Kirjoittaja Aihe: Puuterit  (Luettu 144688 kertaa)

Poissa MinnieMouse

• Tukkaguru
Vs: Puuterit
« Vastaus #225 : 07.08.06 - klo:09:19 »
Onko kellään tietoa onko Lumenelta pelkästään  kivipuuterit uudistuneet? Vai irtopuuterit myös?

Poissa Ava

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #226 : 07.08.06 - klo:18:34 »
Mun Transluciden sävy on yllättäen "translucent" ;D Tuo on tosiaan hyvinkin vaaleaa. Olin kyllä ihan varma, että noita ois vaan yksi sävy mutta näköjään olin taas kerran väärässä :D

Tai sitten muistan aivan väärin.  ;) Mun mielestä se kyllä oli tosi tummaa verrattuna Lumenen 0-sävyyn.

Poissa MerGirl

• Tukkaguru
  • Glittering around.
« Vastaus #227 : 07.08.06 - klo:20:20 »
Kuinkahan kauan mullakin on ollut toi sama Cliniquen kivipuuteri? Se vaan ei yksinkertaisesti kulu päivittäisessä käytössä. Meikkivoiteen päälle laitan Cliniquen irtopuuteria, joten toi toinen jää pelkkään korjailuun. Molempii olen kyllä tyytyväinen ollut. No7:nin irtopuuteri rasia oli kätevämpi, tuossa Cliniquessa on mukana sellainen poskipuna sivellin, eikä tavan "vippa".
“Driver picks the music, shotgun shuts his cake hole.”

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
  • Kosmetiikkaholisti- Kauneus on asenteesta kiinni.
« Vastaus #228 : 07.08.06 - klo:22:44 »
Onko kellään tietoa onko Lumenelta pelkästään  kivipuuterit uudistuneet? Vai irtopuuterit myös?

Irtopuuterit eivät ole uudistuneet, vain meikki-ja kivipuuterit uudistuivat toukokuun puolivälissä. Kannattaa niitä ostaessa siis kytätä englanninkielistä tekstiä, joka on Suomeksi "uusi mikronisoitu koostumus", en vain muista mitä oli englanniksi. Mutta siis pelkkä NEW lukee noissa vanhoissakin. Uusi on siis hienojakoisempaa.
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Poissa Tiizku

• Tukkaguru
« Vastaus #229 : 07.08.06 - klo:22:57 »
Miten meikkipuuterit ovat uudistuneet?

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
« Vastaus #230 : 07.08.06 - klo:23:03 »

Koostumus on siis hienojakoisempaa, joten näyttää entistäkin luonnollisemmalta ja tuntuu iholla paremmalta.
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Poissa Tiizku

• Tukkaguru
« Vastaus #231 : 07.08.06 - klo:23:05 »

Koostumus on siis hienojakoisempaa, joten näyttää entistäkin luonnollisemmalta ja tuntuu iholla paremmalta.

Kiitti.Ovatko sävyt muuttuneet niissä jotenkin?

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
« Vastaus #232 : 07.08.06 - klo:23:12 »

Kiitti.Ovatko sävyt muuttuneet niissä jotenkin?
Sävyt ovat pysyneet täysin samoina.

Poissa Sanna

• Tukkaguru
« Vastaus #233 : 08.08.06 - klo:13:36 »
Eihän vaan Lorealin True match -puuteri ole meikkipuuteri? Oletin sen olevan ihan tavallinen kivipuuteri, kunnes löysin ( ;D) rasian alapuolella olevan sienen. Eli voisikohan tuota sittenkin käyttää myös kostealla sienellä? Ei kai, kun ei missään sellaista mainita?

Poissa MinnieMouse

• Tukkaguru
« Vastaus #234 : 08.08.06 - klo:13:51 »
Oisko tuo True Match joku kivipuuterin ja meikkipuuterin välimuoto  :) Minulla on se lämpimän sävyinen True Match-puuteri. Noista ei tainnut löytyä ollenkaan sitä neutraalia sävy, mikä löytyy meikkivoiteista. En kyllä ole tykännyt tuosta puuterista yhtään; kamalaa keltaista kökköä.

