Ei ole
Fudgea turhaan haukuttu tehokkaaksi, tää on ihan MAHTAVAA ainetta!

Yleensä mä muhittelen hopeashampoita ainakin puoli tuntia, että taittaa kunnolla.. Fudgen annoin olla sen 5 minuuttia, ehkä vähän reilut ja näkyy tulos kyllä heti paremmin kuin muilla hopeashampoilla! Ja tuoksuu ihanalle, ei yhtään sellaselle tyypilliselle hopeashampoolle

Niinku toffeeta, nams! Ehdottomasti suosittelen, enkä varmasti ikinä osta mitään muuta

Mulla on edelleen tosta
Wellasta jämät pesukaapissa, yritän käyttää pois. Ei mun mielestä taita erityisemmin, mutta koostumus on jotenkin tosi silkkinen ja pesee ihan kivasti hiukset! Wellalta tais olla myös hopeahoitoaine, mitä tuli käytettyä enemmän.
Ennen kuin teidän ihanien juuresten avulla tutustuin Fudgeen, mun lemppari hopeashampoo oli
Bonacure, mikä on aikasemmista kokeilemistani tehokkain. Sitäkin tosin muhittelin aina noin puoli tuntia, eikä vaaleimmat kohdat ikinä muuttunut esim. siniseksi (tosin mun tukka ei ihan supervalkea olekaan), mutta toi Fudge, en edes halua ajatella minkä violetin tukan saa jos vahingossa unohtuis vaikka puoleksi tunniksi..

Kokeiltu on vaikka ja mitä, esim
Four Reasonsia joskus, eikä siitäkän ollut kyllä mihinkään muuhun kuin tukan takuttamiseen..