Kirjoittaja Aihe: Hopeashampoot ja -hoitoaineet  (Luettu 321753 kertaa)

Poissa kaarina

• HAIRahtanut
Vs: Hopeashampoot ja -hoitoaineet
« Vastaus #540 : 01.11.13 - klo:13:13 »
^ Itse käytän toisinaan Fudgen hopeashampoota. Se riittää ainoana hopeatuotteena aivan mainiosti, niin, ettei tulisi mieleenkään esim. käyttää sitä kahdella peräkkäisellä pesukerralla. Hoitoaineena käytän sen kanssa sitten sitä, mitä milloinkin tukkani tarvitsee.
Tietysti jos käyttää jotain todella vähäpigmenttistä sarjaa, niin voi olla, että haluttuun tulokseen tarvitsee sekä hopeashampoon että -hoitiksen?

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
« Vastaus #541 : 14.11.13 - klo:12:24 »
Olettekos te käyttäneet Fudgea käsineiden kanssa vai lähteekö se käsistä ihan vedellä tai suihkugeelillä? Lauantaina pääsen ekaa kertaa testaamaan tuota. Kiitos :)

Isosysteri muuttuu tänään ekaa kertaa blondiksi elämänsä aikana (mä meen sille kampaajaksi :D) ja neuvoin sitä Fudgen hankkimaan, mutta se eka osti Bonacuren, kun sen sai lähikampaamosta, toivottavasti sekin ois ihan ok, vois Fudgea hommata sille vaikka joululahjaksi!
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset alaselässä. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa kaarina

• HAIRahtanut
« Vastaus #542 : 14.11.13 - klo:13:50 »
Olen käyttänyt ilman hanskoja, koska itse en jaksa välittää, vaikka käsiin jääkin väriä (tässä tapauksessa vähän sävyä). Kyllä Fudgen shampoo siis vähän käsiäkin sävyttää, mutta suurimman osan saa pestyä pois heti. Jos iho on tosi kuiva, uskoisin, että esim. kynsinauhat saattavat jäädä lilahtaviksi, mutta eiköhän sekin 1-2 päivässä peseydy pois. Tahrautumisen voimakkuus luonnollisesti riippuu ihonväristä. Ihan kalpealla voi näyttää hurjemmaltakin.

Jos on tosi tarkka käsistään, niin sitten toki ehdottomasti hanskat!

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
« Vastaus #543 : 16.11.13 - klo:18:05 »
Ugh no sitten vaan hanskaa käteen, mulla on tosi kuivat kädet ja oon tosi kalpea, kiitos varoituksesta, en mä tahdo ihan lilahtavana kalmakourana liikuskella, jos parikin päivää kestää, että lähtee pois :D Tosin ehkä mä kerran uskallan testata ilman hanskojakin.

Edit. Fudge testattu ja vau! Todella hyvin taitto mun 8-9 tasosta hiusta tuhkaisemmaksi ja mulla on ihan selkeää oranssia vielä joukossa. Hanskat unohdin laittaa, mutta sain saippualla pestyä lilan käsistä pois aika hyvin, tietyssä valossa kuivat kohdat käsissä näyttää vähän kalmalta :D Sävy tosiaan muuttu neutraalimmaksi ja paljon luonnollisemmaksi, ihan mahtavaa. Todella kaiken hehkutuksen arvoinen shampoo eikä kuivattanut hiuksia ja tuoksukin oli kiva, ei liian makea eikä häiritsevä. Ja ei kutita päänahkaa, wohou!
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset alaselässä. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa Tintu

• Tukkaguru
« Vastaus #544 : 06.12.13 - klo:23:13 »
Nyt on pakko kysyä kun on pitkään mietityttänyt; Jos muhittaa hopeashampoota keltaisen taittamiseksi ja sitten länttää hoitismuhitukset päälle -katoaako hopeashampoon taitto? Saako hoitismuhittelut niitä epätoivottuja sävyjä esiin (eli onko hopeashampoon käyttö ennen hoitsikkamuhittelua turhaa) ja pitäisikö vain muistaa heittää hoitsikan jälkeen vielä hopeanaamio?

Poissa ellen

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #545 : 07.12.13 - klo:08:53 »
^ Tehismuhitus kyllä liuottaa väriä mukanaan, sen takia laitankin aina tehismuhituksen mukaan suoraväriä taittamaan väriä tuhkaiseen suuntaan. Yleensäkin suoravärin ja hoitiksen yhdistelmä toimii paremmin kuin hopeasampoo ja samalla saa väritaiton sekä tehohoitoa hiuksille.

Poissa Tintu

• Tukkaguru
« Vastaus #546 : 07.12.13 - klo:16:23 »
^mitä suoraväriä käytät taittoon? Olen tässä selaillut vaihtoehtoja ja ilmeisesti Crazy Colorilla on joku ihan vaalealle tukalle tarkoitettu, sitten on Goldwellin vaahdot (mutta ne ei kyllä ole suoravärejä) ja Colormaskit joista itsellä ei ole kyllä kovin hyvää kokemusta. Olen tähtäämässä mahd. tuhkaiseen ja erittäin kylmän vaaleaan tulokseen, ja taittoa pitää löytyä.

