Kirjoittaja Aihe: Hopeashampoot ja -hoitoaineet  (Luettu 318045 kertaa)

Poissa nelma

• Tukkaguru
    • Sellaisia päiviä-blogi
Vs: Hopeashampoot ja -hoitoaineet
« Vastaus #345 : 29.08.10 - klo:21:02 »
^
Mulla on tosta sarjasta Caramelia ja ihan ok se on, mutta pikkaisen liikaa silareita minun makuuni. Mutta kyllä sitä välillä sietää käyttää. ;) Ehkäpä voisin tehdä Caramelilla ja Silverillä sopivat miksaukset eri pituuksille... :)
1bMii  BSL
<3: Iherb, Tigi OH-ha & öljyt

Poissa Missy

• Tukkaguru
« Vastaus #346 : 20.09.10 - klo:12:30 »
Uuden hopeashamppoon ostamisen sijasta päätin kokeilla tuota suoraväri-hoitoaine -yhdistelmää taittamaan väriä. Ostin Crestolin Color Gloss Fantasy Colors -värin sävyssä exotic violet. Laitoin tuota ihan pienen tipan hoitoaineen sekaan, sekoitin huolella ja annoin vaikuttaa hiuksissa noin 20 minuuttia.

Mitään suurta eroa en hiuksissani huomaa, mutta pääasia on, ettei hiuksista tullut liiloja.  ;D Jatkossa pitää varovasti kokeilla joko pidentää vaikutusaikaa tai lisätä värin määrää, jotta vaikutus olisi isompi. Muuten vaikuttaa kivalta idealta, on hiuksille hellävaraisempi kuin shamppoo, samalla tulee muhiteltua hoitoainetta ja käytössä tulee varmasti halvemmaksikin.
If I could offer you only one tip for the future, sunscreen would be it.

Poissa nelma

• Tukkaguru
    • Sellaisia päiviä-blogi
« Vastaus #347 : 27.09.10 - klo:15:51 »
Mä pidin eilen päässä syväputsauksen jälkeen Tigi OH:n, KC Caramelin ja Biozellin Viileä Vaalea-suoravärin yhdistelmää noin puolitoista tuntia, ja kyllä pituuksien kellertävyys on mielestäni taittunut.  :) Biozellia ja KC:n Color Maskia oli yhteensä alle puolet suhteessa OH:n kanssa, mutta pitkällä vaikutusajalla tuntuvat sävytkin tarttuvan.
Tykkään.  <3
1bMii  BSL
<3: Iherb, Tigi OH-ha & öljyt

Poissa imaria

• HAIRahtanut
« Vastaus #348 : 01.10.10 - klo:20:45 »
Taitaa mennä tuo Biozellin suoraväri seuraavaksi hankintaan, sen verran hyviä kokemuksia olen siitä lukenut. :)

Ei tästä KC:n hopeashampoosta ole nyt oikein mihinkään. Annoin sen vaikuttaa hiuksissa aamulla puolisen tuntia, taitto oli aika pientä siihen nähden, että BC:llä olisi tullut upean platinaista ja Lorkulla harmaata. Nyt satuin käymään vielä saunassa illalla ja poikkeuksellisesti nyt tein saman tempun toistamiseen samana päivänä, eikä mainittavaa eroa oikein ole. Plaah.
1cMiii / vaaleat / tavoittelevat olkapäitä

Copper

• Vieras
« Vastaus #349 : 09.10.10 - klo:14:14 »
Onko kenelläkään kokemusta Cutrinin Reflection Color Care hopeashampoosta ja -hoitoaineesta? Cutrinin vanhemman sarjan hopeashampoista ja -hoitsikoista löysin kokemuksia ketjun alkupuolelta, mutta näistä nykyisistä en kommentteja huomannut. Onko kukaan ostanut ko. tuotteita kokeiluun?

Mietin myös Crestol Color Glossia taittamaan tuhkaisuutta. Täällä on ainakin mainittu sävyt sinimusta ja luumunvioletti. Jos haluaa ylläpitää 10-asteista tuhkanvaaleaa, kumpikohan noista sävyistä - sinimusta tai luumunvioletti - olisi suositeltavampi?

LP_Alice

• Vieras
« Vastaus #350 : 09.10.10 - klo:14:34 »
^Mulla on ollut noi molemmat Cutrinin tuotteet, hoitoaine ei mielestäni mitään ihmeellistä ollut mutta shampoosta kyllä tykkäsin. :) Ei ollut turhan pesevä (esim. johonkin TiGi shampooseen verrattuna) ja hyvin taittoi keltaisuutta. On mun mielestä nimenomaan violettiä eikä niinkään sinistä, joten en tiedä kuinka hyvin oranssisuutta taittaisi.

Tuo hoitsikka on aika vähäpigmenttistä eikä muutenkaan hoitotehoiltaan mitenkään erityinen. Tuoksu molemmissa on sitruunainen, jossain vaiheessa alkoi hasta nenään ihan fairylta. ;D

Poissa imaria

• HAIRahtanut
« Vastaus #351 : 09.10.10 - klo:17:03 »
Olen nyt käsittänyt, mikä mua useissa hopeashampoissa tökkii, paitsi BC:ssä. Bonacurella saa nimittäin ihanan kirkkaan, platinaisen taiton, joka todella näyttää hyvältä. Lorkun taitto on kyllä tehokas, mutta hetkessä harmaa, ja muutenkin samea. Vaikutusaika on just eikä melkein minuutintarkka, jos aikoo saada kirkasta tulosta.

