Kirjoittaja Aihe: Puuterit  (Luettu 142735 kertaa)

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
  • Kosmetiikkaholisti- Kauneus on asenteesta kiinni.
Vs: Puuterit
« Vastaus #135 : 07.05.06 - klo:17:22 »
Minunkin tekee mielettömästi mieli päästä kokeilemaan tuota Tigin irtopuuteria, tutkin juuri perjantaina sitä tukussa tästä ketjusta tietämättä, mutta en uskaltanut ostaa kun en tiennyt laadusta. Tekisi nyt kyllä mieli ostaa. Myös se kimalteeton versio houkutti kovasti. Kimaltaako tuo nyt sitten miten paljon kasvoilla, kun kuitenkin hieman epäilytti. Korostaakohan pahasti laajentuneita ihohuokosia ym.?

Oletteko muuten huomanneet, että monessa paikassa on Lumenen kivipuuterin sävy 1 loppu? On vain 0 ja 2 lähes joka paikassa, mistä katson.
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Poissa emi

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #136 : 13.05.06 - klo:17:40 »
Mikähän olisi sellainen aika kevyt kivipuuteri ja läpikuultava VERRATTAVISSA No7 irtopuuteriin?
Käytän No7 irtopuuteria, mutta sitä on ongelmallista lisäillä pitkin päivää, koska rasia on hankala "nopeisiin tilanteisiin" :)
« Viimeksi muokattu: 13.05.06 - klo:20:51 kirjoittanut emi »
Hiukset: 2cFii, Olkapäille ylettyvät ohuehkot ja tuuheat kerrostetut luonnonkiharat. Väri kupari, tummuusaste 7

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
« Vastaus #137 : 13.05.06 - klo:18:45 »
Mikähän olisi sellainen aika kevyt kivipuuteri ja läpikuultava VERRATTAVISSA No7 irtopuuteriin?
Käytän No7 irtopuuteria, mutta sitä on ongelmallista lisäillä pitkin päivää, koska rasia hankala "nopeisiin tilanteisiin" :)

Lumenen irtopuuterio n mielestäni ihanan kevyt ja ihan kätevä kantaa mukanakin. Sävyjä ei enää nykyään ole kuin kaksi, läpikuultava 0 ja sitten sävytetty 1.
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

rolla

• Vieras
« Vastaus #138 : 19.05.06 - klo:11:09 »
Mikä on sellainen puuteri, joka ei kuivata. Moni todennutkin, että anytime kuivattaa, mistä sellainen johtuu?

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
« Vastaus #139 : 19.05.06 - klo:12:03 »
Mikä on sellainen puuteri, joka ei kuivata. Moni todennutkin, että anytime kuivattaa, mistä sellainen johtuu?

Varmaan paljon talkkia ja pelkkiä rasvaa imeviä aineosia sisältävät kuivattavat, kun näin loogisesti järkeilisi. Max Factorin meikkipuuteri ei ainakaan kuivata yhtään, Lumene ja TBS tuntuvat kuivattavan.

Poissa Polina

• HAIRahtanut
« Vastaus #140 : 19.05.06 - klo:12:13 »
Vieläköhän Anytimen vaalein puuteri muuttuu iholla vaaleanpunaiseksi  ::)

Tästä tulee ihan yläasteen teiniajat mieleen.. kaikilla oli Anytimen kivipuuterit ja naamat vaaleanpunaisia tai oransseja ;D
Mairzy doats and dozy doats and liddle lamzy divey

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #141 : 19.05.06 - klo:14:02 »
Vieläköhän Anytimen vaalein puuteri muuttuu iholla vaaleanpunaiseksi  ::)

Tästä tulee ihan yläasteen teiniajat mieleen.. kaikilla oli Anytimen kivipuuterit ja naamat vaaleanpunaisia tai oransseja ;D
Mäki tajusin sen vast nyt et noinhan tuo kyllä olikin ;D
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

rolla

• Vieras
« Vastaus #142 : 19.05.06 - klo:14:08 »
Mulla ei tuu mitään mieleen paitsi, että mä käytän anytimen puuteria edelleenkin kun sävy on hyvä ja hinta halpa. Mutta jos nyt alkais vaihtamaan johku laadukkaampaan..

Poissa Elisa

• HAIRahtanut
« Vastaus #143 : 19.05.06 - klo:14:41 »
Käytän No7 irtopuuteria, mutta sitä on ongelmallista lisäillä pitkin päivää, koska rasia hankala "nopeisiin tilanteisiin" :)

Lumenen irtopuuterio n mielestäni ihanan kevyt ja ihan kätevä kantaa mukanakin. Sävyjä ei enää nykyään ole kuin kaksi, läpikuultava 0 ja sitten sävytetty 1.

Ainakin joskus vuosia sitten omistamani Lumenen irtopuuteri ei missään mielessä vetänyt vertoja No7 irtopuuterille. Erityisesti riittoisuus on No7:lla varmaan 5 kertaa parempi.  ::) Tosin nykyisin myytävää Lumenea en ole testannut.

