Kirjoittaja Aihe: Hopeashampoot ja -hoitoaineet  (Luettu 318046 kertaa)

Poissa Angel

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
Vs: Hopeashampoot ja -hoitoaineet
« Vastaus #435 : 16.12.11 - klo:23:29 »
^ Ostin itselleni tuon juuri Hairstoresta. Shampoo + hoitoainepaketti oli hintaan 9,90e. Olen nyt 3 kertaa pessyt ja mitään vaikutusta en ole huomannut. Kuten en tähän mennessä yhdelläkään muullakaan hopeashampoolla. Tai tarkemmin tähän asti lähestulkoon olen kokeillut hoitsikoita, odotukset shampoolle oli kovat. Juuresten hehkutukset saattaneet hieman vaikuttaa  :)

Eli mitenkäs te, jotka olette tuon saaneet toimimaan käytätte tuota? Itse pesin ihan pullon ohjeiden mukaan.
To avoid criticism do nothing, say nothing, be nothing.

Poissa Sassy

• HAIRahtanut
« Vastaus #436 : 17.12.11 - klo:09:28 »
Anna vaikuttaa pidempään. Varsinkin hoitoaineen voi antaa olla vaikka tunteja päässä, aivan kuten pitäisi tehistä. Myös hopeashampoiden annoin itse vaikuttaa aina useita minuutteja ennen pois huuhtelua, vaikka toki tämä saattaa kuivattaa hiuksia jonkun verran  :)
Sans élégance de coeur, il n'y a pas d'élégance.
- Yves Saint-Laurent

Poissa Angel

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #437 : 18.12.11 - klo:20:13 »
^ Kiitti. Pitää kokeilla.
To avoid criticism do nothing, say nothing, be nothing.

Chilli

• Vieras
« Vastaus #438 : 03.01.12 - klo:00:18 »
Piti ihan tänne tulla kehumaan uutta löytöäni: suomalaisen Seven Professional-tuotemerkin Silver Shot shampoo! Todella tumman violetti väriltään, keltaisuus väheni yhdellä kerralla jo huomattavasti (oikein hieroin erityisesti jakauksen kohdalle ja jätin 10 minuutiksi vaikuttamaan). Olen nyt käyttänyt Silver Shottia noin kuukauden lähdes joka pesussa. Ei kuivata (mutta puhdistaa), ei värjää harmaaksi, unelma! Incikin on omaan silmääni nätti (neljä ekaa Aqua, MEA-lauryl sulfate, peg-18 glycerol oleate/cocoate, glycerin ja cocamidapropylamine oxide).

Poissa Sinimusta

• Tukkaguru
« Vastaus #439 : 09.02.12 - klo:12:35 »
Itse ostin KC:n hopeashampoon ja ei se tee mitään. Ei lyhyellä, eikä pitkällä vaikutusajalla  :(

Osaisiko joku verrata näitä keskenään:
-Joico Color Endure Violet Shampoo
-KMS California ColorVitality Blonde Shampoo
-Fudge Clean Blonde Violet Toning Shampoo
-L'anza Healing Colour Care Silver Brightening Shampoo

Eli pigmenttiä pitäisi olla enemmän kuin tuossa KC:ssä.

Poissa Hue

• Tukkaguru
« Vastaus #440 : 09.02.12 - klo:12:55 »
Fudgen hopeashampoota on kehuttu kaikkein voimakkaimmin taittavaksi. Joico on myös oikein hyvä!

Mä olen käyttänyt kohta litran pullon Joicon hopeashampoota ja oon niin totaalisen kyllästynyt sen tuoksuun, että laitoin tilaukseen Fudgen hopeashampoon kuukausi sitten. Nettikaupan mokailun takia en ole saanut Fudgea vielä käsiini, mutta odotukset ovat korkealla!  8)

Minkälaista taittoa haet? Minkä sävyiseen tukkaan?
Favs: Sebastian Professional Penetraitt ja Hydre Conditioner, Wella SP Luxe Oil & GHD IV Styler.

