Kirjoittaja Aihe: Hopeashampoot ja -hoitoaineet  (Luettu 312190 kertaa)

Poissa Mindela

• Tukkaguru
Vs: Hopeashampoot ja -hoitoaineet
« Vastaus #465 : 10.03.12 - klo:14:19 »
Lorealin hopeashampoopesu ja Biozellin Viileän Vaalea tunnin vaikutusajalla ei tehnyt hiuksilleni MITÄÄN. Ei yhtään mitään, Biozell ei edes tehnyt tukkaa pehmeäksi. En tajua miten tukkani ei taitu oikein millään, vaikka se ei todellakaan ole keltainen, vaan 9-10 asteinen beige, josta haluaisin vähän viileämmän. Olen joskus kokeillut elintarvikeväri+hoitoainemixiä, mutta siitä on niin huonoja kokemuksia, etten uskalla enää koskaan sitä testailla.

Poissa Reese

• Tukkaguru
« Vastaus #466 : 10.03.12 - klo:14:54 »
Ehdin just hankkia L'Anzan tuolla aiemmin olevien kehujen perusteella, mut pitääkö se Fudgekin nyt laittaa tilaukseen...  ;D

Onko joku kokeillut molempia, kumpi parempi? Mindela tuolla aiemmin puhuit L'Anzan puolesta, mutta sekäänkö ei sulla itsellä riitä?
We are all mortal until the first kiss and the second glass of wine.

Poissa Mindela

• Tukkaguru
« Vastaus #467 : 10.03.12 - klo:15:00 »
Onko joku kokeillut molempia, kumpi parempi? Mindela tuolla aiemmin puhuit L'Anzan puolesta, mutta sekäänkö ei sulla itsellä riitä?

Mä en oikein tykkää käyttää hopeashampoita, koska pesen hiukseni niin harvoin + päänahkani on tosi ongelmallinen. Lanza on toiminut, mutta päänahka ei tykkää siit' shampoosta ja en käytä niitä tarpeeksi usein sen tuhkaisuuden ylläpitämiseksi. Ja koska käytän niitä ihan tosi tosi satunnaisesti, joten en viitsi ostaa mitään tuon jo olemassa olevan lorealin tilalle, kun koitan löytää itselleni jonkun hopeahoitiksen tai sävyttävän hoidon :)

Poissa Reese

• Tukkaguru
« Vastaus #468 : 10.03.12 - klo:15:07 »
^Aa, ymmärrän. Oletko kokeillut juuresklassikkoa, Crestolin Color Gloss Helmenvaaleaa jo? Se on ainoa millä itse olen onnistunut saamaan vahingossa jopa lilaa vivahdettakin hiuksiin, hopeashampoilla en koskaan.

LP_Alice

• Vieras
« Vastaus #469 : 10.03.12 - klo:15:08 »
^^Mullakin on hankala hiuspohja, mutta olen ihastunut omatekoisiin hopeahoitsikoihin, jotka voi levittää kuivaan hiukseen. :) Siinä näkyy heti, kuinka paljon taittoa tulee, eli pystyy helposti vähän kerrostamaan jos ei näytä riittävän. Lisäksi tulos on aina tasainen vrt. jos laittaa märkiin hiuksiin, eikä vaikutusajan tarvi olla kummoinen kunhan tekee tarpeeksi stydin sekoituksen itselleen. Lisäksi se on halpaa, puteli suoraväriä maksaa sen ~10e mutta siitä riittää loputtomiin, ja sitten vaan jotain halpishoitoainetta blandikseksi, jota on myös hyvä jatkaa ihan reilusti veteen kun kuiviin hiuksiin seoksen kuitenkin levittää.

Kuullostaa ehkä vaivalloiselta jos on tottunut hopeashampoota vaan sellaisenaan ostamaan, mutta mä kyllä sanoisin, että on vaivansa väärti. :D Siinä säästyy sekä hiukset että hiuspohja shampoon muhittelulta, ja yleensä noi valmiit hopeahoitsikat ei oikein ole minkään arvoisia taittoteholtaan.

