Kirjoittaja Aihe: Hopeashampoot ja -hoitoaineet  (Luettu 312332 kertaa)

kuukkeli

• Vieras
Vs: Hopeashampoot ja -hoitoaineet
« Vastaus #210 : 01.08.08 - klo:15:07 »
Moikka. Mun eka postaus tänne pitkien kyyläyssessioiden jälkeen  ;D

Niin ajattelin nyt sellaista kysellä näin alkuun että onko kukaan kokeillut noiden sinisten elintarvikevärien sekoittamista esim. voidemaisiin jätettäviin? Tuliskohan tosta onnistunut lopputulos? Itsellä pari värinpoistoa ja raidat hiuksissa ja hiukset on melko valkiat tällä hetkellä joitain kellertäviä kohtia lukuunottamatta ja siis tuo kellertävyys meinaa puskea aika voimakkaasti esiin, voimakas punapigmentti hiuksissa. Tänään pesin bonacuren hopeashampoolla ja menin hetkeksi saunaankin kököttämään jonka jälkeen pesin hiukset ja laitoin pyyhekuivattuihin hiuksiin Nivean Intense repair -naamiota johon olin pistänyt sinistä nestemäistä elintarvikeväriä sen verran että seos oli todella tumman sinistä. Menin vielä saunaan ehkä 5 minuutiksi mutta silti nyt pesun jälkeen tuntuu ettei näillä olisi kovinkaan vaikutusta  ::) Niin siksi ajattelin että jos tämä hiuksiinjätettävä olisi tehokkaampaa, mutta tulisikohan siitä kovinkin sinertävä/epätasainen tulos? Olin myös ajatellut jotain tuhkaan taittavaa kestoväriä vielä mutta tukkaa on kyllä sen verran rääkätty tälle kesälle että ajattelin koittaa näin ensiksi pärjätä vain näillä hopeshampoilla -ja hoitoaineilla..

blondisi

• Vieras
« Vastaus #211 : 17.08.08 - klo:19:59 »
hmm, mä ostin tänään jotain disp core "giver of blond hair" shampoota ,pitäis siis kans poistaa keltaisuutta, ihan liilaa tuo shampoo että pigmenttiä taitaa löytyä,kampaajan mukaan ainakin. onko kellään kokemuksia tästä shampoosta, kuivattaako kamalasti , tehoaako heti ja kuinka usein uskallan käyttää? :) pulln kyljessä mainostetaan että shampoo "antaa kosteutta ja terveyttä kemiallisesti käsitellyille hiuksille."

Poissa Nienna

• Tukkaguru
« Vastaus #212 : 09.09.08 - klo:22:27 »
Laitoin tämän aluksi Keltaisuus pois hiuksista -ketjuun, tämä on täsmäävämpi. Luen tämän ketjun vielä jälkikäteen, jos jollakin olis kokemuksia.

Onko kukaan kokeillut KC-sarjan tehohoitoa? Hairlekiinissä oli, INCI näytti hyvältä. Alkupäässä vehnäproteiinia, pantenolia, glyseriiniä ja keratiinia. Väri oli vaaleahkoa lilaa, tummempaa kuitenkin kuin Goldwellin color glow.
Incissä violetin lisäksi sinistä ja oranssia.

Päädyin kuitenkin Cutrinin Keep the coloriin, joka oli inciltään köyhempi mutta aine oli tumminta hopeahoitoainetta, johon olen törmännyt. Ihan vikana incissä perusvioletti.

Poissa Blushing

• HAIRahtanut
« Vastaus #213 : 03.11.08 - klo:20:39 »
Jos hankkii vain hopeashampoon tai hoitoaineen, niin kumpi on tarpeellisempi/tehokkaampi?

Poissa SH

• Tukkaguru
« Vastaus #214 : 03.11.08 - klo:20:56 »
^Käsittääkseni sampoo on huomattavasti tehokkaampi ja näin myös tarpellisempi ellei jopa tarpeellinen. Vaikutusajalla voi itse vaikuttaa lopputulokseen. Suosittelen Joicon Violet sampoota.

edit alas. En ole itse kokeillut tuota Blond me-sampoota.
« Viimeksi muokattu: 15.11.08 - klo:14:58 kirjoittanut Shoppaholisti »

Poissa Blushing

• HAIRahtanut
« Vastaus #215 : 03.11.08 - klo:20:58 »
Vahvassa harkinnassa on schwartzkopfin blonde me -sarjan shampoo. Olisko ihan vikaostos?

