Kirjoittaja Aihe: Puuterit  (Luettu 144800 kertaa)

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
Vs: Puuterit
« Vastaus #105 : 16.03.06 - klo:22:57 »
Entäs minkä hintanen toi No7 puuteritäyttösivellin on? 30e on aika suolanen hinta siveltimestä  :-X
Siis ton verran oli se jossa on puuteria sisällä myös. Niitä täyttöjä saa kyllä erikseen halvemmalla.
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

Poissa tarhatyyli

• Tukkaguru
  • Unorganized Perfectionist
« Vastaus #106 : 16.03.06 - klo:23:05 »
Niin siis ihan pelkkää sivellintä, mihin saa omat puuterit täyttää oon yrittänyt etsiskellä. Mutta kun tosiaan tyhjiä ei löydy, ainoastaan oon nähnyt valmiiksi täytettyjä, useimmiten poskipunalla tms.
Twinkley onko tuo siis se täytettävä sivellin? Kai siinä vois ne No7:n puuteritkin ottaa mukana :)
Sisäinen kauneus on rumien huijaus.

Vapaus on porvarillis-liberaalinen sairaus johon voi kuolla.

Poissa Twinkley

• Tukkaguru
« Vastaus #107 : 17.03.06 - klo:07:13 »
On täytettävä sivellin. Sinne mahtuu 3g puuteria ja ostettaessa tuon siveltimen, sisällä on siis jo puuteria sen 3g.
Käy kurkkaamassa vegaanista ruokablogiani joka sopii ihan kaikille: www.satnamnam.com

Poissa tarhatyyli

• Tukkaguru
« Vastaus #108 : 17.03.06 - klo:23:19 »
Jes kävin tänään sen hakemassa. Ihan yllätyin miten kivaa puuteria toi No7 on. Täytyy käydä hakemassa joskus siihen täytteeksi kokonainen purkki :)

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
« Vastaus #109 : 18.04.06 - klo:12:50 »
Mä nyt kyselen tässä ketjussa:

Eli miltä merkiltä löydän tarpeeksi vaalean meikkipuuterin kesää varten? Lumenen 1 sävy on liian tumma. En paljoa viitsisi tuosta maksaa, koska tosiaan kesäksi vain. Ajattelin kysellä, että onko kellään kokemusta Rimmelin ja Anytimen meikkipuutereista? Onko hyviä hintaansa nähden? Anytimella näytti olevan suht vaalea se. Tai miten esim L'oreal?

Ei tarvitse olla yhtä vaalea kuin Infallible, koska kesällä sitä kai tämä kalmankalpeakin saa näyttää vähemmän kalpealta ;)

Mutta suositelkaas siis markettituotteita, kiitos!
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset alaselässä. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
  • Kosmetiikkaholisti- Kauneus on asenteesta kiinni.
« Vastaus #110 : 19.04.06 - klo:15:27 »
Eikös Lumenella ole edelleen se 0 sävy meikkipuuterissa? Jos ei, niin TBS:n meikkipuuteri on todella todella vaaleaa, itse näytin haamulta sitä käyttäessäni.  :D
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #111 : 19.04.06 - klo:18:47 »
Stationery, en mä ainakaan Lumemelta ole moista nähnyt enää, höh. Olisi varmasti just hyvä, mutta kun ei myydä niin ei! Jahas, pitää siis käydä Body Shopissa tutkailemassa, tosin ei ihan vielä, ajattelin meikkipuuterin ostoa kesäkuussa. Mutta kiitokset siis vinkistä, ei varmana ole siis liian tummaa :D Minkäs hintasia TBS:n meikkipuuterit on, varmaan jotain 15€:n luokkaa?
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset alaselässä. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa tarhatyyli

• Tukkaguru
« Vastaus #112 : 19.04.06 - klo:19:47 »
ChaosBlack, noi hinnat näkee Bodarin nettisivuilta :)

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #113 : 19.04.06 - klo:20:19 »
tarhatyyli, jooh hyvä huomio :D

