Kirjoittaja Aihe: Hopeashampoot ja -hoitoaineet  (Luettu 318019 kertaa)

Poissa BlueBerry

• Tukkaguru
Vs: Hopeashampoot ja -hoitoaineet
« Vastaus #450 : 05.03.12 - klo:21:12 »
^Minkä kokoisesta putelista on kyse? Kuulostaa hyvältä, vaikka olenkin tähän asti ollut ehdottomasti Joicon hopeashampoon kannattaja :)
Vaalennetut, lantio -pituiset hiukset. Tavoitteena vielä pidempi, hyväkuntoinen letti... iHerb -alennuskoodi ensitilaajalle: VAP865

Poissa Hue

• Tukkaguru
« Vastaus #451 : 05.03.12 - klo:21:34 »
^ 300ml löytyy Fudgen pullosta.
Favs: Sebastian Professional Penetraitt ja Hydre Conditioner, Wella SP Luxe Oil & GHD IV Styler.

Poissa Neriana

• Tukkaguru
« Vastaus #452 : 06.03.12 - klo:11:21 »
Laitoin tuota cutrinia tilaukseen päämiesverkkokaupasta.. Heillä on tällä hetkellä tarjous, että toimitus postiin 1e, joten hintaa 2pullolle cutrinin silver frostyä tuli hinnaksi 22e.. Pullojen ulkonäkö oli muuttunut, joten ilmeisesti siitä syystä saatavuus kaupoissa on vähän kehno.. :)

Poissa jeppu

• HAIRahtanut
« Vastaus #453 : 06.03.12 - klo:22:35 »
Hairstoren nettikaupassa on mun mielestä nyt aika hyviä tarjouksia hopeashampoista, Lorealin silver shampoo 500ml 11.90e ja XL:n litranen hopeashampoo 9.95 e.. Cutrinin Frosty Silverblondejakin siellä on ollut alle kolmen euron, tosin ainakin tällä hetkellä ovat loppu..

Mä ahneena tilasin tuon XL:n shampoon, en ainakaan täältä löytänyt siitä aiempia kokemuksia mutta voin sitten raportoida.. :D
1c M ii BSL

Poissa Neriana

• Tukkaguru
« Vastaus #454 : 07.03.12 - klo:06:11 »
^ huomasin nuo tarjoukset myös, mutta koska itsellä ei ole tietoa millaista tuo XL on, en viitsi ottaa riskiä ja tuhlata siihen viimeisimpiä pennosiani.. Lorealin hopeashampoosta en tykkää, ja nuo cutrinit olivat tosiaan jo loppu, eikä niitä ole tulossa lisää.. Eipähän tule yllätyksiä kun pysyttelee tutussa vanhassa :)

Poissa Mindela

• Tukkaguru
« Vastaus #455 : 07.03.12 - klo:23:44 »
Osaisiko joku vinkata jotain hyvää hopeahoitoainetta tai jotain sävyttävää naamiota/vaahtoa/jotain? Mun tukka ei ole keltainen, mutta tää menee aina vähän liian lämpimäksi beigeksi, kun haluaisin viileän beigen. Hopeashampoo ei oikein tepsi, koska en käytä sitä tarpeeksi usein. Hiukseni on suht hyvässä kunnossa, joten ei imaise värejä helposti mutta en halua mitään värikikkailuja harrastaa, vaan jotain suhteellisen riskitöntä tuotetta etsin millä saisi kuitenkin taittoa aikaiseksi :)

Ei KC:n color maskeja, Redkenin sävyhoitoaineita, Goldwellin sävyvaahtoja eikä Color Glossin sävyä viileä beige. Eikä Biozellin sävyä hiekan vaalea, se tummentaa hiuksiani liikaa... Onko kokemuksia Biozellin Viileän vaaleasta??
« Viimeksi muokattu: 07.03.12 - klo:23:53 kirjoittanut Mindela »

Poissa SC

• HAIRahtanut
« Vastaus #456 : 08.03.12 - klo:07:32 »
^Kannattaa kokeilla ostaa sinistä elintarvikeväriä ja sekoittaa sitä johonkin hoitoaineeseen (itse lorautin suoraan pulloon), sitten sekoittaa ja muhittaa päässä vaikka saunan ajan jos pelkää sen jymähtävän päähän. Näin olen itse saanut hyvin taitettua väriä pois :).
1aFMii, kasvatus käynnissä
<3 TT, vauvashampoo, kookosöljy

ansku

• Vieras
« Vastaus #457 : 08.03.12 - klo:09:53 »
Posti toi tiistaina mullekin tilaamani Fudgen hopeashampoon. Kokeilin heti illalla ja WOW, se on tehokasta! Aloitin reilu kuukausi sitten blondausprojektin reilu hartiamittaiseen hiuksistooni. Monen värinpoiston ja värjäyksen jälkeen oranssi ei hievahtanutkaan. Kokeilin Bonacuren hopeashampoota, mutta se ei kyllä jaksanut yhtään taittaa väriä kylmemmäksi.
Viikko sitten varasin ajan parturille ja leikkautin a-linjaisen rikotun polkan ja suurin osa oranssisuutta lähti kyllä siinä, mutta vähän oransseja vivahteita jäi sekä keltaista. Mutta Fudge vei sitten kyllä ne loputkin...sain nimittäin tilalle vaalean lilat raidat, mutta ne onneksi häviävät pesussa  :)  Harmi kun en ehtinyt koittaa sitä niihin pidempiin hiuksiin, miten se olisi taittanut sitä oranssisuutta..mutta veikkaan että aika lähellä totuutta olisi ollut, sen verran tehokas tuo Fudge on. Suosittelut siis tälle hopeashampoolle  :T 

Poissa SC

• HAIRahtanut
« Vastaus #458 : 08.03.12 - klo:09:58 »
Osaako joku verrata Fudgen ja Matrixin hopeashampoiden tehoja keskenään? Kun tuon Bonacuren saan tuolta hyllystä pois niin ajattelin hankkivani jomman kumman noista.

