Kirjoittaja Aihe: Hopeashampoot ja -hoitoaineet  (Luettu 305123 kertaa)

Poissa Anita

• Tukkaguru
Vs: Hopeashampoot ja -hoitoaineet
« Vastaus #480 : 07.04.12 - klo:11:11 »
Mä en vaan malta olla kehumatta Fudgen hopeashampoota. Joka kerta sillä pestessä hymyilen tyytyväisenä, koska se on vain niin super. :-* Siinä on kaikki ominaisuudet, jotka voin hopeashampoolta toivoa.

Tilasinpa minäkin tuon Fudgen, kiitos Emi-lynille suosituksesta ja en voi kuin yhtyä näihin sanoihisi. Olen kokeillut monia hopeashampoita ja millään en itse ole huomannut mitään muutosta tapahtuneen. Fudge on kyllä ihan omaa luokkaansa!
iHerbin tilauksiin koodi ALA782 http://eu.iherb.com/?rcode=ala782

Poissa beachbunny

• HAIRahtanut
« Vastaus #481 : 07.04.12 - klo:20:18 »
Toihan kuulostaa hyvältä - Tollahan vois tosiaan yrittää mun 5 kuukautta värjäämätöntä tyvi- ja siitä vähän eteenpäin-osuuttaa taittaa pois likasenlämpimästä viileempään.

Entä toimiskohan tollanen hennan päällä ? Minkäköhän väriset oranssinvärisistä hennatuista hiuksista tulis jos niitä muhittelis ko. shampoolla ja ehkä vielä hoitoaineella ?
Tai jos värjäis hiukset esim Santeen kastanjan- tai mahonginruskeella, niin oiskohan tolla mitään vaikutusta ?

Poissa hanzu84

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #482 : 10.04.12 - klo:22:09 »
Tummanruskeasta vaaleampaan siirtyneenä hiukset puskee keltaista värin läpi. Väri noin 7-asteinen. Onko mitään hopeashampoota tai -hoitsikkaa, joka taittaisi keltaista näinkin tummasta tukasta?

Poissa Reese

• Tukkaguru
« Vastaus #483 : 10.04.12 - klo:23:05 »
Sain L'Anzalla aikaan fuksian pinkkejä vivahteita vaaleisiin osioihin. Fudge seuraavaksi kokeiluun.
We are all mortal until the first kiss and the second glass of wine.

Poissa Hue

• Tukkaguru
« Vastaus #484 : 11.04.12 - klo:10:08 »
hanzu84: Jos haluat kokeilla, niin valitse hopeashampooksi sitten toi Fudge (tai Lanza). Lanzasta mulla ei ole omakohtaista kokemusta, mutta Fudgea voin suositella. :)
Favs: Sebastian Professional Penetraitt ja Hydre Conditioner, Wella SP Luxe Oil & GHD IV Styler.

Varis

• Vieras
« Vastaus #485 : 13.04.12 - klo:14:24 »
Mulla toimii Lorealin ja Joicon hopeashampoot. Ne taittavat hyvin keltaista, ja vaikutusaikaa pidentämällä voi taittoa lisätä. Molemmat ovat selvästi tumman sinisiä/violetihtavia sävyltään. Kovin vaaleasävyisillä shampoilla ei varmasti kovin hyvää tulosta ole odotettavissa. Pesun jälkeen hiukset tietysti kaipaavat hoitoainetta, kuten nyt vaalennetut yleensäkin, mutta eivät nuo ylenmäärin kuivata. Olen tainnut kokeilla joskus www:n hopeashampoota, mutta sen taittoteho oli heikompi.
« Viimeksi muokattu: 13.04.12 - klo:14:25 kirjoittanut Saheli »

Poissa Arnella

• Tukkaguru
« Vastaus #486 : 18.04.12 - klo:20:57 »
Täytyy yhtyä Fudge kehuihin. Minulla oli talven (ja Four Reasonsin hopeashampoon) jäljiltä hiukset todella kellastuneet, mutta tänään testasin Fudgen. Ja wau, taittoi kerralla niin puhtaan vaaleaan sävyyn, että näyttäisi melkein kuin olisi asteen verran vaalentunut. Tästä tulee kyllä luottotuote!   :ts
1bMii, vaalennettu.

Poissa tipson

• Tukkaguru
« Vastaus #487 : 19.04.12 - klo:13:44 »
Huomasin, että esim. Matrixin hopeashampoossa on kehotus tehdä allergiatesti, kuten hiusvärien kanssa, mutta esim 4R:n hopeashampoossa tällaista kehotusta ei oo. Osaako joku sanoo mikä tossa Matrixissa on se allergisoiva-aine?
Värjäämättömät, ruskeat hiukset, jotka ylettyvät vyötärölle.

