Kirjoittaja Aihe: Puuterit  (Luettu 142727 kertaa)

Poissa Nadine

• HAIRahtanut
Vs: Puuterit
« Vastaus #240 : 18.09.06 - klo:15:28 »
Cliniquen irtopuuterin läpikuultava sävy on ainakin minun iholleni todella hyvää. Iho on melko vaalea, meikkivoitessa käytössä mm. Lumenelta DS:n 0 ja Infalliblen vaalein sävy eikä tuo irtopuuteri muutä sävyä yhtään. Suosittelen.

Muistatko tuon irtopuuterin sävyn nimeä/numeroa? Hakusessa olisi uusi irtopuuteri. No7 on kyllä hyvää, mutta tuntuu hieman tummentavan meikkiä.

En ole Stationery  ;), mutta mulla on tuo Cliniquen läpikuultava irtopuuteri ja olen ollut siihen tosi tyytyväinen. Sävyn nimi on "Translucent" ja veikkaan numeroksi joko 0 tai 1. Sävyn nimellä pitäis ainakin tuota löytyä.
1bMii

Ella

• Vieras
« Vastaus #241 : 18.09.06 - klo:15:32 »
^ Myös Lorealilla on Translucent -sävy irtopuuteri, olen pitänyt toimivana, ei tunnu tummentavan meikkiä.

Poissa Miracle

• Tukkaguru
« Vastaus #242 : 18.09.06 - klo:19:30 »
^ Myös Lorealilla on Translucent -sävy irtopuuteri, olen pitänyt toimivana, ei tunnu tummentavan meikkiä.

minäkin ostin tuon kun lumenen irtopuuteri loppui. Sopii vaalealle iholleni sävyltään hyvin, ei tummenna meikkipohjan väriä. Kuitenkin on mielestäni huonompaa kuin lumenen vastaava,sillä se ei pidä kiiltoa pois kasvoilta yhtä hyvin. Kun käytin lumena ei tarttenut puuteria lisäillä päivän aikana, mutta tuon lorealin kanssa iho kiiltelee jo parin tunnin päästä  :-\ en tiedä sitten mistä se johtuu.. muilla samanlaisia kokemuksia?

Poissa Helleka

• HAIRahtanut
« Vastaus #243 : 18.09.06 - klo:21:04 »
Tänään tulivat ne mainostamani T. Leclerc -irtopuuterisamplet. Jotka on siis äidille menossa, mutta pitäähän ne nyt minunkin testata.  :P Vihreä Tilleul peitti yllättävän hyvin punaisia kohtia, Apricot oli purkissa tosi ärjyn väristä mutta sopi hyvin iholleni, jossa on keltainen pohjasävy. Lilium oli vähän liian viileä sävy minulle. Chair rosée ja Parme on vielä kokeilematta (siitä chair roséesta on toiveet korkealla).

Kaiken kaikkiaan aika positiivinen yllätys! Ei tullut sellaista näkyvää jauhomaista pintaa iholle, eikä naama kiillä vieläkään (ihotyyppi on kaukana kuivasta ja siksipä iho alkaa kiiltää aika nopeasti). Alun perin ajattelin, ettei tuollaisilla värillisillä puutereilla ole oikein mitään järkevää käyttöä (en ole ikinä muuta kuin translucide-puutereita käyttänyt),mutta oikea sävy näköjään tekee iholle ihmeitä. Ihmettelen vaan tässä sitä, että kannaattako isoa purkkia hankkia nyt kun olen siirtynyt mineraalimeikkeihin. 
"I think I am, therefore, I am. I think."

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #244 : 19.09.06 - klo:18:01 »
Tänään Seppälässä huomasin että Rimmelillekin on tullut irtopuuteri. Oli niin tuore testeri ettei ollut sitä teippisuojaakaan vielä otettu pois. Hintaa en huomannut kysyä, hyllynreunassa ei vielä ollut. Se Translucide-sävy oli todella vaalea kun kädelle kokeilin. Koostumus oli ihan kiva kyllä.
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

Poissa Butterfly

• Tukkaguru
« Vastaus #245 : 19.09.06 - klo:18:13 »
^ On kai tuo irtopuuteri ollut myynnissä vaikka kuinka kauan aikaa jo... Mulla ainakin varmaan vuoden päivät ollut tuo meikkipussissa :) Ihan jees on koostumukseltaan, tuo vähän sellasta hohdetta iholle ja sopii vaaleimmillekin.

