Kirjoittaja Aihe: Hopeashampoot ja -hoitoaineet  (Luettu 305180 kertaa)

Poissa HeidiB

• Tukkaguru
    • mustaa kajalia
Vs: Hopeashampoot ja -hoitoaineet
« Vastaus #240 : 23.02.09 - klo:15:08 »
olenko ymmärtänyt oikein että Bonacuren hopeashampoo on nimeltään colour save silver shampoo ja sellaisessa vaaleassa purkissa.Pähkäilen nyt tämän ja nexxuksen välillä.Tekisi mieli ostaa tuo jälkimmäinen,mutta kun pitää tilata netistä ja bonacurekin on halvempaa,onko näiden tuotteiden välillä huimaaviakin eroja?

Ihan oikein olen ymmärtänyt, shampoo itsessään on violettia ja aika pigmenttistä. Tolla saa vaaleasta tukasta ihan hopeanharmaankin jos niin tahtoo ;) Käytin blondina nimenomaan tota BC:n hopeashampoota ja ainakin ite tykkäsin, kuivatti jonkun verran, mutta kun käyttää kimpassa hyvän hoitsikan kanssa ei mulla ainakaan ollu mitään ongelmia.

irina

• Vieras
« Vastaus #241 : 25.02.09 - klo:01:10 »
Olen käyttänyt nyt jonkin aikaa Joicon Color Endure Violet Shampoota ja se poistaa keltaisuutta mun vaalennetuista hiuksista ihan hyvin. Kuitenkin tämä Joicon shampoo tuntuu liian pesevältä. Osaisiko kukaan suositella jotakin "hellävaraisempaa" hopeashampoota?

Poissa garme

• HAIRahtanut
« Vastaus #242 : 09.03.09 - klo:00:24 »
Oon vähän jo päättänyt parin viikon päästä vetää jälleen hiukset vaaleammiksi ja hopea-aineet tulevat taas ajankohtaisiksi. Joskus n. 2,5 vuotta sitten vielä ollessani blondi ostin Bonacuren hopeashampoon, mutta nyt se on ollut jo parisen vuotta käyttämättömänä kaapin perällä. Mahtaakohan siitä olla enää mihinkään vai pilaanko hiukseni täysin jos kosken siihen nyt? Vaikeahan sitä on ennustaa, ja asiaa vaikeuttaa se, että tuo pullo on vanhempieni luona paikkakunnalla, jossa tulen myös vaalennuksen hoitamaan ja pääsen tutkimaan tuota pulloa tutkimaan vasta juuri värjäyksen alla, jolloin ei sitten oikein olekaan enää mahdollista tilata tai hakea pika-apua, kun ei sillä paikkakunnalla kovin kummoiset valikoimat ole. Jos tuo Bonacure onkin vielä kunnossa, ei huvittaisi etukäteenkään ostaa mitään, varsinkin kun en ole varma kuinka vaaleat näistä hiuksista sitten tuleekaan. Ehtiihän sitä myöhemminkin sitten ostoksille, mutta toisaalta olisi kiva olla varautunut heti, joten jos jollakin on jotain vahvaa mutua tai tietoa tai kokemusta siitä, miten tuollaiset säilyvät, otan mielelläni vastaan.
iHerb alekoodi: FEW484

Poissa Herya

• Tukkaguru
« Vastaus #243 : 09.03.09 - klo:12:59 »
Sisältääkö tuo bonacuren color save silver shampoo silikonia? En löytänyt vastausta tähän.

Muoks.. Kiitän alakertaa  :ts
« Viimeksi muokattu: 09.03.09 - klo:13:51 kirjoittanut Delia »

kuukkeli

• Vieras
« Vastaus #244 : 09.03.09 - klo:13:44 »
Sisältääkö tuo bonacuren color save silver shampoo silikonia? En löytänyt vastausta tähän.

Noup, ei sisällä. :)

Poissa Iida

• HAIRahtanut
« Vastaus #245 : 09.03.09 - klo:17:45 »
Mulla ei ole kokemusta kuin tuosta Bonacuresta. Pigmenttiä siinä on tosi hyvin, mutta on mulle ihan liian pesevä. Tukka menee ihan järkyttävään takkuun tolla vaikka on lyhyt. Kunnon hoitoaineen tarvitsee perään, että voi käyttää.

kuukkeli

• Vieras
« Vastaus #246 : 09.03.09 - klo:17:53 »
Hopeashampoot todellakin tuntuvat olevan kauhean peseviä. >:D Ei kyllä tosin ole mullakaan kokemusta kuin tuosta bonacuresta ja joicon color endure violet shampoosta. Varsinkin tuon joicon jälkeen hiukset tuntuvat aivan syväpuhdistetuilta ja narskuvilta, ei tosin ihmekään kun sisältää kahta sulfaattia. Kunnon hoitoainetta pitää laittaa aina perään, ja olen ajatellutkin että tässä kun ja jos alan taas vaalentamaan ja täytyy ottaa nuo hopeashampoot käyttöön niin sekoittaisin niitä joidenkin hoitavampien shampoiden kanssa yhteen kämmenellä, vaikka puolet ja puolet suhteessa.