Poissa Hue

• Tukkaguru
« Vastaus #459 : 08.03.12 - klo:10:11 »
Osaako joku verrata Fudgen ja Matrixin hopeashampoiden tehoja keskenään? Kun tuon Bonacuren saan tuolta hyllystä pois niin ajattelin hankkivani jomman kumman noista.

Mulla on ollut aikoinaan pullollinen Matrixin hopeashampoota ja se on mun mielestä sellainen ihan ok / hyvä perustuote. Fudgeen verrattuna se ei pärjää kilpailussa ollenkaan. ;) Fudge on vaan kaikin puolin parempi. Matrixin koostumus on löysempää, tuoksu on miehinen (mikä näitä hopeashampoiden hajusteita vaivaa!) ja taittotehot heikommat kuin Fudgessa.

Favs: Sebastian Professional Penetraitt ja Hydre Conditioner, Wella SP Luxe Oil & GHD IV Styler.

Poissa SC

• HAIRahtanut
« Vastaus #460 : 08.03.12 - klo:11:19 »
^Omasta mielestä jo tuo Matrixin hopeashampoo oli loistava, mutta jos Fudgen kerran on noin paljon parempi niin siirtyy ostoslistalle ihan yksimielisesti :). Innolla odottelen tuon nykyisen putelin loppumista.

Poissa Hue

• Tukkaguru
« Vastaus #461 : 08.03.12 - klo:11:33 »
Huomautan kuitenkin, että siitä on jo 4 vuotta kun Matrixin So Silveriä käytin, joten en tiedä onko siihen mahdollisesti tullut muutoksia ja uudistuksia sen jälkeen. Voihan olla että se on paljon parempi nykyisin.

Olen kuitenkin melko varma, ettet pety jos Fudgen Clean Blondin ostat.
« Viimeksi muokattu: 08.03.12 - klo:11:35 kirjoittanut Emi-lyn »

Poissa Arnella

• Tukkaguru
« Vastaus #462 : 08.03.12 - klo:13:25 »
Pakko hankkia tännekin tuo Fudge seuraavaksi! Nyt on käytössä Four Reasonsin hopeashampoo (joka miehelle oli myyty, kun olin pyytänyt sitä ostamaan Bonacuren hopashampoota ::)) ja se on kyllä ihan luokattoman huono. En ole huomannut oikeastaan minkäänlaista taittotehoa, vaikka antaisi vaikuttaa pidempään ja käyttäisi peräkkäisissä pesuissa. 
1bMii, vaalennettu.

Poissa Mindela

• Tukkaguru
« Vastaus #463 : 10.03.12 - klo:12:09 »
Päätin kokeilla Biozellin Viileän Vaaleaa, kun tein muutenkin tilausta Pretty.fihin... Lätkäisin sen äsken päähäni, annan vaikuttaa tunnin. Heti yksi miinus löytyi tuotteesta, BSL-pituinen tukkani imaisi koko purkin kerralla  :-\ Purkkiin olisi jäänyt joku 1/4 normi levityksen jälkeen, joten iskin kaikki päähäni. Aika platkun väristä ainetta, en usko kovin kummoiseen lopputulokseen.

Dear Juurekset, miten te saatte hopeashampoon toimimaan? Kauanko et annatte sen vaikuttaa? Kuinka usein sitä käytätte?

Poissa Auringonkukka

• Tukkaguru
« Vastaus #464 : 10.03.12 - klo:12:33 »
Mä kävin nappaamassa stockalta eilen Lanzan hopeashampoon mukaani, tähän saakka ollut yksi parhaista sekä itsellä että asiakkailla käytettynä, muuten ollut bonacurea yms käytössä eikä niistä oikein ole mihinkään... Mä saatan tehdä jopa niin nyt, että vähän laimennan tuota, hailakka pinkinvioletti huolestuttaa etukäteen kun tällä haavaa kun blondi ollut ei oo tullut sitä käytettyä ja sellaistakin efektiä saatu aikaiseksi...  ;D pitää katsoa joku vanha shampoonjämä tuolta millä blandailla, jos tuntuu et uskaltaa kiskaista raakana niin äkkiäkös sitä uudestaan lotraa.

Mulla kans tukka (etenkin nyt puhkiblondattuna :P) vetää ties kuinka paljon sitä Biozellin Viileän vaaleaa, mutta mä yleensä teen niin että lätkäisen sitä alle ja jotain hoitoainetta päälle jonka kans saa levittymään helpommin ja vähemmän imevämmin, tai suoraan laitan tehohoidon joukkoon kuivempaan kuin pyyhekuivaan tukkaan ja sit antaa olla. Oon kyllä tuostakin tykännyt, aina en tosin ole varma onko sillä vaikutusta vai ei :P

Meinasin tuota Fudgea kans koittaa mutta en jaksanut alkaa metsästellä ja tuon Lanzan tiesin varmasti toimivaksi ja tukka huutaa hopista minkä ehtii, aattelin et pääsee helpoimmalla että suosiolla käy vaan hakemassa tuon.
Tukka 1c(tai 2a) M ii/iii, hiuslaatuketju sivu 5, Hiushörhö, kosmisfriikki ja kynsilakkahirmu.