Kirjoittaja Aihe: Hopeashampoot ja -hoitoaineet  (Luettu 312225 kertaa)

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
Vs: Hopeashampoot ja -hoitoaineet
« Vastaus #420 : 01.07.11 - klo:21:25 »
Ostin blondatulle äidilleni lahjaksi matkakokoisen putelin Paul Mitchell ColorCare Platinum Blonde Shampoota. Hän olikin juuri tullut kampaajalta hiukan kellertävän tukan kanssa joten puteli tuli hyvään aikaan. Taittoi keltaisuuden pois jo ekalla käyttökerralla, kehui kovasti tuotetta. Nyt tukka on pysynyt hyvän värisenä eikä ole ollut tarvetta käytellä, kai hän myös pelkää ettei taita harmaaseen päin ;)
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

Poissa imaria

• HAIRahtanut
« Vastaus #421 : 03.07.11 - klo:21:01 »
Ah, olen unohtanut kirjoittaa käyttökokemukseni Klippotekeista.

Olen nyt siis muutaman kerran käyttänyt, ja ihan hyviltä vaikuttavat! Oma kuontaloni tosin on nyt niin kellastuva, että olen heittänyt shampoopesun jälkeen myssyn alle sekoitusta kombinaatiolla Biozellin suoraväri-Klippoteketin hoitoaine-Giovannin hopeahoitis. Eilenkin muhittelin tunnin verran. Tulokseksi sain kyllä toivotun, eli keltaisuus taittui platinaiseen tosi hyvin! Seuraavaksi tarvitsisi kuitenkin värjätä, tuntuu, että alun alkaen värikin olisi saanut olla selkeästi platinaisempi kuin se nyt on, ja värjäyksestä on kulunutkin jo reilut pari kuukautta.

Voin kuitenkin suositella Klippoteketeja vaaleatukkaisille oikein lämpimästi!
1cMiii / vaaleat / tavoittelevat olkapäitä

Poissa zubi

• Tukkaguru
« Vastaus #422 : 06.07.11 - klo:06:48 »
Tulin hankkineeksi Redkenin Blonde Glam -sarjan tuotteita kun edullisesti sain. Eli mulla on nyt tuo normaali shampoo, hoitoaine sekä color enhancer.

Näistä siis kyse:
http://www.redken.fi/_fi/_fi/products/range.aspx?CatCode=AXE_HAIR^F1_Haircare^F2_Blonde_Glam&TopCat=F2_Blonde_Glam
(en saa jostain syystä linkkiä kokonaisena tähän, sori)

Olen vasta muutaman kerran käyttänyt, joten en vielä osaa suuremmin raportoida toimivuudesta. Ihan ok:lta vaikuttavat, mutta hoitoaineessa on kyllä silikonia aika alkupäässä. Ostin riskillä netistä, vaikka en päässyt tutkimaan incejä. Toisaalta tää mun karhea hius kyllä kaipaakin silikoneja aina välillä, joten varmaan ihan hyväkin tuote, jos en ihan päivittäin käytä.

Tuota enhanceria kohtaan on odotukset korkealla, koska olen kuullut siitä paljon hyvää muilta vaaleahiuksisilta.

LP_Alice

• Vieras
« Vastaus #423 : 13.10.11 - klo:12:31 »
Tulen nyt vielä tänne ihmettelemään hankalia hiuksiani. :D Taittuuko teillä hiusten keltaisuus tasaisemmin hopeashampoolla vai -hoitoaineella? Muistan joskus juureshaivenena käyttäneeni hopeashampoota n.9 tason blondeihin hiuksiini, ja tulos oli aina tasainen, mitä nyt pitkistä muhitteluajoista saattoi jokunen hailakka sininen raita olla seassa. Nyt kun taas yrittelen 9 tasoista vaaleaa hopeahoitoaineilla taitella, niin ei tästä tule yhtään mitään! >:( Joudun jatkuvasti pelleillemään sekoitusten ja shampoopesujen välillä, eikä lopputulos koskaan ole tasainen. Ymmärtäisin, jos kyseessä olisi valkoinen juuri ja kellertävät/vihertävät pituudet (koska ovat hieman tummempia), mutta mulla jää aina raitaiset hiukset. ??? Löytyy sellaisia, jotka eivät saanet/joihin ei tarttunut suoraväriä lainkaan, sinistä, punaista, vihreää, harmaata ja keltaista. Tapahtuuko vain mulle näin??

