Mulla on ollut vuosikausia lämmin kullanvaalea, kupariin vivahtava/mansikkablondi hiuksisto, johon olen ollut sangen tyytyväinen. viimeisimmän värjäyksen jälkeen tulos oli kuitenkin hiukan liian keltainen mun makuun ja kyselinkin toisessa ketjussa vinkkejä viileämmäksi taittamiseen. Muistin kuitnekin, että mullahan on Cutrinin hopeashampoo ja -hoitis koiran valkoista turkkia varten, itse en ole niitä koskaan käyttänyt. Hoitoaine on vanha puteli, Reflections-sarjan Frosty Silverblond, shampoo on ostettu keväällä.
Shampoo on todella tumma violetti väriltään ja vaahtokin on selvästi ruiskukansävyinen. Annoin vaikuttaa pari minuuttia. Pesuteho aika tavanomainen, vaahtosi pehmeästi eikä takuttanut, mutta ei ole mitenkään hellä kylläkään. Hoitoainetta sekoitin 50/50 tavalliseen Niveaan ja annoin vaikuttaa ehkä 7-10 min. Pesutulos oli tämän jälkeen sellainen, mitä nyt voi odottaa pikahoitiksen jälkeen, ei mitenkään hoidettu ja kosteutettu, mutta ei mikään huonokaan. Laitoin jätettäväksi Nivean suihkittavaa ja MoroccanOilia, nyt föönauksen jälkeen vähän pörröinen ja pehmeä on, tosin kostea ilma lisää vaikutusta. Ihan jees.
Värin suhteen snaoisin, että pahin keltaisuus on kyllä taittunut. Silmin eroa on vaikeampi havaita, mutta otin täsmälleen samoissa valoissa kuvan sekä eilen että tänään ja kyllä on hiukan viileämpi nyt

Kunnon muhituksella ilman laimennusta olisi varmasti paljon selkeämpikin tulos.