Kirjoittaja Aihe: Hopeashampoot ja -hoitoaineet  (Luettu 312229 kertaa)

Poissa PlatineBlond

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
Vs: Hopeashampoot ja -hoitoaineet
« Vastaus #180 : 01.07.08 - klo:18:03 »
Kävin tänään ostamassa tuota Bonacuren hopeashampoota. :) Oli niin halpakin, 9,95e. :D Laitan illalla kokemuksia miten toimi mun hiuksissa.

Edit. Kokeilin tuota siis, annoin vaikuttaa ehkä 5-7 minuuttia? Toimi _todella_ hyvin! :D Keltaisuus lähti tosi hyvin pois. Alta hiukset jäivät vielä vähän kellertämään, sinne en ilmeisesti saanut sitä kunnolla levitettyä. Mutta muuten näistä tuli kyllä aivan ihana! Päällimmäiset hiukset ovat aivan valkoiset. Ihana tuote!. ;)
« Viimeksi muokattu: 01.07.08 - klo:22:58 kirjoittanut Platinum »

Poissa ansq

• Hiushörhö
« Vastaus #181 : 02.07.08 - klo:08:43 »
Aattelin et voi ostaa jonkun hopeashamppoon (tai hoitoaineen, mitä eroa niillä on?)
Mutta mä en kuitenkaan halua mitän liian hopeisia, valkosia hiuksia välttämättä vaan ihan pikkusen kellertävyyttä vois poistaa, sekin on hiukan vain :)
Mitä merkkiä suosittelisitte mulle? ei mielellään kauheen kallista, ei ainakaan yli 15 €, bonacurea mulla on aikasempina blondiaikoina ollut, ja se tuntuu aika  tehokkaalta, mutta en tarttis nyt niin tehokasta.
Selatessani ketjua, jossain luki ´jostain helmenvaaleasta purnukasta, ei tainnut olla enempää lisätietoa siitä. Joten minkalainenkohan se on

Mä oon käyttänyt Crestolin color gloss- naamiota (helmenvaalea) ihan hoitiksen tapaan, antanut olla 3 min ja huuhdellut. Parempi tulos tulis varmaan pidemmällä vaikutusajalla, mutta kyllä tuokin auttaa.
Tätä viestiä tarkoitin siis :)
« Viimeksi muokattu: 02.07.08 - klo:08:45 kirjoittanut ansq »

Poissa Minsku

• Tukkaguru
« Vastaus #182 : 03.07.08 - klo:20:45 »
Olis kiva kuulla teidän kokemuksianne Joicon Color Endure -sarjan hopeashampoosta. Tilasin tuon äsken kun vaikutti niin hyvältä, toivottavasti pääsen jo perjantaina kokeilemaan.  :)

Mulla on tuo ollut satunnaisessa käytössä ja on kyllä tosi tehokas hopeashampoo. Takuttaa kyllä tukan aika tehokkaasti, mutta kyllä se aina jollain tehiksellä on siitä sitten selvinnyt. Miinusta myös silikonista, mutta tämä taittaa kyllä tehokkaasti keltaisuutta pois.

Poissa SH

• Tukkaguru
« Vastaus #183 : 07.07.08 - klo:04:02 »
^Mulla on kans tuota Joicoa. Rakastan sitä  :) Ennen sitä mulla on ollut Bonacurea, Matrixia ja Lorealia. Kaikista olen tykännyt ja kaikki ovat toimineet, mutta vanhana kunnon Joico-fanina olen tyytyväinen ja iloinen, kun luottosarjallanikin on todella hyvä hopeasampoo (tai violettisampoo). Tietääkö joku asiantuntija muuten mitä eroa on (vai onko) hopea ja violettisampoilla? Molemmathan on liiloja ja taittaa keltaisuutta, onko ero vain nimissä  ???

Ai niin, sain näytteen Nexxuksestakin ja ihan toimiva sekin oli, Joico-uskollisena taidan kuitenkin pitäytyä Joicossa ellei joku vakuuta, että Nexxun inci on huomattavasti parempi ja kosteuttavampi, onko?! Kaksi pulloa on kyllä kaapissa vielä Joicoa.

