Kirjoittaja Aihe: Hopeashampoot ja -hoitoaineet  (Luettu 312327 kertaa)

Keira

• Vieras
Vs: Hopeashampoot ja -hoitoaineet
« Vastaus #390 : 18.04.11 - klo:16:49 »
En ole koskaan kokeillut hopeashampoita, joten en tiedä niistä paljoakaan. Auttavatko hopeashampoot-ja hoitoaineet oman luonnollisen harmaan sävyn korostamisessa? Kasvatin talven aikana oman värini takaisin (itseasiassa koko tukkani  ;D) ja huomasin luonnollisen sävyni taittuvan mukavalla tavalla hopeanharmaaseen. Taitaa olla juuri se kammottu maantienharmaa, mutta jotenkin olen tykästynyt siihen. Olisi mukava jos tätä voisi jotenkin korostaa ilman turhaa värjäystä. Jollei hopeatuotteet, niin auttaako jokin muu?

Poissa Salamanteri

• HAIRahtanut
  • 2b/2c/3a M ii
« Vastaus #391 : 18.04.11 - klo:17:39 »
Hopeatuotteita markkinoidaan kyllä sekä viileän vaalean ylläpitoon että harmaille hiuksille, mutta sinun tapauksessasi kun hius ei ole harmaa eli väritön vaan harmaansävyinen, ei vaalealle hiukselle tarkoitetut taittotuotteet välttämättä tee paljoa ellei oma väri ole 8-asteinen tai vaaleampi. Crestolin sävyttävissä hoitoaineissa on sävy hopeanharmaa, joka omasta kokemuksesta on tummemmalle hiukselle parempi kuin blondatulle, sitä voisit kokeilla.
Luonnonkihara 7-8-asteinen käsittelemätön hiuksisto, kasvatus käynnissä. Nyt lyhyt polkka, tavoitteena solisluumitta. Pääasiassa käytössä luonnonkosmetiikkaa.

Poissa imaria

• HAIRahtanut
« Vastaus #392 : 09.05.11 - klo:00:46 »
Silver mist testattu! On kyllä hyvää ainetta, taikoi hiuksiin platinaefektin välittömästi. Levittyy tasaisesti. Silikonisuudesta huolimatta tukka näytti varsin hyvältä, eli lähmääntymistä ei tapahtunut vaikka suihkin oikein jonkin verran. Tämä jää vakiokäyttöön, olen vaikuttunut!
1cMiii / vaaleat / tavoittelevat olkapäitä

Poissa Marni

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #393 : 09.05.11 - klo:03:30 »
Minäkin oon tuon Silver Mistin hankkinut, ja puolisen pulloa ehtinyt jo käyttääkin. Ja tykkään! Ylläpidän viileää vaaleutta violetilla suoravärillä, ja Silver Mist mahdollistaa sen, että suoraväriä ei tarvitse olla laittamassa kuin kerran viikossa. Väliaikoina hiukset pysyvät suihkeella kauniin vaaleina. Eikä mullakaan oo ollu ongelmia levittymisen kanssa, suihkin pyyhekuivaan tukkaan ja hyvin levittyy, ei ole laikkuja näkynyt. :) Tuoksukin on kiva!

Poissa SH

• Tukkaguru
« Vastaus #394 : 09.05.11 - klo:16:25 »
Mäkin hankin Silver mistin ja yllätyin positiivisesti  :) Pyyhekuivaan olen levittänyt myös eikä ole kylppärissä tahrinut. Ihan yllättävän hyvä tuote sopivaan hintaan. Onko näitä muuten Kickseissä?

Poissa Minsku

• Tukkaguru
« Vastaus #395 : 09.05.11 - klo:19:25 »
Mäkin ostin silver mistin ja sehän toimii! Tosin toimi vessan seinissäkin ihan kivasti, sain lemppariväriä seiniinkin <3 :P Pitää varmaan alkaa suihkimaan tuota ulkona, kun näyttää sen verran menevän meikäläisen sihti ohi.

Poissa Arnella

• Tukkaguru
« Vastaus #396 : 11.05.11 - klo:09:30 »
Kylläpä alkaa taas houkuttelemaan tuo Silver mist, vaikka kertaalleen jo päätinkin, etten sitä hankkisi. Tarvitsen taittoa ensisijaisesti juurikasvun lähelle, koska pituudet ja latvat ei minulla kellastu niin helposti. Päänahan lähelle en taas haluaisi silareita suihkia, mutta nyt täytyy ehkä tehdä poikkeus. ::)

Eihän tuo värjää enää kuivuttuaan esim. tyynyliinaa?
1bMii, vaalennettu.

