Kirjoittaja Aihe: Puuterit  (Luettu 143004 kertaa)

Poissa Twinkley

• Tukkaguru
Vs: Puuterit
« Vastaus #150 : 26.05.06 - klo:13:42 »
Lilly Missy, Grimasin irtopuuterit pitävät todella hyvin kiillon poissa. Ovat tarkoitettu alunperin näyttämömeikkiin, joten tosiaankin pysyvät. Minun iholleni tuo irtopuuteri on liian kuivattavaa, mutta muuten toimii hyvin. On muuten tosi halpaakin, sellainen 150g purkki irtopuuteria maksaa muistaakseni alle 10e. Eli jos teillä on siellä päin joku tämmöinen naamiaistavaraliike tms. niin kannattaa käydä katsomassa. Valitettavasti Grimasia myynyt meikkitaide.fi lopetti juuri toimintansa, joten sieltä ei enää sitä saa (tai ainakin sain sähköpostiini sellaisen viestin tässä jonkin aika sitten).
Käy kurkkaamassa vegaanista ruokablogiani joka sopii ihan kaikille: www.satnamnam.com

Lilly Missy

• Vieras
« Vastaus #151 : 27.05.06 - klo:10:54 »
Noi Grimasin meikit on muistaakseni täynnä silikoneja ja mineraaliöljyjä, ei kiitos, mutta kiitos vastauksesta kuitenkin. Enkä siis halua mitään maskia naamalleni.

Poissa Twinkley

• Tukkaguru
« Vastaus #152 : 27.05.06 - klo:11:36 »
No ei ainakaan tuo puuteri mitään erityisempiä mineraaliöljyjä sisältänyt, eikä kyllä eronnut tavallisesta irtopuuterista mitenkään muuten kuin että piti vain kiillon tosiaan paremmin poissa...
Käy kurkkaamassa vegaanista ruokablogiani joka sopii ihan kaikille: www.satnamnam.com

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
  • Kosmetiikkaholisti- Kauneus on asenteesta kiinni.
« Vastaus #153 : 27.05.06 - klo:17:11 »
Tuo Grimasi oli muistaakseni pääosin pelkkää talkkia, mistä juuri tuo mattana pysyminen johtunee.
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #154 : 27.05.06 - klo:17:38 »
Lilly Missy, Grimasin irtopuuterit pitävät todella hyvin kiillon poissa. Ovat tarkoitettu alunperin näyttämömeikkiin, joten tosiaankin pysyvät. Minun iholleni tuo irtopuuteri on liian kuivattavaa, mutta muuten toimii hyvin. On muuten tosi halpaakin, sellainen 150g purkki irtopuuteria maksaa muistaakseni alle 10e. Eli jos teillä on siellä päin joku tämmöinen naamiaistavaraliike tms. niin kannattaa käydä katsomassa. Valitettavasti Grimasia myynyt meikkitaide.fi lopetti juuri toimintansa, joten sieltä ei enää sitä saa (tai ainakin sain sähköpostiini sellaisen viestin tässä jonkin aika sitten).
Mä käytän tota Grimasin irtopuuteria. Tykkäilen kovasti, eikä vähiten tuon edullisuuden vuoksi. Se kyllä on että se purkki on käyttökelvoton, täytän siitä toiseen irtopuurerirasiaan. Mun mielestä ei kuivata, ja oon tosi kuivaihoinen. Onks siinä purkissa muka 150g? Kyllä mä siitä pariin kolmeen kertaan aina yhden "normaalikokoisen" irtorasiapurkin täytän mutta ei kai sitä oikeesti oo noin paljon.. Oma purkki on jo lentänyt menemään kun täytin vikaa kertaa niin paha tarkistaa.
   Ostin tuon Kaisaniemen metroaseman maskeerausliikkeestä, maksoi just alle kympin. Niitä puutereita oli kahta erilaista, toinen sopii meikin päälle ja toinen pelkältään. Myyjä oli vähän kahden vaiheilla kumpi olis mulle parempi koska en aina laita ihomeikkiä ja silloinkaan harvoin kaikkialle, mutta myi sitten tuon meikatulle iholle tarkoitetun. Olen ollut tyytyväinen ja kyllä se mun mielestä toimii meikittömälläkin iholla.
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
« Vastaus #155 : 27.05.06 - klo:17:51 »
Jos puhun samasta Grimasin rasiasta kuin te, niin siinä isossa koossa on tosiaan 150g. Ostettiin joskus kaverin kanssa puoliksi.
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #156 : 27.05.06 - klo:17:57 »
Jos puhun samasta Grimasin rasiasta kuin te, niin siinä isossa koossa on tosiaan 150g. Ostettiin joskus kaverin kanssa puoliksi.
Mun purkki näytti tältä http://www.meikkitaide.com/fi/images/medium/grimasmakeuppowder35_MED.jpg ja toi sisäosa oli about normaalin irtopuuteripurkin kokoinen. Vaikea uskoa et sinne mahtuis niin paljoa vaikka olikin aika syvä.
www.siameselipstick.com