Poissa Sinimusta

• Tukkaguru
« Vastaus #488 : 30.04.12 - klo:09:22 »
Kokeilin tänään sitä Fudgen shampoota vaikka L'anzaa oli vielä jäljellä. Annoin olla noin 10minuuttia päässä (annan yleensä L'anzankin olla niin taittaa kunnolla). Huuhtelin ja lopputuloksena on lilatukka  ;D Noh ei se haittaa, vapputukka  :3

Poissa Mindela

• Tukkaguru
« Vastaus #489 : 02.05.12 - klo:12:01 »
Mä oon aiemmin kokeillut tuota Fudgea ja se oli mielestäni hyvä, mutta ei mikään mielettömän erikoinen. Onkohan sen koostumusta muutettu parin vuoden sisällä jotenkin? No eniveis, oli pakko tilata nyt itsellenikin sellainen  ::) Juurikasvu on kyllä petollinen paikka, on vaan ihan pakko kokeilla kaikkea ja innostua kaikesta...

Poissa Heiku

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #490 : 02.05.12 - klo:16:50 »
Mulla on ollu käytössä sekä Bonacuren että Lorealin hopeashamppoot ja ne oli kyllä aika mitäänsanomattomia tälle tukalle. Nyt ostin jokunen hetki sitten Joicon hopeashamppoon (paikallisessa Hairlekiinissa -40%) ja tämä taas toimii kuin unelma, tosin aika pitkällä (30 min-1h) vaikutusajalla. Vetää tosin päällyhiukset lähes valkoisiksi, mutta pienellä hoitismuhituksella sen saa katoamaan :)

Poissa Angel

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #491 : 03.05.12 - klo:11:46 »
Sain eilen postissa Fudgen ja piti heti kokeilla. En uskaltanut pitää kuin pari minuuttia, kun joku oli saanut lilat hiukset kymmenessä minuutissa. Pari minuttia ei vaikuttanut mitään. Lopputulos +-0, paitsi kädet on sinertävät. Ensi kerralla pidempi aika..

Edit. Eilen n. 12 min. Tulos: päänahka sinertävä. Hiuksissa ei suurta muutosta.
« Viimeksi muokattu: 04.05.12 - klo:12:57 kirjoittanut Angel »
To avoid criticism do nothing, say nothing, be nothing.

Poissa Mindela

• Tukkaguru
« Vastaus #492 : 08.05.12 - klo:12:48 »
No niin tännekin postisetä toi Fudgen hopeashampoon. Pakkohan sitä oli heti kokeilla kaiken tän hehkutuksen jälkeen, vaikka tosissaan olen joitain vuosia aiemminkin kokeillut ko. tuotetta ja silloin en mitenkään erityisemmin vakuuttunut tuotteen ihmeellisyydestä. Hiukseni on nyt kuitenkin jonkin verran eri väriset ja myös eri kunnossa kuin sillon, joten pakkohan se oli taas sopulina tilata itsellekin se.. Olen täällä pariin otteeseen valitellut sitä, että hiukseni ei oikein taitu millään, vaikka ne ei varsinaisesti keltaiset olekaan. Ei suoraväreillä, ei shampoilla eikä hoitoaineilla. Tukkani on siis raidoitettu, n.9-asteinen blondi vähän tummemmalla tyvellä ja alaosalla, ja tukka muuttuu aina kultaiseksi varsinkin latvasta.

Pesin hiukset eka normaalilla shampoolla kun ne oli melko likaiset, sitten lätkin reippaanlaisesti Clean Blondea päähäni ja annoin vaikuttaa suihkumyssyn alla 10-15min. Huuhtelin ja hoitis päälle. Märkänä tukka oli todella samean ja aika pahan näköinen, vessan todella huonossa keltaisessa valossa tukka näytti aika vihreältä  :P Kuitenkin luonnonvalossa tukka on aivan tosi hyvä. Se taittui selkeästi tuhkaisemmaksi, olematta kuitenkaan sininen/harmahtava/violetti. Koska hiusvärini on muutenkin tosi monivivahteinen koska se on raidoitettu, näyttää väri nyt todella luonnolliselta. Tummemmat kohdan on inauksen lämpimämpiä ja vaaleimmat taas tuhkaisia, ja yhdessä ne näyttää tosi hyvältä.

Olen niin iloisesti yllättynyt! En tosissaan asettanut juurikaan odotuksia tuotetta kohtaan, koska aiemmat kokemukseni oli mitä oli. Tää jää niin HG-hopeashampooksi kuin olla ja voi, nyt lopetan kaikkien hopeahoitisten käytönkin. Ensi kerralla pidän vaikutusajan ehkä vähän lyhyempänä kuin nyt, koska taittoa voisi olla vähemmänkin. Hiukseni ei kuitenkaan ole mitkään supervaaleat, joten liialla tuhkaisuudella hius näyttää myös tummemmalta, mitä taas en halua.
« Viimeksi muokattu: 08.05.12 - klo:13:00 kirjoittanut Mindela »

Poissa lillamilla

• Tukkaguru
« Vastaus #493 : 08.05.12 - klo:15:51 »
Mistä olette Fudgenne tilanneet? LF:ssä en ainakaan huomannut olevan myynnissä.
2a /b F ii. Harmaanvaalea, olkapäille ja himpun yli yltävä tukka. MOP C-system ha, Joicot. Kuva hiuslaatuketjun sivulla 11.

Poissa Anita

• Tukkaguru
iHerbin tilauksiin koodi ALA782 http://eu.iherb.com/?rcode=ala782