Kirjoittaja Aihe: Puuterit  (Luettu 146871 kertaa)

Poissa emi

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
Vs: Puuterit
« Vastaus #165 : 30.05.06 - klo:20:11 »
Minkälaisia lienevät No7 kivipuuterit?
Joe Blascon irtopuuteriakin tai kivipuuteria olen harkinnut. Joskus muutama vuosi sitten omistin kyseisen irtopuuterin ja tykkäsin todella, ei muuttanut pohjaväriä keltaiseksi eikä punaiseksi, hinta vain kirpaisee.
Onko muilla millaisia kokemuksia, täällä ei ole taidettu näistä mainita vielä.
Lumeneen olen saanut pettynyä monen monta kertaa, joten sitä en enää osta (liian pakkelimaisia).
Hiukset: 2cFii, Olkapäille ylettyvät ohuehkot ja tuuheat kerrostetut luonnonkiharat. Väri kupari, tummuusaste 7

Poissa calypso

• Tukkaguru
  • iHerb alekoodi: TUN470
    • Haista Ite!
« Vastaus #166 : 30.05.06 - klo:21:42 »
Löysin kaapista Givenchyn vanhan meikkipuuterin, puoliksi käyttämätön. Putelis ei ole parrasta ennen päivämäärää. Uskaltaakohan tuota enää naamaan laittaa, vuosia vanha.

Voihan sitä kokeilla ellei tuoksu tai koostumus ole muuttunut. En tiedä kuinka kauan meikkipuuterit säilyvät (en käytä) mutta kyllä sen varmaan huomaa mikäli on pilaantunutta. Minä ainakin kokeilisin, ellei ole muuttunut mitenkään koostumukseltaan tai tuoksultaan, niin turhaahan se olisi hukkaan heittää jos muuten on hyvää  :)

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
  • Kosmetiikkaholisti- Kauneus on asenteesta kiinni.
« Vastaus #167 : 30.05.06 - klo:21:55 »
Löysin kaapista Givenchyn vanhan meikkipuuterin, puoliksi käyttämätön. Putelis ei ole parrasta ennen päivämäärää. Uskaltaakohan tuota enää naamaan laittaa, vuosia vanha.

Voihan sitä kokeilla ellei tuoksu tai koostumus ole muuttunut. En tiedä kuinka kauan meikkipuuterit säilyvät (en käytä) mutta kyllä sen varmaan huomaa mikäli on pilaantunutta. Minä ainakin kokeilisin, ellei ole muuttunut mitenkään koostumukseltaan tai tuoksultaan, niin turhaahan se olisi hukkaan heittää jos muuten on hyvää  :)

jos on hyvin säilytetty niin naamaan vaan. Itselläni on yksi meikkipuuteri, jonka eräpäiväkin on ollut pari vuotta sitten mutta toimii vielä hyvin kasvoilla.
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Poissa muori Pippuri

• Tukkaguru
  • I can smell heaven's bakery cooking...
« Vastaus #168 : 31.05.06 - klo:11:45 »
Mikä näistä on kaikista paras meikkivoiteen päälle:
Lumenen kivipuuteri, Lumenen "valo"-kivipuuteri, vai Rimmelin kivipuuteri (pure powder vai mikä se on).

Irtopuuteria en osta, koska joutuisin joka tapauksessa ostamaan kivipuuterinkin sen lisäksi.

Poissa JoJo

• HAIRahtanut
« Vastaus #169 : 31.05.06 - klo:17:42 »
Minä olen käyttänyt monta vuotta tuota lumenen valopuuteria sillätavalla puuterihuiskulla levitettynä, niin on tullut aika luonnollinen tulos eikä mikään pakkeli. Mutta se tietenkin riippuu siitä, tykkääkö sellaisesta tosi mattaisesta vai vähän valonhohtoisesta tuloksesta.

Poissa tarhatyyli

• Tukkaguru
  • Unorganized Perfectionist
« Vastaus #170 : 31.05.06 - klo:19:10 »
Mun mielestä tossa Lumene valopuuterissa ei ole mitään valonhohtoa. Ihan kuin normaali puuteri.
Sisäinen kauneus on rumien huijaus.

Vapaus on porvarillis-liberaalinen sairaus johon voi kuolla.