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
« Vastaus #144 : 19.05.06 - klo:14:44 »

Ainakin joskus vuosia sitten omistamani Lumenen irtopuuteri ei missään mielessä vetänyt vertoja No7 irtopuuterille. Erityisesti riittoisuus on No7:lla varmaan 5 kertaa parempi.  ::) Tosin nykyisin myytävää Lumenea en ole testannut.

Minulla on yksi vuosia vanha versio ja nykyinen versio käytettävissä ja eroa on ja paljon. Uusi on paljo kevyempi ja parempi kasvoilla. Miinusta vaan tuosta uuden pakkauksesta sen verran, että vippaa ei voi säilyttää enää sisällä. Pakkauksen puuteriaukot ovat niin suuret, että niistä tupsahtaa todella reilusti puuteria kun purkkia kääntelee.

Tigru

• Vieras
« Vastaus #145 : 25.05.06 - klo:19:36 »
Hui..toimitpa nopeesti :) Älä sitten hirtä mua, jos et jostain syystä siitä tykkääkään ;) Mutta loisto tuote tuo ainakin minun mielestäni on..saakohan tota suomesta?

No panic ;D Oon sellanen uusien meikkien superkuluttaja/kokeilija, joten hutiostoksia tulee ja menee melkein viikottain :) Kai nuita saa Suomestakin jostain Tigi-kampaamoista, mutta luulenpa että hinnat voi olla aika pilvissä ::) Kyllä mä uskon, että tää tuote sopii mulle kuin nyrkki silmään, kommentoin sitte viikon parin päästä :)

EDIT. Enpä edes muistanu, että olin aamupäivällä menny tuon puuterin tilaamaan, nyt vasta muistin, kun tätä ketjua luin :D Kiireinen päivä tai sitten vaan tyhjä pää...

Oon unohtanu mainita tuosta puuterista, ihanaa tavaraa :) Mulla on siis sävy Shimmer ja on hyvin paljon samanlaista Pure Luxen YGG:n kanssa. Oikeastaan parin kokeilun jälkeen en osaa sanoa, mitä nuilla on eroa muuta, kuin että YGG on purkissa valkoista ja tämä Tigi on sävytetty (tosin sävy on hyvin vaalea iholla). Mutta samanlaista hehkua tuo kasvoille, oon käyttäny (päivällä) sipaisun otsaan ja poskipäille, illalla myös dekolteelle ja olkapäillekin..

Poissa Rosey

• Hiushörhö
« Vastaus #146 : 25.05.06 - klo:20:28 »
Miul on Lumenen irtopuuteri käytös, sävy 1. Levitän isolla sudilla varovasti, mutta tuntuu, että iho jää puuterimaisen ja elottoman näköiseksi  :-\ Aurinkopuuteril sit parantelen.

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #147 : 25.05.06 - klo:21:02 »
Miinusta vaan tuosta uuden pakkauksesta sen verran, että vippaa ei voi säilyttää enää sisällä. Pakkauksen puuteriaukot ovat niin suuret, että niistä tupsahtaa todella reilusti puuteria kun purkkia kääntelee.
Mä tein joskus niin että leikkasin pahvista siihen oikean muotoisen läpyskän väliin. Toimi vallan mainiosti! Lumenen puuteri ei tosin ollut kyseessä, mutta toimiihan tuo niksi siltikin.
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
« Vastaus #148 : 25.05.06 - klo:21:26 »
Miinusta vaan tuosta uuden pakkauksesta sen verran, että vippaa ei voi säilyttää enää sisällä. Pakkauksen puuteriaukot ovat niin suuret, että niistä tupsahtaa todella reilusti puuteria kun purkkia kääntelee.
Mä tein joskus niin että leikkasin pahvista siihen oikean muotoisen läpyskän väliin. Toimi vallan mainiosti! Lumenen puuteri ei tosin ollut kyseessä, mutta toimiihan tuo niksi siltikin.

Kiitos vinkistä, täytyykin kokeilla kunhan saan tuon puoli purkillista, joka siinä reikien päällä ja ympärillä nyt on käytettyä loppuun. ;)

Lilly Missy

• Vieras
« Vastaus #149 : 26.05.06 - klo:08:14 »
Mä ostin joku aika sitten tuon Lumenen irtopuuterin. Kuvittelin, että sillä pysyis kiillottomana paremmin kun aiemmin käyttämälläni Rimmelin kivipuuterilla(jonka levitin siveltimellä, ajaako näin lähes saman kuin irtopuuteri?). Turhaa kuvitelmaa, ja ihokin näyttää puuteroinnin jälkeen siltä, että siinä tosiaan on puuteria. Mutta en heitä vielä kirvestä kaivoon. Onko suosituksia öljyisen rasvaiselle iholle irtopuuterista? Eli pitäisi todellakin kestää/estää rasvoittumista... Niin ja mielellään siinä ei saisi olla hajusteita, etoo tuo Lumene tuon mummo-hajunkin takia :-X