Fallethye

• Vieras
« Vastaus #216 : 13.11.08 - klo:20:10 »
Mulla on käytössä Bonacuren hopeashampoo ja itselläni ainakin tehoaa tosi hyvin tähän jo aikalailla mummon harmaaseen tukkaan, pelkästään sillä parin minuutin vaikutusajalla. 
Suosittelen ehdottomasti  ;)

Poissa ZombieQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #217 : 13.11.08 - klo:21:48 »
Pakko tulla tähänkin ketjuun mainitsemaan Ice Cream No-Yellow Shampoosta joka on aivan loistava, ehdottomasti paras kokeilemani hopeashampoo! Voimakkaan violettia joten taittaa keltaisuutta lyhyellä vaikutusajalla (tarvii tarkkailla ettei pääse vetämään harmaaksi, mun tukassa ei kuitenkaan ihan hirveästi ole keltaisuutta) eikä kuivata, toisin kuin jotkut kokeilemani hopeashampoot (Matrix, Bonacure, L'Oreal Serie Expert). Niin kauan kun mulla on blondi tukka tämä pysyy käytössä. :)
why be pretty when you can be gorgeous<br />2b F ii

Poissa kiwi

• Tukkaguru
« Vastaus #218 : 14.12.08 - klo:13:34 »
Onko olemassa hopeashampoota/hoitista, missä ei ole silikonia? Tai lopussa/hiukan(1-2)?

edit. Ok, kiitos vinkeistä. Silikonista on haittaa, koska päänahka alkaa heti kutittaa silikonista (luulen ainakin, että johtuu siitä). Tuntuu, että sileät hiukset tulee paremmin esim. Curl Harmonyn tuotteille kuin jos käytän silikonia sisältävää tuotetta. Mulla on aina pörröiset hiukset ainakin pinnasta, vaikka mitä tuotetta käytän.
« Viimeksi muokattu: 14.12.08 - klo:14:07 kirjoittanut kiwi »

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #219 : 14.12.08 - klo:13:56 »
Crestolin Color glosseissa ei ainakaan ole, eikä varmaan kaikissa muissakaan, kannattaa kokeilla hakua shampoon/hoitsikan nimellä + incillä, jos joku olisi kirjoittanut incin ylös. Color glosseissa ainakin Helmenvaalea taittaa lämmintä pois. Myös karkkivärit voisivat toimia. Silikoniakaan ei välttämättä kannata niin absoluuttisesti vältellä, ainakin jos sileitä hiuksia tavoittelee, eikä ole omissa hiuksissaan huonoja vaikutuksia huomannut.

Crestol muuten haisee tosi pahalta ja tosi voimakkaasti, että kannattaa varmaan käydä hajuherkkien haistelemassa, kykeneekö käyttämään. Haju jää ainakin minulla hiuksiinkin.
« Viimeksi muokattu: 14.12.08 - klo:13:59 kirjoittanut Magia »

Poissa eOwyn

• Hiushörhö
« Vastaus #220 : 14.12.08 - klo:16:59 »
Minulla on käytössä color pulsen sinimusta suoraväri jossa sinistä ja violettia pigmenttiä (ei enää myynnissä) värintaittoon, ihan pieni turaus hoitoaineen joukkoon ja 10 min vaikutusaika ja kellerstävä sävy pysyy poissa :)

Poissa kiwi

• Tukkaguru
« Vastaus #221 : 14.12.08 - klo:18:57 »
Luin kommentteja, että hopeashampoilla/hoitiksilla saisi jotain haaleita liiloja raitoja? Juuri esim. tuolla helmenvaalealla. Miten se on mahdollista? Miten raidat voi välttää? Haluaisin itse kuitenkin vaan sävyn pysyvän viileänä, mutta en mitään liilahtavia raitoja/vaaleita raitoja?

edit. Ok. Pitää sitten vielä harkita käyttöä.
« Viimeksi muokattu: 14.12.08 - klo:19:07 kirjoittanut kiwi »

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #222 : 14.12.08 - klo:19:06 »
Koska hopeahoitiksien/-shampoiden teho perustuu siihen, että ne sisältävät sinistä/liilaa pigmenttiä, joten kyllähän siitä voi harmahtavaa/sinertävää/liilaa jälkeä tulla, jos pitää esim. liian kauan tai muuten taitto ei ole hiukselle oikea.

Poissa Tiitunen

• HAIRahtanut
« Vastaus #223 : 14.12.08 - klo:23:22 »
Itse olen saanut saanut vaalennettuihin raitoihini ylituhkaisen tai jopa kevyesti sinertävän sävyn hopeasampoolla, mutta silloin olen kyllä pitänyt useita minuutteja vaikuttamassa, ja häiritsevä sinertävyys on lähtenyt heti pis, kun olen pessyt normaalilla sampoolla. Pullojen kyljissä olen nähnyt neuvottavan vaikutusaikaa lähinnä harmailla hiuksille, mutta varmasti vaalennetuillekin uskaltaa kokeille, niin kuin moni tekeekin. Varovasti vain alkuun! :)
2a F ii, hiusten pituus noin puoleen selkään, tavoitemitta vyötäröllä, hapetevärjäyslakossa kesästä 2009

isla

• Vieras
« Vastaus #224 : 29.01.09 - klo:12:39 »
Kampaaja teki källit ja pyytäessäni hiukan lisää raitoja laittoikin niitä ihan reilulla kädellä. Nyt olen sitten ensimmäistä kertaa värjäilyn aloituksen jälkeen taas oikeasas värissäni hiekanvärisenä blondina. Kauan tummanruskeana olleen latvat vain loistavat ihanissa porkkanansävyissä, kun taas leukalinjaan asti väri suhteellisen siedettävä hiekka. Tilasin Joicon color endure violetin ja fudgen paintbox violetin.
Onko maustemitallinen riittävä / riittävän pieni määrä tehiksen sekaan, että väristä saisi enemmän tuhkaisen? hiukset on kuitenkin bsl pituiset.