Kirjoittaja Aihe: Hopeashampoot ja -hoitoaineet  (Luettu 304136 kertaa)

riikkanen_

• Vieras
Vs: Hopeashampoot ja -hoitoaineet
« Vastaus #405 : 20.05.11 - klo:09:27 »
Minulla on tuo four reasons silver mist ja myös hopeashampoo. Olen ollut molempiin tuotteisiin todella tyytyväinen. :ts
Shampoo on todella violettia ja ei tarvitse kovin pitkään antaa vaikuttaa kun keltaisuus häviää. Silver mist on minun mielestä helppo levittää ja on ollut riittoisaa, ei tarvitse kovin paljoa laittaa  :) Loistotuotteita ja hintakaan ei ole paha :)

Poissa tnn

• HAIRahtanut
« Vastaus #406 : 20.05.11 - klo:09:58 »
Meidän kämäisellä Sokoksella ei ole tuota Silver mistiä :( Harmittaa, olisin niin tahtonyt koittaa sitä.
1bMii, virallisella huijausmitalla 78 cm pitkä tukka. Vaalea, hieman sekavärinen kuontalo.

Poissa ZombieQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #407 : 20.05.11 - klo:12:05 »
Mä käytin tuota Giovannin hopeashampoota ja -hoitista pullot ja eivät kyllä tehneet yhtään mitään. Shampoon vaahtokin oli valkoista eikä violettia kuten hopeashampoissa yleensä. Oli lisäksi todella pesevää ja takutti.

Four reasons hopeashampoopullo lähestyy kanssa loppuaan. Siitä olen tykännyt, ostan varmaan litraisen seuraavaksi. Voisi tuon Silver mistinkin ostaa samalla, mulla on pari irl kaveriakin tykännyt tuosta kovasti.
why be pretty when you can be gorgeous<br />2b F ii

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
« Vastaus #408 : 20.05.11 - klo:13:29 »
^ Joo mä oon nyt huomannut ettei tuo Giovannin hopeashampoo tee yhtään mitään, tosi harmi :-\ Käytän toki tuon pullon loppuun, mutten tosiaankaan toiste osta. Pitää hankkia vaikka tuo Four Reasonsin shampoo, oli ainakin kunnolla violettia.
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset alaselässä. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa cenadra

• HAIRahtanut
« Vastaus #409 : 21.05.11 - klo:15:04 »
Tilasin nyt Crazy Colorin suoraväriä sävyä Violette hopeahoitosekoituksiin.
Osaako kukaan sanoa kuinka paljon sitä uskaltaa laittaa n. puoleen desiin hoitoainetta?
Luulen että hiukseni ovat n. 10-11-asteiset. :)
Blondattu, kerrostettu, luonnonkihara BSL-pituudessa. Tavoite: Hyväkuntoinen vyötäröpituus, kerrostuksia lievemmäksi.

Poissa Lemmy

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #410 : 21.05.11 - klo:17:05 »
^Itelläni on Stargazerin violettia väriä, ja sitä pitää kyllä todella vähän laittaa, sanoisin, että herneen kokoinenkin nokare on jo liikaa, mutta sitä voi tietty laimennella sitten lisäämällä hoitista.
Vaalennetut/raidoitetut, puoleen selkään olevat hiukset. Tukkamaniaa jo muutama vuosi, eikä loppua näy!

Poissa cenadra

• HAIRahtanut
« Vastaus #411 : 21.05.11 - klo:19:07 »
^Kiitoksia vastauksesta. :) Kannattaako seoksen olla minkäväristä? Vaaleanviolettia vai vielä vaaleampaa?
Blondattu, kerrostettu, luonnonkihara BSL-pituudessa. Tavoite: Hyväkuntoinen vyötäröpituus, kerrostuksia lievemmäksi.

