Kirjoittaja Aihe: Hopeashampoot ja -hoitoaineet  (Luettu 305121 kertaa)

Poissa Ananas

• HAIRahtanut
Vs: Hopeashampoot ja -hoitoaineet
« Vastaus #90 : 24.06.07 - klo:16:32 »
^No niin, tänään tuli tuo Joicon hopeashampoo ostettua. Inci löytyy shampoiden ketjusta. Tuoksu vaikuttaa ainakin kivalta.

Joicon hopeashampoo on vihdoin korkattu ja voisin sanoa olevani tyytyväinen. Aikaisempaa kokemusta hopeashampoista ei ole, joten vertailupohja on olematon. Väriltään tuo on voimakkaan tummanviolettia, tummempaa kuin Cutrinin hopeahoitis. Koostumus on aika juokseva, helppo levittää tukkaan ja vaahdottaa. En ehtinyt antaa vaikuttaa kuin minuutin, mutta väri tuntui aavistuksen kirkastuneen. Tuoksua en edes huomannut nuhan läpi. Hiukset jäivät mukavan tuntuisiksi, pehmeiksi ja kiiltäviksi.

Poissa Mella

• Tukkaguru
  • Butterfly effect
« Vastaus #91 : 25.06.07 - klo:10:04 »
Onko todellakin tummempaa väriltään kuin Cutrinin? Aikaisemmista kokeiluistani olen todennut Cutrinin hopeashampoon ja -hoittiksen parhaiksi, mutta en ole hirveästi Joicoa yms. kokeillutkaan.
( ^^)_且~~ Green tea, Anyone?

Ensin opettele tuntemaan itsesi: ja sen jälkeen kaunistaudu sen mukaisesta -Epiktetos-

Poissa Ananas

• HAIRahtanut
« Vastaus #92 : 26.06.07 - klo:23:38 »
^Kyllä tuo minun silmiini tummemmalta vaikuttaa.

Poissa Beatrix

• HAIRahtanut
  • Off to never-never land...
« Vastaus #93 : 28.06.07 - klo:14:34 »
Suosikkinani on Nexxus Simply Silver, niinkuin allekirjoituksestakin voi päätellä. Tällä saa pään vaikka aivan harmaaksi. Tuo tuntuu kuitenkin jonkin verran kuivattavan (vähemmän kuitenkin kuin monet muut shamppoot), joten ostin rinnalle Cutrinin hoitoaineen. Yhden kerran kokeilulla pitäisin myös tästä; tuo kivan värin ja kiiltoa. Unohdin tuon hoitsikan suihkumyssyn alle 45 minuutiksi kun surffailin täällä ( ;D ), mutta ei vetänyt siniseksi tai kokonaan harmaaksi vaan kiva väri jäi. Kosteutusteho ok.
Mulla ei ole kauheasti taitettavaa hiuksissa, mutta silti tuntuu että tuhka-pohjaiset värit tarttuu huonosti ja lähtee helposti pois. Nähtäväksi siis jää, miten Cutrin toimii lyhyemmällä vaikutusajalla.
2c F ii

Poissa Tuikkuli

• Tukkaguru
« Vastaus #94 : 28.07.07 - klo:00:11 »
Ketjua on siivottu rankalla kädellä! Tässä ketjussa aiheena on hopeashampoot, joten yleistä jutustelua sekä keskustelua nettiostamisesta, tehohoidoista, rakennepaikkaavista tuotteista, markettituotteista vs. kampaamotuotteista, hintatiedusteluista, yksityisten myynti-ilmoituksista jne. voi ihan vapaasti jatkaa näiden aiheiden omissa vanhoissa ketjuissaan. Kiitos!

Ja rankka käsi kävi vielä rankemmaksi ja delete-näppäin riehui... -serafi-
« Viimeksi muokattu: 27.08.07 - klo:22:20 kirjoittanut Serafi »

Poissa Norppa

• Tukkaguru
« Vastaus #95 : 06.09.07 - klo:11:22 »
Heräsi taas kysymyksiä kun selailin tätä ketjua.

Käytättekö näitä hopeashampoita myös luonnon vaaleille hiuksille? Mistä tuo keltaisuus vaaleissa hiuksissa yleensä johtuu, siis että mitenkä sitä voisi parhaiten välttää?

Joku sanoi käyttäneensä kamomillashapmoota tms ja siksi halusi nyt eroon keltaisuudesta. Eikös kamomillaa yleensä nimenomaan suositella vaaleille..? Vai johtuuko nyt sitten aivan muista syistä kuin väristä?

Ei sillä että omasta hyllystä kamomillashampoota löytyisi  ::)
Ikuinen kasvattaja. Laatu jotakuinkin 2a M ii, kuivat ja helposti katkeilevat

Poissa Mella

• Tukkaguru
  • Butterfly effect
« Vastaus #96 : 07.09.07 - klo:20:57 »
Mulla on ihan luonnonvaaleat hiukset (paitsi latvat joita on tullut värjättyä) ja käytän kerran viikkoon hopeashampoota, keltaisuus kait tulee ympäristötekijöistä, meillä syypäänä on ehdottomasti vesi. Kamomillashampoosta sen verran että se antaa vaaleille hiuksille kultaisen hohteen.
( ^^)_且~~ Green tea, Anyone?

