Kirjoittaja Aihe: Hopeashampoot ja -hoitoaineet  (Luettu 304113 kertaa)

Poissa enna

• Tukkaguru
Vs: Hopeashampoot ja -hoitoaineet
« Vastaus #585 : 17.06.15 - klo:00:34 »
^Kokeile toki vaikka sitä Pearlia ja raportoi tänne toimivuudesta - muakin kiinnostaisi kokeilla sitä tai muuta vastaavaa ja tehokasta osittain omanväriseen tukkaani!

Poissa kraula

• HAIRahtanut
  • Learning to fly.
« Vastaus #586 : 19.07.15 - klo:16:33 »
Mä en valitettavasti osaa vastata siihen että miten Color Mask shampoo toimii käsittelemättömään tukkaan, mutta itse olen ollut vähän pettynyt tuohon Pearl-sävyiseen shampooseen. Tukassa on vaaleita raitoja ja päällä vaalea kevytsävy (tosin nyt se sävy on jo pitkälti kulunut pois, kampaajakäynnistä alkaa olla aikaa). Keltaisuutta koitan siis pitää loitolla ja aikaisemmin käytössä olleeseen Fudgeen olin tosi tyytyväinen, mutta vaihdoin kotimaisuusinnostuksessa Color Maskiin. Vaikea nyt sanoa miltä tukka näyttäisi ilman CM:n käyttöä, mutta ei se ainakaan yhtä tehokasta ole kuin Fudge. Lisäksi mun on vaikea saada CM vaahtoamaan ja se takuttaa tosi pahasti. Vaihdan takaisin Fudgeen kun tuo loppuu.

Nyt hankin lisäksi Color Mask Pearl -tehiksen. Yhden käyttökerran jälkeen en vielä huomaa mitään vaikutusta, mutta ei kai se ole tarkoituskaan. Pitää ottaa tämä tuote säännölliseen käyttöön, josko seuraavan värjäyskerran jälkeen ihana väri kestäisi pidempään. Toisaalta katselin kaupassa myös Platinum-versiota, onko siitä kokemuksia kirkkaan vaalean värin ylläpidossa?
Ei saa edes kunnollista KAAAHVIA.

Poissa ZombieQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #587 : 19.07.15 - klo:17:19 »
^Toi Platinum on ilmeisesti sama kuin entinen Silver, sitä olen käyttänyt. Toimii mun tukan blondatun osion ylläpidossa erittäin hyvin, pidän mielelläni jonkun 20 minuuttia, vaikutus on parempi pidemmällä ajalla kuin se 5-10 minuuttia mitä siinä tuubissa lukee. Joskus olen pitänyt tunninkin eikä ole tukka mennyt violetiksi tmv.
why be pretty when you can be gorgeous<br />2b F ii

ainokainen

• Vieras
« Vastaus #588 : 20.07.15 - klo:21:33 »
Mulla on nykyään ihan platinanvaaleat hiukset, joihin usein jää hopeashampoista hieman sinertävä/vihertävä sävy, jota inhoan. Haluaisin nimenomaan hopeaan/harmahtavaan vivahtavaa taittoa.

Kokeilin siis korkein odotuksin Biozellin Color Maskia sävyssä Silver, mutta ei tämä kyllä mun tukalle tehnyt yhtään mitään, vaikka muhitin aika pitkään. Liian vähän pigmenttiä.  :-\

Poissa ZombieQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #589 : 20.07.15 - klo:21:53 »
^Ainakin mulla KCn Color Mask (Silver) toimii paremmin kuin Biozellin.

Mulla on ihan sama että haluaisin hiuksiin enemmän hopeista tai harmaata taittoa. Joillain hopeashampoilla saan kyllä valkoiset hiukset (tai siis tuon blondatun osan) kuten esim. Matrixin hopeashampoolla mutta mistä saisin sen harmauden, ei sinisyyttä? Kertokaa jos tiedätte. :)
why be pretty when you can be gorgeous<br />2b F ii

ainokainen

• Vieras
« Vastaus #590 : 21.07.15 - klo:22:07 »
Samaa mietitty täälläkin. Mä aion seuraavaksi kokeilla oman hopeashampoon tekemistä siten, että sekoitan harmaata/hopeista (ja ehkä vähän pinkkiä) suoraväriä shampooseen. Raportoin tuloksista sitten. Stay tuned...

