Kirjoittaja Aihe: Hopeashampoot ja -hoitoaineet  (Luettu 305520 kertaa)

Poissa Mehiläinen

• Haiven
  • *
Vs: Hopeashampoot ja -hoitoaineet
« Vastaus #525 : 28.03.13 - klo:00:07 »
Ei ole Fudgea turhaan haukuttu tehokkaaksi, tää on ihan MAHTAVAA ainetta! <3  :-*
Yleensä mä muhittelen hopeashampoita ainakin puoli tuntia, että taittaa kunnolla.. Fudgen annoin olla sen 5 minuuttia, ehkä vähän reilut ja näkyy tulos kyllä heti paremmin kuin muilla hopeashampoilla! Ja tuoksuu ihanalle, ei yhtään sellaselle tyypilliselle hopeashampoolle :P Niinku toffeeta, nams! Ehdottomasti suosittelen, enkä varmasti ikinä osta mitään muuta ;D
Mulla on edelleen tosta Wellasta jämät pesukaapissa, yritän käyttää pois. Ei mun mielestä taita erityisemmin, mutta koostumus on jotenkin tosi silkkinen ja pesee ihan kivasti hiukset! Wellalta tais olla myös hopeahoitoaine, mitä tuli käytettyä enemmän.
Ennen kuin teidän ihanien juuresten avulla tutustuin Fudgeen, mun lemppari hopeashampoo oli Bonacure, mikä on aikasemmista kokeilemistani tehokkain. Sitäkin tosin muhittelin aina noin puoli tuntia, eikä vaaleimmat kohdat ikinä muuttunut esim. siniseksi (tosin mun tukka ei ihan supervalkea olekaan), mutta toi Fudge, en edes halua ajatella minkä violetin tukan saa jos vahingossa unohtuis vaikka puoleksi tunniksi.. 0_0 Kokeiltu on vaikka ja mitä, esim Four Reasonsia joskus, eikä siitäkän ollut kyllä mihinkään muuhun kuin tukan takuttamiseen..
1cFii, kasvatan kauniitä ja pitkiä hiuksia ja samalla värjättyä  blondia pois.

Poissa lillamilla

• Tukkaguru
« Vastaus #526 : 29.03.13 - klo:20:28 »
Mun täytyy todeta Fudgen olevan liian sävyttävää minulle. Se todella helposti vetää vaaleimmat osat harmaaksi tai violetiksi.Ja muutaman kerran käytön jälkeen platinan vaalea onkin jo harmaasävyinen. Paremmin omassa tukassa toimii Lórealin hopeashampoo, jotenkin sen sininen taitto vie puhtaammin kellertävyyttä pois ja kirkastaa.

Edit. Blondilla välähtää, vaikkakin harvoin. Sekoitin tätä Fuddgea normaaliin shampooseen ja nyt toimii sopivan sävyttävästi.
« Viimeksi muokattu: 02.04.13 - klo:19:36 kirjoittanut lillamilla »
2a /b F ii. Harmaanvaalea, olkapäille ja himpun yli yltävä tukka. MOP C-system ha, Joicot. Kuva hiuslaatuketjun sivulla 11.

Poissa muori Pippuri

• Tukkaguru
  • I can smell heaven's bakery cooking...
« Vastaus #527 : 02.04.13 - klo:13:21 »
Saako tuolla Fudgella ihan kunnolla vaaleanvioletiksi, jos pitää päässä sen puoli tuntia? Taidan kokeilla...

Poissa lillamilla

• Tukkaguru
« Vastaus #528 : 02.04.13 - klo:19:37 »
Voi sitä kokeilla, vaikka usein tuntuu että halutessaan jotain lopputulosta sitä ei saa, ja kun ei haluaisi niin silloin nalli napsahtaa. Riippuu varmaan hiustesi pohjaväristä ja kunnosta millainen lopputulos on.
2a /b F ii. Harmaanvaalea, olkapäille ja himpun yli yltävä tukka. MOP C-system ha, Joicot. Kuva hiuslaatuketjun sivulla 11.

Poissa funky_chicken

• Tukkaguru
« Vastaus #529 : 02.04.13 - klo:19:54 »
Mulla olisi ylimääräinen, vähän käytetty Fudgen shampoo, jos jotain kiinnostaa. Samoin on käyttämätön sekä vähän käytetty Crestolin Color Gloss Helmenvaalea. Lisätietoja saapi yksärillä!

Poissa Mehiläinen

• Haiven
  • *
« Vastaus #530 : 02.04.13 - klo:19:58 »
Luulen, että voi tulla harmaanvioletti.. eikä sellainen pastelli, mitä varmaan toivoisit ;) Tai jos on ihan valkea tukka, niin voi tullakin lila! Mutta sitten jos on yhtään tummempaa kohtaa, tulee varmaan harmaat raidat.. ;D

Ei muuten paha idea laittaa normi-shampoon sekaan! Sitenhän mä käytän noi jämäpurkit pois, mitkä ei edes taita kunnolla! Mikä ahaa-elämys! Miten välillä onkin niin yksinkertainen..
1cFii, kasvatan kauniitä ja pitkiä hiuksia ja samalla värjättyä  blondia pois.

