Kirjoittaja Aihe: Hopeashampoot ja -hoitoaineet  (Luettu 309576 kertaa)

Poissa Elisaka

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
Vs: Hopeashampoot ja -hoitoaineet
« Vastaus #570 : 11.10.14 - klo:00:53 »
Onko Fudgen hopeashampoo niin tehokasta, että riittäisi poistamaan keltaista n. 8 asteisesta hiuksesta? Aiemmin kokeilemani hopeashampoot eivät ole tehneet mitään, enkä jaksaisi ostaa turhaan enää yhtään.

On kyllä! Toimii vähän turhankin tehokkaasti mun 6-7 asteisessa tukassa.
1b F ii

Poissa bubbs

• Tukkaguru
« Vastaus #571 : 11.10.14 - klo:02:27 »
^Tämä vakuutti, tilauksessa on 8) Tilasin beautybaystä, maksoi siellä 13,4e, ei postimaksuja.

Poissa Lullah

• Haiven
  • *
« Vastaus #572 : 29.10.14 - klo:11:14 »
Apua oon yhtäkkiä kylmäblondi violeteilla raidoilla ja nyt on hopeashampootarvetta. Ois toivottavaa, että hopeashampoo jättää semmosta lilaa/pinkkiä jälkeä myös, koska täällä on seassa vähän pinkkiä ja tosiaan sitä violettia. Osaako joku verrata L'anzan ja Fudgen eroa et millasen lilan ne jättää, kun jättää "liian pitkään" päähän? Pääpointti on estää kellertävyyttä, mutta ei liiallisesta taitosta olis tosiaan haittaakaan :) Kaveri on kans valittanu purkkaantumista hopeashampoiden kanssa, onko vastaavanlaisia kokemuksia?
Mid-back mittaiset, Elumen värjätyt noin 6-7 asteiset punaiset hiukset matkalla kohti luumuista pinkkiä tai pinkkiin taittavaa luumua. Toivottavasti.

Poissa bubbs

• Tukkaguru
« Vastaus #573 : 03.11.14 - klo:01:48 »
Ihan pökerryttävän tehokastahan tuo Fudge näköjään on. Kahdella peräkkäisellä käytöllä, muutaman minuutin vaikutusajalla, tuntui tähän kasiasteiseekin jäävän jopa violettia vivahdetta. Täytyy jatkossa käyttää harvempaan. Kädetkin värjäytyvät violetiksi levittäessä. Oon kyllä tosi tyytyväinen, on mennyt aiemmin moninkertaisesti tämän hinnan edestä rahaa hukkaan hopeatuotteissa, joiden vaikutus ei näy missään.

Poissa Kristiina

• Tukkaguru
« Vastaus #574 : 05.11.14 - klo:16:25 »
^OT, mutta kuinka nopeasti sun tilaus tuli Beautybaysta? Olen kuitenkin harkinnut tilaavani sieltä, mutta muiden tilauskokemukset ei oikein vakuuta. Edullinen tilauspaikkahan tuo on.

Poissa bubbs

• Tukkaguru
« Vastaus #575 : 06.11.14 - klo:01:54 »
^Vajaa kaksi viikkoa taisi mennä? En muista nyt ihan tarkkaan, milloin tuo tuli, mutta tuntuu putilo olleen jo kauan hallussa ;D Oon ehkä viitisen kertaa tilannut Beautybaystä, ja kaikki on menneet ihan ongelmitta. Tyhmän isoissa paketeissa ne kyllä pikkutilauksetkin lähettävät!

ainokainen

• Vieras
« Vastaus #576 : 20.11.14 - klo:10:43 »
Hei onko Biozellin hopeashampoo mistään kotoisin?

Entä TIGI:n uusi Dumb Blonde -hopeashampoo? Mulla on Fashionista -hopeashampoo, mutta se haisee ihan järkylle ja jättää hiukset muutenkin jotenkin tosi lähmäisen tuntuiseksi joten sitä en osta enää toiste.

