Kirjoittaja Aihe: Hopeashampoot ja -hoitoaineet  (Luettu 321342 kertaa)

verdelli

• Vieras
Vs: Hopeashampoot ja -hoitoaineet
« Vastaus #60 : 14.12.06 - klo:22:32 »
^
kampaaja kertoi mulle jotain että kyseinen hopeashamppoo on uudistunut ja on kuulemma entistäkin tehokkaampi :) ja kyllä olikin.. oon tosi tyytyväinen mun tukkaan nyt :)

petomaani

• Vieras
« Vastaus #61 : 15.12.06 - klo:00:48 »
Kyllä mie käyn sitte tänään hakemassa tota verdellin kehumaa shampoota ja kerron kokemuksistani :) hinta taitaa olla samoissa lukemissa 9 e vai minkäkokosta putelia sitä myydään? Onko sulla verdelli käytössä hoitsikkaa (hopea-) samaan syssyyn?

verdelli

• Vieras
« Vastaus #62 : 15.12.06 - klo:13:34 »
petomaani > hinta oli muistaakseni 13€. mutta on kyllä sen väärti. ainakin mun hiuksissa. :) mulla tulee myös kys. shampoon jäkleen aina pehmeät hiukset vaikka ei olisikaan mitään hoitoainetta. heh :)
ei ole käytössä hoitsikkaa (hopea). käytän ihan normi hoitsikoita :) ( kuiville, katkeileville hiuksille..)
haitkos jo sen hopeashampoon, ? mitä pidit? :)

Chihutu

• Vieras
« Vastaus #63 : 15.12.06 - klo:20:24 »
Mä ostin tänää wellan hopeashampoon, ku oli se hairstoren -50% alennus lappunen. Mulla ei oo ees kokonaa blondi pää, tuolta alta vaan + juurikasvu. Mulla on aikasemmin ollu tää sama, mut se vanha pullo ja oli muistaaksen ihan ok- kamaa.

Nyt ois kyllä kamalasti houkutellu toi teidän mainitsema crestol.. ;D

petomaani

• Vieras
« Vastaus #64 : 15.12.06 - klo:21:10 »

En kerennyt (eikä ollut siinä kampaamokaupassa, missä poikettiin pikapikaa), mutta meinasin huomenna ottaa tehtäväkseni hakea ja testata saunailun yhteydessä. :) Iso kiitos tuotevinkistä muuten!

Poissa Ice

• Tukkaguru
  • Think fast, look alive
« Vastaus #65 : 04.01.07 - klo:22:34 »

En kerennyt (eikä ollut siinä kampaamokaupassa, missä poikettiin pikapikaa), mutta meinasin huomenna ottaa tehtäväkseni hakea ja testata saunailun yhteydessä. :) Iso kiitos tuotevinkistä muuten!

no jokos testasit? ;)
Somewhere there's a rainbow with a pot of gold
But by the time you get there, it's been taken and sold.

Poissa Haylie

• Hiushörhö
« Vastaus #66 : 22.01.07 - klo:14:20 »
BC hopeashampooseen oon ollut ihan tyytyväinen. Tosin tukka on paikoin jo niin vaalea, että saattaa vetää jopa harmahtavaks ja ihan lyhyellä vaikutusajalla..Ja kuivattaa tätä kuontaloa ihan mukavasti. Ehkä kokeilen jotain muuta merkkiä kun loppuu tuo puteli.
Matrixin Biolage -merkiltä käytin hopeahoitoainetta ja tykkäsin paljon, mutta saako tuota enää mistään  ???
1bMii

Poissa Miracle

• Tukkaguru
« Vastaus #67 : 22.01.07 - klo:14:21 »
^Jos hopeashampoo tuntuu liian kuivattavalta, niin kannattaa vaihtaa se hopeahoitoaineeseen, ne ei kuivata hiuksia.

Sparkling

• Vieras
« Vastaus #68 : 22.01.07 - klo:16:43 »
Itse käytin jossain vaiheessa monta pulloa L'orealin Shine blonde -hopeashampoota ja tykkäsin siitä tosi paljon. Nyt olen taas vaihteeksi siirtynyt käyttämään kultashampoota  :D.

Poissa Jonsu

• Tukkaguru
« Vastaus #69 : 25.01.07 - klo:11:04 »
Eli olen kohta pistämässä päätäni suht vaaleaksi ja nyt apua sen hopea sahmpoon etsintään. Eli vaihtoehtona Cutrin catch the color, Lorealin Serie Expert vai Nexxus? Vai kenties joku muu? Mikä olisi sinisin, musta aikoinaan se Cutrin Oyster olisi paras. Eli olisko jollain kokemusta useasta noista jotta voisi verrata. Ice kenties?

Poissa Miracle

• Tukkaguru
« Vastaus #70 : 25.01.07 - klo:11:59 »
^Haluatko välttämättä sen hopeashampoon? Ei hoitoaine käy? Mulla on kokemusta Lorealin hopeashampoosta ja siinä on kyllä hyvin pigmenttiä ja tuo kivan hopeisen vivahteen hiuksiin, taittaa siis keltaisuutta aika hyvin. Se kuitenkin kuivatti hiuksia jonkin verran ja tuntui, ettei viitsi shampoon antaa vaikuttaa kovin kauaa -> värjäystulos ei niin hyvä. Niinpä sitten siirryin hopeahoitiksiin, koska niiden voi antaa huoletta vaikuttaa pidempään, ilman että hiukset kuivuu ja takkuuntuu.

Sanne78

• Vieras
« Vastaus #71 : 25.01.07 - klo:12:01 »
Mä suosittelisin Nexxuksen Simply Silver- shampoota. Kuivattaa kyllä vähän, mutta hoitoainetta perään. Eikä tätä todellakaan tarvitse käyttää joka pesussa. Erittäin vahva tumma sininen- ehkä jopa liila.

Poissa Jonsu

• Tukkaguru
« Vastaus #72 : 25.01.07 - klo:14:03 »
No kun on lyhyt tukka niin eipä paljon haittaa kuivattaako. Ja muutenkaan en käytä sitä kuin kerran kaksi viikossa. Itsestä nuo hoitsikat eivät ole hyviä plus että niistä tuntuu jäävän se lila sävähdys raitoihin.

Poissa Miracle

• Tukkaguru
« Vastaus #73 : 25.01.07 - klo:14:18 »
^Mulla ei ole jäänyt lilaa hiuksiin tuosta hopeahoitsikasta :) Mutta tosiaan ehkä se shampoo on sitten parempi, jos on lyhyemmät hiukset. Lorealia olen itse kokeillut ja todennut hyväksi. Mitään Nexxusta en ole kyllä edes kokeillut, niin en osaa sen paremmin vertailla.

Poissa Ananas

• HAIRahtanut
« Vastaus #74 : 09.03.07 - klo:08:21 »
Testasin ekaa kertaa Cutrinin Keep the color hopeahoitsikkaa ja vaikutti aivan hyvältä. Otsatukan tipumainen ilme kirkastui jonkin verran. Tuoksusta tykkäsin ja se oli aika voimakas. Kovin riittoisaa tuo ei varmaan ole. Pelkkään otsikseen meni melko iso nokare, joten koko tukkaan käytettäessä tuubi varmaan loppuisi tosi nopeasti.