Edittiä: No nyt löytyi tooosi hyvä tuote! KC Color Mask Shampoo Pearl.

Mietin, että halusin taittaa mun platinablondia tukkaa enemmän pinkkiin /harmaaseen kuin violettiin, koska se vaan ei toimi mulla vaan lopputulos on aina inhottavan sinertävä tietyssä valossa. Päätin siis kokeilla tätä pinkkiä shampoota. Kannatti!

Aine on pullossa punajuurimehun väristä, joten vähän kädet täristen kokeilin, mitä tästä tulee. Laitoin shampoota päähän tosi reippaalla kädellä ja vaahdotin, annoin vaikuttaa noin 5 minuuttia. Enpä ole millään hopeashampoolla saanut heti ekasta kerrasta näin selvää eroa aikaiseksi! Hiuksissa on nyt ihan selkeä harmaa/pinkki vivahde, joka kuulostaa ehkä tosi oudolta, mutta näyttää todella hyvältä. Pissankeltainen lähti kuin kuppa Töölöstä. Siis kokeilkaa tätä!  :l

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
« Vastaus #591 : 23.07.15 - klo:11:07 »
^ Ai vitsit, kun tuo kiinnostais, että pääsis keltasuudesta eroon, mutta pelottaa tuo pinkki vivahde...kun pinkki ei ole lempparisävyni hiuksissa. Hmmh vois tota silti harkita testaavansa! (Harmi vaan kun on hopeashampoota 750 ml noin muuten.)
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset alaselässä. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa Arnella

• Tukkaguru
« Vastaus #592 : 23.07.15 - klo:14:22 »
Tuo KC Color Mask Shampoo Pearl on kyllä jännä tuote. Sain sillä vaalennettuun hiukseen muuten tosi kauniin taiton, mutta muutama kohta värjäytyi ihan selkeästi vaaleanpunaiseksi. Harmi sinänsä, koska muuten olisin tykännyt tuosta enemmän kuin hopeashampoosta, koska tuolla ei tule yhtään sellainen harmahtava tai liian tuhkainen taitto vaan ihan vaan viileä kirkkaanvaalea - niitä vaaleanpunaisia osioita lukuun ottamatta. Toimii siis varmaan tosi hyvin, jos ei ole huokoisempia osioita, jotka imisi sen pinkin itseensä. 

Ei mennyt kuitenkaan tuo ostos hukkaan, koska sävytin sitten myöhemmin vaalenpunaisella koko pään ja olen tuota käyttänyt sävyn ylläpitoon ja haalistumisen tasoittamiseen. Minulla usein kaikki muutaman pesun sävytteet lähtee tosi epätaisesti pois, mutta tuon kanssa pestessä on haalistunut tasaisesti.
1bMii, vaalennettu.

Poissa Reese

• Tukkaguru
« Vastaus #593 : 23.07.15 - klo:15:26 »
^Samaa mieltä Arnellan kanssa. Muuten tulee kiva, eikä ollenkaan violetti sävy, mutta jotkut vaalennetut osiot tämä vetää vaaleanpunaiseksi hyvin nopeallakin vaikutusajalla. Mun kampaajani puhui tästä helmiäissävyn tuojana enemmänkin kuin varsinaisena hopeashampoona, ja niinhän se onkin.