bambie

• Vieras
« Vastaus #412 : 21.05.11 - klo:20:09 »
Minkä tasoiseen tukkaan hopeatuotteet alkaa jo tehota? Seiskaan? Kasiin?
Minuakin kiinnostaisi tietää tämä. Omat hiukset on n.8-asteiset, kasvatan omaa väriä, latvoissa jäljellä vanhoja raitoja jotka tuppaa kellertämään. Latvoissa olenkin käyttänyt silloin tällöin hopeashampoota ja mitään mielettömiä tuloksia ei ole näkynyt, olisi siis kiva tietää olisiko sen ylipäänsä tarkoitus ollenkaan purra tämäntasoiseen väriin :D

Poissa BlueBerry

• Tukkaguru
« Vastaus #413 : 21.05.11 - klo:21:43 »
Tilasin nyt Crazy Colorin suoraväriä sävyä Violette hopeahoitosekoituksiin.
Osaako kukaan sanoa kuinka paljon sitä uskaltaa laittaa n. puoleen desiin hoitoainetta?
Luulen että hiukseni ovat n. 10-11-asteiset. :)

Mulla on myös kyseistä suoraväriä, jota sekoittelen hoitikseen ja omiin tehohoitosekoituksiin. Laitan yleensä pariin desiin niin vähän kuin saan kyseisestä pullosta kerralla puristettua, mutta nyt viimeksi meni vähän liikaa, ehkä sellainen 2 cm pituinen suiru. Yleensä hoitis on väriltään vaalean lilaa, mutta nyt viimeksi siitä tuli ihan kunnolla lilaa. Kokeilin sitä sekoitusta joka tapauksessa eikä tuloksesta tullut mikään violetti kuitenkaan, ehkä vaaleimmat osiot hieman sinertävät, mutteivat pahasti. Ja mun tukka on myös 10-11 asteinen, seassa on tosin hieman oman värisiä (n. 8 -asteisia) raitoja.
Vaalennetut, lantio -pituiset hiukset. Tavoitteena vielä pidempi, hyväkuntoinen letti... iHerb -alennuskoodi ensitilaajalle: VAP865

Poissa cenadra

• HAIRahtanut
« Vastaus #414 : 22.05.11 - klo:16:36 »
^Kiitoksia paljon avusta. :) Eli yritän pistää sitä niin vähän kuin vaan pystyn.
En malta odottaa että se saapuu postissa! Kuinkakohan kauan sitä uskaltaisi pitää hiuksissa?
Jos ensin yrittäisi vaikka 10 minuutilla ja sit tulevaisuudessa kauemmin jos tuntuu ettei tarpeeksi taita keltaisuutta? :)

LP_Alice

• Vieras
« Vastaus #415 : 28.05.11 - klo:13:51 »
Mulla vetää 10-asteiset raidat/juuri tosi vaaleanliilaksi jo n. 1cm pikku pätkästä tota CC:in Violettea per desi hoitoainetta. ;D Eikä mulla ole niitä sekoituksia päässä kuin ehkä 10 min, ja taittelen keltaisuutta vähän liiankin harvoin (ts. pehko on tosi keltainen, ei mitään pigmenttiä "valmiiksi" taittamassa). Kokeilemalla oppii. :P Juuri värjätty hius imaisee myöskin tuota hopeahoitsikkasekoitusta vähän liiankin innokkaasti...

Poissa cenadra

• HAIRahtanut
« Vastaus #416 : 28.05.11 - klo:13:56 »
^joo mullakin oli ehkä puolen sentin pätkä sitä CC:tä alle desissä hotisikkaa ja tuli kyllä tosi tuhkan vaalea, ei onneksi lilaksi vetänyt. :) Mulla hiukset on päältä vaaleampaa kuin alta, niin päältä tuli sit tuhkasempaa ja tosi kivan näkönen kun on eri sävyjä.

