Kirjoittaja Aihe: Hopeashampoot ja -hoitoaineet  (Luettu 312231 kertaa)

Poissa cocos

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
Vs: Hopeashampoot ja -hoitoaineet
« Vastaus #375 : 27.03.11 - klo:23:15 »
Mitenköhän hopeashampoo soveltultuisi hiuksiin, jotka on tyvestä n. 4 cm harmahtavan vaaleanruskeat (oma väri) ja siitä alaspäin hieman vaaleammat? Tyven ja muun hiuksen vaaleusero on sinänsä pieni, mutta pituudet ovat selvästi sävyltään lämpimämmät ja niissä on aavistus kellertävyyttä. Hölmö kysymys, mutta voiko käyttää sävyttävää shampoota vain pituuksiin (kuulostaa vaikealta  ;D)? Vai saanko violetin tyven jos käytän koko päähän?  ???
1c F ii

Poissa slala

• HAIRahtanut
« Vastaus #376 : 28.03.11 - klo:06:17 »
^ Veikkaan, ettet saisi hopeashampoolla violettia tyveä varsinkaan noin tummiin hiuksiin, ellei käsittelemätön hiuksesi ole poikkeuksellisen hanakka imemään värejä itseensä. Mulla ei ainakaan miedosti sävytetyt aineet tee mitään omalle hiusvärille, vaan ainoastaan värjättyihin osioihin. Musta tuossa tilanteessa hopeashampoota mielekkäämmältä kuulostaa kuitenkin ehdottomasti hopeahoitoaine tai vieläpä mieluiten hoitoaineeseen sekoitettu sinivioletti suoraväri. Kun sekoittelee hopeahoitoaineen itse, voi helposti säädellä sekoituksen taittotehoa suoravärin määrää muuttelemalla. Voi kyllä olla, että hiustesi pituudetkin ovat sen verran tummat, ettei kummoista taittoa saa kovin helposti?

Poissa cocos

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #377 : 28.03.11 - klo:07:25 »
^ Juuri tätä mietinkin, että tarttuuko väri myös käsittelemättömään hiukseen :P
Suoravärin sekoittelu tuntuu vähän liian vaativalta, mutta voisin kokeilla sellaista hoitoainetta, jossa olisi miedossa suhteessa pigmenttiä. Suosituksia? Oma väri tyvessä on arviolta 6 luokkaa ja pituudet korkeintaan asteen vaaleampia. Ero on omissa silmissä selvä, mutta voihan olla ettei tuohon kukaan muu kiinnitä edes huomiota  ;D
1c F ii

LP_Alice

• Vieras
« Vastaus #378 : 28.03.11 - klo:11:57 »
^Mäkin kyllä suosittelisin rohkeasti kokeilemaan omien hopeahoitsikoiden tekemistä suoraväristä, sillä yleensähän kaupan hopehoitoaineet on tarkoitettu ihan vaaleille hiuksille (9-10 tasoa), ja niissä on siten niin vähän pigmenttiä, että ei varmaan mitkään maailman muhittelut saa tummemasta hiuksesta viileämmän värisen. :P

Suoravärejä voi tilata netistä tai ostaa vaikka Cybershopista, Crazy Colorit maksavat vain 7€/puteli, ja se riittää melkein loputtomiin. Kannattaa tosin valita mahdollisimman intensiivinen sininen/liila väri, nimimerkillä ostin kerran tosi hailakan ja siitä ei ollut mihinkään. ;D Mulla riittää todella vaaleisiin hiuksiin ihan herneen kokoinen nokare per puolitoista desiä hoitsikkaa (joo, teen aina liikaa sitä sössöä  :D), kannattaa siis ehkä aluksi kokeilla pienillä määrillä ja sitten laittaa enemmän jatkossa jos on tarvetta. Ja vaikka nuo vetäisikin siniksi hiukset (kokemusta on tästäkin...) niin onneksi irtoaa parissa kolmessa pesussa viimestään. :)

Poissa cocos

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #379 : 28.03.11 - klo:14:56 »
No ei se kuulostakaan niin mahdottomalta :D Voisin kokeilla tuota! Kiitos vinkeistä!  :P
1c F ii

Poissa BlueBerry

• Tukkaguru
« Vastaus #380 : 17.04.11 - klo:11:43 »
Eilen tuli hankittua Four reasonsin Silver mist -hiuksiin jätettävä ja "rakennepaikkaava" spray. Hoitotehoista en mene vielä sanomaan mitään (suhtaudun vähän skeptisesti) mutta tämähän on aivan loistava keltaisuuden taittoon! Suihke on väriltään violettia ja jo pieni määrä riittää taittamaan aika hyvin. Pitää jopa varoa, ettei mene liikaa. Tykkään :)
Vaalennetut, lantio -pituiset hiukset. Tavoitteena vielä pidempi, hyväkuntoinen letti... iHerb -alennuskoodi ensitilaajalle: VAP865

Poissa cenadra

• HAIRahtanut
« Vastaus #381 : 17.04.11 - klo:11:50 »
^Munkin mielestä toi on ihan huippu! Itsekään en niistä "hoito"tehoista oikein välitä, mutta aina aamuisin ennenkuin lähden liikenteeseen, niin suihkuttelen sitä tukkaan ja taittaa heti keltasta pois. :) Ja on kestänyt mulla jo vaikka kuinka monta kuukautta ja vasta vähän yli puolet kulunut. Ja todella halpakin vielä!
Blondattu, kerrostettu, luonnonkihara BSL-pituudessa. Tavoite: Hyväkuntoinen vyötäröpituus, kerrostuksia lievemmäksi.

