Kirjoittaja Aihe: Hopeashampoot ja -hoitoaineet  (Luettu 309665 kertaa)

Paikalla Aridith

• Tukkaguru
Vs: Hopeashampoot ja -hoitoaineet
« Vastaus #510 : 20.09.12 - klo:02:10 »
Eilen saapui feeluniquesta tilattu Fudgen hopeashamppoo. Täytyy kyllä kehua :o. Mun jokseenkin hiekkaisista kuparisista tuli tuhkaan kauniisti taittava hiekka. En uskonut, että ero olisi niin iso näinkin tummaan vaaleaan! Mut en valita :D.  Kyllä oli hintansa arvoinen. Annoin vaikuttaa koko viisi minuuttia. Ei kuivattanut samalla tavalla, kuin Four Reasons, mutta hoitsikkaa kyllä sai käyttää ihan surutta.

Olen huomannut sellaisen oudon jutun, että heti pesun jälkeen hiukset on paaaljon kuparisemmat mitä muutamaa päivää myöhemmin hiustuotteiden / kuivashamppoon jäljiltä ne on paljon vaaleammat ja hiekkaisemmat. Liekö sitten vanhat putket tuoneet mukanaan vähän muutakin kuin vettä...Täytyy käyttää syväputsaria hieman useammin kuin kerran 1,5kk sitten.
« Viimeksi muokattu: 20.09.12 - klo:02:11 kirjoittanut Aridith »
Luonnonvaalea pellavapää - Viimeinen värjäys 01/14 - Täysluomutukka 01/16 -> - Mid back ja waist mitan välillä - Allerginen ja herkkä iho, pintakuivuutta ja herkkä näppyyntymään.

Outolintu blogi

Poissa ellen

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #511 : 21.09.12 - klo:18:41 »
Onko tuon Fudgen hopeasampoon INCI jossain esillä? Jos ei ole, niin voisiko joku ystävällinen juures kirjoittaa sen näytille vaikka sampoiden INCI-ketjuun :) ?

Poissa Reese

• Tukkaguru
« Vastaus #512 : 23.09.12 - klo:10:57 »
ellen, en löytänyt itse haulla, joten lisäsin sen tuohon mainitsemaasi ketjuun. Nyt löytyy :)
We are all mortal until the first kiss and the second glass of wine.

Poissa Kathy

• HAIRahtanut
« Vastaus #513 : 14.10.12 - klo:22:36 »
Ostin tuon Fudgen hopeashampoon... Ja olen tositosi pettynyt! :( Ei sovi yhtään omalle päälleni. Taittaa hyvin keltaisuutta, mutta lätsäyttää tukan ihan lötköksi.
1aMii, punapää
Herkästi näppyilevä pintakuiva sekaiho (sinkkitabut rulaa)

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
« Vastaus #514 : 15.11.12 - klo:01:11 »
Kumpi on violetimpaa tai muuten parempaa hopeashampoota Joico vai Fudge? Haussa siis kunnon violetti, ei saa sininen olla. Fudgea taitavat ihmiset täällä eniten kehua joten sen taidan tuossa vuoden alussa tilata :) John Frieda kiinnostaa myös, sitähän saa ihan KICK:stä ja Stockaltakin taitaa saada!
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset alaselässä. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa Mindela

• Tukkaguru
« Vastaus #515 : 15.11.12 - klo:01:36 »
^ Fudge. Se on kyllä taittavin hopeashampoo mitä olen koskaan käyttänyt, suosittelen  :ts

Poissa Missy

• Tukkaguru
« Vastaus #516 : 15.11.12 - klo:09:52 »
^Sama. Mulla on ollut molempia ja Fudge on ehdottomasti parempi, taittaa voimakkaammin eikä kuivata hiuksia. Yleensä oon ollut pettynyt hopeashampoisiin ja käyttänyt suoraväriä, mutta Fudge toimii kuin unelma.
If I could offer you only one tip for the future, sunscreen would be it.

Poissa Elsinen

• HAIRahtanut
« Vastaus #517 : 19.01.13 - klo:19:17 »
Onko kukaan kokeillut Biozellin hopeashampoota tai -hoitoa? Millaisia kokemuksia?

Poissa beachbunny

• HAIRahtanut
« Vastaus #518 : 19.01.13 - klo:21:05 »
Paljon toi Fudgen hopeashampoo maksaa ja saako sitä mistä kaupoista vai vain netistä ?

Poissa Painted Lady

• Tukkaguru
« Vastaus #519 : 19.01.13 - klo:21:11 »
^Saa kampaamoista ja kampaamokaupoista (siis mitä nämä hairstoret ja hairlekiinit onkaan) sekä netistä. Suomen hintoja en osaa sanoa ja nettikauppojen hinnat löytyy esim. Lookfantasticin tai Feeluniquen sivuilta.

Poissa Suvivilja

• HAIRahtanut
« Vastaus #520 : 20.01.13 - klo:16:25 »
Onko kukaan kokeillut Biozellin hopeashampoota tai -hoitoa? Millaisia kokemuksia?

Hoitoainetta olen käyttänyt kohta yhden putelin, ja ihan ok tavaraa on, ei tosin minusta mitenkään kauhean voimakkaasti taittavaa. :)
* 1b F ii *

Poissa pikkuneiti

• Haiven
  • *
« Vastaus #521 : 06.02.13 - klo:15:23 »
APUA! Tilasin tuossa hiustenpidennykset ja ne on aina joutunu pesee hopeeshampoolla ekan kerran, jotta ovat oikeen sävyset.. Nyt sitten pesin samalla tavalla kuin ennen ja samalla shampoolla, mut osa hiuksista on ainakin märkänä ihan harmaita/violetteja. Tätä ei oo siis koskaan ennen käyny, joten mitä mä voin tehä korjatakseni tän?

Poissa Elsinen

• HAIRahtanut
« Vastaus #522 : 06.02.13 - klo:16:07 »
^Normaalia shampoota ja kunnon huuhtelu? Hoitoainemuhitus?

Mulla jää  auringon valkaisemiin kohtiin hiuksissa vaaleanviolettia/harmahtavaa, jos en huuhtele Fudgea kunnolla pois.

Poissa pikkuneiti

• Haiven
  • *
« Vastaus #523 : 06.02.13 - klo:16:30 »
Yritin molempia, lopulta tyyliin itkupotkuraivareiden kanssa selailin uusia karvoja. Suuttumuksen vähän laannuttua kävin kattomassa noita 'pilaantuneita'karvoja ja kappas, ne näyttää normaaleilta :DD Että tota mitähän noille on käyny.. Varmaa kuivaessa sitte normalisoitunu tai jotain.

Kiitos kuitenkin avusta (:

ainokainen

• Vieras
« Vastaus #524 : 27.03.13 - klo:21:18 »
Ostin Wellan SP hopeashampoon. Nyt kaduttaa, kun luin kehuja Fudgen vastaavasta tuotteesta. Olisi pitänyt ostaa se! Höh, seuraavalla kerralla sitten.
Millaisia kokemuksia muilla on Wellasta? Toimiiko? Itse en ole vielä ehtinyt kokeilla tätä.