Kuinka moni pesee kahdella vaahdotuksella hopeasampoolla? Mä teen usein niin, että pesen jollain huonommalla sampoolla yhden vaahdotuksen (esim värihiusten sampoolla, joka ei normaalisti houkuta, mutta on tullut ostettua kuitenkin) ja toisen perään hopeasampoolla. Tuntuu jotenkin, että muuten se hopeasampoo menee hukkaan jos vaan käyttää kerran hiuksissa (meneehän se eka sampookin, mutta siten saa käytettyä inhokkeja). Ei kai sillä ole väliä käyttääkö päässä kaksi kertaa peräkkäin sitä hopeaa vai ensin jotain muuta  ??? (En oo osallistunut hiuskeskusteluihin täällä juurikaan ja nyt on paljon kysyttävää/ varmistettavaa  :P.Oon ajatellu, et mulla on hiustenhoito hyvällä mallilla ja hiusjutut on tosi tylsiä, mutta nyt on ruvennut kovasti kiinnostamaan nää ketjut kuitenkin.)

Kovasti kiinnostais tuo Crestolkin. Helmenvaaleako on paras viileän vaaleille hiuksille, jotka haluan pitää mahdollisimman kylminä ja lähes valkoisina? Mulla on Live blonde tehistä kauheet määrät jemmassa sekä vajaa Blond me hoitis viileille vaaleille. Niitä oon käytelly hopeasampoon seurana, mutta tuo Crestolko ei tarvi hopeasampoota kaverikseen? Onko mitään hyötyä/ haittaa käyttää Crestolin hoitsikan kanssa esim Joicon Violetia?

Blond me ei taida olla kovin suosittu juuresten keskuudessa? Se hoitsikka, joka mulla on, on hyvä, mutta en ole inci-lukutaitoinen. Kuulemma silikoninen eli huono (kampaaja sanoi, että silikonit tässä vesiliukoisia)?? Kummassakohan on enemmän silikoneja Live blonde tehiksessä vai Blond me pikahoitiksessa? Live blondella tulee todella sileät ja pehmeähköt hiukset, mutta pitkällä vaikutusajalla myös päänmyötäiset. Pois huuhdeltaessa tuntuu kyllä tosi hyvältä. Kuinkahan kosteuttavaa se on?

Voisko tänne ketjuun laittaa äänestyksen siitä kuinka kauan ihmiset antaa hopeasamppon vaikuttaa päässänsä ja tai kuinka usein käyttävät sitä?
« Viimeksi muokattu: 07.07.08 - klo:04:06 kirjoittanut Shoppaholisti »

Poissa Beatrix

• HAIRahtanut
  • Off to never-never land...
« Vastaus #184 : 07.07.08 - klo:15:10 »
Voisko tänne ketjuun laittaa äänestyksen siitä kuinka kauan ihmiset antaa hopeasamppon vaikuttaa päässänsä ja tai kuinka usein käyttävät sitä?

Minä käytän hopeashampoota ja -hoitoainetta noin kerran viikossa. Shampoo (Nexxus Simply silver) on päässä muutamia minuutteja. Ennen pidin sitä kymmenisen minuuttia, mutta nyt kun oma väri on kasvanut, ei ole ollut enää niin tarvetta. Hopeahoitista muhittelen puolesta tunnista tuntiin. Niin, ja käytän siis yleensä shampoota ja hoitista yhdessä.
2c F ii

Poissa Allegra

• Tukkaguru
« Vastaus #185 : 07.07.08 - klo:15:14 »
Nexxus Simply Silver käytössä täälläkin ja yleensä pesen sillä kerran viikossa ja annan vaikuttaa noin 10 minuuttia. Hopeahoitista mulla ei tällä hetkellä olekkaan  :-[

kirsikka81

• Vieras
« Vastaus #186 : 08.07.08 - klo:00:10 »
Onkos kukaan käyttänyt tuota blond me vaahtoa? Minusta tosi huipputuote! Antaa hiuksiin ihanan viileän vaalean sävyn ja samalla myös vähän tuuheutta ja jämäkkyyttä! Minun hiuksille parempi kuin yksikään silvershampoo.

Poissa Minsku

• Tukkaguru
« Vastaus #187 : 08.07.08 - klo:09:40 »
Mä pesen hopeashampoolla vain ihan satunnaisesti. Ehkä muutamaa viikkoa värjäyksen jälkeen ekan kerran kun tuntuu, että tukka alkaa taas kellertämään, mitenkään säännöllisesti en siis pese vaan ihan vaan fiiliksen mukaan. Pesen vaan yhdellä vaahdotuksella kun musta tuntuu, että tuo Joico on niin pesevää ja tehokasta. Annan shampoon yleensä vaikuttaa ehkä alle 10 minuuttia, en uskalla antaa vaikuttaa kauempaa kun ne silikonit kutittaa heti päänahkaa. Hopeahoitista ei mullakaan ole ollenkaan, ajattelin ostaa vasta sitten kun tuo shampoo tuosta joskus loppuisi. Jos sitä jonkin silikonittoman hoitiksen löytäisi, jolla voisi sitten vaikka muhitella, kun kuitenkin vähän hellempi keltaisuudentaittotapa olis ihan jees.