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
« Vastaus #157 : 27.05.06 - klo:18:07 »
Mun purkki näytti tältä http://www.meikkitaide.com/fi/images/medium/grimasmakeuppowder35_MED.jpg ja toi sisäosa oli about normaalin irtopuuteripurkin kokoinen. Vaikea uskoa et sinne mahtuis niin paljoa vaikka olikin aika syvä.

Ei se tuollainen kyllä tainnut olla, ostettiin kaverin kanssa 150g purkki niin oli sellainen valkoinen purkki muovinen purkki vaan, jossa olisi voinut olla sisällä mitä tahansa. :) En muista ulkonäköä tarkasti, koska kaveri sai purkin itselleen.

Edit. Tuo sinun purkkisi taisi olla se 35g purkki.
« Viimeksi muokattu: 27.05.06 - klo:18:11 kirjoittanut Stationery »

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #158 : 27.05.06 - klo:18:18 »
Ei se tuollainen kyllä tainnut olla, ostettiin kaverin kanssa 150g purkki niin oli sellainen valkoinen purkki muovinen purkki vaan, jossa olisi voinut olla sisällä mitä tahansa. :) En muista ulkonäköä tarkasti, koska kaveri sai purkin itselleen.

Edit. Tuo sinun purkkisi taisi olla se 35g purkki.
Okei. Aika jännä et 150g ja 35g on saman hintaiset. Mistä ostit(te) sen ison purkin? Kiinnostais kyl sellanen, kun täyttelemään tota joutuu enivei.
www.siameselipstick.com

Poissa Twinkley

• Tukkaguru
« Vastaus #159 : 27.05.06 - klo:18:19 »
Ehkei se 150g purkki ole sitten ihan niin halpa eli maksaa varmaan kyllä enemmän kuin muistin, mutta tuleehan se silti suhteessa vielä halvemmaksi kuin tuo 35g purkki (alle 10e), joka on jo itsessäänkin ihan tolkuttoman halpaa.

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
« Vastaus #160 : 27.05.06 - klo:18:22 »
En nyt ole varma, että puhutteko Fixing Powderista vai mistä, mutta netissä se näyttäisi maksavan 150g /17.5e.

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #161 : 27.05.06 - klo:19:02 »
Onkohan noita isoja purkkeja siel Kaisaniemessä myynnissä vai pitääkö tilailla postimyynnistä? Tulishan tuo yli puolet halvemmaksi kun se 35g, joka on tosiaan jo tosi edullinen. Paitsi kuitenkin käy niin että kyllästyn sit ja haluan jotain uutta ::) Mut ei noissa irtopuutereissa oo samanlaista vaaraa, kaikki niin samanalaisia (mun kokemuksen mukaan).
www.siameselipstick.com

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
« Vastaus #162 : 28.05.06 - klo:16:10 »
RockQueen, Kaisaniemessä on myynnissä noita 150g purkkeja, tai ainakin ennen oli. Uskon että on vielä.

Poissa tarhatyyli

• Tukkaguru
  • Unorganized Perfectionist
« Vastaus #163 : 29.05.06 - klo:14:33 »
Lilly Missy, Grimasin puutereissa ei ole mineraaliöljyjä eikä silikoneja.
Sisäinen kauneus on rumien huijaus.

Vapaus on porvarillis-liberaalinen sairaus johon voi kuolla.

Poissa Rosey

• Hiushörhö
« Vastaus #164 : 30.05.06 - klo:17:49 »
Löysin kaapista Givenchyn vanhan meikkipuuterin, puoliksi käyttämätön. Putelis ei ole parrasta ennen päivämäärää. Uskaltaakohan tuota enää naamaan laittaa, vuosia vanha.