Poissa tnn

• HAIRahtanut
« Vastaus #382 : 17.04.11 - klo:12:02 »
Mistä tuollaista saa? Kelpaisi mullekin :D
1bMii, virallisella huijausmitalla 78 cm pitkä tukka. Vaalea, hieman sekavärinen kuontalo.

Poissa cenadra

• HAIRahtanut
« Vastaus #383 : 17.04.11 - klo:12:04 »
^ Sokokselta ainakin ja joistain kampaamoista, joissa myydään 4Reasonsia. :) Itse tilasin kyllä Sokoksen Kauneuden Verkkokaupasta. ;)
Blondattu, kerrostettu, luonnonkihara BSL-pituudessa. Tavoite: Hyväkuntoinen vyötäröpituus, kerrostuksia lievemmäksi.

Poissa BlueBerry

• Tukkaguru
« Vastaus #384 : 17.04.11 - klo:16:04 »
^^Mä kävin eilen ostamassa tuota Sokokselta :) Kampaamoistakin koitin katsella ensin, mutta niistä en ainakaan vielä bongannut...

http://sokos.s-verkkokauppa.fi/webapp/wcs/stores/servlet/Tuote2/kc-professional-four-reasons-silver-misthopeasuihke/345001/11930/11901/10301
Vaalennetut, lantio -pituiset hiukset. Tavoitteena vielä pidempi, hyväkuntoinen letti... iHerb -alennuskoodi ensitilaajalle: VAP865

LP_Alice

• Vieras
« Vastaus #385 : 17.04.11 - klo:16:23 »
^Oi, juuri jotain tuollaista olen kaivannut! :-* Kiitos vinkistä, pitänee itsekin kipaista hakemassa tuo puteli... :)

Poissa Chloe

• HAIRahtanut
« Vastaus #386 : 17.04.11 - klo:17:25 »
Heh, miten sattukin. Olin tulossa myös kehumaan tota Silver mistiä, ihan loistava tuote :ts! Todella helppo annostella ja tuloksen näkee heti. Tätä voi käyttää kosteisiin tai kuiviin hiuksiin eli milloin vaan :l. Niin ja tämä ei ole myöskään hinnalla pilattu. Mulla taittoi todella hyvin keltaisuutta ja ne kohdat, joihin hopeashampoo ei ollut tehonnut täysin, sain sävyn taitettua suihkeella.

Poissa Missy

• Tukkaguru
« Vastaus #387 : 17.04.11 - klo:20:16 »
Saako tuon silver mistin levitettyä hiuksiin tasaisesti? Suihkeet kun helposti menee minne sattuu.
If I could offer you only one tip for the future, sunscreen would be it.

Poissa BlueBerry

• Tukkaguru
« Vastaus #388 : 17.04.11 - klo:20:27 »
^Suihkeilla on tosiaan tapana mennä vähän minne sattuu.. Tuon kanssa pitää varoa etenkin meidän valkoista sohvaa, ellei sitten halua violetteja laikkuja siihen  :D Mulla kun on tapana hiusten pesun jälkeen laittaa jätettäviä sohvalla samalla kun katson telkkaria... Mutta tätä taidan laittaa suosiolla jossain muualla.

Luulisi, että tuon saa aika tasaisesti. Eilen testasin kuiviin hiuksiin eikä ainakaan mitään laikkuja näy. Tosin oon pitänyt tukkaa kiinni jatkuvasti. Ajattelin kohta kokeilla suihketta hiusten pesun jälkeen märkiin hiuksiin ja sitten vielä kammata hiukset varovasti läpi. En mä kuitenkaan usko, että tuosta mitään laikullista tukkaa saa aikaan, vaikkei kovin tasaisesti menisikään. Riippuu tosin hiusten sävystä ja vaaleusasteesta.

Poissa Chloe

• HAIRahtanut
« Vastaus #389 : 17.04.11 - klo:22:15 »
Kyllä mä ainakin saan sen tasaisesti suihkittua, ei ole kuitenkaan niin voimakkaasti taittavaa, että pitäisi kauheasti varoa. Hiusten tummuusastekin varmasti vaikuttaa, koska mä suihkuttelen tätä aika huoletta ja tasaiselta näyttää :).