Kirjoittaja Aihe: Hopeashampoot ja -hoitoaineet  (Luettu 321681 kertaa)

Poissa SH

• Tukkaguru
Vs: Hopeashampoot ja -hoitoaineet
« Vastaus #195 : 09.07.08 - klo:13:31 »
Kuinka pehmeä tuo Blond Me- sarjan muotovaahto on? Millaiselle tukalle ihanteellinen? Miten vertaisit muihin muotovaahtoihin? Mä käytän aika harvoin muotovaahtoa, vaikka kaipaisinkin tukkaan ilmavuutta ja tuuheutta. Kaapista löytyy kuitenkin pari Joicon muotovaahtoa ja muitakin muotoiluvoiteita niin kannattaakohan tuo Blond Me:kin ostaa..? Kylmyys on kyllä kova sana tukassa. Kuinka paljon koet tuosta olevan apua vielä hopeasampoiden ja -hoitisten lisäksi? Ostin Igoran Duality suoraväriäkin sävyssä 91/2 -1.

kirsikka81

• Vieras
« Vastaus #196 : 09.07.08 - klo:14:54 »
Mielestäni se ei varsinaisesti ole muotovaahto. Sellainen tuuheuttava ja kirkastava. Itse käytän aika harvoin hopeashampoota ja hoitista tämän lisäksi. Ei kyllä hirveästi tällä hetkellä tuota keltaisuutta ole ja tämän vaikutushan kestää vain seuraavaan pesuun. Antaa ihanan sävyn ja sellaisen kivan pohjan muotoiluun. Monesti käytän lisäksi choozin kampausnestettä, kun haluan pitävämmän tuen. Tuo sävy on kyllä sellainen johon olen jäänyt totaalisesti koukkuun!!! Minulla siis ihan lyhyet blondatut hiukset. En tiedä miten toimii pitemmässä....

Edit. Niin... kun ostin kampaajaltani tuon vaahdon, niin sen jälkeen oli muutkin innostuneet kokeilemaan sitä kehujeni perusteella ja ilmeisesti aika moni tykästyi tuotteeseen, koska seuraavan kerran käydessäni hylly oli siltä osin tyhjä!  ;D

Peräkkäiset viestit yhdistetty, omaa viestiään voi muokata modify-napilla.
« Viimeksi muokattu: 09.07.08 - klo:17:02 kirjoittanut ChaosBlack »

Poissa Pikkunen

• Hiushörhö
« Vastaus #197 : 10.07.08 - klo:11:25 »
BC:n hopeashampoo toimii mulla parhaiten.
Keltaisuutta nyt ei kylläkään ole mutta saan tuhkan väriset hiukseni pysymään oikean värisenä.

Poissa Tiizku

• Tukkaguru
« Vastaus #198 : 10.07.08 - klo:11:57 »
^Tuon teho tuli todistettua eilen :) Kiinnitin kaverin teippipidennyksen uudestaan ja osa vanhoista hiuksista vaihdettiin uusiin joita ekalla kerralla jäi yli. Uudet hiukset näyttivät ihan keltaisilta päässä olleiden rinnalla jotka olivat ihan hopeisia ja kaveri on käyttänyt juuri BC hopeashampoota.

Poissa Varla

• Tukkaguru
« Vastaus #199 : 14.07.08 - klo:14:05 »
Kuinka hyvin blondeilla toimii tuo Andrew Collinge-sarja? Lähinnä blondien shampoo ja hoitis. Mulla on Matrixin hopeashampoo mutta en tiiä onko se hyvää, jotenkin tuntuu että se ei tee mitään.

Mulla on vähän levinnyt latvoista tuo musta ja vaalea väri keskenään ja mietin pesisinkö eka hopeashampoolla kun AC tuskin pesee tuota pois?
Hang up the chick habit

Poissa MerviMaria

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #200 : 17.07.08 - klo:09:28 »
Ostin sitten Goldwellin V10:n, kun sattu olemaan HS:n hyllyssä yllättäin eilen  :D En edes muistanut kuinka hyvin tää vaahtosävyte taittaa keltaista (tai oikeastaan noita vanhoja raitojen jämiä) pois! Taidan heittää latvaan vielä kerran lähipäivinä. Kokemusta, montako pesua tämä niinkuin pysyy hiuksissa? Hopeeshampoot on kuivattanut ihan hirveästi, tämä ei!
Ei mitään väliä - kuha tukka on hyvin!

