Kirjoittaja Aihe: Hopeashampoot ja -hoitoaineet  (Luettu 321744 kertaa)

Poissa Lemmy

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
Vs: Hopeashampoot ja -hoitoaineet
« Vastaus #225 : 29.01.09 - klo:21:18 »
En tiedä onko tämä oikea paikka, mutta neuvokaa nyt noviisia vähän näissä asioissa, olen blondannut kaksi vuotta tukkaani ja en ole ikinä käyttänyt hopeashampoita, en tiedä onko tämä letti kovin keltainen, mutta kai se vähän kellertää??!  Rupeaako siis aina kaikilla blondattu hius kellertämään, vaikka olisi millä asteella vaalentanut?? Niin ja sitten lisäkysymys, miten hopeashampoon voi valita omalle hiukselle oikein?

Ite tykkään kyl  kullanvaaleista hiuksista, onko siinä kuitenkin vissi ero, onko tukka kullanvaalea vai kellertävä, vai onko nämä mielipidekysymyksiä, miten hiuksen värin näkee??
Tuntuu, että täällä palstalla kaikilla on kauhea kammo, jos hius vähänkin kellertää, oon vain ihmetellyt, kun en ite oo ennen huomioinu asiaa.
Siis kyllä sellanen kusenkeltainen letti, joita joskus näkee, on tietty asia erikseen, mutta että jos vähän vaan kellertää, niin sekin tuntuu ihmisiä haittaavan. Ja joku sanoi, että sellanen ei-kellertävä hius on luonnollisemman näköinen, en kyllä ole ihan samaa mieltä, koska joillakin on luonnostaan vähän kellertävä hius (värjäämätön). Mun mielestä sellainen tosi vaalea, lähes valkoinen hius on enempi luonnottoman näköinen kuin kellertävä, mutta jotkuthan eivät luonnollista lookia haekaan..
Vaalennetut/raidoitetut, puoleen selkään olevat hiukset. Tukkamaniaa jo muutama vuosi, eikä loppua näy!

domino

• Vieras
« Vastaus #226 : 29.01.09 - klo:22:18 »
Toisaalta niillä, joilla on ihan aidot blondiblondit hiukset, on hiusten sävy yleensä sellainen todella neutraali vaalea.. Henkilökohtaisesti en pidä kellertäviä hiuksia läheskään yhtä pahoina kuin vaalennusoransseja! Kullanvaaleat hiukset ovat tosiaan kauniit.  :)

Poissa Beatrix

• HAIRahtanut
  • Off to never-never land...
« Vastaus #227 : 30.01.09 - klo:14:16 »
Jos olet Lemmy jo tyytyväinen värjäyksellä saatuun tulokseen, niin eihän sitä mikään pakko ole alkaa hopeatuotteilla muuttamaan. :) Varsinkin jos olet lämpimänsävyinen, niin kullanvaalea on paljon parempi hiustenväri kuin kova tuhkanvaalea.  Luulen että monet palstan blondeista ovat viileäsävyisiä, eivätkä siksi tahdo yhtään kellertävyyttä hiuksiinsa.
Jos kuitenkin haluat kokeilla ihan puhtaan vaaleita hiuksia, kannattaa hopeashampoota tai -hoitoainetta pitää vain hetki päässä, ettei väri pääse vetämään tuhkaiseksi.
2c F ii

stroke

• Vieras
« Vastaus #228 : 05.02.09 - klo:13:19 »
Onko joku kokeillut L´orealin serié expert -sarjan silver shampoota ja shine blonde -shampoota? Osaako joku kertoa mitä eroa noilla on keskenään? Käytin joskus tuota silveriä, muistaakseni oli muuten hyvää (tuloksena kivan tuntuiset ja sävyiset hiukset), mutta taisin saada siitä allergiaa (ihon punoitusta).

Onkohan näissä värishampoissa yleensäkään allergiaystävällisiä vaihtoehtoja? Entä onko joku kokeillut Blond me-sarjan "neutraaleja" tuotteita, tuntuvatko toimivan?

Kevyt vaalean kirkastus riittäisi, ei tarvitse tulla kovin tuhkainen lopputulos.

Poissa ZombieQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #229 : 06.02.09 - klo:21:47 »
^Tuossa Silverissä on enemmän pigmenttiä, Shine Blonde kirkastaa vähemmän. Shine Blonde ei myöskään tunnu niin kuivattavalta.
why be pretty when you can be gorgeous<br />2b F ii

Poissa jonnaps

• Haiven
  • *
« Vastaus #230 : 06.02.09 - klo:23:33 »
Bonacuren hopeashampoo on toiminut hyvin pitkällä vaikutusajalla. Hoitoaineissa ei ole ollut tarpeeksi pimenttiä. Olen myös tehnyt sekoituksia hopeashampoosta ja erilaisista keltaisuutta taittavista hoitoaineista. Olen myös kokeillut sinistä sekä violettia vesivärijauhetta.
iherb alennuskoodi ZEM077

Poissa Neve

• HAIRahtanut
« Vastaus #231 : 07.02.09 - klo:21:08 »
Minä tykkään kanssa tuosta Bonacuren hopeashampoosta. Pidemmällä vaikutusajalla saa ihmeitä aikaan, eikä tunnu kuivattavan tukkaakaan.