Poissa JoJo

• HAIRahtanut
« Vastaus #171 : 31.05.06 - klo:21:37 »
Ei se munkaan mielestä silleen hohtamalla hohda, mutta tasoittaa selvästi ihon sävyä ja pintaa. Mutta tämä nyt on vaan mun mielipide :)

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
« Vastaus #172 : 31.05.06 - klo:23:33 »
Varmaan kaikki ovat ihan ok (itse luotan eniten Lumenen laatuun) mutta kannattaa kotona levittää isommalla sudilla ja käyttää sitä mukana tulevaa vippaa sitten vaan meikin korjailuun puuterin kulkiessa päivisin mukana.
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Poissa Essi

• Hiushörhö
« Vastaus #173 : 01.06.06 - klo:12:28 »
Mikä näistä on kaikista paras meikkivoiteen päälle:
Lumenen kivipuuteri, Lumenen "valo"-kivipuuteri, vai Rimmelin kivipuuteri (pure powder vai mikä se on).

Mä olen tykännyt tuosta Lumenen valopuuterista. Eli sitä suosittelisin. Tosiaan kuten Koiruli jo sanoikin, sillä saa paljon tasaisemman ja hieman peittävämmän pinnan kuin tuolla Lumenen tavallisella kivipuuterilla.
2b F i Vaalea, kuiva ja ohut luonnonkihara. Lempparituotteet Mop C-system Hydrating shampoo+hoitis, B&B Creme de Coco shampoo, Nexxus Therappe, Kerastase Bain Satin 3 ja Joico Intense Hydrator.

Poissa muori Pippuri

• Tukkaguru
  • I can smell heaven's bakery cooking...
« Vastaus #174 : 01.06.06 - klo:16:36 »
Kiitoksia vastauksista. Ostan sitten varmaan uuden rasian sitä luminous playta. Sitä on tullut käytettyä aiemmin ihan pelkästäänkin, mutta epäilin vähän että sillä saa liian paksun pakkelin aikaiseksi meikkivoiteen kanssa.

Lilly Missy

• Vieras
« Vastaus #175 : 01.06.06 - klo:17:00 »
Kävin eilen kosmetologilla(dermalogica). Hän suorastaan kielsi minulta puuterin käytön. Saattaisi nimittäin olla syy mustapäihini. Nyt vaan vähän ihmettelen että mitenköhän sitä osaa meikata ilman puuteria, tai ylipäätänsä olla ilman puuteria. Kuitenkin tullut naamaan lykättyä jo yli kymmenen vuotta. Meni nyt vähän OT, mutta laitoin nyt kuitenkin kun tässä ketjussa puuteria kyselin. Eli nyt en tarvi enää.

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
« Vastaus #176 : 01.06.06 - klo:18:16 »
Lilly Missy, millä hän tuon perusteli sitten?

Poissa tarhatyyli

• Tukkaguru
  • Unorganized Perfectionist
« Vastaus #177 : 01.06.06 - klo:23:22 »
^^muakin kiinnostaa, miksi juuri puuteri? Miksei meikkivoide? Pakkohan sen on johtua jostain ainesosasta, jota voinee löytyä meikkivoiteestakin?
Sisäinen kauneus on rumien huijaus.

Vapaus on porvarillis-liberaalinen sairaus johon voi kuolla.

Lilly Missy

• Vieras
« Vastaus #178 : 02.06.06 - klo:10:09 »
Kuivattaa ihoa ja aiheuttaa pintakuivuutta ja sitä kautta mustapäitä. Nyt olin eilisen ilman puuteria, laitoin kyllä muutenkin vain sävyttävää päivävoidetta tavallisen voiteen päälle. Illalla iho kiilsi, mutta ei tuntunut niin öljyisen limaiselta(jam!) kun yleensä. Kun mulla ei varsinaisesti oo mitään suurta peiteltävää, ainoastaan tottumus :-\ Ripsiväri osottautui kyllä ongelmaksi, levisi silmien alle, mitä ei ole tapahtunut sitten yläaste aikojen jälkeen. Johtui varmaan juuri siitä puuterittomuudesta. Yläasteella nimittäin en puuteroinut luomia ollenkaan(äiti "kielsi"..en tiedä/muista syytä) ja silloin levisi aina. Täytyy varmaan harkita jotain kestävämpää ripsaria, kestäisiköhän kanebon 38? Taidan käydä tuolla ripsari-ketjussa katselemassa.

Poissa Nadine

• HAIRahtanut
« Vastaus #179 : 02.06.06 - klo:10:49 »
Täytyy varmaan harkita jotain kestävämpää ripsaria, kestäisiköhän kanebon 38? Taidan käydä tuolla ripsari-ketjussa katselemassa.

Menee hieman ot, anteeksi. Kanebon 38-ripsari kestää varmasti leviämättä ilman puuterointiakin. Sitä minä ainakin suosittelisin, jos leviämätöntä ja kestävää ripsaria etsii.
1bMii