Kirjoittaja Aihe: Hopeashampoot ja -hoitoaineet  (Luettu 304169 kertaa)

Poissa SH

• Tukkaguru
Vs: Hopeashampoot ja -hoitoaineet
« Vastaus #360 : 15.10.10 - klo:19:00 »
^Ootko siis kokeillut joicoa vai et? Mä en osaa sanoa vaikuttaako lorkku nopeammin vai miksi se olisi joicoa parempaa os on. Joico nimittäin kyllä vetää harmaaksi jos pitää päässä, joten tehoja riittää. Mulla siis tapana vaahdottaa kunnolla ja jopa lisätä vähän kerrallaan vielä vaahdotuksen jälkeen. Annan sampoon vaikutttaa päässä muutamasta minuutista jopa kymmeneen. Annatteko te hopeasampoon muhia vai huuhtasetteko heti pois? Yleensä vaahdotan eka nopeasti ja sitten toisen kerran tuon pitemmän kaavan kautta.

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #361 : 15.10.10 - klo:19:20 »
^En ole kokeillut vielä Joicoa, vaikka se tuolla kylppärissä jo valmiina odotteleekin. Ei ole ollut niin kylmä hiustensävy viime aikoina niin en ole käytellyt hopeashampoota ollenkaan.

Mä yleensä vaahdotan hopeashampoon hiuksiin ja annan vaikuttaa muutaman minuutin ajan, sitten huuhtelen pois.
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa imaria

• HAIRahtanut
« Vastaus #362 : 15.10.10 - klo:20:20 »
Kiitos Hunajapupu vastauksestasi!

Ehkä annan Daddy O:n olla, tai en ainakaan sitä hopeashampootarkoitukseen hanki. :) Sen sijaan Joico lähtee testaukseen tässä jossain vaiheessa.

Mä käytän hopeashampoota niin, että levitän ja vaahdotan shampoon kunnolla ja annan vaikuttaa. Vaikutusaika riippuu paljon shampoosta, mutta Lorkkua ihan viisi minuuttia, KC:tä saa muhitella pidemmän aikaa, eikä tosiaan puolikaan tuntia näkynyt taitossa oikein mitenkään. BC:tä pidin 3-15 minuuttiin riippuen siitä, miten pahasti tukka oli kellastunut, ja tuloksena oli heleä ja kirkas, kaunis taitto. :)
1cMiii / vaaleat / tavoittelevat olkapäitä

Copper

• Vieras
« Vastaus #363 : 15.10.10 - klo:22:13 »
Olen nyt hankkinut siskoani varten Crestol Color Glossin sävyssä luumunvioletti. Kokeilin sitä tottakai omiinikin hiuksiini ja aika hyvän tuhkaisen taiton sillä sai. Ensimmäisellä kokeilulla laitoin Color Glossia ihan pienen pienen tipan hoitoaineen sekaan ja annoin sen vaikuttaa saunan lämmössä noin 15 minuuttia. Hiukset kirkastuivat ihan mukavasti. Toisella kerralla laitoin kaksinkertaisen määrän mutta silti aika pienen tipan Color Glossia jälleen hoitoaineen sekaan. Tällä kertaa hiuksiin tuli selkeä tuhkainen efekti. No, koska mun hiukset taittavat kuitenkin lämpimään, vien Color Glossin siskolleni, joka sitä alunperin pyysikin. Jos joskus kylmempiä sävyjä käytän, luumunvioletti on kyllä erittäin potentiaalinen tuhkaisuuden ylläpitoon ja yksi tuubi riittää ikuisuuden.

Poissa SH

• Tukkaguru
« Vastaus #364 : 16.10.10 - klo:08:16 »
^Mä en oo uskaltanut ostaa tota sävyä. Mulla on helmenvaaleaa ja sitä voi käyttää yksinäänkin. Eilen esim pidin sitä 20 min päässä ennen saunaa, koska en uskaltanut lämmössä pitää. Sitten muhitin tehistä perään, kosta crestol ei mikään mahdottoman hoitava ole mitä tulee blondattuun tukkaan. Mikä vaikutus saunalla on crestoliin? Siitäkö ei voi olla mitään haittaa tukalle/ sävylle?

Poissa imaria

• HAIRahtanut
« Vastaus #365 : 23.12.10 - klo:14:03 »
Tein iHerbistä ihan hyvät ostokset, ostin nimittäin Giovannin hopeashampoon ja -hoitoaineen.

(Tästä linkit molempiin: http://www.iherb.com/Search?kw=giovanni+platinum)

Taittotehot eivät mitään ihmeellisiä ole, mutta hoitoainetta olen sekoitellut muhiteltaviin.
Sen lisäksi, että hoitoaineessa on ihan kivat hoitotehot, on se säilyttänyt öljyistenkin muhittelujen jäljiltä taittoa ihan hyvin. :) Shampoo on perusshampoo, jolla ei ihmeitä tehdä. Molemmat ovat vaaleanliloja väriltään. :)

Hoitoainetta kuitenkin suosittelen tosiaan suihkumyssyn alle. Omistan nykyisin myös Biozellin suoravärin, mutta sitä en ole vielä kokeillut, enkä muhitteluihin varmaan uskallakaan - ne kun saattavat venyä kolmituntisiksi. Giovannin kanssa ei ole vaaraa, että se vetäisi tukan harmaaksi, mutta pitkillä vaikutusajoilla se kirkastaa kyllä hiusten sävyä hieman.
1cMiii / vaaleat / tavoittelevat olkapäitä

Poissa Juhannusruusu

• Hiushörhö
« Vastaus #366 : 23.01.11 - klo:17:33 »
Ostin jokin aika sitten rehellisen sinisen Stargazerin suoravärin. Sekoitan värjäyskipossa noin millin suoraväriä, sekä 1-2 rkl hoitoainetta/tehistä. Käytän tota sekoitusta kerran pari viikossa normaalin hoitoaineen tapaan..