Poissa BlueBerry

• Tukkaguru
« Vastaus #547 : 08.12.13 - klo:22:13 »
^Mulla on tapana käyttää suoravärinä Crazy colorin violettia keltaisen taittoon, tehikseen sekoitettuna. Sekoitan tuota ihan tipan tehiksen joukkoon niin, että tehis näyttää aivan vaalean violetilta ja eikun päähän :) Itselläni siis 10 -asteisen hiukset.. Pitää aloittaa nuo kokeilut varovasti ettei mene liikaa violettia, mutta tuossa säästää aika paljon rahaa kun ei tarvitse ostaa kuin yksi pullo violettia väriä ja sitä kuluu kerralla tosi vähän, eli pullo kestää ja kestää.
Vaalennetut, lantio -pituiset hiukset. Tavoitteena vielä pidempi, hyväkuntoinen letti... iHerb -alennuskoodi ensitilaajalle: VAP865

Poissa bubbs

• Tukkaguru
« Vastaus #548 : 08.12.13 - klo:22:37 »
^^ Crazy Colorilla on myös sävy silver, joka käynee tuhkataittoon. Mun n. 8 asteiseen taittotehot eivät pisarana hoitsikan seassa ihan riitä, mutta vaaleampaan varmaan toimii!

Colormaskin violetin ostin joskus taittoaikeissa, ja onneksi tein testitupsun ennen koko reuhkaan iskemistä - veti ihan punaiseksi. Olen kokeillut muitakin colormaskeja, ja aina lopputulos on ihan muuta, kuin pakkaus antaa ymmärtää. Suoraväri hoitsikan seassa tuntuu tosi paljon turvallisemmalta ratkaisulta.

Poissa Tintu

• Tukkaguru
« Vastaus #549 : 10.12.13 - klo:19:14 »
Kiitoksia vinkeistä! Pitääkö tuossa Crazy Colorin violettia hoitoaineen kanssa käyttäessä olla varovainen myös vaikutusajan kanssa? Kuinka kauan BlueBerry pidät sitä hiuksissasi?

Tavoitteena olisi saada valkoinen hiuksisto/platina, ja ylläpidettyä nätisti. Tuntuu olevan vain niin vaikeaa löytää oikeanlainen taittokombinaatio jotta tukasta pysyy keltaisuus poissa mutta ei hupsahda harmaaksi/violetiksi/tunkkaiseksi.

Poissa ellen

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #550 : 28.12.13 - klo:22:41 »
Olen tykännyt käyttää La Riché Directions -suoraväriä sävyssä Violet tai Lilac. Niitä tarvitsee ihan vain pienen nokareen hoitiksen sekaan, kun ovat sen verran ytyä tavaraa. Toisaalta taas, jos tarvitsee enemmän taittoa, niin suuremmalla määrällä saa tummempiinkin hiuksiin tuhkataittoa. Tuota suoraväriä saa esim. eBaysta todella edullisesti.

Tintu, voisit kokeilla La Riché Directionsin sävyä White Toner, sen luulisi olevan tarpeeksi vaaleaa, jos haluat välttää liian harmaan/sinisen/violetin/tunkkaisen sävyn.

Hiisi

• Vieras
« Vastaus #551 : 01.04.14 - klo:19:42 »
Kokeilin Fudgen hopeashampoota nyt täysin vaaleisiin hiuksiini (ennen 7-9) ja huh, mikä teho!  0_0 Annoin olla alle viisi minuuttia ja kun huuhtelin pois niin hiukseni olivat violetit. Äkkiä syväpuhdistava shampoo päähän ja vaalenihan se violetti hiuksista. Mutta taittoteho on kyllä uskomaton verrattuna Biozellin hopeashampoohon, jota voisi pitää päässä niin pitkään kuin huvittaa eikä hiukset muutu violetiksi. Pitääkin hankkia lisää, sillä nyt hiuksiin meni viimeiset pisarat Fudgea ja jos seuraavalla kerralla pitäisi vain minuutin tai pari ;D

Olen ajatellut kokeilla kokeilla tuota violetin suoravärin käyttöä hoitoaineeseen, kun jäi hiukan ylimääräisiä pulloja kun lopetin latvojen värjäämisen violetiksi.

Poissa Tintu

• Tukkaguru
« Vastaus #552 : 03.04.14 - klo:14:22 »
^^ellen, mistä olet La Riché Directions suoraväriä ostanut/tilannut? En meinaa löytää kohtuuhintaista paikkaa (aka postikulut alle 10e). Käytössä on nyt ollut color mask, sekä CC:n platinum ja silver ja ne ovat loppumaisillaan. Eivätkä kovin tehokkaita....pelottaa vain että jos itse sotken violettia hoitsikkaan niin tuloksena on oikeasti violetti pää eikä taittotehoa pelkiltään :P

Poissa ellen

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #553 : 03.04.14 - klo:14:35 »
^ Englannin eBaysta, eli ebay.co.uk. Siellä on moniakin myyjiä, joilla purkit ovat muutaman punnan ja lähetyskulut alle kolme-neljä puntaa.

Poissa Tintu

• Tukkaguru
« Vastaus #554 : 03.04.14 - klo:14:37 »
^kiitos vinkistä! Pitää pistää se seuraavaksi testiin. Hiuksissa on vain niin raivostuttava väriero kun keskeltä hiusta on jo nätti platinan suuntainen ja vetäisee hetkessä harmaanvioletiksi, kun taas latvat ja juuri ovat kellertäviä eivätkä taitu millään. Välillä tekee mieli heittää tämäkin projekti kakkulan kaivoon... ::)