Poissa Mindela

• Tukkaguru
« Vastaus #441 : 09.02.12 - klo:12:58 »
Mä sanoisin noista L'anzaa kaikkein taittavammaksi, tosin en tuota KMS:n hopskua ole kokeillut. Fudge, Joico ja Lanza on kaikki taittavia, mutta toi Lanza räjäyttää potin  :D

Poissa Sinimusta

• Tukkaguru
« Vastaus #442 : 09.02.12 - klo:13:08 »
^Niin itsekkin ajattelin, kun lueskelin  :) Pitääpä laittaa mietintään. Onko se Lanzan shampoo lilaa?

Poissa Mindela

• Tukkaguru
« Vastaus #443 : 09.02.12 - klo:13:10 »
^^ Sellaista todella tummansiniliilaa.

Poissa SC

• HAIRahtanut
« Vastaus #444 : 25.02.12 - klo:14:04 »
Itseä harmittaa tuo Bonacuren Color Save Silver Shampoo, mutta koska se oli ainoa paikkakunnalta löytynyt (viimeinen kappale vieläpä) hopeashampoo ja tilanne oli niin akuutti niin oli pakko hankkia. Violetilta se näyttää ja aika lirua, mutta tehoja ei tunnu olevan nimeksikään. Pystyykö sitä tehostamaan mitenkään? Harmittaa kun pullo on aika iso ja odotin kyllä edes pientä taittavuutta (pesevyyskään ei ole mitenkään ihmeellinen).

Aikaisemmin kun käytin Matrixin So Silver hopeashampoota niin tuloksia näkyi heti ja se taittoi väriä todella voimakkaasti vaikka kuivattikin hiusta aika paljon.
1aFMii, kasvatus käynnissä
<3 TT, vauvashampoo, kookosöljy

Poissa Marie Corelli

• Tukkaguru
« Vastaus #445 : 25.02.12 - klo:18:04 »
En tykkää yhtään L'Orealin Shiny Blond-hopeashampoosta. Se tuntuu jättävän hiukset lähmäiseksi. Ainakin hiukset rasvoittuvat nopeammin. Enkä ole huomanntu mitään kirkastavaa efektiä. Turha tuote.
Light travels faster than sound. That's why some people appear bright until you hear them speak...

"Lead us not into Trent station and deliver us from derails." (Father Don and the Holy Ghost)

Poissa Neriana

• Tukkaguru
« Vastaus #446 : 05.03.12 - klo:14:31 »
Apuuva..  :-\ Minulla loppui tuo cutrin todella yllättäen (en tajua, että miten en tajunnut sen olevan noin lopussa..) ja huomasin että ilmeisesti taas tuurikseni tuo onkin jokin lopetettava tuote eikä meidän lähi hairstoressa ole ko. shampoota enää.. Mitäs nyt? En ole tällä hetkellä kovinkaan ''rahoissani'' joten en voi mitään kallista tuotetta loppuvan tilalle ostaa, mielellään jos about samalla hinnalla löytyisi jokin shampoo n. 10-15e

Mikä olisi ns. toisiksi paras hopeashampoo tuolla hinnalla? Vaadin että shampoo takuttaa ja pesee rajusti :D

Poissa Hue

• Tukkaguru
« Vastaus #447 : 05.03.12 - klo:14:55 »
Mä rakastan tilaamaani Fudgen hopeashampoota. Se on varmaan vielä kymmenen kertaa parempi kuin Joicon hopeashampoo, joka sekin on oikein hyvä.

Fudgen koostumus on paksu ja kermainen, se on todella todella voimakkaan violettista (kädet sinertää selkeästi pesun jälkeen) ja pesuteho ei ole mikään aivan älytön, joten sopii vähän kuivemmallekin tukalle. Ja mikä parasta, se tuoksuu hyvälle! Joicossa otti eniten pattiin just se hirveä miehinen/voimakas tuoksu ja koostumus, joka tippui käsistä helposti.

Fudge on vaan vienyt mun sydämen. <3
Favs: Sebastian Professional Penetraitt ja Hydre Conditioner, Wella SP Luxe Oil & GHD IV Styler.

Poissa Neriana

• Tukkaguru
« Vastaus #448 : 05.03.12 - klo:14:58 »
^ mitäköhän tuo fudge yleisesti ottaen maksaa? hairstore ei taida myydä sitä enää..  :-\

Poissa Hue

• Tukkaguru
« Vastaus #449 : 05.03.12 - klo:16:37 »
Tilasin Feeluniquesta ja tuli viikossa perille. Hintaa näytti olevan 12.69€ ja ilmaiset postikulut. :)