Varis

• Vieras
« Vastaus #232 : 07.02.09 - klo:22:17 »
Taisin kertaalleen haukkua täällä Matthew Jamesin kyseiset tuotteet, mutta ne ovatkin alkaneet toimia. Shampoo saatta hieman kuivattaa ja takuttaa, mutta hoitoaine pelastaa tilanteen ja siloittaa aika hyvin. Pigmenttiä noissa ei kovin paljon, hoitoaine on tummemman violettia.

hehkuviini

• Vieras
« Vastaus #233 : 10.02.09 - klo:02:48 »
Olen käyttänyt vaaleisiin hiuksiini muutaman kuukauden ajan Joicon Color Endure Violet Shampoota, ja olen lopputulokseen todella tyytyväinen. Shampoo on tummanviolettia ja ainakin minun päässäni sen ei tarvitse olla kuin viitisen minuuttia, jotta kaikki keltaisuus on jo poissa. Niillä pesukerroilla kun en käytä tuota shampoota, olen käyttänyt Redkenin Blonde Glam Pure Pearl- hoitoa, joka on sellaista vaaleanviolettia väriltään. Sen olen antanut olla pidempään, lopputulos ei ole ihan niin hopeinen kuin tuolla Joicon shampoolla. Mutta molempia voin suositella, varsinkin Violet Shampoota ostan varmasti uudestaan!

Poissa Janda

• HAIRahtanut
« Vastaus #234 : 10.02.09 - klo:09:34 »
Makin pidan tuosta Joicosta. Jokusen viikon olen nyt kayttanyt ja enpa taida enaa palata  Nexxun vastaavaan. Olen yhtalailla hehkuviinin kanssa kayttanyt myos tota Redkenin hoitista, tukka jaa tosi siloiseksi ja kiiltavaksi mutta vaikutusaika taytyy ainakin tassa paassa olla melko pitka, etta keltaisuus kunnolla lahtee.
 Joicon Violet shampoolla lyhyt vaikutusaika toimii, ja lopputulos on silea. On usein kaytossa aamuisin kun ei ole paljon aikaa. Tykkaan myos tuoksusta seka tietty pullon ulkomuodosta :D
Hiukset: 1b, F, ii. Vaalennetut, olkapäälle asti. Suosikkeihin kuuluu L'anza ja Tigi.

Poissa Roksane

• HAIRahtanut
« Vastaus #235 : 10.02.09 - klo:13:18 »
Ostin itse juuri Echosline-merkkisen hopeashampoon nimeltään S6, kun mulla on vaalennusprojekti käynnissä. Kaveri on tuota käyttänyt joskus ja kehui kovasti. Täytyy sanoa, että tuo on kyllä ihan uskomattoman pigmenttistä, tuntuu melkein suoraväriltä. Eipä ole aiemmin tarvinnut suojakäsineitä hopeashampoota levittäessä, mutta tuon kanssa tarvitsee, mikäli haluaa säilyttää ihonväriset kämmenet ja siistit kynnenaluset. Haju on vaan hieman kummallinen ja jää joksikin aikaa hiuksiin. Harmi, kun noita Echoslinen tuotteita on niin harvoissa kampaamoissa myynnissä. Tämäkin löytyi ihan sattumalta yhdestä pienestä lähiökampaamosta.

Ebola

• Vieras
« Vastaus #236 : 11.02.09 - klo:11:56 »
Meitsin kampaaja täällä Turussa suositteli hopeashampoota, joka on niin tehokas että hän ei enää edes myy muita vastaavia. Ainahan näitä mainospuheita löytyy, mutta oli kyllä kokeillessani ihan sikatehokasta keltaisuuden poistamisessa. Niskahiuksissa olevat vaaleanruskeat raidatkin menivät harmaahkon sävyisiksi! Olen aikaisemmin kokeillut ainakin Schwarzkopfin (sittemmin uudistunuttta?) hopeashampoota, ja tämä oli kyllä tehokkain. Otan taas kesällä tehokäyttöön, kun nyt on tosiaan vähän tummempaa väritystä alla, enkä halua osin vihertävänharmaata lettiä. Toimii normaalipesussa, ei tarvitse ainakaan minulla mitään erityistä vaikutusaikaa. Merkki on ihan outo: Eugene Perma, ja sarja Cycle Vital.

Poissa Luomo

• Tukkaguru
  • Purri
« Vastaus #237 : 11.02.09 - klo:19:36 »
^Missäs tuota helmeä myydään ;)?
Hiukset: 3b M ii, luonnonkiharat, keskiruskeat, puolipitkät, kuivat, päänahka herkkä ja hieman rasvoittuva. Hiuslaatuketju s. 1. Suosikkituotteet: sh: Kérastase Dermo-calm Bain riche hoidot: Tigi O&H, L'anza Healing ColorCare, Tigi Brunette Goddess, K-pak vaahto

Poissa Lettunen

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #238 : 21.02.09 - klo:17:28 »
mistä ootte tilannu Nexxuksen simply silver shampoota?Ja paljonko maksaa sellainen n.150-250 ml pullo?

Poissa Lettunen

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #239 : 23.02.09 - klo:14:36 »
olenko ymmärtänyt oikein että Bonacuren hopeashampoo on nimeltään colour save silver shampoo ja sellaisessa vaaleassa purkissa.Pähkäilen nyt tämän ja nexxuksen välillä.Tekisi mieli ostaa tuo jälkimmäinen,mutta kun pitää tilata netistä ja bonacurekin on halvempaa,onko näiden tuotteiden välillä huimaaviakin eroja?