Kirjoittaja Aihe: Puuterit  (Luettu 143014 kertaa)

Poissa tarhatyyli

• Tukkaguru
  • Unorganized Perfectionist
Vs: Puuterit
« Vastaus #180 : 02.06.06 - klo:13:57 »
Lilly Missy, etkö voi puuteroida vain silmiä?
Sisäinen kauneus on rumien huijaus.

Vapaus on porvarillis-liberaalinen sairaus johon voi kuolla.

Lilly Missy

• Vieras
« Vastaus #181 : 02.06.06 - klo:21:39 »
Lilly Missy, etkö voi puuteroida vain silmiä?
En taida uskaltaa. Täti oli nimittäin ihan extra kauhuissaan mun kuulemma todella kuivista silmänympäryksistä... En mä vaan oo huomannut, mutta ryppyjä pelätessä teen kaikkeni ;D

Poissa emi

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #182 : 04.06.06 - klo:11:13 »
Ostin No7 kivipuuterin, transculent sävyn. Aluksi olin todella tyytyväinen, koska se on todella hienojakoista, mutta enempi käytettynä huomasin, että se hohtaa hirveästi iholla, jolloin oikein korostuu ihon taipumus kiiltoon ja rasvaisuuteen :(
Sopii kyllä varmasti hyvin sellaiselle iholle joka ei ole rasvainen eikä sekaiho, jos haluaa ihon "hohtamaan".
Taidan lähteä Joe Blascon ostoon, joka on hienojakoista, eikä muuta ihonväriä, vaikka maksaakin paljon, mutta meneehän näihin turhiin kokeiluihinkin rahaa ja vielä ihan hukkaan :-\
Hiukset: 2cFii, Olkapäille ylettyvät ohuehkot ja tuuheat kerrostetut luonnonkiharat. Väri kupari, tummuusaste 7

Poissa Daniela

• HAIRahtanut
« Vastaus #183 : 04.06.06 - klo:15:25 »
Kävin eilen kosmetologilla(dermalogica). Hän suorastaan kielsi minulta puuterin käytön. Saattaisi nimittäin olla syy mustapäihini. Nyt vaan vähän ihmettelen että mitenköhän sitä osaa meikata ilman puuteria, tai ylipäätänsä olla ilman puuteria. Kuitenkin tullut naamaan lykättyä jo yli kymmenen vuotta. Meni nyt vähän OT, mutta laitoin nyt kuitenkin kun tässä ketjussa puuteria kyselin. Eli nyt en tarvi enää.

Mulle itseasiassa myöskin Dermalogica kosmetologi sanoi ihan samaa, kuulema varsinkin meikkipuuteri tukkeuttaa ihoa. Ollaankohan me käyty Lilly Missyn kanssa samalla kosmetologilla??!!  ;)
1b M ii, vaalennetut puoleen selkään asti, vino otsis.

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
  • Kosmetiikkaholisti- Kauneus on asenteesta kiinni.
« Vastaus #184 : 04.06.06 - klo:22:26 »
Kävin eilen kosmetologilla(dermalogica). Hän suorastaan kielsi minulta puuterin käytön. Saattaisi nimittäin olla syy mustapäihini. Nyt vaan vähän ihmettelen että mitenköhän sitä osaa meikata ilman puuteria, tai ylipäätänsä olla ilman puuteria. Kuitenkin tullut naamaan lykättyä jo yli kymmenen vuotta. Meni nyt vähän OT, mutta laitoin nyt kuitenkin kun tässä ketjussa puuteria kyselin. Eli nyt en tarvi enää.

Mulle itseasiassa myöskin Dermalogica kosmetologi sanoi ihan samaa, kuulema varsinkin meikkipuuteri tukkeuttaa ihoa. Ollaankohan me käyty Lilly Missyn kanssa samalla kosmetologilla??!!  ;)

Minulta vastaava kosmetologi kielsi joskus täysin mineraaliöljyjen käytön (löysin tässä vähän aikaa sitten siivotessa hänen kirjoittamansa neuvon), mutta en silloin ymmärtänyt noista aineista mitään ja tyytyväisenä olen käyttänyt eikä naamani kuki sen enempää niitä sisältävien tuotteiden kanssa kuin ilman.  :)
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Poissa Daniela

• HAIRahtanut
« Vastaus #185 : 04.06.06 - klo:22:56 »
^
Mua myös varoiteltiin mineraaliöljyistä ja sain mukaani lapun,jossa oli luettelo "vaarallisista" aineosista.

1b M ii, vaalennetut puoleen selkään asti, vino otsis.