Poissa Marni

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #397 : 11.05.11 - klo:09:55 »
^ Ei värjää, ei tartu käsiin eikä muutakaan. Testattu on, ei oo jääny valkoseen tyynyliinaan jälkiä eikä valkoseen seinäänkään, ku tajusin pontevan nojailun jälkeen tarkistaa asian :D

Poissa zubi

• Tukkaguru
« Vastaus #398 : 12.05.11 - klo:07:55 »
Tuollainen Silver Mist on pakko saada! Kuulostaa aika hyvältä tällaiselle hätähousulle, joka ei jaksa odotella pitkiä sävytteiden ja hoitoaineiden vaikutusaikoja.

Poissa julietjones

• HAIRahtanut
  • Elämässä tarvitaan rockia, korkoja ja hajuvesiä.
« Vastaus #399 : 12.05.11 - klo:08:27 »
Kuivattaako tuo Silver Mist hiuksia? Haaveilen vaaleista raidoista omaan pehkooni ja haluaisin että ne pysyisivätkin vaaleina eikä rupeaisi kellastumaan...  Jos tuo ei kuivata niin sehän on loistotuote.  :)
1b F ii. Lähestulkoon kaikki hiusvärit testattu, päädytty mustanruskeaan. Pitkäaikaiset suosikit: XZ-sarja, Joico K-Pak rekku + IH, Poly Color musta. Kasvatus takaisin pitkäksi käynnissä, nyt rikottu olkapäämitta.

Poissa Marni

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #400 : 12.05.11 - klo:08:55 »
Mä oon käyttäny Silver mistiä kaikkien jätettävien päällä, enkä oo huomannu kuivumista. Mulla on kyllä vaalennettu pehko, joka on kuiva jo itessään... Mutta lisäkuivumista ei oo ainakaan tullu, reilu puoli pulloa jo tullu käytettyä :)

Poissa Sinimusta

• Tukkaguru
« Vastaus #401 : 12.05.11 - klo:10:12 »
Minulla on mustassa tukassa muutama vaalea osio, joita pitäisi taittaa jollakin hopeisella. Ostin nyt Colourmask:in Silverin ja levitin tänään ekaa kertaa. Se levittäminen on todella veemäistä, koska niitä vaaleita kohtia on vaikeaa löytää mustasta päästä ja saada se aine sitten tasasesti niihin  >:( Voisiko tähän käyttää hopeashampoota? Jos saisin sillä tasaisemman.

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
« Vastaus #402 : 12.05.11 - klo:18:41 »
Onkos kukaan kokeillut iherbin hopeashampoita, löysin sieltä tämän: http://www.iherb.com/Shikai-Color-Reflect-Platinum-Shampoo-8-fl-oz-238-ml/13688?at=0 ja tämän: http://www.iherb.com/Giovanni-ColorFlage-Perfectly-Platinum-Daily-Color-Defense-Shampoo-8-5-fl-oz-250-ml/19042?at=0

Giovannin hopeashampoo mulla on, mutten ole testannut vielä, kokeilen viikonloppuna, voin rapostoida sitten. Ei ole ainakaan hinnoilla pilattu :) Joskus ajattelin testata myös Four Reasonsin hopeashampoota, kun on edullinen kanssa ja oli kunnolla violetti. Silver Mistin ostin eilen kampaajalta, en ole vielä testannut. Kampaaja varotti, ettei kannata kuivaan hiukseen pistää, että tulee liian helposti lila, mutta aion kokeilla sekä kuivaan, että kosteaan. Varmaan kosteaan parempi kyllä.
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset alaselässä. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa Janda

• HAIRahtanut
« Vastaus #403 : 13.05.11 - klo:13:43 »
Silver Mist kuulostaa tosi lupaavalta! Kiinnostaisi tietaa kuinka kauan noin suurinpiirtein vaikutus kestaa? Onko jo noin parissa paivassa efekti kadonnut...?
Hiukset: 1b, F, ii. Vaalennetut, olkapäälle asti. Suosikkeihin kuuluu L'anza ja Tigi.

Poissa Margot

• Tukkaguru
« Vastaus #404 : 17.05.11 - klo:20:08 »
Minkä tasoiseen tukkaan hopeatuotteet alkaa jo tehota? Seiskaan? Kasiin?