Mun yksi kaveri kertoi käyttävänsä Tigiltä jotakin silver-tuotetta. Koitin selailla valikoimaa, mutten ainakaan löytänyt sellaista. Onko Tigiltä tällaista olemassa? :o

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
« Vastaus #352 : 09.10.10 - klo:17:14 »
Mikäs hopeashampoo ois mahdollisimman sinistä?
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset alaselässä. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa SH

• Tukkaguru
« Vastaus #353 : 10.10.10 - klo:08:48 »
^^En oo kuullut ainakaan. Ootko muuten Joicoa kokeillut? Oot niin ihailtavan tarkkaan seurannut vaikutuksia, että kiinnostais kuulla millanen Joico on sun mielestä noihin verrattuna. Mä oon käyttänyt noita kaikkia, mutta viimeiset vuodet Joicoa. Tavoitteena mulla on nimenomaan platina.

Poissa imaria

• HAIRahtanut
« Vastaus #354 : 10.10.10 - klo:14:07 »
^ En ole, mutta on ollut harkinnassa. :) Ja kun kerran se kokeilu yhteisen hyvän piikkiin menee, niin taidan hankkia ihan lähiaikoina.  ;D

Ei, mutta kiitos vinkistä kovasti! :) Olin Joicon oikeastaan jo vähän unohtanut, ja uskoisin kumminkin, että Joicon shampoo olisi rakenteeltaankin miellyttävää.

Poissa SH

• Tukkaguru
« Vastaus #355 : 10.10.10 - klo:15:16 »
^ ;D Jään odottelemaan analyysiä Joicosta siis  ;)

Poissa slala

• HAIRahtanut
« Vastaus #356 : 10.10.10 - klo:17:31 »
Uuden hopeashamppoon ostamisen sijasta päätin kokeilla tuota suoraväri-hoitoaine -yhdistelmää taittamaan väriä. Ostin Crestolin Color Gloss Fantasy Colors -värin sävyssä exotic violet. Laitoin tuota ihan pienen tipan hoitoaineen sekaan, sekoitin huolella ja annoin vaikuttaa hiuksissa noin 20 minuuttia.

Mä oon kans jo jonkin aikaa miettinyt, että pitäisi siirtyä hopeashampoosta hopeahoitikseen, kun mulla ei ole enää ollenkaan taittamisen tarvetta juuressa, vaan ainoastaan pituuksissa. Ostin siis Fudgen violettia Paintbox-suoraväriä ja oon sitä nyt pari kertaa ihan suihkun ja hiustenpesun yhteydessä sekoitellut hoitoaineeseen ja antanut vaikuttaa viitisen minuuttia. Todella paljon nopsempi, helpompi ja hellävaraisempi tapa taittaa väriä, varsinkin kun tosiaan sitä taitettavaa on vain pituuksissa, jonne en mielellään ees levittäis shampoota. Tykkään. :)

Poissa Mindela

• Tukkaguru
« Vastaus #357 : 14.10.10 - klo:23:22 »
Joicon hopeashampoo on ihan erinomaisen hyvää, taitto tehokkaampi kuin BC:ssä mutta miedompi kuin Lorealin silverissä. Hinta-laatu suhde tosi hyvä! Koostumuskin on ihan... mukavaa?  :D

Poissa imaria

• HAIRahtanut
« Vastaus #358 : 14.10.10 - klo:23:24 »
^ Uuh! Juurestieteen nimissä ja toisen tieteenharjoittajan suosittelemana naputtelen tilauksen tässä lähiaikoina.

Semmoista piti kysyä, että onko kukaan kokeillut Lushin Daddy O-shampoota? Pitäisi ilmeisesti jotain taittotehoja olla. Kiinnostaisi kovasti, voisi olla mukava lisä tuohon shampooarsenaaliin (krhm  ::) ) plus että koen tämän juurestieteellisen harjoittamisen hirveeeeen tärkeäksi asiaksi.

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #359 : 15.10.10 - klo:14:28 »
^Mä oon kokeillut tuota, tässä kommenttini viime vuodelta Lushin hiustenhoitotuotteet -ketjusta:

Minulla on käytössä Lushin Daddy o-shampoo vaaleille ja harmaille hiuksille. Tuo on violettia eli hopeashampoota. En erityisemmin pidä tästä. Toimii ihan ok perusshampoona eli pesee kyllä puhtaaksi, tosin jos hiuksissa on enemmän muotoiluaineita niin tuntuu että pitää vaahdottaa kahdesti. Tuoksusta en tykkää enkä ole huomannut, että tämä vaikuttaisi mitenkään hiusten sävyyn vähentämällä kellertävyyttä. Ei ole kovin tehokas siis. En ostaisi uudestaan.

Itse olen tykännyt Nexxuksen ja Lorealin hopeashampoista, jotka molemmat toimivat mulla hyvin. Taittavat keltaisuutta, eivät tunnu kovinkaan kuivattavilta, pesevät hiukset mukavan puhtaiksi, ei mitään valitettavaa siis. Seuraavaksi kun hiukset on taas jossain vaiheessa kylmän vaaleat niin otan käyttöön Joicon.
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.