Poissa imaria

• HAIRahtanut
« Vastaus #531 : 07.04.13 - klo:04:36 »
Olen niin ikään todennut Fudgen parhaaksi hopeashampooksi. Uskomaton taitto!

Nyt kävi kuitenkin niin, etten Fudgea saanut ja jouduin turvautumaan Joicoon. Hyvältä tuntuu ja näyttää. Shampoo kuivattaa, mutta hopeahoitis on hyvin tymäkkää tavaraa, joten takkuja ei tarvitse pelätä. Taitto vajaan kymmenen minuutin vaikutusajalla on yllättävän hyvä; mun valkoisista raidoista osa on tällä hetkellä hohtavan hopeisia.

1cMiii / vaaleat / tavoittelevat olkapäitä

Poissa Painted Lady

• Tukkaguru
« Vastaus #532 : 07.04.13 - klo:17:01 »
^ Minun mielestäni Joicon hoitis on turhaakin turhempi tuote. Taittotehot onnettomat ja hoitotehot vieläkin huonommat, jos mahdollista. Saan millä tahansa hoitoaineella hiukset takuttomiksi, paitsi tällä. Kiva kuitenkin lukea, että joillain tämäkin toimii hyvin.

Hopeashampoista suosikki on Fudge. Hyvän taittotehon kääntöpuolena on sen ikävä tapa värjätä myös kädet.

Poissa Kristiina

• Tukkaguru
« Vastaus #533 : 05.09.13 - klo:10:28 »
Fudgen hopeashampoo testattu. Paras hopeashampoo, jota olen kokeillut. Onneksi tuli ostettua tämä, ei tarvitse enää muita käyttää. Taittaa hyvin oranssejakin vivahteita. Annoin vaikuttaa 5 min, joka oli ihan riittävä määrä. Tilasin Feeluniquesta tämän n. 14€, tuote tuli todella nopeasti postiilaatikkoon.

Säihke

• Vieras
« Vastaus #534 : 06.09.13 - klo:16:09 »
Onko joku ruskeatukkainen kokeillut hopeashampoota? Haluaisin kylmänruskean sävyn hiukseen, olen siis omaan värin muuten tyytyväinen mutta jos sävyä saisi vähän kylmemmäksi niin olis kiva. Vai onko värjäys ainoa vaihtoehto?

Poissa Manna

• Tukkaguru
« Vastaus #535 : 06.09.13 - klo:17:36 »
Onko joku ruskeatukkainen kokeillut hopeashampoota? Haluaisin kylmänruskean sävyn hiukseen, olen siis omaan värin muuten tyytyväinen mutta jos sävyä saisi vähän kylmemmäksi niin olis kiva. Vai onko värjäys ainoa vaihtoehto?

Mä olen kokeillut tummanruskeisiin hiuksiini hopeashampoota ja en ollut tyytyväinen lopputukseen. Mulla on jonkin verran hiuksissa punapigmenttiä ja hopeashampoo toi sen mulle ei mieluisen punaisen sävähdyksen näkyviin.
That’s the thing about life; It is fragile, precious and unpredictable and each day is a gift, not a given right.

ainokainen

• Vieras
« Vastaus #536 : 07.09.13 - klo:10:37 »
Saako Fudgen hopeashampoota mistään kampaamokaupasta Helsingissä? En viitsisi tilata tätä yksinään, kun en oikeastaan tarvitse muuta hiustuotteita tällä hetkellä. Tietoa kellään?

Poissa Arnella

• Tukkaguru
« Vastaus #537 : 12.09.13 - klo:19:27 »
^ Ostin tuota juurikin tänään Kampin alakerrasta Choices kampaamomyymälästä, siitä vastapäätä mistä lähtee busseja Espoon suuntaan. Normihinta on 20,40 euroa, mutta nyt oli 20% alessa.  :)
1bMii, vaalennettu.

Poissa SC

• HAIRahtanut
« Vastaus #538 : 14.10.13 - klo:14:19 »
Kävin kampaamossa ostamassa Wella SP Silver Blonde Shampoon vaikka olisin yhtä hyvin voinut tilata netistä Fudgea enkä lähteä arpomaan josko joku muista hoitoaineista toimisi hyvin eikä takuttaisi tukkaa. Pelkäsin ihan turhaan, tämä taittaa keltaisuutta todella hyvin ja tekee hiuksista ihanan pehmeät. Olin ihan ihmeissäni kun ei tarvinnut laittaa hoitoainetta hiuksiin, ei edes jätettävää. Toisaalta voisin tämän loputtua tilata Fudgea tai käydä ostamassa uuden putelin tätä. Olisiko kenelläkään kokemuksia molemmista?
1aFMii, kasvatus käynnissä
<3 TT, vauvashampoo, kookosöljy

ELAU

• Vieras
« Vastaus #539 : 01.11.13 - klo:11:11 »
Onko väliä käyttääkö pelkkää hopeashampoota tai -hoitoainetta tai molempia? Onko tuloksissa eroa?