Poissa imaria

• HAIRahtanut
« Vastaus #417 : 16.06.11 - klo:13:00 »
Bongasin Sokokselta Klippoteketin hopeashampoon ja hopeahoitoaineen. Nyt on Biozellin viileä vaalea&moisture maniac muhimassa myssyn alla, mutta tuolla Klippoteketillä pesin. Aine on ainakin kunnolla sinistä. Tuloksesta en tosiaan vielä tiedä, hoitoaineen jälkeen näkee sitten. Oma tukkani on aika kamalan keltainen nyt, kun en ole oikein jaksanut panostaa siihen. Tuoksusta kuitenkin plussaa!

4R-hopeashampoota en jaksanut käyttää edes loppuun, taittotehoa ei nimeksikään. Kuivatti vain. Giovannin shampoo ja hoitoaine ovat ihan kuraa. Joico on vielä testaamatta, mutta kieltämättä houkuttaisi palata tuttuun, turvalliseen ja hyvään BC:n hopeashampooseen toivoen, ettei etiketin hienosäätö ole tarkoittanut myös tuotteen säätöä.
1cMiii / vaaleat / tavoittelevat olkapäitä

bambie

• Vieras
« Vastaus #418 : 25.06.11 - klo:15:44 »
Minäkin bongasin nuo Klippoteketin uutuudet ja pakkohan se hoitoaine oli ostaa. Olen nyt pari kertaa testannut sitä yhdistettynä Biozellin viileän vaalea-intensiivisävytteeseen, muutaman minuutin vaikutusajalla, pääasiassa hiusten latvoihin ja pituuksiin korvista alaspäin. Väriltään Klippoteketin hopeahoitoaine on todella voimakkaan violettia, minusta väri on jollain lailla huvittava, sellainen neonviolettimainen :D hoitoaine tuntuu riittoisalta ja levittyy hiuksiin todella hyvin. Koostumus on aika paksua, välillä tökötti ei meinaa tulla ulos purkista. Mutta mikä parasta, hiukset jäävät todella pehmeiksi <3 latvani tuntuvat mielettömän silkkisiltä, tekee mieli hipelöidä niitä koko ajan! Sisältää ilmeisesti silikonia (?) mutta vaikka yleensä silikoneja välttelenkin (muovisen ja lätsäyttävän lopputuloksen vuoksi) niin tästä tykkään tosi paljon! <3 Taittotehokin tuntui ihan hyvältä. Pidempiaikainen muhittelu voisi poistaa vielä paremmin keltaisuutta.

INCI: Aqua, Cetearyl Alcohol, Distearoylethyl Dimonium Chloride, Octyldodecanol, Aloe Barbadensis Leaf Juice, Parfum, Silicone Quaternium-18, Amodimethicone, Lauryldimonium Hydroxypropyl Hydrolyzed Wheat Protein, Cetrimonium Cloride, Trideceth-6, Lauryldimonium Hydroxypropyl Hydrolyzed Starch, Panthenol, Citric Acid, Glycerin, Trideceth-12, Acid Violet 43, 2-Bromo-2-Nitropropane-1, 3-Diol, Peg-8, Cyclotetrasiloxane, Hydrolyzed Rhodophycea Extract, Peg-8/SMDI Copolymer, Palmitoyl Myristyl Serinate, Cyclopentasiloxane, Sodium Polyacrylate, Hydroxyisohexyl 3-Cyclohexene Carboxaldehyde, Sodium Methyl Paraben.

Poissa pikkudevil

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #419 : 29.06.11 - klo:10:02 »
Tilasin Nelly.comista Disp merkkisen shampoon ja hoitoaineen vaalennetuille hiuksille poistamaan keltaisuutta. Positiivinen yllätys. Toimii todella hyvin. Jopa niin hyvin, että oranssiksi värjätyt etuhiukset haalistuivat reilusti kun unohdin pestessä, että piti erotella ne.

Kalliita kyllä olivat, n. 19 e purkki, mutta koska toimivat hyvin, ei tunnu missään. Keltaisuus häviää hiuksista kyllä.
Etsii omaa lookkian, blondista punaiseen - lopulta tummaan. Ja sama rumba alusta :D