Poissa Neve

• HAIRahtanut
« Vastaus #247 : 09.03.09 - klo:22:21 »
Bonacuren hopeashampoo tuntuu kyllä todella kuivattavalta.. Menee tukka ihan korpuksi pesun jälkeen. Olenkin välillä tehnyt niin, että sekoitan tuota hopeashampoota johonkin kosteuttavampaan shamppooseen. Silti hiukset huutavat hoitoainetta pesun jälkeen.

Poissa d&c

• HAIRahtanut
« Vastaus #248 : 11.03.09 - klo:20:49 »
Bonacuren Silver Shampoo ei mulla toiminut, koska aika paljon kuivatti. Nyt on käytössä Matthew James-tuotesarjan hopeshampoo ja lisäksi Dispcore-sarjan tuotteet. Molemmista sarjoista on siis hoitoaine ja shampoo. :)
I wake up, it's a bad dream,

Poissa Mella

• Tukkaguru
  • Butterfly effect
« Vastaus #249 : 04.05.09 - klo:18:39 »
Onko kukaan sattunut kokeilemaan CX Corrector Silver -hopeashampoota? Vaikuttaa sikäli ihan mielenkiintoisilta, kun sarjan muutkin tuotteet ovat olleet hyviä.
( ^^)_且~~ Green tea, Anyone?

Ensin opettele tuntemaan itsesi: ja sen jälkeen kaunistaudu sen mukaisesta -Epiktetos-

Poissa Iida

• HAIRahtanut
« Vastaus #250 : 07.05.09 - klo:16:44 »
kokeilin siskolta Joicon Joicon hopeashampoota ja voin suositella lämpimästi. Ei ollut yhtä pesevä, kuin esim. Bonacuren ja taittoi keltaisuutta tosi kauniisti. Tällä sain tosi nätin platinablondin itelleni 4 kuukautta sitten värjättyihin hiuksiin. Tuntui jopa häivyttävän juurikasvun rajan piiloon. Pigmenttiä on siis todella hyvin, väriltään shampoo on violettia.

Poissa Tiizku

• Tukkaguru
« Vastaus #251 : 07.05.09 - klo:16:58 »
Davinesilla on hyvä hopeatehohoitsikka. Töissä laitetaan sitä aina asiakkaille vaalennuksen jälkeen jos hiukset ovat keltaiset, taittaa todella hyvin.

Poissa Cadsuane

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #252 : 21.05.09 - klo:16:10 »
L'orealin hopea shampoo on paras kokeilemani hopea shampoo, jättää hiukset ihanan pehmeiksi ja kiiltäviksi sekä tuoksu oli suorastaan herkullinen. (tosin en ole vielä löytänyt tuoksusta kanssani samaa mieltä olevaa ihmistä)  :D

Mddx

• Vieras
« Vastaus #253 : 01.07.09 - klo:13:43 »
Mistäköhän saisin hankittua Nexxuksen Simply Silver -shampoota? Jos jollain on vinkata edullisia ja luotettavia nettikauppoja, joissa tuota myydään, olisin kovin kiitollinen.

pialina

• Vieras
« Vastaus #254 : 12.07.09 - klo:19:42 »
Ekaksi; jos aiheesta on olemassa ketju, ystävällisesti voisitteko ohjata sinne suuntaan?  O:) Siinä tapauksessa tästä aloituksesta ei tarvii piitata!

Kysymys kuitenkin koskee vaaleiden (ja värillä vielä vaaleammaksi saatujen) hiusteni pesua ja hoitoa. Oon ihan viime kuukausina vasta päässyt jyvälle kampaamoshampoiden ja -hoitoaineiden käytöstä, ja ihan tyytyväinen olenkin hiusteni nykyiseen kuntoon. Nyt ajattelin kirkastaa luonnostaan vaaleita hiuksiani (marketti  ::) )värillä, se oli L'Orealin Preference (tai jotain..).
Jospa joku paremmin asiaan perehtynyt voisi mulle suositella hyviä (ja kukkarolle sopivia!) vaaleiden hiusten pesu- ja hoitoaineita?
Mulla on jo ennestään olemassa semmosta KC color mask silver (tai jokin..  ;D) -naamio, jota olen välillä käyttänyt, mutta se ei kait ole ihan joka pesun yhteydessä tarkoitettu käytettäväksi?

Kiitos etukäteen!  :)