Poissa Moonflower

• HAIRahtanut
« Vastaus #186 : 05.06.06 - klo:21:19 »
Kävin ostamassa Grimasin irtopuuterin, en voinut olla ostamatta, kiitos Twinkleyn hehkutusten, että pitää pidempään kiillottomana  ::). Toivottavasti toimii mullakin yhtä hyvin. Myyjä oli ainakin todella mukava, kehoitti poikkeamaan uudestaan kertomaan miltä tuote tuntui. Tosin oli kuulemma varma, että tykkäisin... taputellessaan puuteria kädelleni hänkin lupaili, ettei kasvot kiiltele koko päivänä sen ansiosta. Ja siinä vaiheessa kun myyjä vielä kehui siloista ihoani olin aivan myyty!  :D

Poissa MinnieMouse

• Tukkaguru
« Vastaus #187 : 01.07.06 - klo:09:22 »
Investoin eilen No7 läpikuultavan irtopuuterin. Tykkäsin ainakin ensimmäisen käyttökerran jälkeen tosi paljon  :) Kädelle kun laittaa No7 ja Lumenen vastaavaa niin No7 sulautuu ihoon ja Lumene näyttää "jauhomaiselta" iholla.

Poissa muori Pippuri

• Tukkaguru
  • I can smell heaven's bakery cooking...
« Vastaus #188 : 01.07.06 - klo:19:37 »
Onkohan Lumenen Luminous play uudistunut kun se tuntuu peittävän enemmän?  ???
Ihan kuin meikkipuuteria laittaisi...

Poissa Butterfly

• Tukkaguru
« Vastaus #189 : 01.07.06 - klo:20:30 »
Minä suosittelisin tuota Rimmelin Stay Matte -kivipuuteria. Ei todellakaan ole hinnalla pilattu, kiva koostumus ja pitää kiiltoakin suhteellisen hyvin kurissa. Löytyy tarpeeksi vaaleita sävyjäkin.

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #190 : 02.07.06 - klo:02:44 »
Minä suosittelisin tuota Rimmelin Stay Matte -kivipuuteria. Ei todellakaan ole hinnalla pilattu, kiva koostumus ja pitää kiiltoakin suhteellisen hyvin kurissa. Löytyy tarpeeksi vaaleita sävyjäkin.
Tuohan on se jossa on se läpinäkyvä kansi? Mä käytän kivipuuteria oikeastaan vaan kun olen jossain liikenteessä eli laukun pohjalla kulkee mukana. Monesti on houkuttanut kokeilla tätä kun se usein on tosi hyvässä tarjouksessa mutta aina tulee mieleen että millä mä sitten sitä levitän. Onko teillä mukana aina joku sivellin tai vippa pyörimässä irtonaisena vai miten te tän hoidatte? :D
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

Poissa Butterfly

• Tukkaguru
« Vastaus #191 : 02.07.06 - klo:08:51 »
Tuohan on se jossa on se läpinäkyvä kansi? Mä käytän kivipuuteria oikeastaan vaan kun olen jossain liikenteessä eli laukun pohjalla kulkee mukana. Monesti on houkuttanut kokeilla tätä kun se usein on tosi hyvässä tarjouksessa mutta aina tulee mieleen että millä mä sitten sitä levitän. Onko teillä mukana aina joku sivellin tai vippa pyörimässä irtonaisena vai miten te tän hoidatte? :D

Juu, juurikin se. Mulla on aina ollut vippa siellä putelin sisällä. Vippaa ei tosiaan tule sen purkin mukana, mutta kyllä sinne sellainen hyvin mahtuu :).

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
  • Kosmetiikkaholisti- Kauneus on asenteesta kiinni.
« Vastaus #192 : 02.07.06 - klo:09:54 »

Juu, juurikin se. Mulla on aina ollut vippa siellä putelin sisällä. Vippaa ei tosiaan tule sen purkin mukana, mutta kyllä sinne sellainen hyvin mahtuu :).

Ennnenhän tuossa tuli vippa, siis silloin kun kansi ei ollut läpinäkyvä. Tosin siitäkin on jo kyllä aikaa eikä vippakaan ollut mikään kummoinen. JOskus jos itse kannan tuota mukana niin joku pieni vippa kulkee purkissa.
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Poissa Sanna

• Tukkaguru
« Vastaus #193 : 24.07.06 - klo:19:29 »
Mitkähän noista Lumenen kivipuuterin sävyistä ovat keltapohjaisia? Noista nettisivujen pienistä värilänteistä ei oikein saa selvää, ja jotenkin kaupan valaistuksessakaan en ikinä näe riittävän hyvin. Kaipailisin nyt vähän ruskettuneelle iholle keltapohjaista, ei ihan vaaleaa puuteria joltakin halpismerkiltä. Ostin Rimmelin stay matten sävyn 006 champagne, joka mielestäni näytti kaupassa hyvältä, mutta kasvoilla on sittenkin vähän liian vaalea ja punertava. Kyllä osaa puuterin ostaminen olla vaikeaa...  :(

Poissa Butterfly

• Tukkaguru
« Vastaus #194 : 24.07.06 - klo:20:43 »
Niin ja minua kiinnostaisi tietää, onko tuo Lumenen Luminous Play liian vaalea näin kesäisin? Mulla on siis luonnostaan tosi vaalea iho, ja on se ruskettunut, mutta hyvin, hyvin vähän vain.. Entä onko se hyvä käytettäväksi ihan vaan pelkästään eli että "pohjaksi" ei tulisi kuin peitevoide? Ja eihän se ole punaisuuteen taittuva? Itsellenikin sopii vain keltapohjaiset puuterit.