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
« Vastaus #114 : 19.04.06 - klo:20:57 »
No onpas törkeää, ettei Lumenen nettisivuillakaan ole tuosta nollasta mainintaa, tosin eipä ole Double Staynkään nollasta. Ei siitä mielestäni hirvittävän kauan ole, kun tuota nollaa näin. Ettei sitäkin olisi sitten Sokoksella ja Stokkalla vain kuten DS:n nollaa?
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #115 : 19.04.06 - klo:21:22 »
Nyt kun oon säännöllisesti alkanut käyttämään tota TBS:n meikkivoidetta, niin irtopuuterin merkitys kyllä on korostunut ihan sikana. Ei iho näytä hyvältä ilman sitä, ei sitten mitenkään. Alkaa toi mun Grimas pikkuhiljaa loppua, kulunut aika ennätystahtia mutta kulutuskin on kai ollut suurempi. Mietin tossa just et minkäs sen sit seuraavaks ostais, haluisin jonkun mikä vähän muka heijastais valoa, mutta toisaalta en halua paljoa pistää rahaa tuohon. Eiks Lorealilla ollu joku moinen.. Tai sit vaan ostan Grimasia lisää, hyväähän sekin oli ja hinta ei oo paha. Purkki vaan on niin kamala, oon täyttänyt vanhaan F.O.B:n rasiaan joka onneksi on uskollisesti palvellut jo vuosia :D No7 sinänsä kiinnostais kun ootte kehuneet, mutta se on vähän mun budjetin yläpuolella.
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

Poissa muori Pippuri

• Tukkaguru
  • I can smell heaven's bakery cooking...
« Vastaus #116 : 19.04.06 - klo:21:34 »
Ajattelin kysellä, että onko kellään kokemusta Rimmelin ja Anytimen meikkipuutereista? Onko hyviä hintaansa nähden? Anytimella näytti olevan suht vaalea se. Tai miten esim L'oreal?

Mulla on Anytimen vaalein meikkipuuteri ja se on miusta tosi vaalea (ihan liian vaalea mulle ja miun ihon sävy on jotain Lumenen double stayn vaaleimman ja toiseksi vaaleimman väliltä), mutta tuntuu pahalta iholla. Kuivaa kökköä eikä levity tasaisesti. Ei peitä punoitusta. Huono!
En kyllä tiedä onko sitä meikkipuuteria uudistettu vielä tuon miun puuterin jälkeen. Tuo miun ei o kuitenkaan sitä ihan vanhaa (sitä sinistä), vaan sellaisessa läpinäkyväkantisessa valkoisessa rasiassa.

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #117 : 20.04.06 - klo:15:40 »
Jaa taitaapa se siis jäädä ostamatta, vaikka hyvin vaaleaa olisikin. Koska en kestä, jos kuivattaa pahasti ihoa, mulla on niin kamalan kuiva iho.

Kaipa mä sitten panostan siihen TBS:n meikkipuuteriiin ellen löydä sitä Lumenen 0 sävyä mistään. Sokokselta kyllä sitä katselin enkä nähnyt :o

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
« Vastaus #118 : 20.04.06 - klo:18:16 »
Kaipa mä sitten panostan siihen TBS:n meikkipuuteriiin ellen löydä sitä Lumenen 0 sävyä mistään. Sokokselta kyllä sitä katselin enkä nähnyt :o

Harmi kyllä, jos ovat oikeasti lopettaneet tuon 0 sävyn. Törkeää...

Poissa Essi

• Hiushörhö
« Vastaus #119 : 20.04.06 - klo:21:53 »
Mietin tossa just et minkäs sen sit seuraavaks ostais, haluisin jonkun mikä vähän muka heijastais valoa, mutta toisaalta en halua paljoa pistää rahaa tuohon. Eiks Lorealilla ollu joku moinen.. Tai sit vaan ostan Grimasia lisää, hyväähän sekin oli ja hinta ei oo paha. Purkki vaan on niin kamala, oon täyttänyt vanhaan F.O.B:n rasiaan joka onneksi on uskollisesti palvellut jo vuosia :D No7 sinänsä kiinnostais kun ootte kehuneet, mutta se on vähän mun budjetin yläpuolella.

L'Oréalilla tosiaan on Translucide-irtopuuteri. Mulla onkin noi molemmat, sekä Translucide että toi No7:n irtopuuteri, ja täytyypä sanoa että olin jokseenkin pettynyt tuohon No7:n puuteriin. No7 oli kyllä ihanan hienojakoista, mutta lopputulos oli jotenkin aivan liian mattamainen ja luonnoton. Niinpä tykkäänkin enemmän tuosta L'Oréalista; sillä saa kuulaamman ja luonnollisemman tuloksen. Tuon kanssa puuteria saa kyllä olla lisäämässä nopeammin kuin No7:a käyttämällä, mutta pidän enemmän läpikuultavasta kuin haamu-lookista :)
2b F i Vaalea, kuiva ja ohut luonnonkihara. Lempparituotteet Mop C-system Hydrating shampoo+hoitis, B&B Creme de Coco shampoo, Nexxus Therappe, Kerastase Bain Satin 3 ja Joico Intense Hydrator.