Kannattaisiko kenties taas hankkia suosiolla jokin hopeashampoo ja muhitella sitä? Olisiko sillä toivoa saada tasaisempaa tulosta? :-[

Poissa Arnella

• Tukkaguru
« Vastaus #424 : 13.10.11 - klo:14:51 »
^ Minusta hopeashampoolla tulee tasaisin tulos. Joillain hopeahoitoaineilla en ole saanut mitään taittoa aikaiseksi ja sitten niillä, jotka taittaa kunnolla niin tulee helposti juuri tuollaista, että jossain on harmaata, sinistä, violettia ja jossain edelleen keltaista ja seassa myös puhdasta vaaleaa. Yleensä ekassa pesussa tuo sekavuus kyllä tasoittuu. En tiedä onko vika aineissa vai onko vaahtoava shampoo jotenkin helpompi saada levittymään tasaisesti.
1bMii, vaalennettu.

Poissa cenadra

• HAIRahtanut
« Vastaus #425 : 13.10.11 - klo:14:56 »
Mullakin shampoolla, tosin se ei ole hopeashampoota vaan tavallista johon sekoitettu vähän violettia suoraväriä. Hoitoainemuhitus+suoraväri on tietty ystävällisempää hiuksille, mutta kun shampooseen pistää vähän enemmän suoraväriä ja antaa vaikuttaa vain pari minuuttia, niin tulee hyvin tasainen tulos (tai niin tasainen kun tähän mun sekaväriseen päähän vain saa ::)). Musta on helpompi vaahdottaa koko pää shampoolla, kuin saada hoitsikat tasasesti päähän, monesti hoitoaineen seurauksena ollut haalean violetit raidat. :D
Blondattu, kerrostettu, luonnonkihara BSL-pituudessa. Tavoite: Hyväkuntoinen vyötäröpituus, kerrostuksia lievemmäksi.

LP_Alice

• Vieras
« Vastaus #426 : 13.10.11 - klo:18:51 »
Kiitoksia vastauksista Arnella ja cenadra! :) Oi ihanaa, täytyy nyt ehdottomasti palata hopeashampoon pariin. Mä oon aina ajatellut, että shampoo turhaan rasittaa hiuksia, parempi vaan muhitella hoitoaineita. Noh, eihän tää mun nykyinen tilanne yhtään parempi ole ollut, kun on muhitusten jälkeen pariin kolmeen kertaan joutunut fledan pesemään, että olisi edes siedettävän näköinen. :P

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
« Vastaus #427 : 18.10.11 - klo:11:59 »
Mun pitää varoittaa kaikkia blondeja WWW Värinaamiosta, sävyssä violet!!! Laitoin sitä viime kesäkuussa puhtaanvaaleisiin hiuksiini ja annoin muhia tunnin. Tuloksena pinkinvioletit hiukset...Eikä auttanu syväputsarit tai öljymuhitukset vaan tuo sävy oli tarttunut tiukkaan. Joten silloin meni hermot ja marssin kauppaan hakemaan msutan värin, oli virhe se. Ois pitänyt vaan jaksaa haalistella ja haalistella tai tehdä vaikka vaalennuspesu. Ystäväni huomasi, että tuossa naamiossa lukee, ettei ole tarkoitettu keltaisuuden poistoon vaan tosiaankin vain violetiksi naamioksi. Eli tuo sopii vain ja ainoastaan niille, joilla on violetit hiukset. Nyt mulla on ihan turhaan pari putelia jäljellä, joihin en taatusti koske!
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset alaselässä. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa Arnella

• Tukkaguru
« Vastaus #428 : 24.10.11 - klo:16:36 »
Ostin vihdoin tuon kehutun 4R:n silver mist suihkeen ja olen sitä kerran ehtinyt kokeilemaan. Suihkuttelin aika varovaisesti kosteisiin hiuksiin eikä taittoa tullut mitenkään kovin huomattavasti, toisaalta keltaisuuttakaan ei nyt ollut paljon. Varovaisuudesta huolimatta onnistuin saamaan jotenkin lätsähtäneen tukan. Pelkään pahoin, että tämä ei vaan sovi tukalleni, kun pitää suihkia kauttaaltaan juurista latvoihin. Voihan toki olla, ettei latistuminen johtunut tuosta vaan sattui muuten vaan tulemaan pesun jälkeen sellainen tulos ja aion kyllä edelleen tuota testailla. Täytyy kokeilla myös kuiviin hiuksiin, josko se vaikuttaisi lopputulokseen.
1bMii, vaalennettu.

