Kirjoittaja Aihe: Puuterit  (Luettu 144810 kertaa)

Poissa Miracle

• Tukkaguru
Vs: Puuterit
« Vastaus #120 : 21.04.06 - klo:12:37 »
Kaipa mä sitten panostan siihen TBS:n meikkipuuteriiin ellen löydä sitä Lumenen 0 sävyä mistään. Sokokselta kyllä sitä katselin enkä nähnyt :o

Harmi kyllä, jos ovat oikeasti lopettaneet tuon 0 sävyn. Törkeää...

Siis onko lumenen meikkipuuterin 0 sävy lopetettu vai kaikkien puutereiden 0-sävyt?  :o ei kai ne nyt niitä voi mennä lopettamaan..ei..

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
« Vastaus #121 : 21.04.06 - klo:15:13 »
Siis onko lumenen meikkipuuterin 0 sävy lopetettu vai kaikkien puutereiden 0-sävyt?  :o ei kai ne nyt niitä voi mennä lopettamaan..ei..

Kyllä kivipuuterissa on onneksi 0 sävy, mutten Sokokselta löytänyt meikkipuuteria sen sävyisenä (Helsingistä).
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset alaselässä. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
  • Kosmetiikkaholisti- Kauneus on asenteesta kiinni.
« Vastaus #122 : 22.04.06 - klo:13:52 »
hitsi kun en eilen älynnyt kysyä kun olin anttilassa kosmetiikkaosastolla keikalla ja juttelin Lumenen hyllyjentäyttäjän kanssa...olisi saanut varmaa tietoa tuosta meikkipuuterin 0 sävystä.  :P
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Poissa muori Pippuri

• Tukkaguru
  • I can smell heaven's bakery cooking...
« Vastaus #123 : 22.04.06 - klo:14:10 »
Miä en edes tiennyt, että Lumenen meikkipuuteria on ollut sävyä 0.  :o
Mulla on tuo sävy 1, jonka ostin melkein 2 vuotta sitten ja Citymarketissa se oli silloin vaalein mitä löytyi.

Poissa Miracle

• Tukkaguru
« Vastaus #124 : 05.05.06 - klo:12:42 »
Tänään kokeilin Tigin shake-it loose powderia ja oon kyllä ihan myyty  :D Tää luo ihanaa hehkua kasvoille. Se ei sisällä mitään glitteriä, mutta kimaltelee silti silleen hassusti.. En oikein osaa selittää ;) Mutta tää tulee kyllä olemaan kesällä kovassa käytössä, kun saa kasvoille kaunista hehkua..

Tigru

• Vieras
« Vastaus #125 : 05.05.06 - klo:13:16 »
Tänään kokeilin Tigin shake-it loose powderia ja oon kyllä ihan myyty  :D Tää luo ihanaa hehkua kasvoille. Se ei sisällä mitään glitteriä, mutta kimaltelee silti silleen hassusti.. En oikein osaa selittää ;) Mutta tää tulee kyllä olemaan kesällä kovassa käytössä, kun saa kasvoille kaunista hehkua..

Ei tarvinu paljoa kehua, mä menin tilaamaan jo omani eBaystä ;D Oli uus puuteri hankinnassa ja tämä kuulostaa kyllä hyvältä. Maksoin 15e sis, pk:t.

Poissa Miracle

• Tukkaguru
« Vastaus #126 : 05.05.06 - klo:13:42 »
Hui..toimitpa nopeesti :) Älä sitten hirtä mua, jos et jostain syystä siitä tykkääkään ;) Mutta loisto tuote tuo ainakin minun mielestäni on..saakohan tota suomesta?

Poissa Tuikkuli

• Tukkaguru
« Vastaus #127 : 05.05.06 - klo:14:58 »
Voihan jestas! Kokeilin tässä just Anytimen meikkipuuteria Come On Love ja sehän on loistoyksilö! :o Halusin kevyen ja nopean meikkipuuterin, jota voi sutia kasvoille ennen ruokakauppaan lähtöä ja tämä on just sellainen. Ei tunnu iholla missään, mutta tasoittaa sopivasti, peittää sopivasti virheitä, antaa paremman sävyn ja vie kiillon. Ei mikään pakkeli, mutta ei tyhjänkään kanssa. Normaalin meikin teen kyllä siltikin (varmaan!) meikkivoiteella ja irtopuuterilla, mutta tämä vaikuttaa kyllä loistavalta kesämeikiltä. Kestosta en osaa vielä sanoa, mutta kyllä se nyt sen ruokakaupassa käynnin kestää ja silloin se on asiansa ajanut. :D

Ostin muuten tuon omani Prismasta ja siellä oli pistetty vanhanmalliset pakkaukset puoleen hintaan. En tiedä, onko tuote sitten itsessään muuttunut miksikään, mutta ainakin sävyjen nimetkin oli samat uusissa ja vanhoissa puutereissa. Maksoin omastani 3,45 €! :o Otin sävyn 30 Cacao Smoothie. Vaalein sävy oli liian valkoinen, toiseksi vaalein liian keltainen, sitten oli tämä (aika beige) ja viimeinen oli liian ruskea.