Poissa MerviMaria

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #188 : 08.07.08 - klo:11:00 »
^kerros lisää...!

Jep, kiinnostaa täälläkin?!?  :o Mikä merkki?
Ei mitään väliä - kuha tukka on hyvin!

kirsikka81

• Vieras
« Vastaus #189 : 08.07.08 - klo:13:41 »
Tämä on siis schwarzcophin blond me sarjaa. Sarjaan kuuluu tietääkseni shampoo, hoitoaine ja tämä vaahto. Vaahto on tällaista vaaleanviolettia ja antaa vaaleille hiuksille ihanan viileän vaalean kirkkaan sävyn ja samalla myös kivasti tuuheutta ja jämäkkyyttä! Ainakin minun hiuksiin tulee sellainen kristallisen viileä hohde! Kannattaa kokeilla!  :)

Poissa Vivianna

• Tukkaguru
« Vastaus #190 : 08.07.08 - klo:14:00 »
Mullakin on toi vaahto ja sain sen vielä halvalla kun tilasin Hairstorelta viileille hiuksille paketin hintaan 19.90 €(sh,ha ja vaahto). Ihan hyvää kamaa ;)Normaalihinta vaahdolle pelkästään jotain 15.90 €
Vaalennetut, puolipitkät hiukset, alla pikkasen kullanruskeaa sävyä.  Hiukset monesti klipsillä ylhäällä. Kikkailen paljon suoravärien kanssa ja näin saan pienellä vaivalla eri vivahteita hiuksiin.

Poissa ansq

• Hiushörhö
« Vastaus #191 : 08.07.08 - klo:14:33 »
^Poistaako se keltaisuutta?
Aika kallis purnukka :-\ Täytyy kattoa/miettiä raaskiiko ostaa..

Poissa Amilo

• Tukkaguru
« Vastaus #192 : 08.07.08 - klo:18:42 »
Perun kaikki hyvät puheeni Color Glossin hopeashampoon taittokyvystä!  Vaikka se aine onkin aika tummansinililaa, niin nyt ei vaan ole toiminut yhtään. Kyllä Kc, vie tästä voiton omissa kokeiluissani.

Poissa Vivianna

• Tukkaguru
« Vastaus #193 : 08.07.08 - klo:19:56 »
^Poistaako se keltaisuutta?
Aika kallis purnukka :-\ Täytyy kattoa/miettiä raaskiiko ostaa..

Ei poista keltaisuutta. Se on aika haalea siis tosi haalea lila, oikeastaan aika valkoinen ja ei se siis  poista ollenkaan keltaisuutta, muuten vaan ihan kelpo tuote ylläpitämään hiusten viileyttä muiden tuotteiden ohella ja tuoksuu omasta mielestäni hyvältä ;) eli ihan hyvä muotovaahdoksi.
Vaalennetut, puolipitkät hiukset, alla pikkasen kullanruskeaa sävyä.  Hiukset monesti klipsillä ylhäällä. Kikkailen paljon suoravärien kanssa ja näin saan pienellä vaivalla eri vivahteita hiuksiin.

Poissa MerviMaria

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #194 : 09.07.08 - klo:07:55 »
Tämä on siis schwarzcophin blond me sarjaa. Sarjaan kuuluu tietääkseni shampoo, hoitoaine ja tämä vaahto. Vaahto on tällaista vaaleanviolettia ja antaa vaaleille hiuksille ihanan viileän vaalean kirkkaan sävyn ja samalla myös kivasti tuuheutta ja jämäkkyyttä! Ainakin minun hiuksiin tulee sellainen kristallisen viileä hohde! Kannattaa kokeilla!  :)

Voiha hemmetti, pitää käydä tänään ostamassa! Kiitos vinkistä!  :D

Editoin omaa viestiäni. Ei ollut HS:lla tuota sarjaa ollenkaan, siis myymälässä. Eikä Emotionissa. Täytyyköhän sitten tilata..
« Viimeksi muokattu: 10.07.08 - klo:07:52 kirjoittanut MerviMaria »
Ei mitään väliä - kuha tukka on hyvin!