Poissa zubi

• Tukkaguru
« Vastaus #201 : 18.07.08 - klo:07:23 »
Menin sortumaan ja ostamaan myyjän suosituksesta tällaisen hopeahoitoaineen n. kuukausi sitten:

Tuon siis luvataan taittavan keltaisuutta pois ja pitävän vaaleat hiukset kirkkaina. Oma sävynsä on lämpimille blondeille (joka itse varmaankin olen), mutta valitsin tuon viileiden blondien tuotteen, koska arvelin sen olevan kirkastamistarkoitukseen parempi.

Eipä tuo nyt mikään järin hyvä tuote ole. Pigmenttiä on todella vähän, joten ei ainakaan ihan silminnähden väriä pelasta. Voi kyllä olla, että auttaa jonkin verran jo olemassa olevan hyvän sävyn ylläpidossa, mitä toivon nyt kun sävyni on omasta mielestäni varsin ok. Kuitenkin tuota on ihan miellyttävä käyttää, vaahtomainen koostumus on kiva ja tuote on huippuriittoisaa. Hyvä tuoksu on myös plussaa, yleensä kaikki sävyttävät haisevat pahalle. Olen välillä lisännyt sekaan jotain hoitista, mutta usein käyttänyt ihan tuollaisenaan - eikä hoitotehoissa ainakaan tässä mun polkkatukassa ole mitään moittimista. Ihan ilmavat ja sileät hiukset tulee. En kyllä suosittele, jos haluaa todella tehokkaan hopeahoitiksen. Tuskin tulen itsekään tätä enää ostamaaan.

Poissa Aquatar

• Tukkaguru
« Vastaus #202 : 18.07.08 - klo:15:42 »
^ Minulta löytyy tuo sama purkki. On vaan jäänyt lähes käyttämättä, koska ei ole tuntunut kovin tehokkaalta. Lisäksi kun ohjeessa neuvotaan käyttämään aina hanskoja niin tuntuu vähän vaivalloiselta joka kerta kaivaa jotain muovipussia käsien suojaksi, varsinkin olemattomien tuloksien varjossa ::)
Vaahtomainen koostumus on kyllä kiva ja helppo levittää, siitä plussaa. Mutta tehot on tosiaan minimaaliset, en ole oikeastaan huomannut eroa entiseen.

Poissa Kimara

• Yleisvalvoja
  • Tukkaguru
  • Smartass
« Vastaus #203 : 21.07.08 - klo:08:59 »
Ostin Bonacuren hopeashampoota taittamaan pois liikaa lämpimyyttä ja en kyllä tykkää yhtään  >:(. Olen nyt pessyt kaksi kertaa tuolla, la aamuna ja eilen illalla, ja tukka tuntuu inhottavalta. Yleensä pesen hiukset n. 3 kertaa viikossa mutta tuolla pestessä lopputulos on karhea ja tukka on likainen jo seuraavana päivänä. Olen antanut vaikuttaa n. 5 minuuttia mahdollisimman tehokkaan taiton aikaansaamiseksi ja senpä seurauksena saan nyt rapsutella kutiavasta päänahasta violettia töhkää. Jes. En bongannut incistä silikoneja mutta tuntuu samalta kuin jollain sunsilkillä pestessä.. Pakko kai lampsia ostamaan sinistä karkkiväriä, 10v kun ei puolen tunnin vaikutuksellakaan tuo kovin suuria tuloksia.. Harmi ettei tämä oikein sovi käyttöön, väri kun näyttää huomattavasti paremmalta.  :(
1a F ii Tukkakuva

Poissa ellen

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #204 : 21.07.08 - klo:11:46 »
^ Ootko Kimpsu kokeilut niitä Crestolin Color Gloss -hoitiksia, joissa on pigmenttiä mukana? Mulla se tehosi blondiaikoina todella hyvin, kun kävin naamio hiuksissa saunassa. Tehosi jopa liian hyvin tuon lämmön avulla, mutta hiukset eivät siltikään olleet siniset, hiukan violetit vain ja violettisuus peseytyi pois seuraavissa pesuissa.