Ja nyt pieni hamsteri miettii, rynniikö taas Prismaan täydentämään vähän varastojaan... ;D

Poissa Miracle

• Tukkaguru
« Vastaus #128 : 05.05.06 - klo:15:21 »
Mäkin oon kuullut tuosta anytimen meikkipuuterista paljon hyviä kokemuksia. Ja hyvältä se tuntui, kun kerran sitä kokeilin. Hrami vaan, että mun iholle siinä ei ainakaan ennen ole ollut sopivaa sävyä, liian tummia meinaavat olla.. Tosin siitä kun kokeilin on aikaa, jospa sävyt olisivat hieman muuttunueet.. Kuinkas vaalea se vaalein sitteon oli tuikkuli? Osaatko verrata sitä johonkin? esim. Lumenen 0-sävyyn?

Poissa Tuikkuli

• Tukkaguru
« Vastaus #129 : 05.05.06 - klo:15:26 »
En kyllä osaa sitä vaaleaa verrata mihinkään, kun en koskaan käytä niin vaaleita. Lumenen 0-sävystäkään mulla ei ole mitään mielikuvaa... :-\ Vaikkei mulla mikään tumma iho olekaan, niin en tykkää siitä, että meikki tekee minut aneemiseksi kummitukseksi. Siksi haluan meikiltä vähän parempaa sävyä! ;)

Poissa Miracle

• Tukkaguru
« Vastaus #130 : 05.05.06 - klo:15:28 »
No harmi, pitänee sitten itse mennä kauppaan katsomaan :) Muistini mukaan kuitenkin nuo anytimen meikkipuutereiden sävyt on normaalia tummempia, ja se vaalein sävykin näin ollen ei ole kovinkaan vaalea.. Ja kun ei sitten viitsi meikata liian tummallakaan, kun tulee ikäviä rajoja ja näyttää suttuiselta  :-X

Poissa muori Pippuri

• Tukkaguru
« Vastaus #131 : 05.05.06 - klo:15:55 »
Vieläköhän Anytimen vaalein puuteri muuttuu iholla vaaleanpunaiseksi  ::)

Poissa Miracle

• Tukkaguru
« Vastaus #132 : 05.05.06 - klo:16:40 »
^ Minäkin muistan tuon vaalenapunaiseksi muuttumisen, mutta se taisi koskea vain kivipuutereita? meikkipuutereissa en ole tätä huomannut. Mun mielestä kivipuutereiden sävyt näyttää jo kaupassa hieman punertavilta..

Poissa muori Pippuri

• Tukkaguru
« Vastaus #133 : 05.05.06 - klo:16:48 »
Juu, en minäkään ole huomannut kuin kivipuuterissa tuon vaaleanpunaisen. Sitä kun laittaa kämmenselkään niin kohta siinä on vaaleanpunainen läntti. :-X

Tigru

• Vieras
« Vastaus #134 : 05.05.06 - klo:20:03 »
Hui..toimitpa nopeesti :) Älä sitten hirtä mua, jos et jostain syystä siitä tykkääkään ;) Mutta loisto tuote tuo ainakin minun mielestäni on..saakohan tota suomesta?

No panic ;D Oon sellanen uusien meikkien superkuluttaja/kokeilija, joten hutiostoksia tulee ja menee melkein viikottain :) Kai nuita saa Suomestakin jostain Tigi-kampaamoista, mutta luulenpa että hinnat voi olla aika pilvissä ::) Kyllä mä uskon, että tää tuote sopii mulle kuin nyrkki silmään, kommentoin sitte viikon parin päästä :)

EDIT. Enpä edes muistanu, että olin aamupäivällä menny tuon puuterin tilaamaan, nyt vasta muistin, kun tätä ketjua luin :D Kiireinen päivä tai sitten vaan tyhjä pää...
« Viimeksi muokattu: 05.05.06 - klo:20:05 kirjoittanut Tigru »