Ensin opettele tuntemaan itsesi: ja sen jälkeen kaunistaudu sen mukaisesta -Epiktetos-

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
« Vastaus #97 : 08.09.07 - klo:12:28 »
Mun Matrixin hopeashampoossa lukee, että voi käyttää luonnostaanvaaleille ja eihän se mikään ihme olekaan. Eihän se värjää, kirkastaa väriä lähinnä ja peseytyy poiskin mielestäni seuraavassa pesussa. Ja käytetäänhän sitä harmaillekin hiuksille! Tuo on todella hyvä hopeashampoo, oon ihastunut :-*  Nyt mulla siis on beigen/toffeen vaaleat värjätyt hiukset ja lokakuussa mennään vaaleammaksi taas. Aion käyttää ihan omassa platinanvaaleassa hiuksessakin hopeashampoota. Kerran viikossa ajattelin käyttää, kun siinä on kumminkin kuivattavia ainesosia, vaikka hiukset tuntuikin pehmeiltä jo shampoon jälkeen.

Kuinka usein te muut käytätte hopeashampoota?
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset alaselässä. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa Beatrix

• HAIRahtanut
« Vastaus #98 : 08.09.07 - klo:12:41 »
Minä käytän myös kerran viikossa hopeasampoota (Nexxus Simply Silver) ja kerran viikossa hopeahoitista (Cutrin Keep the Color). Eli kun pesen tukan noin kolme kertaa viikossa niin kahdella kerralla on jotain "värjäävää". Osa hiuksista on omanväristä, osa vaalennettua. :)
2c F ii

Poissa Norppa

• Tukkaguru
« Vastaus #99 : 10.09.07 - klo:22:59 »
Tänään sitten kävin hakemassa hopeashampoon, jotta saan paikattua tuon kamomillashampoon tuhoja. Miten noitten kaikkien härpättimien kanssa voikin olla aina välillä niin väärässä..

Tuli mieleeni vielä kysymys tuon käytöstä.
Joku aiemmin tässä ketjussa taisi mainita että noiden kanssa kannattaa käyttää jotain kosteuttavia hoitoaineita kun ovat niin kuivattavia, ettei puhunut jopa tehiksistä? Kuinkas kauan tuollaisen shampoopesun jälkeen kannattaa jotain kosteuttavia sitten muhitella? Jos sitä hoitoainetta pitää liian pitkään, niin voiko se jotenkin huonontaa tuon shampoon vaikutusta, siis huuhtoa sitä väriä pois, kuten nuo pidempiaikaiset muhittelut kai tekevät yleensä hiusväreille?

Tuntuu ihan kuin olis kolme tai jotain kun on iskenyt niin kova kyselyikä päälle  :D
Ikuinen kasvattaja. Laatu jotakuinkin 2a M ii, kuivat ja helposti katkeilevat

Poissa Beatrix

• HAIRahtanut
« Vastaus #100 : 11.09.07 - klo:10:35 »
^Minkäs shampoon ostit? Nexxus ei juurikaan kuivata, mutta tuo on ihan merkkikohtaista. Tehismuhittelut tosiaan yleensä vie vähän väriä, mutta silti itse tykkään laittaa hopeashampoon jälkeen jotain hyvin kosteuttavaa. Kannattaa vain testailla eri aineilla ja muhitusajoilla, että mikä on parhaiten kosteuttava vaihtoehto sinulle ilman, että koko hopeashampoon käyttö menee "hukkaan" (eli kaikki saatu väri lähtee samantien irti). :)

Edit. Varmaan tosiaan hiuskohtaista, minulla Nexxus ei kuivata kuin tosi pitkillä vaikutusajoilla.
« Viimeksi muokattu: 11.09.07 - klo:10:52 kirjoittanut Beatrix »
2c F ii

Poissa Christine

• HAIRahtanut
  • Blondi Vammavarvas
« Vastaus #101 : 11.09.07 - klo:10:40 »
^Minkäs shampoon ostit? Nexxus ei juurikaan kuivata, mutta tuo on ihan merkkikohtaista.

Mulla tuo Nexxun shampoo on kuivattavin mitä omistan. Joten taaskin varmaan myös hiuskohtaista :)

Poissa Aquatar

• Tukkaguru
« Vastaus #102 : 11.09.07 - klo:20:01 »
Löytyykö joltain muulta merkiltä hopeahoitoainetta kuin Cutrinilta?
Keltaisuutta haluaisin hiukan neutralisoida värin jälkeen ja mieluummin käyttäisin hoitista kuin shampoota herkän päänahan takia.

Poissa ellen

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #103 : 11.09.07 - klo:21:42 »
Löytyykö joltain muulta merkiltä hopeahoitoainetta kuin Cutrinilta?

Crestol Color Gloss -naamio on väripigmenttiä sisältävä tehis, joka mun mielestä hakkaa kaikki hopeasampoot mennen tullen: väri tuntuu pysyvän paremmin ja sitä on enemmän sekä on kiva muhitella hoitista, koska samalla hoitaa hiusta, eikä kuivata. Tykkään myös sekoitella värivaahtoa ja tehistä. Sillä tavalla saa kans väripigmenttiä sisältävän hoitiksen, eikä tarvi huolehtia siitä, että muhittelee värin pois, päinvastoin.

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
« Vastaus #104 : 11.09.07 - klo:22:18 »
^ Tuo muuten olis varmasti hyvä! Onko siinä sävyvaihtoehtona viileää/platinanvaaleaa?
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset alaselässä. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos