Kirjoittaja Aihe: Puuterit  (Luettu 148190 kertaa)

Poissa Twinkley

• Tukkaguru
Vs: Puuterit
« Vastaus #210 : 27.07.06 - klo:10:27 »
Eikai Lorealilla sentään ole valopuuteria?

kyllä sillä on,just yks viikko kaupassa kattelin  :)

Tarkoitatko Translucidea?  ???
Käy kurkkaamassa vegaanista ruokablogiani joka sopii ihan kaikille: www.satnamnam.com

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
  • Kosmetiikkaholisti- Kauneus on asenteesta kiinni.
« Vastaus #211 : 27.07.06 - klo:11:32 »

Aika jännä juttu, nimittäin meillä aina kun asiakkat kysyvät valopuuteria, ohjaavat Lorkun tytöt asiakkaan pisteesemme...

Buteerfly, osta Lumenen kivipuuterin sävy 0, poistaa vaan kiillon eikä anna mitään sävyä kasvoille.
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Poissa Butterfly

• Tukkaguru
« Vastaus #212 : 27.07.06 - klo:11:40 »
^ Miulla on vähän huonoja kokemuksia noista Lumenen puutereista.. Ne jättää itselläni sellasen jauhosen pinnan kasvoille, eivätkä levity kunnolla ja peittävyys on huono. Tosin tästä on jo muutama vuosi aikaa, kun viimeksi olen testannut ihan noita Lumenen tavallisia puutereita, en tiedä sitten, onko kehitys mennyt eteenpäin :) Ja tuo valopuuteri oli tosiaan muuten ihan jees, mutta se väri..

Poissa Miracle

• Tukkaguru
« Vastaus #213 : 27.07.06 - klo:11:48 »
Nuo lumenen kivipuuterithan uusiutui jonkin aikaa sitten, eli nykyinen versio voisi sopia sinulle paremmin :) Itse käytän pelkästään lumenen puutereita tällä hetkellä ja olen ihan tyytyväinen. Juuri tuo stationerynkin mainitsema 0 sävy on oikein passeli vaalealle iholleni, eikä se muuta meikin sävyä yhtään vaikka lisäilisi päivän mittaan usemman kerran.

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
« Vastaus #214 : 27.07.06 - klo:11:51 »
Toukokuussa uudistui koostumus viimeksi hienojakoisemmaksi, eli kannattaa katsoa että takana lukee siitä uudesta mikronisoidusta koostumuksesta (ei vaan teksti NEW). ja tuo 0 sävy ei tosiaan peitä pahemmin, ihan vaan kiillon poistoon mihin puuteri yleensäkin on tarkoitettu.  :)
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Poissa Butterfly

• Tukkaguru
« Vastaus #215 : 27.07.06 - klo:11:58 »
^ Joo, siihenhän se lähinnä on tarkoitettu juu. Mutta itse kun en käytä meikkivoidetta ollenkaan, niin mielelläni ostaisin sellaisen puuterin, jossa olisi myös sitä peittävyyttä mukana. TBS:n meikkipuuteria olen aikaisemmin käyttänyt, mutta se kun on niin himskatin kallista :(. Mutta toisaalta, jos yritän etsiä tilalle jotain toista, halvempaa puuteria ja teen koko ajan hukkaostoksia, niin eipä taida siinäkään hirveästi järkeä olla ::)

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
« Vastaus #216 : 27.07.06 - klo:12:21 »
Niin no jos ei meikkivoidetta käytä, niin sitten tietysti haluaa puuterilta vähän peittävyyttäkin. ja kun miettii tuolla järkeilemälläsi tavalla, niin ehkä on fiksumpaa ostaa suoraan se suosikki vaikka kirpaisisi, kun ostaa ensin joku hukkaostos ja perään se suosikki. :)

Poissa tarhatyyli

• Tukkaguru
  • Unorganized Perfectionist
« Vastaus #217 : 27.07.06 - klo:13:09 »
Mun mielestä tuo Lumenen valopuuteri on hurjan tummaa. Vaikka itse en ole sieltä vaaleimmasta päästä, niin on silti mulle liian tummaa.

Ja onhan L'Orealilla se Translucide, valoaheijastava, eikös ne nyt ole käytännössä aika sama asia? Ja siis onhan noita vähän joka merkillä, Lumenella vain yksi sävy, joten itse lähtisin hakemaan muilta merkeiltä. Ja mä en huomannut mitään valoa heijastavaa Lumenen valopuuterissa...
Sisäinen kauneus on rumien huijaus.

Vapaus on porvarillis-liberaalinen sairaus johon voi kuolla.

Poissa kirmeli

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #218 : 27.07.06 - klo:17:32 »

ol

joo,Translucidea tarkoitan  :)  tai ei kai se aivan valopuuteria ole,mutta verrattavissa kuitenkin..

Eikös sitäkään muuten ole kuin yhtä sävyä ???

Poissa tarhatyyli

• Tukkaguru
  • Unorganized Perfectionist
« Vastaus #219 : 27.07.06 - klo:17:53 »
On Translucidea vissiin useampaa sävyä.
Ja siis onhan se valopuuteria=valoaheijastavaa? Eikös Lumenen valopuuteri=valoaheijastavaa? Vai onko valopuuteri ja valoaheijastava jotenkin erilaisia?
Mä kyllä väitän että ne on ihan samoja periaatteessa, käytännössä mun mielestä Translucide on valoaheijastavaa, Lumenessa en ole mitään vaikutusta huomannut.
Sisäinen kauneus on rumien huijaus.

Vapaus on porvarillis-liberaalinen sairaus johon voi kuolla.

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
« Vastaus #220 : 27.07.06 - klo:18:01 »
Samalla periaatteella ne varmasti toimivat, mutta valopuuteri on valopuuteri nimikkeellä ja tuo Lorealin on vaan tavallinen puuteri.  :)

Poissa Ava

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #221 : 06.08.06 - klo:20:28 »
Minulla oli pari vuotta sitten tuota Translucidea ja se oli todella tummaa. Mitään valoa se ei kasvoille tuonut ja kasaantuikin aika ilkeästi kasvoille. Tällä hetkellä on käytössä Lumenen valopuuteri ja sekin tuntuu aika tummalta, vaikkei ole silti niin tummaa kuin Translucide. Levittyy kuitenkin tasaisemmin, joten plussaa siitä. Täytyy varmaan syksyn tullen vaihtaa perus-Lumeneen ja siihen 0-sävyyn. Se kun ei koskaan petä.  :)

Poissa Dash

• Tukkaguru
« Vastaus #222 : 06.08.06 - klo:20:30 »
Öö, tuo Translucide on kyllä sävyltään verrattavissa esim. Lumenen 0-sävyyn, eli on tosi vaaleaa. Lumenen valopuuteri on paljon tummempaa ???
Whatever... Slot's easy, right side's the tight side.
87 shines again.

Poissa Ava

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #223 : 06.08.06 - klo:21:41 »
Hmm, outoa.. Olisinko sitten ruskettunut enemmän tänä kesänä. Käytin sitäkin nimittäin kesällä. Ehkä koostumuksessaskin on eroa. Siis Translucide on hieman voidemaisempaa ja paksumpaa, joten väri näyttää nassussa tummemmalta. Itselläni oli muistaakseni Ivory-sävyä toi puuteri, niin luulisi tosiaan olevan vaaleaa.

Poissa Dash

• Tukkaguru
« Vastaus #224 : 06.08.06 - klo:22:19 »
Mun Transluciden sävy on yllättäen "translucent" ;D Tuo on tosiaan hyvinkin vaaleaa. Olin kyllä ihan varma, että noita ois vaan yksi sävy mutta näköjään olin taas kerran väärässä :D
Whatever... Slot's easy, right side's the tight side.
87 shines again.