Ostin eilen Lumenen uudistuneen kivipuuterin (sävy 0) ja olin ihan positiivisesti yllättynyt  :)

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
« Vastaus #235 : 09.08.06 - klo:18:19 »
Tuosta True Matchista minäkin sain konsulentin puheista sellaisen kuvan, että olisi vähän niinkuin meikkipuuterin ja puuterin välimuoto. Sanoi, että jos meikki menee päivän aikana kökköön niin tuolla saa hyvin korjattua, eli ei siis ole ihan vaan kiillon poisteluun. Tuosta kostean sienen käytöstä en kyllä tiedä, mutta pitääkin kysyä ihan omankin kiinnostuksen vuoksi.

Poissa Sanna

• Tukkaguru
« Vastaus #236 : 10.08.06 - klo:15:12 »
Minulla on tuosta True Matchista sävy W3, ja sopii kyllä minun iholleni oikein hyvin eikä ole yhtään liian keltainen. Muutenkin tuo on ihan kelpo puuteri ja sopivan peittävä, mutta ei vaan hillitse kiiltelyä juuri lainkaan - tai ainakin selvästi huonommin kuin Lumenen ja Rimmelin kivipuuterit, joita olen viime vuosina käytellyt.  :(

Edit:
Nyt täytyy kyllä vähän ottaa takaisin. Kyllä True Match sittenkin näyttää hillitsevän kiiltelyä siinä missä muutkin puuterit. Naamallani vaan taisi olla joku kiiltelykausi tuolloin. Olen nyt niin tykästynyt TM:iin, että kävin ostamassa talvea varten myös sävyn W1.  :) Harkitsin myös saman sarjan meikkivoiteen ostamista, mutta jäin vähän epäröimään värivalintaa: mahtaako naamasta tulla liian kellertävä, jos valitsee meikkivoiteenkin samaa sävyä, vai olisikohan parempi ottaa neutraali meikkivoide. Ja täytyy käydä vielä meikkivoide-ketjussa lueskelemassa muiden kokemuksia yleensäkin.
« Viimeksi muokattu: 09.09.06 - klo:17:47 kirjoittanut Sanni »

Poissa Amilo

• Tukkaguru
« Vastaus #237 : 23.08.06 - klo:21:09 »
ostin kanssa tänään tuon True match- puuterin. Oli Sittarissa tarjouksessa. Sävy W1. Huomenna sitten testaamaan. Olisi kyllä voinut jäädä ostamatta, kun luin täältä nuo kommentit, mutta eipä sitä tiedä ennenkun itsella kokeilee :)

Poissa Helleka

• HAIRahtanut
« Vastaus #238 : 12.09.06 - klo:23:06 »
Jos joku haluaa kokeilla T. Leclerc:in irtopuutereita, niin tällaisesta osoitteesta kuin http://www.t-leclerc.co.uk/ saa tilattua sampleja hintaan 1 punta/kpl. Toimittavat Suomeen ja postikulut aina 2 puntaa. Mun mielestäni niistä oli täällä jotain kommentteja/kyselyitä, mutta en sitten löytänyt haullakaan.

Nää on siis niitä puutereita, joita myytiin Stockalla vielä joku vuosi sitten, niitä oli sellaisessa hopean värisessä purkissa vaikka mitä väriä valkeasta violettiin. Olen yhden purkin Translucide-väriä käyttänyt joskus aikoinaan eikä muistaakseni mitään ihan kamalaa perunajauhoa ollut. Kaikki ei tykkää, mutta parilla punnalla ei varmaan suurta vahinkoa useimpien budjettiin tule? Nyt olin tosin vailla kulmakynää joka oli muistaakseni todella hyvä, ja tilasin siinä samalla äidille näytteitä viidestä eri värisestä puuterista - kun silloin aikoinaan kuulemma jäi testailematta. Saas nähdä mikä efekti siitä violetista äidin naamaan tulee  :D .
"I think I am, therefore, I am. I think."

Poissa MinnieMouse

• Tukkaguru
« Vastaus #239 : 18.09.06 - klo:15:18 »
Cliniquen irtopuuterin läpikuultava sävy on ainakin minun iholleni todella hyvää. Iho on melko vaalea, meikkivoitessa käytössä mm. Lumenelta DS:n 0 ja Infalliblen vaalein sävy eikä tuo irtopuuteri muutä sävyä yhtään. Suosittelen.

Muistatko tuon irtopuuterin sävyn nimeä/numeroa? Hakusessa olisi uusi irtopuuteri. No7 on kyllä hyvää, mutta tuntuu hieman tummentavan meikkiä.