Tässä tyhmänä kyselen, että mitä tarkoittaa "milli suoraväriä"? Onko se esim. 1 neljäsosa teelusikallista? Mulla ei ole mitään mitallisia värjäyskippoja ja olen ihan uuno näissä asioissa. Keltaisuutta tekisi mieli kuitenkin taittaa. Tarvitsisin sellaiset rautalankaohjeet, esim. 1 dl hoitoainetta, 1 tl xx-suoraväriä. Mun pehkoon menee hoitsikkaa ainakin desi kerralla.

Poissa tuutikuu

• Hiushörhö
« Vastaus #367 : 24.01.11 - klo:17:36 »
^Millillä tarkoitetaan tässä tapauksessa millilitraa, joita teelusikassa on n.5 (kahvilusikassa 2-3). Eli tuo neljäsosalusikallinen on suurinpiirtein oikein.

Poissa Tazu

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #368 : 25.02.11 - klo:14:21 »
Mistä ootte tilannu Joicon hopeashampoot? LF:lla ei ollu ku hoitsikkaa....
Hiukset : 2b M ii. Vaalea. iHerb <3

Poissa SH

• Tukkaguru
« Vastaus #369 : 25.02.11 - klo:15:04 »
^Oho, onkohan loppu. Luulis sitä olevan ihan missä vaan: HQ hair, hairsupermarket, ebay, feelunique, strawberrynet, gorgeous shop, beauty bay.

Poissa cenadra

• HAIRahtanut
« Vastaus #370 : 03.03.11 - klo:17:21 »
Mulla on kokemusta vain kahdesta hopeashampoosta ja yhdestä hopeasuihkeesta.

Matrix So Silver-shampoo Ehdottomasti parhaiten taittaa keltaisuutta minun kokeilemista tuotteista. Annoin yleensä olla n. 5-15 minuuttia ja ei ole sen jälkeen kyllä keltaisuudesta tietoakaan. :) Oli todella riittoisa.

Bonacuren Silver-shampoo Taittaa keltaisuutta mielestäni vähemmän kuin Matrixin versio. Lisäksi kuivatti hiustani paljon enemmän ja kesti käytössäni varmaan puolet vähemmän aikaa, kuin Matrix.  ::)

Four Reasons Silver mist-suihke Tää on mun lemppari! En käytä enää hopeshampoita, koska ne kuivatti niin paljon mun pehkoa, mutta tää taittaa keltaisuutta loistavasti. Ei ehkä niin tasaisena saa suihkittua, mutta mun tukkaan sopii loistavasti, näyttää luonnolliselta. Tosi riittoisa ja halpa!  Siitä on kuukausia, kun viimeksi värjäsin hiukseni, eikä ole alkanut ollenkaan kellertämään ja hopeasuihketta reilusti yli puoelt jäljellä.

Tekis mieli kokeilla tosi paljon jotain hopeanaamioita hiuksille. KC Professionalin Color mask ja Crestolin Colorgloss erityisesti kuulostaa tosi mielenkiintoisilta. :)
Blondattu, kerrostettu, luonnonkihara BSL-pituudessa. Tavoite: Hyväkuntoinen vyötäröpituus, kerrostuksia lievemmäksi.

Poissa Chloe

• HAIRahtanut
« Vastaus #371 : 18.03.11 - klo:11:41 »
Onko totta, että hopeashampoosta ei ole hyötyä 7-8 tasoiseen tukkaan? Eli se ei vaikuttaisi sävyyn ollenkaan, koska hius on liian tumma?

Poissa Supermess

• HAIRahtanut
  • 1b Fi
« Vastaus #372 : 18.03.11 - klo:12:37 »
^ Näin hiusamatöörin näkökulmasta sanoisin, että totta on. Mulla on noin 8-asteinen oranssihtava reuhka, ja hopeashampoot tai -hoitsikat eivät mahda tälle mitään. Kokeiltu on Joicon sh ja ha, Giovannin Perfectly Platinum sh ja KC Professional Color Mask Silver.
"Kaiken vielä kylpiessä valossa olin unohtanut yrittää ottaa selville, mikä maailmassa on pysyvää, siis mihin voi todella luottaa, kun alkaa tulla pimeä."

Poissa slala

• HAIRahtanut
« Vastaus #373 : 18.03.11 - klo:19:29 »
^^ Mä uskon kans, että näin on. Mulla on raidoitettu kuontalo, ja taitto tarttuu lähinnä vaaleimpiin raitoihin (9?). Jos käyttää ytympää väriä tai antaa vaikuttaa pidempään, lopputuloksena tummempi pohjaväri on ennallaan ja sitä on piristämässä sinivioletinharmaat raidat. ;D Mitään kamalia katastrofeja en ole onneksi saanut ikinä aikaiseksi.

Poissa Chloe

• HAIRahtanut
« Vastaus #374 : 18.03.11 - klo:22:04 »
Kiitos vastauksista.

Osaisko joku sanoa mikä toimisi taittamaan keltaisuutta/lämpöä näissä 7-8 tasoisissa hiuksissa ;D? Miten se Biozellin uusi vaahtosävyte?