Kirjoittaja Aihe: Hopeashampoot ja -hoitoaineet  (Luettu 321749 kertaa)

Euphoria

• Vieras
Vs: Hopeashampoot ja -hoitoaineet
« Vastaus #45 : 07.07.06 - klo:14:42 »
lorealin hopeshampoota minäkin käytin ennen ja olin tyytyväinen. Kuitenkin se kuivatti sen verran hiuksia, että päätin vaihtaa sen hopeahoitoaineeseen. Ostin cutrinin keep the color -hopeahoitiksen ja olen aivan ihastunut tähän tuotteeseen  :-* jo lyhyellä vaikutusajalla saa kauniin ja puhtaan hopeanhohtoiset  hiukset, peittää keltaisuutta hyvin. Ja iso plussa siitä, ettei kuivata hiuksia yhtään!  :D

Kauanko olet antanut hoitoaineen vaikuttaa hiuksissa? Minä ostin tuota samaa hoitoainetta joskus ajat sitten kun oli tarjouksessa, mutta löysin sen kaappini perältä vasta pari päivää sitten (käyttämättömänä, of course!  :)). Ajattelin siis tänään illalla kokeilla "uutta" hoitoainettani.

Tuotahan täytyy ostaa seuraavan kerran, kun olen tekemässä hankintoja.

Poissa Lorena

• HAIRahtanut
« Vastaus #46 : 20.07.06 - klo:11:44 »
Maidenkin voisi kokeilla tuota Cutrinin hoitoainetta. Kuullostaa sen verran hyvälle :)

Poissa Ice

• Tukkaguru
  • Think fast, look alive
« Vastaus #47 : 23.11.06 - klo:18:34 »
Oon miettinytkin, että värisarjoista puuttuu mustille hiuksille olevat tuotteet, jotka sisältäis sinistä pigmenttiä.

aikanaan näitäkin on ollut, ainakin kahdella eri sarjalla. Hopeashampoo tosin ajaa samaa asiaa :)
Somewhere there's a rainbow with a pot of gold
But by the time you get there, it's been taken and sold.

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
« Vastaus #48 : 23.11.06 - klo:20:24 »
Aijaa, no hemmetti, kun ei enää ole. Ai hopeashampoo ajaa saman asian? Niin, onhan siinä lilaapigmenttiä. Mutta voiko sellasta siis huoletta käyttää mustassa letissä? Kuulostaa hasuslta, kun blondit sitä käyttää.
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset alaselässä. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa Ice

• Tukkaguru
  • Think fast, look alive
« Vastaus #49 : 23.11.06 - klo:20:27 »
Aijaa, no hemmetti, kun ei enää ole. Ai hopeashampoo ajaa saman asian? Niin, onhan siinä lilaapigmenttiä. Mutta voiko sellasta siis huoletta käyttää mustassa letissä? Kuulostaa hasuslta, kun blondit sitä käyttää.

eräissä hopeashampoissa on myös sinistä pigmenttiä, esimerkiksi indola ja ainakin vanha cutrin ovat aivan sinisiä- aikalailla tuo nexxuskin. Yhtälailla se sininen pigmentti syventää mustaa kuin sellainenkin sinipigmenttinen jota mustalle tukalle myydään ;D ja jollei lievästi sinervä lopputulos haittaa, niin sitä voi lillutella kauankin jos haluaa erityistä vahvistusta

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #50 : 23.11.06 - klo:20:29 »
Ice, ei mua yhtään haittaisi! Sinimustaa rakastan yli kaiken :-* Mites se nykyinen Cutrin? Onkos se lilaa vai sinistä? Pitää miettiä tuota Nexxusta.
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset alaselässä. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa Ice

• Tukkaguru
  • Think fast, look alive
« Vastaus #51 : 23.11.06 - klo:20:39 »
Mites se nykyinen Cutrin? Onkos se lilaa vai sinistä? Pitää miettiä tuota Nexxusta.

ikävä kyllä en ole tutustunut vielä(kään) siihen nykyiseen cutriniin :) nexxu tuntuu muuten oikein kosteuttavalta, tuoksu mukavan pehmeä mutta raikas

Poissa Ishamael

• Parturi-Kampaaja
  • HAIRahtanut
« Vastaus #52 : 23.11.06 - klo:20:49 »
JOskushan oli mm masteyllä myös tummien hiusten sinishampoo. Yummien hiusten sinishampoot eroavat vaaleiden hiusten vastaavista sillä, että niissä on moninkertainen määrä väriä, vaaleiden hiusten aineissahan sitä ei voi paljoa olla jottei vaaleat hiukset tärähdä kokonaan sinisiksi.
Tummat hiukset taas kestävät kymmeniä kertoja enemmän pigmenttiä ilman että lopputulos on siltikkään sininen.
Kannattaa yrittää löytää jokin mahdollisimman tumma hopeashampoo. Echos Linen silver on ainakin hyvä, siinä on uskomattoman palojn pigmenttiä, se on väriltään lähes mustaa.
Ja sitten voi tietenkin tehdä kivoja cocktaileja sinisistä ja tummansinisistä suoraväreistä ja hoitoaineesta  ;)