Poissa ZombieQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #577 : 20.11.14 - klo:18:42 »
Mulla ainakin se Biozell ajoi ihan asiansa. Keskivertohyvä kaikin puolin, hyvä hinta-laatusuhde.  :)
why be pretty when you can be gorgeous<br />2b F ii

Poissa karenne

• Haiven
  • *
« Vastaus #578 : 20.11.14 - klo:19:09 »
KC Colormask shampoo pearl vaikuttaa oiein hyvältä! Mulla on suurimmaksi osaksi 7-8 asteinen oma väri päässä ja seassa jokunen 9 asteinen raita. Vei keltaisuutta pois ihan kiitettävästi ja taittoi väriä oikein nätisti beigeen. Väriltään todella vahvan violettia ja tuppaa värjäämään käsiä. Jos platinaa havittelee, niin en ehkä suosittelisi. Taitto ainakin mun päässäni on tosiaan enemmän beige kuin tuhkainen, ei kuitenkaan mitenkään lämmin sävy. Menee itselläni vanhan suosikin Fudgen edelle juuri tuon luonnollisemman sävyisen taiton takia. Tehoja olemmissa mun päässäni yhtä hyvin. Plussaa myös helpommasta saatavuudesta, löytyi ihan Prismasta :)

Sen sijaan Colormask silver tehis ei tähän tummuus asteeseen tee mitään.

Poissa bubbs

• Tukkaguru
« Vastaus #579 : 20.11.14 - klo:22:58 »
Mulla Biozell ei tee yhtään mitään, mutta mun tukka on aika tummanvaalea (noin 8 ) ja latvoissa on aika vahvaa lämpimyyttä värinpoistoista. Periaatteessa kuitenkin mun huokoisen tukkani kai pitäisi aika vastaanottavainen tällaisille, ja kyllä Fudgella saa ihan selkeän väritaiton aikaan kuitenkin. Ehkä Biozell riittää platinatukkaan, tummemman kanssa en rahoja tuhlaisi.
« Viimeksi muokattu: 26.11.14 - klo:21:47 kirjoittanut bubbs »

ainokainen

• Vieras
« Vastaus #580 : 26.11.14 - klo:14:22 »
Kiitos kokemuksista!

Tuo KC Colormask Shampoo pitää ehdottomasti kokeilla seuraavaksi. Saako sitä muualta kuin Prismoista? Olen yrittänyt katsella mutta aika harvassa paikassa tuota näyttää olevan myynnissä.

Poissa Sumeri

• Haiven
  • *
« Vastaus #581 : 30.11.14 - klo:01:56 »
Ihmiset hoi!

Fudgen hopeashampoo testattu, toimii helvetin hyvin. Tuppaa vaan hiukan kuivattamaan hiuksia ja siksi kysynkin: onko kukaan kokeillut Fudgen hopeahoitoainetta? Onko yhtä tehokas kuin shampoo?
1b/F/ii, tummanvaalea, lantiomittainen

Poissa attir

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #582 : 30.11.14 - klo:15:53 »
Hakusessa kans tehokas hopea shampoo ja hoitsikka. Mista tuota Fudgen shampoota sais ostettua halvimmalla?

ainokainen

• Vieras
« Vastaus #583 : 13.12.14 - klo:23:51 »
Olen nyt kokeillut sekä Biozellin että KC Colormaskin hopeashampoot. Jälkimmäinen oli Stockalla joulukuun kantisalennuksessa hintaan 11,90 (muistaakseni) ja Biozell löytyi Citymarketista hintaan 7,90.

Kumpikin oli tuoksultaan tosi mieto ja miellyttävä, joten siitä plussaa kummallekin. Mielestäni näillä ei ole oikeastaan muuta eroa kuin se, että KC taittaa enemmän pinkkiin, Biozell taas sinisen lilaan. Kummassakin on mun mielestä suunnilleen yhtä paljon väripigmenttiä. Ei yhtä paljon kuin Fudgessa, mutta ei näissä kovin kauas jäädä. Kumpikin on hinta-laatusuhteeltaan hyviä tuotteita, joita varmasti tulee ostettua uudelleenkin. 

Poissa mar.ia

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #584 : 16.06.15 - klo:12:23 »
Saako näillä hopeatuotteilla käsittelemättömään hiukseen taittoa?

Mun hiukset ovat jossakin 7-8 sekalaisessa välimaastossa, tyvestä vähän matkaa on sitä perus maantienharmaata, mutta latvoissa on ärsyttävää oranssisuutta, josta haluaisin eroon. karenne kirjoitti tuossa ylempänä Color Mask shampoosta sävyssä Pearl, tehoaako se värjäämättömään hiukseen ja/tai olisiko tuossa sarjassa joku paremmin tarkoitukseeni sopiva sävy? En välttämättä mitään maantienharmaata tavoittele, lähinnä vaan jotain...vähemmän oranssia ja luonnollisen näköistä.
1b/F/ii
iHerb-alekoodi: UTI515