanhana kunnon Joico-fanina olen tyytyväinen ja iloinen, kun luottosarjallanikin on todella hyvä hopeasampoo (tai violettisampoo). Tietääkö joku asiantuntija muuten mitä eroa on (vai onko) hopea ja violettisampoilla? Molemmathan on liiloja ja taittaa keltaisuutta, onko ero vain nimissä

Ai niin, sain näytteen Nexxuksestakin ja ihan toimiva sekin oli, Joico-uskollisena taidan kuitenkin pitäytyä Joicossa ellei joku vakuuta, että Nexxun inci on huomattavasti parempi ja kosteuttavampi, onko?! Kaksi pulloa on kyllä kaapissa vielä Joicoa.
Kuinka moni pesee kahdella vaahdotuksella hopeasampoolla? Mä teen usein niin, että pesen jollain huonommalla sampoolla yhden vaahdotuksen (esim värihiusten sampoolla, joka ei normaalisti houkuta, mutta on tullut ostettua kuitenkin) ja toisen perään hopeasampoolla. Tuntuu jotenkin, että muuten se hopeasampoo menee hukkaan jos vaan käyttää kerran hiuksissa (meneehän se eka sampookin, mutta siten saa käytettyä inhokkeja). Ei kai sillä ole väliä käyttääkö päässä kaksi kertaa peräkkäin sitä hopeaa vai ensin jotain muuta

(En oo osallistunut hiuskeskusteluihin täällä juurikaan ja nyt on paljon kysyttävää/ varmistettavaa

.Oon ajatellu, et mulla on hiustenhoito hyvällä mallilla ja hiusjutut on tosi tylsiä, mutta nyt on ruvennut kovasti kiinnostamaan nää ketjut kuitenkin.)
Kovasti kiinnostais tuo Crestolkin. Helmenvaaleako on paras viileän vaaleille hiuksille, jotka haluan pitää mahdollisimman kylminä ja lähes valkoisina? Mulla on Live blonde tehistä kauheet määrät jemmassa sekä vajaa Blond me hoitis viileille vaaleille. Niitä oon käytelly hopeasampoon seurana, mutta tuo Crestolko ei tarvi hopeasampoota kaverikseen? Onko mitään hyötyä/ haittaa käyttää Crestolin hoitsikan kanssa esim Joicon Violetia?
Blond me ei taida olla kovin suosittu juuresten keskuudessa? Se hoitsikka, joka mulla on, on hyvä, mutta en ole inci-lukutaitoinen. Kuulemma silikoninen eli huono (kampaaja sanoi, että silikonit tässä vesiliukoisia)?? Kummassakohan on enemmän silikoneja Live blonde tehiksessä vai Blond me pikahoitiksessa? Live blondella tulee todella sileät ja pehmeähköt hiukset, mutta pitkällä vaikutusajalla myös päänmyötäiset. Pois huuhdeltaessa tuntuu kyllä tosi hyvältä. Kuinkahan kosteuttavaa se on?
Voisko tänne ketjuun laittaa äänestyksen siitä kuinka kauan ihmiset antaa hopeasamppon vaikuttaa päässänsä ja tai kuinka usein käyttävät sitä?