Eedittä: Pitäisiköhän nämä siirtää johkin muualle? Mielessäni olin jo satavarma että kirjoitan jonnekkin värjäyksen/hoidon puolella olevaan ketjuun, olin tippua penkiltä kun viestin lähetyksen jälkeen tajusin että tämä on "olet ollut liikaa foorumilla kun.." ketju...piti oikein tarkistaa useampaan kertaan että onko tämä nyt tosiaan näin.
« Viimeksi muokattu: 23.11.06 - klo:20:51 kirjoittanut Ishamael »
Dark nights, silvery moon in the frozen sky.
Black cape over the world where nobody waits the dawn, thats where i live.
-Ishamael, betraitor of hope-

Poissa Ice

• Tukkaguru
  • Think fast, look alive
« Vastaus #53 : 23.11.06 - klo:21:07 »
Mielessäni olin jo satavarma että kirjoitan jonnekkin värjäyksen/hoidon puolella olevaan ketjuun, olin tippua penkiltä kun viestin lähetyksen jälkeen tajusin että tämä on "olet ollut liikaa foorumilla kun.." ketju...piti oikein tarkistaa useampaan kertaan että onko tämä nyt tosiaan näin.

höhö, minä ihmettelin että mitä se ishamael tänne kirjoittelee tuollaisia -kunnes vilkaisin ylöspäin ja tajusin oman tarinointini ;D tuli vielä mieleen, mustille koiran turkeille on olemassa edelleen väriä syventäviä pigmentillisiä -niitä voisi kokeilla myös

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #54 : 23.11.06 - klo:22:29 »
Sori tosiaan, kun kirjottelin ihan off topic, mutta nämä on siirretty tänne nyt :) Nexxus alkoi kiinnostaa mua eli kaipa mä sen sitten ostan joskus. Mitään koiralle tarkoitettua shampoota tuskin ostan kumminkaan :D

Mä en ole kuullutkaan noista merkeistä mitä sä Ishamael mainitsit. Mutta pitää katsella eri hopeashampoita, josko niissä olis tarpeeksi sinisiä, niin vois käyttääkin. Tosin värjäätyyköhän mun oma platinanvaalea juurikasvu sitten vaaleansiniseksi? ;D Se ei olis niin toivottavaa.

Poissa Ice

• Tukkaguru
  • Think fast, look alive
« Vastaus #55 : 23.11.06 - klo:22:48 »
masteylla ei taida enää olla sitä shampoota muistelisin

tuskin se oma värisi värjääntyy jollet sitä ihan tyvessä liota pitkiä aikoja, se on kumminkin tervettä hiusta ettei ime ihan kaikkea. Eli siis levitys pituuksiin ja latvoihin jos ihan väriväriä tavoittaa :)

(kiitoksia muuten siirrosta, en kerinnyt toteuttamaan -piti mennä vetämään puolta lankakerää kissan mahasta ::) ..kele kun avaavat jo jäykät kaapinovetkin)

petomaani

• Vieras
« Vastaus #56 : 25.11.06 - klo:22:17 »
Mulla toimii Bonacuren hopeashampoo ja samaten Matrixin. Hyvin tuntuu tehoavan vaaleisiin kutreihin.

verdelli

• Vieras
« Vastaus #57 : 13.12.06 - klo:18:06 »
Ostin tälläviikolla kampaajalta crestol merkkistä hopea shamppoota. kampaaja kehui että sisältää paljon  niitä hopea hiukkasia tms.
Itse oon nyt suorastaan yllättynyt tästä..
ennen olen käyttänyt lorealin hopeashamppoita, ja tällä on suorastaas ällistyttävä tulos  ::)
pidin päässä alle minuutin ja kaikki keltaisuus oli poissa, hiukset ovat ny todellakin ne _valkoiset_ mitä olen aina halunnut.
onko muilla kokemuksia kyseisestä shamppoosta?
itse oon ainakin tykästynyt tähän tosi paljon, todennäkösesti ostan tätä nyt  niin kauan kun hopeashamppoota tarvitsen. :)

petomaani

• Vieras
« Vastaus #58 : 13.12.06 - klo:18:15 »
^heeeeiiiii, mulla on mennyt ihan ohi silmien, mutta kun mainitsit, miepä haluan kans kokeilla, jos on noin tanakkaa tavaraa!

Euphoria

• Vieras
« Vastaus #59 : 13.12.06 - klo:19:22 »
^^Minäkin olen luullut sen olevan jotenkin huonompaa kuin muut. Siksi se pullo onkin jäänyt kaappiin viereksimään. Harmi, kun nyt on punaiset hiukset, niin en voi kokeilla. Täytyy odottaa, että tämä peseytyy äkkiä pois, niin pääsen testaamaan.