Poissa Angel

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #470 : 10.03.12 - klo:23:25 »
^ Niin eli miten teet tuon oman hopeahoitsikan? Mittasuhteet? Kauan annat vaikuttaa?
To avoid criticism do nothing, say nothing, be nothing.

Poissa Auringonkukka

• Tukkaguru
« Vastaus #471 : 11.03.12 - klo:03:16 »
Oho, mä tempaisin tuota Lanzan hopeashampoota sitten päähäni ja kyllähän muuten taittoi!!  :o Paikka paikoin tuli jopa lilahtavaa efektiä, vaikka tempaisin Wellan SP:n Smoothen-shampoota vähän laimentamaan... kaksi vaahdotusta ja toisella kerralla ehti hetken olla kun piti säätää, pyyhekuivasin tehohoitoa varten ja katsoin peilistä ja meinasi silmät tippua päästä! Eli ainakin tämänkertaisen kokemuksen (ja tosiaan, asiakkailla toiminut aina, mutta itselläni punapigmentti on tosi ärhäkkä ja jos alkaa kellertää siitä ei tahdo loppua tulla) perusteella olen erittäin positiivisesti yllättynyt, oikeastaan tuo ylitti odotukset... Täytyy katsoa jos yksinkin sitä käyttäisi, ja vähän minkälainen sitten on kuivana, ja jos toiseen shampooseen sekoittaa niin noita suhteita.. Oikein hyvältä vaikuttaa kuitenkin.
Tukka 1c(tai 2a) M ii/iii, hiuslaatuketju sivu 5, Hiushörhö, kosmisfriikki ja kynsilakkahirmu.

Poissa Marie Corelli

• Tukkaguru
« Vastaus #472 : 11.03.12 - klo:09:30 »
Mikä tuon L'Anzan shampoon nimi on? Mistä olette sitä ostaneet ja paljonko maksaa? Ei ainakaan Lookfantasticista löytynyt, kun yritin etsiä.
Light travels faster than sound. That's why some people appear bright until you hear them speak...

"Lead us not into Trent station and deliver us from derails." (Father Don and the Holy Ghost)

Poissa Sinimusta

• Tukkaguru
« Vastaus #473 : 11.03.12 - klo:09:50 »
^Itse ostin Hairsupermarketista.
http://hairsupermarket.com/p/3978

Pitäisi kohta taas tilata. Ajattelin tilata nyt L'anzan ja Fudgen shamppoon.

Poissa garme

• HAIRahtanut
« Vastaus #474 : 11.03.12 - klo:10:15 »
Osaako joku verrata Fudgen ja Matrixin hopeashampoiden tehoja keskenään? Kun tuon Bonacuren saan tuolta hyllystä pois niin ajattelin hankkivani jomman kumman noista.

Mulla on ollut Matrix käytössä enkä ole tykännyt siitä ollenkaan. En näe merkittävää sävyntaittovaikutusta ja shampoona se on kauhean kuivattava, en tykkää. Mulla on ainakin puoli pulloa tuota vielä jäljellä mutta tilasin nyt Fudgen silti, ja yhden käyttökerran jälkeen tykkään huomattavasti enemmän. Se on oikeastaan ensimmäinen hopeashampoo, jolla on ollut kunnollista vaikutusta mun päähän. Esim. Bonacurea pidin joskus puoli tuntia eikä mitään vaikutusta, Fudgella jo muutamalla minuutilla sai platinaisempaa efektiä. Fudge on ainoa hopeatuote joka on mulla värjännyt myös kädet, mutta  onneksi sekin vaikutus oli hyvin lyhytaikainen.
iHerb alekoodi: FEW484

LP_Alice

• Vieras
« Vastaus #475 : 11.03.12 - klo:10:33 »
^ Niin eli miten teet tuon oman hopeahoitsikan? Mittasuhteet? Kauan annat vaikuttaa?

