Kirjoittaja Aihe: Hopeashampoot ja -hoitoaineet  (Luettu 312239 kertaa)

Poissa funky_chicken

• Tukkaguru
Vs: Hopeashampoot ja -hoitoaineet
« Vastaus #255 : 13.07.09 - klo:09:47 »
Mulla on ollut nyt toista viikkoa käytössä Paul Mitchellin Platinum Blonde -shampoo. Tuoksu on kiva ja raikas vesimelonimainen ja tuntuu pesevän hellemmin kuin jotkut muut hopeashampoot. Mun pää vaan kellastuu niin helposti, että taittavaa vaikutusta en ole vielä huomannut (en kyllä ole ehtinyt pitää sitä päässä kovin pitkään). Rinnalla edelleen Color Gloss.

Klikketi klik.

pialina

• Vieras
« Vastaus #256 : 13.07.09 - klo:11:42 »
Voi KÄÄK!  :# Laitoin sit illalla sen Preference-värin "erittäin kirkas tuhkanvaalea" ja mun tukka muuttui ihan todellakin tuhkanharmaaksi!! Tai sellaiseksi vaalean-hopean-harmaaksi.  >:( Mitäs nyt?
Pitääkö mennä kampaajalle värjäyttämään koko pää vai onko jotain kotikonsteja olemassa siihen että saisin tän luonnollisemman sävyiseksi?
Mulla taitaa siis olla päinvastainen ongelma nyt kuin mihin tässä ketjussa on paneuduttu..  ::)
Näytän ihan mummolta.

Poissa Tiizku

• Tukkaguru
« Vastaus #257 : 13.07.09 - klo:11:46 »
^Peset tukan pari kertaa syväpuhdistavalla shampoolla niin kyllä se harmaus siitä lähtee.

ANTILOOPPI

• Vieras
« Vastaus #258 : 22.08.09 - klo:13:59 »
Vaikuttaako hopeatuotteilla muhittelu ennen värjäystä värjäystulokseen siten, että siitä tulee kylmäsävyisempi?

Carmela

• Vieras
« Vastaus #259 : 24.08.09 - klo:07:47 »
Mulla on seuraavanlainen ongelma; Hiusteni sävy on tyvestä (n. 5 cm pituudelta) lämpimämpi, ja haluaisin sitä taittaa viileämmäksi hopeashampoolla. Latvat kuitenkin ovat vaaleammat ja jo valmiiksi hyvin viileänsävyiset, joten niihin hopeashampoon pigmentti tarraa joka kerta aivan liian hyvin vetäen latvat harmaiksi/sinertäviksi. Olisko kellään mitään niksiä jolla tätä voisi estää? Esim jotain suoja-ainetta latvoihin ennen hs:lla pesua.....? Shampoon kohdistaminen pelkästään tyviin on oikeastaan mahdotonta, sitä olen jo yrittänyt moneen otteeseen.

ainokainen

• Vieras
« Vastaus #260 : 26.08.09 - klo:10:27 »
Vaikuttaako hopeatuotteilla muhittelu ennen värjäystä värjäystulokseen siten, että siitä tulee kylmäsävyisempi?

Jos värjäät suoravärillä, niin kyllä.
Jos värjäät kestovärillä, niin eipä juurikaan koska kestoväri irrottaa aika hyvin tukassa ennen olleen suoravärin.

ANTILOOPPI

• Vieras
« Vastaus #261 : 26.08.09 - klo:18:25 »
^kiitos vastauksesta. en siis nyt  ala yrittämään ''kylmentää'' lämpimään  taittavaa kestoväriä hopeashampoolla ennen värjäystä :D

Poissa naapio

• Tukkaguru
« Vastaus #262 : 05.09.09 - klo:20:17 »
Mulla on todella vaalea maantienvärinen hius ja olen jo pidemmän aikaa halunnut kokeilla siihen jotain viileää beigeä tms. vaaleansävyistä, mutta kampaajat eivät saa mitään kylmiä värejä onnistumaan, ne muuttuvat minulla aina vihreiksi. Inhoan juurikasvua joka tällaisessa übervaleassa näyttää aivan kaljulta, joten hiuksista vähitellen pesuissa lähtevät värit / värjäävät shampoot olisivat taivaan lahja. Olen sitten epätoivoissani jotain ei-maantienväristä väriä saadakseni pessyt kultashampoolla hiuksiani runsaan vuoden, mutta nyt on kulta alkanut ärsyttää ja haluaisin tätä viileämmän väriseksi entistä kiihkeämmin.

Toimisiko hopeashampoo tai hoitis tässä tapauksessa? Eli kultashampoon (jonka pigmentti muuten ei todellakaan lähde minulta pesuissa pois vaan on hyvin jymähtänyt vaikka olen pessyt sillä vain n. kerran kahdessa viikossa) vaikutuksen kumoamiseen + omiin hiuksiin viileämmän vivahteen saamiseen?

Edit. Sokoksella myyjä vakuutti että Redkenin hopeatuotteet ovat alansa aatelia ja niinpä sitten ostin sen sarjan hopeahoitsikan. Vielä yhden kerran jäljiltä (10 min muhitus suihkumyssyn alla) en huomaa eroa, mutta tähän kultashampoolla kellastettun ei varmaan muutamakaan pesu riitä. Mielenkiinnolla odottelen tuloksia pidemmässä käytössä.

Peräkkäiset viestit yhdistetty.
« Viimeksi muokattu: 08.09.09 - klo:19:03 kirjoittanut Chaos »
Raitoja käpälään!