Mulla on vaalennetut ja vaalealla raidoitetut hiukset, mutta ei mitään ihan platinaa kuitenkaan, ja olen itse ottanut rutiiniksi Kicksin hopeashampoon joka toiseen pesuun. Siinä on sen verran mieto pigmentti ettei kädet värjäydy (mun suuri ärsytykseni hopeatuotteissa on kuivien kynsinauhojen värjäytyminen) eikä ikinä vedä harmaaksikaan. Silti se selvästi tällä tiheällä käytöllä estää keltaisuutta pitkällä aikavälillä, koska en ole viime aikoina ollut kampaajakäynnin koittaessa yhtään niin turhautunut sävyn kulahtamiseen värjäysten välissä kuin aiemmin aina olin. Ja tämän rutiinin lisäksi bonuskäsittelynä olen sitten käyttänyt tuota KC:n Pearl-shampoota varovasti silloin tällöin, ehkä kerran kahdessa viikossa.
We are all mortal until the first kiss and the second glass of wine.

Poissa ZEN

• HAIRahtanut
  • kaappikemisti
« Vastaus #594 : 22.08.15 - klo:11:28 »
En tiedä, onko Fudgen hopeashampoo muuttunut muutenkin kuin pakkaukseltaan, mutta mä en pysty sitä enää käyttämään. Aiheuttaa mulle jo yhdellä käyttökerralla todella ikävää taliköhnän pahenemista, vaikka yleensä shampoon pieni muhittelu vain parantaa pesutulosta ja päänahka tykkää. Ei auta, vaikka pesisin ensin jollain muulla shampoolla ja sitten vasta Fudgella.

Mulla on muutenkin 7-8 tasoinen tukka, ja ennen kuin siihen saa mitään taittoa, niin päänahka värjääntyy ihanasti violetiksi. :ts Eli vaikka tässä taittotehoja löytyy, niin suosittelen ennemminkin blondeille, joilla ei ole ongelmia hiuspohjan kanssa.
Cogito ergo doleo.

Poissa lillamilla

• Tukkaguru
« Vastaus #595 : 22.08.15 - klo:13:24 »
Niile kaikille, jotka täällä etsivät hiuksiin vahvasti hopeanharmaata sävyttävää shampoota suosittelen Wella SP Silver Blond Shampoota. Testattu on, ja luottotuotteeksi havaittu.

2a /b F ii. Harmaanvaalea, olkapäille ja himpun yli yltävä tukka. MOP C-system ha, Joicot. Kuva hiuslaatuketjun sivulla 11.

ainokainen

• Vieras
« Vastaus #596 : 23.08.15 - klo:17:00 »
Mulla on ollut tuota, mutta ei se mun hiukseen ainakaan mitään hopeista sävyä tuonut. Se on ihan tavallinen violetti shampoo, eli se neutraloi keltaisuutta, mutta hopeista pigmenttiä siinä ei ole.

Poissa Missy

• Tukkaguru
« Vastaus #597 : 24.08.15 - klo:09:59 »
Kuinka voimakas taitto tuossa Wellan shampoossa on?
If I could offer you only one tip for the future, sunscreen would be it.

Poissa lillamilla

• Tukkaguru
« Vastaus #598 : 24.08.15 - klo:12:10 »
ainokainen, onpa outoa...minulla on vaaleat, noin 9-tason hiukset ( välillä ollut vaalennettuna vaaleampikin) mutta kyllä tuossa Wellan shampoossa käyttäessä ihan selvä, vahva sävytys on harmaaseen eikä violetttiin. Pullossa tämä on violettia. Vinkin sain tuttavalta, jolla oli upeat harmaanvaaleat hiukset tämän käytön tuloksena.

Itse pidän parista minuutista noin viiteen minuuttiin, näin tulos on selvästi harmaa.  Joten sanoisin että taitto on melko voimakas. Vaaleannuskatastrofin keltaisuuden sain tämän ja Fudgen sävyttävän violettishampoon ansiosta peittoon.
2a /b F ii. Harmaanvaalea, olkapäille ja himpun yli yltävä tukka. MOP C-system ha, Joicot. Kuva hiuslaatuketjun sivulla 11.

ainokainen

• Vieras
« Vastaus #599 : 26.08.15 - klo:11:57 »
Kuinka voimakas taitto tuossa Wellan shampoossa on?

Aika hento verrattuna L'Orealin ja Fudgen vastaaviin.