Poissa Kimara

• Yleisvalvoja
  • Tukkaguru
  • Smartass
« Vastaus #205 : 21.07.08 - klo:12:09 »
^En oo kokeillu kuin sävytevaahtoja ja tota shampoota. Mulla ei niin vaalea tukka olekaan että jatkuvaa taittoa vaatisi. Nyt on vaan helmikuussa tehdyt aprikoosivärjäykset kuluneet kaikki päällihiuksista pois ja jäljellä on vaan kellertäviä osioita niin ajattelin pihistellä ja fiksailla kotona jotain ensiapua :) Onneksi oma väri on tuhkainen 8-9 aste niin ei periaatteessa tartte päänahkaa muhitella kun omaa väriä jollakin vivahteella piristettynä kasvattelen. Enemmän tarvetta hopeataitolle on miehekkeellä jolla on vanhaa blondausta latvoissa. Sitä taas on vähän hankala saada muhittelemaan mitään :D. Mutta kiitos vinkistä. Pitää käydä kurkkimassa naamiovaihtiksia, tai sitten tosiaan miksailla karkkiväriä omiin hoitsikoihin.
1a F ii Tukkakuva

Poissa ellen

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #206 : 21.07.08 - klo:12:18 »
^ Kannattaa ehdottomasti kokeilla sitä naamiota. Mun äitikin ihastui tuotteeseen todella paljon, koska sen pigmentin lisäksi hiukset saavat rutkasti hoitoa ja kiiltoa. Miehen voit yrittää saada saunaan hoitis päässä, koska alle 10 minuuttiakin riittää sille hoitikselle lämmössä. Kovasti kun vain selität, että saat paremman taiton sillä tavalla kuin normisampoolla, niin eiköhän se mieskin usko :D.

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #207 : 26.07.08 - klo:12:14 »
^ Laita hakuun vaikka ''joico endure violet'', niin löytyy vähän enemmän tietoa. :) Muutenkin hakemalla löytyy aika kätevästi lisätietoa, vaikka haku ei kaikissa tilanteissa toimikaan kunnolla.

Poissa SH

• Tukkaguru
« Vastaus #208 : 26.07.08 - klo:22:59 »
^^Mulla on ollut noita kaikkia ja Joico on ehdoton suosikki. Mäkin tykkään vaihdella käyttämiäni tuotteita, mutta Joicoon olen jäänyt koukkuun. Käytän siis K-pak -sarjaa ja Violet sampoota Joicolta säännöllisesti. Joicoa kun saa esim. Ariva.comista todella edullisesti niin ei tarvi hinnan puolesta miettiä mitä käyttää. Matrix on ihan hyvä kans, ei mitään valittamista. Eli jos ostat kampaamosta niin suosittelen Matrixia hinnan takia.

Poissa Kimara

• Yleisvalvoja
  • Tukkaguru
  • Smartass
« Vastaus #209 : 29.07.08 - klo:09:46 »
Kävin hakemassa sitä Crestolin color glossia Helmenvaaleana. Aika pikkuinen tuubi tosiaan hintaansa nähden. Varuilta ostin samalla myös Crestolin shokkivärin sävyssä purple ja voittaja on löytynyt. ;D Naamiosta en osaa sanoa juuta tai jaata, ihan ok hoitotehoiltaan ja riittävästi pigmenttiä mutta ei mitään wau-kokemusta aiheuttanut. Sen sijaan tuon shokkivärin teho on erittäin jees. Tykkään muhitella tehiksiä tai muita hoitsikoita lähes joka pesussa ja tällä konstilla ei tarvitse luopua lemppariaineista. Kokeilin yhdistää Mop hydrating-hoitsikkaan ja Joicon ih:n ja kummankin seasta tarttui hyvin sekoitussuhteella n. puoli milliä väriä ja pari ruokalusikallista hoitsikkaa. Miehen tukkaan laitoin Crestol-naamion ja värin sekoitusta puoleksi tunniksi taittamaan erittäin keltaista 8-asteista päällysvaalennusta ja tulos oli erinomainen. Hieman jo hopeaan vivahtava mutta ei lila. Omassa tukassa pidin hoitsikkamiksauksia  kahtena iltana tunnin ja muutama raidalla rääkätty osio alkoi vaaleanpunertaa mutta muuten keltaiseksi kulahtanut päällysosa sai takaisin ihanaa viileää aprikoosia mitä on pari kuukautta kaivattu.
1a F ii Tukkakuva