Mä kävin nappaamassa stockalta eilen Lanzan hopeashampoon mukaani, tähän saakka ollut yksi parhaista sekä itsellä että asiakkailla käytettynä, muuten ollut bonacurea yms käytössä eikä niistä oikein ole mihinkään... Mä saatan tehdä jopa niin nyt, että vähän laimennan tuota, hailakka pinkinvioletti huolestuttaa etukäteen kun tällä haavaa kun blondi ollut ei oo tullut sitä käytettyä ja sellaistakin efektiä saatu aikaiseksi...

pitää katsoa joku vanha shampoonjämä tuolta millä blandailla, jos tuntuu et uskaltaa kiskaista raakana niin äkkiäkös sitä uudestaan lotraa.
Mulla kans tukka (etenkin nyt puhkiblondattuna

) vetää ties kuinka paljon sitä Biozellin Viileän vaaleaa, mutta mä yleensä teen niin että lätkäisen sitä alle ja jotain hoitoainetta päälle jonka kans saa levittymään helpommin ja vähemmän imevämmin, tai suoraan laitan tehohoidon joukkoon kuivempaan kuin pyyhekuivaan tukkaan ja sit antaa olla. Oon kyllä tuostakin tykännyt, aina en tosin ole varma onko sillä vaikutusta vai ei

Meinasin tuota Fudgea kans koittaa mutta en jaksanut alkaa metsästellä ja tuon Lanzan tiesin varmasti toimivaksi ja tukka huutaa hopista minkä ehtii, aattelin et pääsee helpoimmalla että suosiolla käy vaan hakemassa tuon.