Poissa Tintu

• Tukkaguru
« Vastaus #263 : 18.09.09 - klo:18:39 »
Onko kellään kokemuksia Cutrinin Reflection-sarjan hopeahoitoaineesta? :) Ostin uteliaisuuttani hopeashampoon tilalle sävyn Frosty silverblond. Lähteekö väri seuraavassa pesussa pois ja onko riittoisaa?

Poissa tragedia

• HAIRahtanut
  • recovered hair dye junkie
« Vastaus #264 : 18.09.09 - klo:20:27 »
Viimeksi blondeillessa tuli käytettyä Cutrinin ja Bonacuren hopeashampoot ja bonacuren hopeahoitsikka, kaikki oli aika vahvasti pigmenttisiä ja ajoi asiansa hyvin - bc:n shampoo+hoitsikka -kombo hieman liiankin hyvin, niin että jo kahden käyttökerran (välissä myös normaaleja pesuja) jälkeen alkoivat kaikkein vaaleimmat osiot näyttää hieman lilahtavilta.

Tukka oli silloin tosi platina eli en tiedä, miten tummassa vaaleassa toimisivat, oranssin värinpoistojäljen oon saanut taitettua herkullisen kinuskiseksi ja pukevaksi sävyksi lisäilemällä XZ:n suklaa-vanilja -hoitikseen violettia directionsin suoraväriä.
1cFii
Sikses iha nätti naine.

Poissa Hue

• Tukkaguru
« Vastaus #265 : 18.09.09 - klo:20:42 »
Onko kellään kokemuksia Cutrinin Reflection-sarjan hopeahoitoaineesta? :) Ostin uteliaisuuttani hopeashampoon tilalle sävyn Frosty silverblond. Lähteekö väri seuraavassa pesussa pois ja onko riittoisaa?

Mun mielestä Cutrinin hopeahoitoaine on ihan kiva tukemaan shampoon taittavaa vaikutusta, mutta kovin keltaiseen hiukseen ei välttämättä tehoa yksinään. Voi toimia yksinäänkin jos hiukset eivät ole kovin kellertävät/tummat.
Favs: Sebastian Professional Penetraitt ja Hydre Conditioner, Wella SP Luxe Oil & GHD IV Styler.

Poissa SH

• Tukkaguru
« Vastaus #266 : 19.09.09 - klo:12:49 »
^Mitä mieltä oot Joicon Violet hoitsikan toimivuudesta tai ylipäätään hopeahoitisten toimivuudesta? Muutkin saa toki kommentoida. Mulla on jotenkin sellanen käsitys ettei hoitoaineet paljoa taita muuta kuin nimenomaan sampoota tukien, mutta toivottavasti olen väärässä.

Poissa tragedia

• HAIRahtanut
  • recovered hair dye junkie
« Vastaus #267 : 19.09.09 - klo:16:46 »
^Mitä mieltä oot Joicon Violet hoitsikan toimivuudesta tai ylipäätään hopeahoitisten toimivuudesta? Muutkin saa toki kommentoida. Mulla on jotenkin sellanen käsitys ettei hoitoaineet paljoa taita muuta kuin nimenomaan sampoota tukien, mutta toivottavasti olen väärässä.

No tuotteen sisältämä pigmenttimäärähän se lopputulokseen kuitenkin eniten vaikuttaa eli riippuu ihan siitä miten pigmenttistä kyseinen hoitsikka on. Mä oon saanut ainakin aivan selkeää taittoa aikaan sotkemalla directionsin suoraväriä hoitsikkaan ja antamalla muhia. Mun käsittääkseni suurin osa shokkivärisistä suoraväreistäkin on käytännössä hoitsikkaa, johon on sekotettu pigmenttiä ja hyvin värjäävät. Eli noissa taittoa luovissa hoitiksissa on sama periaate kuin directionsissa ja samantyylisissä suoraväreissä, mutta pigmenttiä on hoitismassassa paljon enemmän jolloin ei varsinaisesi värjää, mutta luo taittoa.
1cFii
Sikses iha nätti naine.

Poissa beachbunny

• HAIRahtanut
« Vastaus #268 : 21.09.09 - klo:00:49 »
Mun hiuksisa on aivan liian lämpimän punaseen taittuva sävy, laitoin kestoväriä pari kk sitte päähän ja luulin et se ois tullu kylmemmäks mut se punanen sävy vivahtaakin voimakkaasti lämpimälle jos vähänkään auringonvalo sattuu siihen, ja voimakkaassa auringonpaisteessa, kuten ykskin totes: sulla on punaset hiukset!

Ei, ei, selkeesti punasia hiuksia mä en halunnu. Kannattaisko käyttää jotain violetti- tai hopeahoitista, vai oisko joku sininen tai violetti suoraväri nyt paikallaan, saaks niillä kylmempää sävyä vai onks lopputulos jotain vielä epämääräsempää ruskeeta?

Kun siis punasen vastavärihän on tietysti vihree, et onks millään sinisellä tai violetilla tähän mitään vaikutusta?

TanZka

• Vieras
« Vastaus #269 : 24.09.09 - klo:10:39 »
Mulla on ollut nyt toista viikkoa käytössä Paul Mitchellin Platinum Blonde -shampoo. Tuoksu on kiva ja raikas vesimelonimainen ja tuntuu pesevän hellemmin kuin jotkut muut hopeashampoot. Mun pää vaan kellastuu niin helposti, että taittavaa vaikutusta en ole vielä huomannut (en kyllä ole ehtinyt pitää sitä päässä kovin pitkään). Rinnalla edelleen Color Gloss.

Klikketi klik.

Joico color endure violet shampoo on kaikista paras poistamaan kellastunutta tukkaa :) se on tosi pigmenttistä ja paksua!!! kannattaa kokeilla jos PM ei ole auttanut :)