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #429 : 08.11.11 - klo:21:05 »
Tämä hopeashampoo on todella hyvä: http://www.villikihara.fi/cat/product_details.php?p=586 eli Cutrinin Frosty Silverblond. Mulla on nyt neutraalin oranssihkot hiukset vaaleilla raidoilla (kiitos värinpoistojen) ja tämä shampoo tasotti sävyä tasaisemmaksi ja kirkkaammaksi. Annoin vaikuttaa joku pari minuuttia. Shampoo on todella tummanviolettia, tehoaa hyvin eikä kuivattanut yhtään hiuksia eikä päänahkaa eikä tunnu mitään kutinaakaan. Myöskin oma vaalea (9-10-tasoinen) sävy tyvessä kirkastui ja jotenkin liukuu nätimmin tuohon värjättyyn osaan. Tykkään todella ja on edullinen :) En voi kuin suositella!
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset alaselässä. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa Neriana

• Tukkaguru
« Vastaus #430 : 17.11.11 - klo:07:35 »
Tuli tänne kirjottamaan omia Cutrin kokemuksiani mutta siinähän olikin suosittelu heti valmiina ;D
pitkästä aikaa olenkin taas suht blondi (palkkiraidoilla) ja ajattelin että nyt voisin vaivautua käyttämään edes jotain hopeashampoota jotta iloa riittäisi pidempään..

Käytännössä täysin mistään tietämättömänä tarttui tuo cutrinin silver blond setti mukaan hairstoresta (muita myymälöitä ei ollut lähellä!) sillä shampoo ja hoitoaine olivat pakettitarjouksessa 13e setti. Shampoo on kivan sitruksinen ja pesee hyvin (ehkä vähän liiankin rajusti jos on todella paljon blondattu tukka), pigmentti on todella tumman liila ja mielestäni shampoo toimii ihan oikeasti. Hoitoainekin on todella tummanliilaa, mutta itse en tykännyt sen ominaisuudesta tehdä hiuksista pehmeät..Jos omistaa luonnonkiharat hiukset niinkuin minä ja käyttää pehmittävää hoitotuotetta, niin siitä seuraa epämääräinen lötterön löysä ja kuriton sinne tänne sinkoilevat hiuspehko.. Näin tässäkin tapauksessa; hiukset eivät suostuneet minkäänlaiseen yhteistyöhön ja päätin samantien että hoitoaine saa kyllä jäädä käyttämättä, tai sitä sopii korkeintaan käyttää vain latvoihin.

Poissa SC

• HAIRahtanut
« Vastaus #431 : 17.11.11 - klo:08:58 »
Voiko CO-pesuihin käyttää hopeahoitoainetta? Matrixin hopeashampoolla kun sai todella hyviä tuloksia, paitsi että tukasta tuli todella kuivan oloinen. Muutenkin kun olen nyt CO-pesuihin siirtynyt niin, miten kannattaisi soveltaa tuota hopeahoitsikan käyttöä?
1aFMii, kasvatus käynnissä
<3 TT, vauvashampoo, kookosöljy

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #432 : 26.11.11 - klo:01:10 »
Oon nyt kahdessa peräkkäisessä pesussa käyttänyt eri hopeatuotteita, koska halusin testata kummat toimivat paremmin. Eli ensiksi pesin Four Reasonsilla ja hoidin KC Professionalin Silverillä. Tänään pesin Cutrinin hopeashampoolla (Frosty Silverblond, jota tossa aiemmin oon jo kehunutkin) ja hoidin Biozellin intensiivisävytteellä Viileä vaalea. Jälkimmäinen kombo vie voiton. Mulla on siis hyvin kellertävät hiukset, vähän jopa oranssiakin jäänyt vielä raitoina, niin sävy on tasoittunut neutraaliksi ja osittain viileäksi ainakin paljon viileämmäksi. Itse asiassa mulle on tärkeämpi parempi hopeashampoo kuin hoitis, niin nyt on noussut suosikiksi tuo Cutrin. Suosittelen suuresti! Taittaa ihan muutamassa minuutissa niin paljon, että vaaleimmat kohdat melkein meni lilaksi. Mutta vain melkein. Oon tosi tyytyväinen tähän shampooseen, ei edes kuivata :)

Kun omaa väriäni on kasvanut tarpeeksi, en välttämättä tartte silloin enää hopeajuttuja, mutta niin pitkään, kun tarttee niin käytän tuota Cutrinia. Four Reasonsin käytän toki loppuun, mutten sitä tule toiste ostamaan.

Poissa Reese

• Tukkaguru
« Vastaus #433 : 10.12.11 - klo:21:09 »
Mistä normikaupasta tuota Cutrinin Frosty Silverblondia saisi? En löytänyt Sokokselta enkä Stockalta.
We are all mortal until the first kiss and the second glass of wine.

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #434 : 11.12.11 - klo:14:07 »
^ Ainakin pahis-Hairstoressa näin, mutta oon mä Sokoksellakin nähnyt! Outoa ettei ollut. Omani tilasin nettikaupasta (Villikihara, mutta postarit sen verran kovat, että kandee tilata jotain muutakin.)