Mä en yleensä käytä mitään tiettyjä suhteita, olen tottunut tarkkailemaan koostumusta ja väriä. :P Eri hoitsikat vaativat eri määrän vettä, mutta näin nyrkkisääntönä siitä pitää tulla aika löysää mutta kuitenkin niin, sekoittuu kunnolla, eikä jää sellaisia pieniä rakeita veden sekaan lillumaan. Sitten suoraväriä taiton tarpeen mukaan, ihan vaaleisiin riittää varmasti herneen puolikas per pari desiä hoitoaine-vesi sekoitusta. Kannattaa tietysti aina aloittaa varovasti ja lisätä sitten oman tarpeen mukaan. Muutenkin seoksesta näkee heti, minkä luokkaista taittotehoa löytyy. Ihan vaaleille hiuksille suosittelen siis tekemään todella pastellinvaalean sekoituksen, tyyliin tätä luokkaa: http://nailinit.files.wordpress.com/2010/05/claires-139-sunlight.jpg

Itse annan oljenkeltaisissa hiuksissani hieman stydimmän seoksen vaikuttaa suihkun ajan, 10-20 min. Käsittelyn teen noin kaksi kertaa viikossa, pesen hiukset kuitenkin päivittäin, joten väri haalistuu nopeasti.

Poissa Reese

• Tukkaguru
« Vastaus #476 : 12.03.12 - klo:22:28 »
Mikä tuon L'Anzan shampoon nimi on? Mistä olette sitä ostaneet ja paljonko maksaa? Ei ainakaan Lookfantasticista löytynyt, kun yritin etsiä.

Minä tilasin Beautybaystä.
http://www.beautybay.com/haircare/lanza/healingcolorcaresilverbrighteningshampoo/

Poissa Hue

• Tukkaguru
« Vastaus #477 : 23.03.12 - klo:13:16 »
Mä en vaan malta olla kehumatta Fudgen hopeashampoota. Joka kerta sillä pestessä hymyilen tyytyväisenä, koska se on vain niin super. :-* Siinä on kaikki ominaisuudet, jotka voin hopeashampoolta toivoa.

- Todella voimakas ja kauniin sävyinen taitto (riippuu toki lähtötilanteesta), värjää kädetkin violetinsinisiksi
- Miellyttävän pehmeä ja mieto tuoksu
- Sopivan mieto pesuteho, pehmeä vaahto (voin pestä vaikka joka pesussa tällä!)

Tässä shampoossa on vaan kaikki kohdallaan. Mulle suurimmat ongelmat hopeashampoota valitessa on olleet huonon taiton lisäksi liian voimakas pesuteho sekä miehinen ja voimakas tuoksu, johon kyllästyy totaalisesti.
Favs: Sebastian Professional Penetraitt ja Hydre Conditioner, Wella SP Luxe Oil & GHD IV Styler.

Poissa SC

• HAIRahtanut
« Vastaus #478 : 27.03.12 - klo:08:09 »
Ihanaa kuulla pelkkää positiivista tuosta Fudgesta, tosiaan jos sitä tilaisi jossakin välissä niin varmaan yhtyisin myös ylistäjäkerhoon :). Kuitenkin olen ajatellut CO-pesujen testaamista ja ajattelin kysyä miten ihmiset ovat siinä menetelleen hopeatuotteiden kanssa? Muhitteletteko hopeahoitoaineella pelkästään (onko tarpeeksi tehokasta?) ja sitten pesette jollain hoitoaineella vai miten se kannattaisi tehdä.
1aFMii, kasvatus käynnissä
<3 TT, vauvashampoo, kookosöljy

Poissa Sundance

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #479 : 27.03.12 - klo:12:57 »
Minä tilasin tuon Fudgen hopeashampoon. Vertailemaan en pysty, koska tuo on ainoa kokeilemani. Oli kyllä tujua tavaraa! Eron huomaa jo yhdellä käyttökerralla, ja minulla on kuitenkin 8-asteiset, kullansävyiset hiukset, joista yritän saada vähän neutraalimmat.

Että hähää vaan sille nokkaansa nyrpistäneelle platinablondikampaamotuotemyyjättärelle, joka sanoi että näin tummaan tukkaan on ihan turha yrittää vaikuttaa millään hopeashampoilla  ;D
« Viimeksi muokattu: 27.03.12 - klo:13:03 kirjoittanut Sundance »