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #246 : 19.09.06 - klo:18:14 »
^ On kai tuo irtopuuteri ollut myynnissä vaikka kuinka kauan aikaa jo... Mulla ainakin varmaan vuoden päivät ollut tuo meikkipussissa :) Ihan jees on koostumukseltaan, tuo vähän sellasta hohdetta iholle ja sopii vaaleimmillekin.
Aijaa ;D En mä vaan ole nähnyt.. Vaikka mielestäni syynäilen hyllyjä suht tarkkaan. Hehe noloa! :D
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
  • Kosmetiikkaholisti- Kauneus on asenteesta kiinni.
« Vastaus #247 : 21.09.06 - klo:12:38 »
Cliniquen irtopuuterin läpikuultava sävy on ainakin minun iholleni todella hyvää. Iho on melko vaalea, meikkivoitessa käytössä mm. Lumenelta DS:n 0 ja Infalliblen vaalein sävy eikä tuo irtopuuteri muutä sävyä yhtään. Suosittelen.

Muistatko tuon irtopuuterin sävyn nimeä/numeroa? Hakusessa olisi uusi irtopuuteri. No7 on kyllä hyvää, mutta tuntuu hieman tummentavan meikkiä.

En ole Stationery  ;), mutta mulla on tuo Cliniquen läpikuultava irtopuuteri ja olen ollut siihen tosi tyytyväinen. Sävyn nimi on "Translucent" ja veikkaan numeroksi joko 0 tai 1. Sävyn nimellä pitäis ainakin tuota löytyä.

Minun Translucentini numero taitaa olla 08...olen tuota numeroa kyllä ihmetellyt pitkään. Mutta mielestäni Lumenen irtopuuterin sävy 0 on myös erinomainen vaalealle iholleni ja koostumuskin on huippua varsinkin nyt kun on uudistunut.
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Poissa MinnieMouse

• Tukkaguru
« Vastaus #248 : 21.09.06 - klo:15:00 »
^ Menin sitten ostamaan Body Shopin irtopuuterin, kun sain synttärikuukauteni kunniaksi 10 e alennusta  :) Sävystä en ole ihan varma, että oliko nappivalinta, mutta koostumuksensa puolesta on paras mitä olen tähän mennessä kokeillut. Lumenen uudistunut irtopuuteri on siis sellainen rasia missä alaosa on läpinäkyvä?

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
« Vastaus #249 : 21.09.06 - klo:18:00 »
^ Menin sitten ostamaan Body Shopin irtopuuterin, kun sain synttärikuukauteni kunniaksi 10 e alennusta  :) Sävystä en ole ihan varma, että oliko nappivalinta, mutta koostumuksensa puolesta on paras mitä olen tähän mennessä kokeillut. Lumenen uudistunut irtopuuteri on siis sellainen rasia missä alaosa on läpinäkyvä?

Juu, rasia on sama vanha, mutta koostumus entistäkin hienojakoisempaa.
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Annie

• Vieras
« Vastaus #250 : 26.09.06 - klo:17:35 »
Cliniquen irtopuuteri. Kovin hyvään kivipuuteriin en ole törmännyt mutta toisaalta sille ei ole tarvetta."Translucent"-sävy täälläkin käytössä. Ostin joskus kympillä käyttämättömänä huuto.net:stä :)

Poissa Crysania

• HAIRahtanut
  • hullu kissanainen
« Vastaus #251 : 26.09.06 - klo:19:24 »
Minä tässä kesällä ostin köyhyyksissäni Anytimen puuterin vaaleinta sävyä ja on kyllä yli odotuksien tämä. Kaikista eniten pidän tässä siitä, että se ei tee ihosta sellaista kuivaa ja koppuraista kuten muut puuterit mitä on tullut kokeiltua. Tykkään. :)

Poissa marien

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #252 : 27.09.06 - klo:16:03 »
Yleensä petyn järjestäen Lumenen kaikkiin meikkeihin, mutta irtopuuteri on kyllä parasta ikinä. Riittoisaa ja pitää meikkipohjan siistinä. Esim. IsaDoran irtopuuteria en suosittelisi kenellekään, jää sellaisiksi kellertäviksi laikuiksi epätasaisesti meikkivoiteen päälle.

Poissa Rory

• Tukkaguru
  • Jones in the fast lane
« Vastaus #253 : 09.10.06 - klo:13:47 »
Ostin Keskiseltä Rimmelin irtopuuterin kun oli niin edullinen (4,40e) verrattuna esim. Lumeneen. Ihan käytettävä tuote näin muutaman kokeilun jälkeen mutta en osaa verrata muihin merkkeihin koska en ole ikinä käyttänyt irtopuuteria ennen. Toinen käytössä oleva puuteri on Cliniquen kiinteä puuteri (clarifying powder makeup) jonka tilasin Strawberrystä. Se on myös ihan hyvä.

edit. tarkennuksia...
« Viimeksi muokattu: 09.10.06 - klo:14:44 kirjoittanut Rory »

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
« Vastaus #254 : 09.10.06 - klo:14:42 »
^Minustakin Rimmelin irtopuuteri on hyvää kamaa, ehkä hieman "kalkkisemman" näköistä kuin Lumenen (Lumene on mielestäni hieman hienojakoisempaa), mutta käytän mielelläni omistamani loppuun.